Mikä on kaikkienaikojen paras ja ikimuistoisin amisbiisi? Laittakaa mahdollisimman monta ja numeroikaa esim.
1. J
2. N
3. E...
Mikä on kaikkienaikojen paras amispop biisi?
23
17694
Vastaukset
- yykaakoo
1.ATC - Around The World
2.K-System - Sound Of Arena
3.Deep Spirit vs. Dj Pulse - Lonely Lick
4.Cascada - Bad Boy
5.Dj Raaban - Anima Libera(remix)
Siinä viisi parasta ja varmasti ikimuistoisimpia biisejä :) hyviltä ja huonoilta ajoilta!- Lonely Lick
Lonely Lick on maailman paras amispop biisi!!!
Eli 1. Deep Spirit vs. Dj Pulse - Lonely Lick 2005 (candii's radio cut)
- BandossBass
Kaikki Choralen biisit on hyviä ja niist tulee vanhat ajat mieleen :):) mut jos on pakko ainakin pari sanoa nii ne on Chorale - Univiidakko ja aamuyö! :D
- jeppeQuu
Taisit unohtaa Chorale - Dirlanda ;D
Minun mielestä paras biisi :) ainakin yks parhaimista!
- Pire
tässä nyt joitain jota ite kuuntelen on mun mielestä hyviä. Second Try-Primary Desease,Dave McCullen-Rave Heaven,Basshunter-Ellinor,Bob Boomerang Feat. TI-Eyes Will See,Ziggy X-Free Your Mind,Russetunes-Ladies Royale07,Baracuda-Ass Up,Basslovers United-i cant dance,DCX-Flying high,Dj Satomi-Waves,Dj Splash-This is my life,East Clubbers -Sextasy,LX System-Crying Soul,Tune Up vs Italobrothers-Colors of the rainbow,D-tune-Milkshake.
- Random-amis
Tässäpä pientä listausta (ei paremmuusjärjestyksessä)
Master Blaster - Hypnotic tango
Sash - Equador
Scooter - Neverending Story
Dune - Hand in hand
Angerfist - Terror of my speedcore
2 Unlimited - Tribal dance
Dj Tiesto - Traffic
E-Type - This is the way
Daze - Superhero
Toybox - The sailor song
Gigi d´agostino - The riddle
Basic element - Promise man
Solid base - Mirror mirror - eino 8989
entä dj alligator
- pyhä yksinkertaisuus
90-luvun biiseis on useempii joista tykkään. Niis on jotenki pehmee mutta voimakas rytmi. Melodiatki on ainutkertasia. Tässä esimerkkei:
Playahitty - The Summer Is Magic
Masterboy - Show Me Colours - kyllä vahinnn..
Tässä vielä lisää kunnon basso ysärimusaa:
Sonic Surfers - Don´t Give It Up
Eclipse - Let The Rhytm Move You - POPPUEPEDAMARNOOLI
Se on se se on : KAKSKYTÄ VUOTTA JA SIKANA, SAATANA!!!
- Hämärä Alkuperä
Kuten näätte, "amispop" ei ole sitä, miksikä jotkut siitä tietämättömät sitä luulee. Elikkä typeräks jumputukseks. Toki jotkut (uudemmat) kappaleet on vähän huonoja ehkä. Varsinkin ne tekno tyyliset.
Todellisen amispopin virallinen nimi on eurobeat (eri asia kuin tekno) ja se juontaa juurensa 90-lukuun. Eurobeatin ja teknon välisen eron kyllä huomaa. Jos harppaa taaksepäin 80-lukuun niin siellä ei ole nopeaa jumputusta vaan hieman hitaampaa paukutusta. Tunnistin sen amispopin varhaiseks prototyypiks! Ihan totta. http://youtu.be/edlKSaQYwpA
All time favorite- moikka taas
Kuunnelkaas tätä
http://www.youtube.com/watch?v=FeAEQNg5ytw - Xcvb108
Amispoppia löytyy tältä kanavalta: http://www.youtube.com/user/Xcvb108
- amis993
jätkä on kopioinu jo muiden lataamat amispopit
kävin antaa jokaseen disliken
- work.
Pandora: Work
- pari...
Princessa - Anyone But You
Pandora - Don't You Know
Cappella - Turn It Up and Down - Ha ha haaaaaaaa
Se oli se kappale: Kun mä finnejä pusersin ja toinen oli Kun mä kovista leikin ja kolmas oli, Miksi en pillua mä saa.
- Anonyymi
Mistä nämä biisit löytää?! Ole. Koittanut vaikka kuinka kovasti etsiä suomalaista amispoppia (BoGaRdAn tyylisiä) mutta kun ei meinaa löytyä. Sonni energiaa, Tony missä sä oot kaikki nämä ovat niin hyviä!
- amishpop
Dimension - Amish pop
- Amispoppia
Amispoppia - No One Else <3
- Anonyymi
Base loop - hear the stars
- Anonyymi
varmaan Ecuador
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019