Kun joku laittaa jotakin erilaista "Mitä kuoleman jälkeen" palstalle, elikkä jonkin toisenlaisen teorian, samalla uskikset hyökkäävät jeesus viesteillään päälle. Ennen siellä oli erilaista, nyt se on muuttunut uskisten "JEESUS KESKUS" paikaksi. Että niillä on oma päämaja kai siellä. Sitten "Ateismi" palsta on varmaan niille "VARASTO" kun tänne tulee sitä sun näitä uskis viestejä paljon enemmän. Enää siellä "Mitä kuoleman jälkeen" palstalla ei muusta oikein puhutakkaan kuin jeesuksesta suurimmaksi osaksi. Ennen siellä keskusteltiin ihan henkimaailman asioita, eikä jeesustelua tullut kuin hyvin pienen osan, mutta nykyään koko palsta on ihan "Hajalla".
Tulin tänne mölisemään ja purkamaan paineita kun oli jonnekkin ne purattava. Että moikka vaan sitten kaikille, minä tästä lähden purkamaan paineita päässäni ihan unessa. Unissani ei ole yhtään uskista, ainakaan nähnyt, joten voitte yhdistellä sateelliittivastaanottimella päähäni päästänne jos haluatte katsella uniani. Tai virittäkää metalliputki läpi aivon keskiosan niin eiköhän kanavia ala näkyä enemmän. ;)
Tuo toinen palsta
6
314
Vastaukset
- -Ergo sum-
Palstan on vallanneet riidanhaluiset ääliöt, joilta harvoin läytyy mitään älykästä sanottavaa. Heillä ei ole muuta tarkoitusta kuin korostaa omaa egoaan sylkemällä kaikkia toisin ajattelevia silmille.
Ei ihme, että uskovat saavat ateisteista täällä väärän kuvan. Tai oikestaan alan itsekin jo epäillä, onko se sittenkään niin väärä kuva....- DarkNinjaHiiri
Ihan sama mikä kuva uskiksilla on ateisteisteista aina on yhtä hauskaa kun kommunistimoraalittomaksi sanotaan. Vetäköön vaan VIT** päähän.
Se mitä kuoleman jälkeen tulee on selviö. Sitten olet kuollut eikä sinua ole olemassa kuin kausaliteetissa mutta etpä sitä murehdi kun et ole olemassa. Aivan turhaa taikauskoa että menisit muka taivaaseen joka jeesushihhulien oma mielihyväsatu. Pahat joutuu helvettiin on kanssa mielihyväsatu.
Vetäköön uskikset muovipussit päähän ja tukehtukoon sillä silloin maailma on parempi paikka. Nyt kaljaa sopivasti että maanantaina jaksaa kahdeksalta herärätä :)
http://www.youtube.com/watch?v=tr-yOUwnuGY
Sanoista viis. Hyvä Beat. - PONSSE 54
DarkNinjaHiiri kirjoitti:
Ihan sama mikä kuva uskiksilla on ateisteisteista aina on yhtä hauskaa kun kommunistimoraalittomaksi sanotaan. Vetäköön vaan VIT** päähän.
Se mitä kuoleman jälkeen tulee on selviö. Sitten olet kuollut eikä sinua ole olemassa kuin kausaliteetissa mutta etpä sitä murehdi kun et ole olemassa. Aivan turhaa taikauskoa että menisit muka taivaaseen joka jeesushihhulien oma mielihyväsatu. Pahat joutuu helvettiin on kanssa mielihyväsatu.
Vetäköön uskikset muovipussit päähän ja tukehtukoon sillä silloin maailma on parempi paikka. Nyt kaljaa sopivasti että maanantaina jaksaa kahdeksalta herärätä :)
http://www.youtube.com/watch?v=tr-yOUwnuGY
Sanoista viis. Hyvä Beat.Ei kai sinullakaan ole todisteita näkemyksillesi
enempää kuin minullakaan. Usko on uskoa ja perustuu Raamattuun.Haluaisin olla näkemässä kun joskus olet lähdössä tuonpuoleiseen, toivottavasti et ole silloin yhtä varma.Minulla ei ole varaa kokeilla.En ole valitettavasti uskossa. mutta toivon että olisin sitä joskus TODELLA. - Kössönöm
PONSSE 54 kirjoitti:
Ei kai sinullakaan ole todisteita näkemyksillesi
enempää kuin minullakaan. Usko on uskoa ja perustuu Raamattuun.Haluaisin olla näkemässä kun joskus olet lähdössä tuonpuoleiseen, toivottavasti et ole silloin yhtä varma.Minulla ei ole varaa kokeilla.En ole valitettavasti uskossa. mutta toivon että olisin sitä joskus TODELLA.kuin kuoleminen olisi jollekkin reissulle lähtemistä. Reppu selkään ja menoksi!
Päin vastoin, kuolema on tämän elämäntaipaleen päätepiste. Matka on ohi.
Eikä postikortteja enää lähetellä. - -Ergo sum-
DarkNinjaHiiri kirjoitti:
Ihan sama mikä kuva uskiksilla on ateisteisteista aina on yhtä hauskaa kun kommunistimoraalittomaksi sanotaan. Vetäköön vaan VIT** päähän.
Se mitä kuoleman jälkeen tulee on selviö. Sitten olet kuollut eikä sinua ole olemassa kuin kausaliteetissa mutta etpä sitä murehdi kun et ole olemassa. Aivan turhaa taikauskoa että menisit muka taivaaseen joka jeesushihhulien oma mielihyväsatu. Pahat joutuu helvettiin on kanssa mielihyväsatu.
Vetäköön uskikset muovipussit päähän ja tukehtukoon sillä silloin maailma on parempi paikka. Nyt kaljaa sopivasti että maanantaina jaksaa kahdeksalta herärätä :)
http://www.youtube.com/watch?v=tr-yOUwnuGY
Sanoista viis. Hyvä Beat.M.O.T.
PONSSE 54 kirjoitti:
Ei kai sinullakaan ole todisteita näkemyksillesi
enempää kuin minullakaan. Usko on uskoa ja perustuu Raamattuun.Haluaisin olla näkemässä kun joskus olet lähdössä tuonpuoleiseen, toivottavasti et ole silloin yhtä varma.Minulla ei ole varaa kokeilla.En ole valitettavasti uskossa. mutta toivon että olisin sitä joskus TODELLA.hienoa että haluasit uskoa.:) Mutta valitettavasti se ei vielä ihan riitä.
Sinun kannattaa kokeilla uskallatko rukoilla ja pyytää Jumalaa ilmestymään elämääsi. Hän tekee sen jos vain haluat. Hän rakastaa sinua niin paljon ettei sinua pakota uskomaan mutta odottaa sinun pyyntöäsi tulla elämääsi.
Itse olen Jumalan päästänyt elämääni ja ei se elämä sen kummempaa ole..On hyviä ja huonoja päiviä mutta tiedän etten koskaan ole yksin. ei meistä koskaan täydellisiä ihmisiä tule vaikka jotukt sitä uskovista odottavat.
Yhtä lailla me teemme vääriä tekoja mutta sen tähden me Jumalaa tarvimmekin. Hän on maksanut meidän syntimme että meillä olisi mahdollisuus pelastua. Ja se tarkoittaa kaikkia ihmisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201101- 138993
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514