toi suomi24 treffipalsta. siis mä en tottapuhuen ymmärrä, siis toiset etsii siellä ihan oikeesti itselleen joko ystävää tai sitä omaa rakasta
mutta toiset etsii vaan seksiseuraa ja usein naimisissa olevat äijät!!!
mulla on ollut 2006 vuonna ekan kerran siellä profiili.
sillo tutustuin muutamaan mieheen, yhdestä tuli ystävä, toisen kans eka tapaaminenkin oli jo et ei vois kumpaakaan vähempää kiinnostaa..
sit tuli pari äijää jotka kumpikin selvis et toinen on 40 naimisissa ja peheellinen mies ja vitsi ihan hullu. alkuun se oli ihan ok oloinen sun muuta.
ja en ees alkuu tienny et naimisissa, hyvin osas filmata tälläselle nuorelle muijalle...
sit mulle selvis et varattu äijä, kieltäydyin seksistä, tapaamisista yms. mies alko lähettää viestiä et hän kostaa sulle jos et anna hänelle p***ua...
lopulta silt tuli viesti et kosto on verinen, et voi käydä huonosti yms, sit se väitti että tää nyt oli pilaa kun mä sanoin et näytän poliisille noi viestit
ja kun väitti olevan pilaa, sanoin et tajuaako et tollasesta ei saa tehdä pilaa, meen poliisille jos jatkuu... äijä oli muutaman kuukauden hiljaa kunnes taas vonkas
meikäläinen vaihto puhelinnumeron ja salaiseksi (no onneksi entinenkin numppa oli salainen)
toinen äijä oli sit 30 v joka kans selvis naimisissa olevaksi seksin perässä juoksevaksi...
poistin lopulta profiilinikin.
2007 vuonna tein uuden profiilin uudella nimimerkillä, kappas, osa yhteyttä ottaneista oli ennenkin seksiä kyselleitä äijiä...
ja niitä on paljon, siis tosi paljon. siellä on jopa samalta paikkakunnalta millä asun ja lähiympäristöstä ihan hurja määrä, jopa sellasia joita tunnen
vähän muutama säikähti ku tajus et on tuttuja...
mutta mua oikeesti ärsyttää tyypit jotka hakee seksiseuraa, siis varsinkin naimisissa olevat, just tollaselta palstalta joka ei mun mielestä oo tarkoitettu seksin hakuun...
mut löysimpä mä sitten sieltä ihanan vapaankin miehen :)
mutta mun mielestä seksi yms juttuja hakevat sais sit toivoa vaikka siihen tarkoitukseen omaa palstaa, mielestäni treffipalstalle ne ei kuulu, tää on mun mielipide
ärsyttää oikeesti ehdotukset ei jos sexailtas ilman sitoumuksia jne
suomi24-treffipalstasta
3
1711
Vastaukset
- Lonely_Soul
Kuspäät kyllä lahjakkaasti pilaavat Suomi24:n treffipalstan, se on ihan fakta. Itsekin olin menettämässä uskon koko touhuun täällä 24:ssä, kunnes vihdoin löytyi todellinen helmi. Eli kuin oikein vain jaksaa etsiä niin kyllä täältä saattaa löytyä ihan kunnon miehiä/naisia. :)
ne kuvan pyytäjät ja sitten kun lähettää kuvan niin mitään ei kuulu, sitten kuvan pyytäjällä itselläkään ei ole kuvaa profiilissa.
- juupajuujoo
juu noi kuvan pyytäjät, eka pyytää laittaa kuvan ja sit sanoo et laittaa omansa paluupostissa, mä sain joo muutaman kerran tosi ihania kuvia takas, kuvassa oli miehen penis...
sit sori mul ei oo ku tollasia kuvia koneella...
öö kyl mä ennemmin kattoisin eka miltä yläpää näyttää ennen kuin se alapää.
sit sekin joo et miksei ihminen voi sit sanoa suoraa jos naama ei miellytä vaan sit vaa "kadotaan"
sama juttu se et on sovittu se eka tapaaminen, sit toinen sanoo et kattellaan jne.
yksikin laittelin vielä 3 kk tapaamisen jälkeen viestiä ja oltiin sit sovittu uus tapaaminen no sit se laitto viestii et ei nyt pääsekään. muutaman viestin se laitto et katotaan koska tavataan ja lopulta ei enää kuulunu mitää
hei älkää sit antako ees mitää toivoa uudesta tapaamisesta jos teitä ei kiinnosta vaan sanokaa sit et sori et oo mun tyyppiä kun se et annat kaikkia lupauksia ja sit katoat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091185
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171014- 125906
- 94771
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504