suomi24 treffit

mitä ihmettä?

kävin juuri n.500 nuorten tyttöjen (18-23v) kuvaa läpi tuolta suomi24 treffeistä. nyt täytyy kyllä sanoa että olipas huono taso. siellä oli ehkä 5 hyvännäköstä ja 10 söpöä. muut oli roskaa. ja sitten nämä jolla oli edes (vaan) kohtuu hyvä ulkonäkö niin niiden jutut oli kuin niitä olisi pitäny kohdella kuin jotain supermalleja. eipä taida kiinnostaa tota palvelua käyttää. onkos kaikkialla netissä tuo taso noin matalalla?

11

2145

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voisin arvostella sitä...

Niin voisitko laittaa linkin sivulle, missä on kuvasi. Voitaisiin arvostella sitä oikein joukolla vaikkapa asteikolla 1-10!

• Ällikkä

No kuule ompahan outoa puhetta tasosta ja todella pinnallista kyllä. Tiedätkö se ihminen on kokonaisuus. Outoa puhetta haluaisitko että sinua ja sinun tasoasi ihmisenä arvioitaisiin ulkonäön perusteella. Pelkät kuorethan ne ovat.. kuoriako haet. Ihan ystävällisesti vinkiksi että on muutakin kuin pintaliito:))))

• aidon rakkauden löytänyt

Haloo monikakku päältä kaunis mutta ei sisältä
      siunattu. Ei mee sulla hyvin kun sua kiinostaa
      vain ulkokuori. Eikö sulle oo kukaan kertonut
      että ihmisessä sisus on tärkeintä ei ulkokuori
      jota voi aina muuttaa.Sillä sen kanssa sitä elää
      millainen ihminen on sisältä päin.Ja mistä oot saanut päähäs olevasi itse jokin super mies ?Jos tuolla pinnallisella linjalla jatkat niin et
      taida aitoa rakkautta osaksesi saada aivan hevillä vaikka mistä sitä etsit!

• pelättiä

Kyllä, yhdyn mielipiteeseesi.
      Koko sivusto on täynnä inhottavia variksenpelättejä, jotka luulevat voivansa asettaa vaatimuksia miesseuralle.
      Tytöt tuolla ovat enintään menetteleviä...siis meikit päällä!

• antemai

Mikä ikainen olet itse???onpas Sulle aikaa,jos 500???Ihmiset on kuin viini,huonomat muutuvat vanhoina happamiksi ja hyvät tulevat vanhetessaan yhä paremmaksi:-)))

• Toisin kuin nämä rupuakka k...

Toisin kuin nuo mitään sanomattoman näköiset naiset yrittävät väittää, niin ulkonäkö on erittäin merkityksellinen asia pitkässä suhteessa. Jos muija on naitavan näköinen vielä nelikymppisenä, niin kyllä sille paljon enemmän anteeksi antaa, kuin jos kaksikymppisenä alkaa näyttää ja kuulostaa jo vanhalta haahkalta.

Mutta sen verran totuutta noissa väitteissä kuitenkin, että se yksi kuva ei kerro vielä kaikkea. Sellainen söpö/nätti tyttö voi olla livenä aivan järkyttävän näköinen ja sellainen mitään sanomattoman näköinen voi olla sinun silmääsi livenä oikea jumalatar.

Toisaalta tuossa iässä et taida vielä edes tietää millaiset naiset kiehtoo.. eli jätetään kuppikoot yms. turhanpäiväiset asiat pois laskuista, niihin kyllästyt kuitenkin pidemmän päälle, eli ulkonäössä pitää olla jotain oikeasti sinuun vetoavaa.

Mutta onnea etsinnöille!

• edellinen turisija

..eli laita oma ilmoitus täsmähaulla, eli kerro mitä haluat ja jos olet niin mahtava kuin luulet, niin saat vastauksia sellaisilta naisilta joita haet ja sitten vain valkkaat siitä sopivat koeajalle ;P

• M29-

Heh, olet täsmälleen oikeassa, suurella osalla treffien naisista on HYVIN omituinen käsitys omasta kiinnostavuudestaan. Mikä siinä on että siihen peiliin ei vaan voi katsoa rehellisesti ja miettiä onko tämä sellainen naama jolla voi asettaa miehelle mitään vaatimuksia.

Jos jalat olisivat maassa näilläkin naisilla voisi olla mahdollisuuksia löytää seuraa, mutta niin kauan kun "pelailu" jatkuu he ovat yksin, koska kukaan täysjärkinen mies ei kohtele Korson räkkärimarketin kassaneitiä Pamela Andersonina, koska kassaneiti sitä vaatii. Ei pidä odottaa sellaista kohtelua jota ei ansaitse missään mielessä.

Itse olen tässä todella reilu, sitä saa mitä tilaa, prinsessaa esittävät normaalit naiset eivät ansaitse aikaa ja päätyvät välittömästi estettyjen listalle, sama tulos tulee myös kauniille naiselle jolla ei ole aivoja ja sama kohtelu jatkuu myös sellaisten naisten kohdalla joilla ei ole käytöstapoja. Hyvin käyttäytyvällä omana itsenään keskustelussa olevalla naisella taas on hyvät mahdollisuudet, mutta kovin montaa mokaa ei tarvita siihen että estettyjen lista kutsuu.

• Nimetön

Ihan totta! Masentamaan rupesi, kun en löytänyt yhtään, siis yhtään kiinnostavan näköistä miestä. Tänään katselin mitä netillä on tarjottavana; eipä paljon. Ovatko kaikki ihanat miehet varattuja, tai ujoina kiven alla?

• :-D

Kyllähän se totuus on, että tämä nettitreffailu on nykyään mennyt aivan puihin. Olin edellisen kerran sinkkuna 90-luvun lopulla ja silloin oli vaihtoehtoja lähinnä tuo deitti.net ja pari hiljaisempaa saittia. Niissä oleviin ilmoituksiin tuli vastauksia aika harvakseltaan, mutta todella fiksuilta ja mukavilta naisilta. Tarpeeksi fiksua en sitten osannutkaan valita, mutta se on toinen juttu se.

Tänä päivänä on vaihtoehtoja lähinnä tuo city tai tämä suomi24 ja molemmista on vain huonoja kokemuksia. Joko laitat kovat vaatimukset ja saat vain ihme vittuilua tai sitten laitat löysät vaatimukset ja kuvan, jolloin tulee paljon vastauksia, vailla mitään sisältöä. Tämähän on kuin baarissa yrittäisi naista iskeä, sielläkin pistetään parastaan (niinkuin näissä deittipalstojen kuvissa nykyään), eikä ole mitään takeita mitä sieltä maskin takaa paljastuu.

Eli itse olen päätynyt löytämään sen oikean tuolta live-elämän puolelta.. käyn hieman enemmän kirjastossa, istuskelen kesäisin torin reunalla tai kaupungilla jätskillä.. yritän vain olla ihmisten ilmoilla, jos vaikka jollain ihmeen sattumalla törmäisi siihen oikeaan.

• Nimetön

"Kiinnostavan näköistä", kylläpä kuulostin nyt nartulta. Meinasin kiinnostavalta vaikuttavaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      151
      1853
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1741
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      35
      1507
    4. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      196
      1198
    5. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      94
      1195
    6. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      84
      1114
    7. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      354
      992
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      62
      869
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      831
    10. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50