Minulla on ollut kk:n verran akuutteja oireita,kova rintarangankipu(tutkittu ei silloin sydänperäistä)verikokeet ok,ei mitään näkyvää kohoamista.Kipu vaihtaa paikkaa koko ajan tällä hetkellä ylärangassa sekä selän puolella että eturangasssa.Pahenee yötä kohti.Lämpöä päivittäin n.37(minulle se kohonnut lämpo).Kipu on joko jomotusta,särkyä,tuikkivaa pistävää,on sellainen tulehduksen tunne koko yläkropassa koko ajan.Rangassa on kyllä painaessa edessä monta kohtaa kipeänä.Onko teillä muilla tällaisia oireita ja voiko Tietzen tulehdus todella levitä koko rankaan,myös selkäpuolelle?Fysiatri jolla kävin oli sitä mieltä että Tietzen on vain paikallinen kipu,mutta minulla on ihan selvät kivut myös selässä ja välillä käsiä ylhäältä kuumottaa kovasti,samoin selkäpuolta.Tutkittu on kyllä nyt ylä/alavatsaultra ok,gynekologinen puoli ok/mammografia/ultra ok.Suolistötähystyskin niiden vaivojen takia,oli ok.Kaaduin pyörällä syyskuussa vasemman käteni päälle,mitä lienee siitä aiheutunut?Myös on selässä sellaisia elohiirituntemuksia,jatkuvat tosi kauan joskus ja niiden jälkeen kipua.Myös rytmihäiriöitä on tuntunut enemmän tämän akuutin vaiheen aikana.
Nyt vielä tutkimatta ovat vain hampaat(olen tosi hammaslääkäripelkoinen) ja vatsan tähystys.Molemmat pelottavat,mutta täytyy tämä selvittää,muuten meneen mielenterveys tässä.
Paniikissa edelleen epätoivoinen ja kaipaan mahdollisimman paljon vastauksia.Kalanainen49.
oudot oireet/Tietzen?/kuumeilu?/refluksitauti?
1
1312
Vastaukset
- hoidettu
Osalle oireista voisi olla selityksenä hyvin yleiset ongelmat, kuten selkärangan nikamalukot ja huono ryhti. Niiden seurauksena selkään/kylkiin/rintaan voi tulla lihaskireyttä ja kipua, joiden paikka vaihtelee. Lisäksi voi tulla rytmihäitiöitä, niskajumeja, käsien oireita ja paljon muitakin.
Suosittelisin manuaalista hoitoa kuten OMT-fysioterapeuttia, naprapaattia, hierovaa kiropraktikkoa tai osteopaattia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei512499Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071612- 83895
- 97885
- 59808
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57741Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate163740Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g59722- 42719
Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28655