Onko kukaan kuullu tätä kokoonpanoa?
IHAN PASKA!
Itse diggaan aitoo hiphoppia eli ELA, Uniikki, LORD EST REGEE PUOLELLA, BEATS AND STYLES RULES
-Vesku 93
-
Conscious Youths CY
8
1313
Vastaukset
- scientifi
Oletan että toi oli ironiaa.
- Mr.82
Ei helv.. eihän kukaan itseään kunnioittava voi kuunnella moista roskaa, mitä ketjun alottaja hehkuttaa. Suht pelottavaa =) toivotaan et "tietoiset nuoret" noteerataan tän kesän aikana, raikkaita saundeja =)
- Amazed
beat'n'styles? ei oo huonolla musamaulla rajaa..
- namm.
SE ON OIKKESTI just PARAS!
- jeskiliisi
hahaaaa. pentu. just joo, o
otkos nähnyt pojat livenä? iha sika hyvä. sitäpaitsi, suomalaisiahan redrama ja paleface ovat :)
live keikka kuopiossa oli älyttömän huippu ! :) - oiiooi
Älä jaksa jauhaa.. Hanki korvat.. oot niin uniikki.
- mabbe-setä
tää on ihan huippu ryhmä!!! live vedot on ihan uskomattoman energisiä ja vaikka ei olis aikasemmin kuunnellut kyseistä settiä nii keikoilla pääsee silti hyvin fiilikseen ja miks suomalaisten räppärien pitäis aina vetää suomeks??
Itse toivon ja uskon että tää ryhmä pääsee vielä pitkälle... - Nimetön
Diggaat kyl ite melkosta p45k44.. :)
Uniikki on ärrävikanen, jota ei kyl kauan jaksa kuunnella, siis oikeesti.. Ei sellasta pitäs päästää mikin ääreen. :o En jaksakkaan alkaa mollata noita muita suosikkiräppääjiäs. Lol.
Juuri tällästä Suomi kaipaa! Hyvä CY! Hieman lisäväriä antaa Ruotsin Promoe. Vois melkee vaikka levyn hankkia (harvinaista).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1084817Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744131502- 1891104
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101098Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861000Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk14976tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt11958Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47921- 64921
- 64876