Viviene

aupairiksiaustraliaan

http://www.viviene-travel.com/

Onko kellään kokemusta kyseisestä järjestöstä, tai onko aikomusta lähteä au pairiksi tätä kautta? Bongasin ilmoituksen työvoimatoimiston sivuilta ja mietin onko ihan luotettava ja varteenotettava vaihtoehto, kun näytti olevan Australia ja Uusi-Seelantikin kohdemaina, joihin olen haaveillut jo pitkään...

Kannattaako siis ottaa yhteyttä tuonne, kommentteja kiitos. (jotenkin häiritsee että ilmoituksessa oli kirjoitusvirheitä niin suomeks kuin englannikskin jne :/)

14

1570

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aidahhhaa

      jo kenties ilmottanut ittes tälle järjestölle? Mietin itsekkin että jos ilmoittautuisi, mutta kovasti häiritsee että 50 egee joutuu maksaan siinä vaiheessa kun lähettää ceeveet ynnä muut paperit. Niin ja lääkärintodistuskin pitää laittaa mukaan. Vähän kummastuttaa. Ja vähän ihmettelen ettei pyydetä soittamaan jos on jotain kysyttävää vaan sähköpostilla vain pitäisi kysyä.

      • yritystiedustelu

        Kyseessä ei ole järjestö vaan iisalmelaisesta rintamamiestalosta johdettu huijaus jolla ei ole mitään laillista velvoitetta. Tätä ns. järjestöä johtaa kotiäiti Jana Komova ja lafkan email on Googlen ilmainen gmail sekä ilmainen Yahoo mail yksityisille ([email protected]).

        Viviene
        Omakotitie 26
        74100 Iisalmi
        Finland
        044 528 1076

        Jos lähetätte rahaa, niitä on turha pyydellä takaisin edes oikeusteitse. Best of luck!

        https://maps.google.co.uk/maps?q=omakotitie 26 iisalmi&hl=en&ll=63.553732,27.206655&spn=0.019208,0.048795&hnear=Omakotitie 26, Iisalmi, Finland&t=m&z=15&layer=c&cbll=63.553792,27.206404&panoid=KBfB8hipqF1lvIQyv_tdSw&cbp=12,288.72,,0,-3.68


    • Lissu

      Itse olen miettinyt kanssa töitä ulkomailla ja vivienen kautta se vaikuttais käyvän helposti, mutta jotenkin kanssa epäilyttää toi. Ajattelin kyllä laittaa hakemuksen, saa nähdä miten käy... onko joku jo kokeillu että toimiiko?

    • Shg

      Katsoin itsekin työvoimatoimiston sivuilta kyseisen järjestön ilmoituksia, mutta itseänikin jäi heidän nettisivut vaivaamaan..jotenkin puutteelliset. Mistähän voisi saada lisätietoa järjestöstä?

      • Waste of money

        Kyseessä ei ole järjestö, katso aiempia vastauksia.


    • Kaarina

      Mielestäni tämä kyseinen henkilö ei hoida asioita niin kuin ne pitäisi.

      Itse hain kyseiseen firmaan töihin ja sain odotella alkuun parikuukautta vastausta ja sitte kun vihdoin sain jonkin näköistä@@ niin pyysi hän soittamaan itselleen, sen tein ja hän ei osannut puhua suomea eikä englantia kunnolla... paljon sain lupauksia, mutta edelleenkään en ole saanut töitä kyseisen yhtiön kautta joten pidä varasi kyseisen yhtiön kanssa.

      Zemppiä työn hakuun ulkomaille!!

      • ~tinkerbell

        Hei,
        Itse olin Vivienen kautta Kreetalla harjoittelussa (work&travel in greece). Se oli ikimuistoinen kesä ja opettavainen. Ensin piti täyttää hakulomake, jonka saa kysyessään sähköpostitse. Tosiaan tuo 50 e piti maksaa aluksi, jonka jälkeen alkaa tulemaan yksitellen eri tarjouksia eri kohteista. Ennen sitä piti lähettää sähköpostitse tai postitse kaikki todistukset myös rikosrekisterin,lääkärintod ym. englanniksi. Tuota 50 e ei saa takaisin, tässä itse ottaa riskin. Mutta maksaessaan summan saa kyllä työtarjouksia. Itsestä on vain kiinni hyväksyykö. Vaikka lähettää sähköpostia niihin ei välttämättä aina vastata. Minulle kyllä soitettiin toimistosta jopa.

        Tarjottavat työpestit riippuvat onko laittanut paljon ehtoja minne haluaa ja minne ei. Loput kuluista maksetaan sitten kun on tehnyt sopimuksen. Hotelli ei ollut vielä auennut, kun saavuin ja ensimmäiset päivät meni hotellin ravintolaa siivotessa ja aurinkotuoleja hinkatessa. Samalla tutustui muihin harjoittelijoihin :) En tiedä miten muissa maissa, mutta itselläni oli todella huono perehdytys. He eivät tienneet mitään harjoittelijoiden työkokemuksesta, vaikka itse täytti kokemukset hakupapereihin. Olin töissä allas-baarissa & ravintolassa. Siitä huolimatta tapasin aivan mahtavia muita harjoittelijoita hotellissa ja perehdyttäjiinkin kasvoi side. Työkulttuuri oli erilainen kovaääniset esimiehet ja duuni oli kyllä rankkaa...8 h ilman taukoja kuumassa helteessä, mutta siihen tottui ja lopuksi se oli ihanaa töitä. Sai tehdä Frappeja (jääkahveja) työvuorossa itselle niin paljon kuin halusi.

        Vapaa päiviä oli 2 x vk, mutta ei välttämättä peräkkäisinä pv:nä. Joskus tein töitä 2 vk ilman vapaa päiviä ja ylityöstä ei maksettu palkkaa. Vapaa päivät käytin eri nähtävyyksien kiertelemiseen, joka oli hyvä vastapaino rankalle töille, jonka avulla palasi virkeänä töihin, kun oli nähnyt maisemia. Hotelli tarjosi 3 x pv:ssä ruoan ja majoituksesta en maksanut. Majoitun toisen suomalaisen tytön kanssa ja hotellissa oli neljä muuta romanialaista harjoittelijaa, joita kaipaan. Kokemuksena se oli opettavainen ja nyt kaikki duuni suomessa vaikuttaa paljon helpommalta. Haastava työ antaa uskallusta tarttua tuleviin haasteisiin, koska duuni oli rankkaa, mutta samalla ihanaa.

        Suosittelen hakemaan vivienen kautta paikkaa, jos on valmis haasteisiin ja lähtee avoimin mielin. Joustavuus ja yhteistyökyky on valttia.


    • hihi2

      on luotettava koska äitini omistaa kyseisen firman,

    • Ei hyvaa paivaa

      Viviene Järjestö?

      ROFL

      Ette oo tosissanne noin taukkeja?

    • Yahoo email LOL

      Vau, hieno järjestö!

      -------------------------------

      Yrityksen nimi Viviene
      Yhtiömuoto Yksityinen elinkeinonharjoittaja
      Y-tunnus 21660112
      Osoite Omakotitie 26, Iisalmi
      E-mail [email protected]
      Puhelinnumero 0445281076
      Perustamisvuosi 2012
      Yhtiön kotipaikka Iisalmi

      Komová Jana 27.03.2012 Elinkeinon harjoittaja Elinkeinonharjoittaja

      Verkkokauppa, tavaroiden maahantuonti ja vienti, markkinointipalvelu, henkilöstön vuokraus ja välitys,
      elämysmatkailu, majoituspalvelut, matkailukeskuksia, kosmetiikkatuotteiden osto, myynti ja välitys, tukkuliikkeitä,
      kauneushoitolatoiminta, kielikoulutus, käännöstoiminta, kääntäjä, kielikurssimatkojen järjestäminen ulkomaille.

    • ?!?!?!?!?!

      hävettäs kaarina huuella kun en tunne koko yritystä perusta oma yritys ja tuu huutelemaan sit. ja ei muka osaa englantia on opettanut sitä ihan koulussa. ja huijaus?? vaikka onki ulkomaalainen niin ei tarkota automaattisesti että se on huijaus. ja kotona voi tehdä tietokoneella töitä va eikö?

      • Usko pois

        kaarina?

        Mulla on viisi Yahoo osoitetta joten mulla on viisi au pair jarjesto.

        Anna raha mulle, saat paljon paika.

        Terveisin

        Jana


      • Hjuva jarjesto

        Matkapuhelin, osoite rintamamiestalossa iisalmessa ja Yahoo email...


        Jep jep.


        Joka on sinne rahansa pistää, on ansainnut tulla huijatuksi.


    • Jarjeston paakonttor

      https://maps.google.co.uk/maps?q=emmerdale uk&ie=UTF-8&ei=RnqRUtCuA8SShgfRtoGgDg&ved=0CAgQ_AUoAg

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      287
      2596
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      95
      2050
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      77
      1606
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      157
      1437
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      66
      1278
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1195
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1076
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1074
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1010
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe