sfc alueitten

päivystys

Matkailuautoilijoita alkaa olla jo niin paljon, että sfc yhdistysten tulisi parantaa talviajan toimintaansa. Arkisin liikkuu paljon "vapaapariskuntia" ja on ikävä tulla alueelle, jossa ei ole edes isäntää paikalla. Eikö tällä olisi myös taloudellista hyötyä yhdistysten kassaan.

12

1071

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itsekin talvella kuljeskelleena olen käyttänyt SFC alueita hyväkseni kunkin alueen järjestelyjen puitteissa. Aika harvoin olen joutunut jonnekin muualle menemään.

Mielestäni homma on pelannut mainiosti, avaimet on haettu kaupasta/huoltoasemalta tai joku on ne tuonut kun olen soittanut leirintäoppaassa tai ilmoitustaululla olevaan numeroon. Maksu on hoitunut jälkikäteen pankkisiirrolla jos sitä ei ole voinut heti suorittaa. Mikä näissä järjestelyissä on vikana? Useimmiten ne toimivat kuin vanha ja tunnettu junan vessa.

Varmasti saisit paremman vastauksen viisaammilta jos kysyt asiaa etuteltan jäsenosiossa.

• Mitä???

Onko heitä?

• vähänkin älyä
        Mitä??? kirjoitti:

Onko heitä?

Niin osaa oppaasta löytää yhdyshenkilön nimen ja soittaa hänelle tai näpytellä ilmoitustaululla olevaan numeroon.
        Eihän missän paikassa isäntä istu toimistossa, jos sattuisi arkena tulemaan se yksi asiakas.

• höh

Vapaaehtoisvoimin, työssäkäyvien jäsenten talkoohengessä tehdyt järjestelyt toimivat kävijämäärään nähden (kävijöitä harvoin viikolla) hyvin.

Kuinka itse hoitaisit järjestelyt?

• suju

Koska yhdistystoiminta pilaa kaiken.

• älyätkö

Tuolla asenteella. Miksi mennä yhdistysten alueille? Käytä kaupallisia majoituspalveluita. Saat "mieleisesi palvelun", tai sitten et, maksat kuitenkin täyden hinnan palvelemattomuudestakin.

• ja jatka miettimistä
        älyätkö kirjoitti:

Tuolla asenteella. Miksi mennä yhdistysten alueille? Käytä kaupallisia majoituspalveluita. Saat "mieleisesi palvelun", tai sitten et, maksat kuitenkin täyden hinnan palvelemattomuudestakin.

käyn kaupallisilla alueilla,kun eivät ole sisäsiittoisia.
        ja tulevaisuudessa moni sfc-alue muuttuu myös
        yksityisten hoitoon,merkit on olemassa.

• ja jatka miettimistä kirjoitti:

käyn kaupallisilla alueilla,kun eivät ole sisäsiittoisia.
        ja tulevaisuudessa moni sfc-alue muuttuu myös
        yksityisten hoitoon,merkit on olemassa.

Tulevaisuudessahan saattaa monikin oppia vaikka kirjoittamaan ja saattaa jopa löytää "sift" näppylänkin, siitäkin lienee merkit olemassa. SFC alueiden talvikäyttö nykysysteemillä on varsin toimiva ja joustavasti järjestetty ottaen huomioon käyttö volyymin.

Jos ne tulevat jonkun yksityisen hoitoon ne muuttuvat yrityksiksi ja hinnat nousevat koska pitäjän tulee saada sekä palkkaa että kuolettaa pääomakulut. Yhdistys ja vapaaehtoispohja on ehdottomasti parempi jäsenten kannalta vaikka joku tietysti aina purnaa.

• maksaa enemmän
        karva.naamari kirjoitti:

Tulevaisuudessahan saattaa monikin oppia vaikka kirjoittamaan ja saattaa jopa löytää "sift" näppylänkin, siitäkin lienee merkit olemassa. SFC alueiden talvikäyttö nykysysteemillä on varsin toimiva ja joustavasti järjestetty ottaen huomioon käyttö volyymin.

Jos ne tulevat jonkun yksityisen hoitoon ne muuttuvat yrityksiksi ja hinnat nousevat koska pitäjän tulee saada sekä palkkaa että kuolettaa pääomakulut. Yhdistys ja vapaaehtoispohja on ehdottomasti parempi jäsenten kannalta vaikka joku tietysti aina purnaa.

Kun katsoo yhdistysten pitämien alueiden tasoa,
        verrattuna yksityisiin,on ero kuin yöllä ja päivällä.
        Yhdistytoiminta ja sen rajoitteet syövät hommasta ilon.

• maksaa enemmän kirjoitti:

Viime kesän Lapin reissulla jouduin käyttämään ei SFC alueita eivätkä ne oleellisesti poikenneet palveluiltaan SFC-alueista. Jossain oli joku ravintolakin mutta sen päälle en laske ainakaan plussia koska en käytä ja niistä on usein vain häiriöitä. Jotta missä sinä ne suuret yö/päivä-erot olet löytänyt?

Mitä sinä laadulla tarkoitat tässä mielessä, minä tarkoitan ainoastaan siisteyttä ja rauhallisuutta sekä saniteettipalveluita. Kun ne ovat kunnossa minä olen tyytyväinen.

• hihhuli
        maksaa enemmän kirjoitti:

Montako kaupallista leirintäaluetta on ympärivuotisesti avoinna, mihin matkustava karavaanari aina pääsee yöpymään? Ennakkoon kyselemällä moni paikka ilmoittaa olevansa suljettu ulkopuolisilta talvella, vain kausipaikkalaiset voivat vierailla talvella vaunuillaan.

• välillä
        karva.naamari kirjoitti:

Viime kesän Lapin reissulla jouduin käyttämään ei SFC alueita eivätkä ne oleellisesti poikenneet palveluiltaan SFC-alueista. Jossain oli joku ravintolakin mutta sen päälle en laske ainakaan plussia koska en käytä ja niistä on usein vain häiriöitä. Jotta missä sinä ne suuret yö/päivä-erot olet löytänyt?

Mitä sinä laadulla tarkoitat tässä mielessä, minä tarkoitan ainoastaan siisteyttä ja rauhallisuutta sekä saniteettipalveluita. Kun ne ovat kunnossa minä olen tyytyväinen.

Suurin ero on ehkä henkisellä puolella.Siinä missä
        yhdistysalueilla pannaan pääpaino ihmisten ja vielä iäkkäiden holhoamiseen ja yhdistystoiminnan
        korostamiseen,niin yksityinen puoli kehittää
        viihtymistä,jotta kävijät tulisivat uudelleen.
        Ps. sulla ei vieläkään pilkut löydä paikkaansa,eikä yhdyssanatkaan onnistu,vaikka kärkkäästi puutut muiden kirjoitusvirheisiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4170
    2. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2343
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      31
      2238
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      95
      2058
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1867
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      31
      1850
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1557
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1521
    9. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1330
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      72
      1142
    Aihe