Omasta mielestäni nightwish on säilynyt yhtä hienona bändinä laulajan vaihdoksesta huolimatta.
Dark passion play on mahtava albumí, ainakin minä tykkään todella paljon.
Kuitenkin yksi asia minua on hieman jäänyt harmittamaan mutta onneksi se on hyvin pieni juttu jolla ei kovin paljoa ole väliä, eli minua haittaa se, että Anette on hieman liian tyttömäinen, kaipaan todellista naisellisuutta kuten tarjan aikaan, mutta uskon että Anetesta kuoriutuu vielä naisellisempi kuin hän nyt on.
mitä mieltä olette nightwishistä?
6
566
Vastaukset
- metal_princess
Turusen aikaan oli parempi, nykyään menettelee.
- Mielibidee
SA:n ja Amorphiksen kanssa maailman bändieliittiä. Ja henk.koht. en voisi olla onnellisempi laulajanvaihdoksesta.
- bleak.one
Lyhyesti ne tärkeimmät:
1. Kiteen kanttorin sävellyskynän tuotoksia kuuntelee edelleen ihan mielellään; käytännössä kuitenkin pelkkinä välipaloina, lue: tilkkeinä vallan muun sortin metallia sisältävällä soittolistalla.
2. Solistinvaihdos epäilytti aluksi; ja DPP vaati parikin läpikuuntelua ennen kuin itse pääsin yli siitä mikä jokaiselle - oli kyse sitten tosifaneista tai meikäläisen kaltaisista "kaikki raskaampi muzakki maistuu" -hevihenkilöistä - ensimmäiseksi kynnyskiveksi muodostui.
3. Anette on aika hiton paljon seksikkäämpi kuin Tarja. Äänessäkin on enemmän lämpöä. Turusen faktisia vokaaliansioita en kuitenkaan kiistä... - ------ :)
iha paska
- correction
Perustele edes vähän, jooko. Mäkin voisin aivan yhtä hyvin heittää susta, että sulla ei seiso koskaan (tai jos olet nainen, niin olet aivan varmasti frigidi). Eikös olis kiva kuulla tällanen kommentti ilman perusteluja?
- Great_White_Hunter
Kuulostaa yhtä hyvältä laulajan vaihdoksesta huolimatta, mutta on siihen vaikea tottua, kun on uus laulaja ja vieläpä ruotsalainen sellainen... Vaikee totutella. Dark Passion Play on kyllä sairaan hyvä albumi ja joka yllätys yllätys palkittiin Emma Gaalassa vuoden metallialbumiksi. Jee jee!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123940MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar802049Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214908Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3818