Mistä vaistoaa pettääkö mies?

Sarjassa työpaikkaromanssiko

jos toinen harrastaa flirttiä ja ehkä tapailee toisia, vaistoatko sen? Kerro mikä epäilyttää käytöksessä? Ylityöt, aikaisemmat työhön menoajat?

126

66210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niko -M-

      Jos itse epäilisin tyttöystäväni pettävän minua niin ottaisin asian puheeksi seurustelukumppanini kanssa. Mun mielestä tälläsiä asioita on turhaa pyörittää päässä, keskustelu asiasta voi valaista tilannetta huomattavasti paremmin ja helpommin.

      Mutta jos nyt lähdetään tähän profilointi ja vakoilu hommaan. Miehen käytös sinua kohtaan varmasti muuttuu jos hänelle on toinen suhde vieraan kanssa. Käytännössä tämä voi tarkoittaa että mies ei pidä sinua enää samallalailla hyvänä kuin ennen, hemmottele, puhu kuulumisistaan ja hänen käyttäytyminen voi erota aikaisempaan. Toki tämä on yksilöllistä ja tapauskohtaista.

      Suosittelisin lämpimästi keskustelemista aiheesta ja jos miestä ei kiinnosta keskustelu vaikka sinä olisit huolestunut ja "peloissasi" niin sitten kannattaa harkita suhdettanne uudestaan.

      -Niko

      • toisinkin päin

        oma mieheni kun rakastui toiseen oli yhtäkkiä tavallistakin huomaavaisempi ja pitkästä aikaa hemmotteli ja vakuutteli rakastavansa ja että haluaa
        olla kanssani. Myöhemmin tajusin että se oli syyllisyydentuntoa ja yksinjäämisen pelkoa. ;'(


      • Niko -M-
        toisinkin päin kirjoitti:

        oma mieheni kun rakastui toiseen oli yhtäkkiä tavallistakin huomaavaisempi ja pitkästä aikaa hemmotteli ja vakuutteli rakastavansa ja että haluaa
        olla kanssani. Myöhemmin tajusin että se oli syyllisyydentuntoa ja yksinjäämisen pelkoa. ;'(

        Näinhän minä kirjoitinkin.

        "Käytännössä tämä voi tarkoittaa että mies ei pidä sinua enää samallalailla hyvänä kuin ennen, hemmottele, puhu kuulumisistaan ja hänen käyttäytyminen voi erota aikaisempaan. Toki tämä on yksilöllistä ja tapauskohtaista."


      • decubitus
        Niko -M- kirjoitti:

        Näinhän minä kirjoitinkin.

        "Käytännössä tämä voi tarkoittaa että mies ei pidä sinua enää samallalailla hyvänä kuin ennen, hemmottele, puhu kuulumisistaan ja hänen käyttäytyminen voi erota aikaisempaan. Toki tämä on yksilöllistä ja tapauskohtaista."

        mitäs teet kun mies kieltää kaiken, mutta itse kuitenkin tiedän kaiken. Petti entisen juopon työkaverini kanssa. En ole katkera mutta kuitenkin


      • tiedät...
        decubitus kirjoitti:

        mitäs teet kun mies kieltää kaiken, mutta itse kuitenkin tiedän kaiken. Petti entisen juopon työkaverini kanssa. En ole katkera mutta kuitenkin

        Jos sä kerran tiedät niin mitä sillä miehen tunnustuksella enää tekee?


      • ei tunnusta virheitään
        tiedät... kirjoitti:

        Jos sä kerran tiedät niin mitä sillä miehen tunnustuksella enää tekee?

        Minusta pettäjän on tunnustettava virheensä. Se on hyvin tärkeä asia. Vasta sitten voi ajatella suhteen jatkumista. Yleensä pettäjät ( siis miehet minun tapauksessa) kehtaa olla sellaisia, että kun heillä tulee hätä ettei mikään tekosyy ja puolustusvale ei päde niin ne hyökkäävät päälle ja syyttävät toista vaikka kuinka nainen olisi ollut kunnolla.


      • kyllä
        decubitus kirjoitti:

        mitäs teet kun mies kieltää kaiken, mutta itse kuitenkin tiedän kaiken. Petti entisen juopon työkaverini kanssa. En ole katkera mutta kuitenkin

        jep kyllä semmonen ihminen joka pettää voi vastota myös toisen pettämisen


      • i don't agree
        kyllä kirjoitti:

        jep kyllä semmonen ihminen joka pettää voi vastota myös toisen pettämisen

        kyllä sen voi ihan muutenkin vaistota!! Ei tarvitse itse olla mikään pettäjä-tyyppi. Itse en ainakaan ikinä pettäisi. Parempi sitten olla vain rehellinen ja lopettaa entinen suhde, jos on tarvetta pettää! Tai keskustella ainakin asioista, koska tuskin kukaan nyt todella hyvässä ihmissuhteessa oleva menisi noin vain pettämään, kyllä siihen aina jokin syy löytyy.

        Noista vaistoista vielä sen verran, että nehän ovat ihmisen alkukantaisista ajoista säilyneitä, joten kyllä se nyt niin vain on, että "bodylanguage" todellakin kertoo joskun enemmän kuin 1000 sanaa...


      • näinkin sen näin
        toisinkin päin kirjoitti:

        oma mieheni kun rakastui toiseen oli yhtäkkiä tavallistakin huomaavaisempi ja pitkästä aikaa hemmotteli ja vakuutteli rakastavansa ja että haluaa
        olla kanssani. Myöhemmin tajusin että se oli syyllisyydentuntoa ja yksinjäämisen pelkoa. ;'(

        Vaisto kyllä sanoo, että jotain on vialla. Samalla kuitenkin puolustusmenakismi pärähtää päälle ja kieltäydyt uskomasta, koska et kestäisi vielä totuutta.
        Ajan kuluminen kannattaisi käyttää silleen hyväksi, että hankkisi kaikessa hiljaisuudessa varmuuden. Pitkä sisäinen jäytäminen syö niitä voimavaroja, mitkä tarvitaan, kun tämä peto käy päälle paljastuessaan.


      • teemunideapaja
        ei tunnusta virheitään kirjoitti:

        Minusta pettäjän on tunnustettava virheensä. Se on hyvin tärkeä asia. Vasta sitten voi ajatella suhteen jatkumista. Yleensä pettäjät ( siis miehet minun tapauksessa) kehtaa olla sellaisia, että kun heillä tulee hätä ettei mikään tekosyy ja puolustusvale ei päde niin ne hyökkäävät päälle ja syyttävät toista vaikka kuinka nainen olisi ollut kunnolla.

        Omaa kumppaniaan ei voi epäillä, koska silloin ei ole rakkautta.

        Käytännöllisemmin ajateltuna jos osaisi epäillä kumppaniaan pettämisestä, ei ikinä menisi kenenkään pettämiseen kykenevän kanssa suhteeseen. Vain pettäjien kanssa elävät eivät epäile kumppaniaan!! Tai sitten he vain kieltävät sen minkä tietävät hänestä.


      • kouluttaa muita.
        teemunideapaja kirjoitti:

        Omaa kumppaniaan ei voi epäillä, koska silloin ei ole rakkautta.

        Käytännöllisemmin ajateltuna jos osaisi epäillä kumppaniaan pettämisestä, ei ikinä menisi kenenkään pettämiseen kykenevän kanssa suhteeseen. Vain pettäjien kanssa elävät eivät epäile kumppaniaan!! Tai sitten he vain kieltävät sen minkä tietävät hänestä.

        Toisaalta pettämiseen tarvitaan parisuhde. Omaa kättään ei voi pettää.


    • One time was enough

      Ja niin kauan kuin et osoita epäileväsi tai tietäväsi asiaa, mies käy huolimattomaksi ja saat jopa faktat esiin.

      Jos kysyt suoraan, vastaus on varmasti kieltävä.

      Ja ne klassiset merkithän ovat juuri nuo lisääntyneet työ yms reissut, "työ"puhelut ja jopa tekstarit.

      Itse epäilin jo viikon jälkeen (tosin meillä takana olikin jo useampi vuosi yhdessäoloa). Kun ei ollut faktoja, luulin jo tulleeni vainoharhaiseksi.

      Lopulta sitten katsoin puhelimen, josta oli tietysti poistettu kaikki muut viestit ja puhelut paitsi kaksi viimeisintä.
      Helpotti kovasti, kun en ollutkaan tulossa hulluksi, vaan vaisto toimi.

      • kun yritin puhua

        Juuri näin on tässäkin tapauksessa ilmeisesti käynyt. Kun yritän asiasta puhua, niin kommentti on "ei ole mitään". Mutta jotenkin vaistoan, että jotain on meneillään. Jostainhan ne tuntemukset tulee. Yhteiseloa ollut jo useamman vuoden ja ekaa kertaa vaistoan, että jotain on. Ja niinhän siinä sitten aamulla oli lappu pöydällä, että hän hakee tavaransa. Eli aika nopea päätös ja ei jätä paljoa arvailujen varaan. Mutta tosi raukkamaista, ettei voi reilusti myöntää, että vaihtaa muijaa. Ihan vellihousu.


      • epäillessä

        Yleensä osuu oikeaan.Seuraile, älä kysy ennenkun olet varma.
        Kiukuttelut, kritisoinnit, mitä ei ennen ole ollut. Puhelin äänettömällä, tai piilossa. Käyn äkkiä yksin kaupassa (että voi soittaa tms.)Ylityöt, soitot ennen kun lähtee "koulutukseen" tai "kokoukseen" että et vaan soita ja keskeytä!! Kesken työpäivän töistä lähtemiset. Mielistely (kukat, korut). Tahallaan suututtaminen jostain asiasta, että pääsee "hyvällä syyllä" lähtemään ovet paukkuen jne. Tietokoneella viihtyminen. Näitä riittää......


      • vaan kuvittelee yleensä kaiken
        epäillessä kirjoitti:

        Yleensä osuu oikeaan.Seuraile, älä kysy ennenkun olet varma.
        Kiukuttelut, kritisoinnit, mitä ei ennen ole ollut. Puhelin äänettömällä, tai piilossa. Käyn äkkiä yksin kaupassa (että voi soittaa tms.)Ylityöt, soitot ennen kun lähtee "koulutukseen" tai "kokoukseen" että et vaan soita ja keskeytä!! Kesken työpäivän töistä lähtemiset. Mielistely (kukat, korut). Tahallaan suututtaminen jostain asiasta, että pääsee "hyvällä syyllä" lähtemään ovet paukkuen jne. Tietokoneella viihtyminen. Näitä riittää......

        Mustasukkainen "seurailee" koko ajan, ja tarkoitan siis aiheetonta mustasukkaisuutta. Kiukuttelut ja kritisoinnit voi olla myös sitä että toinen ei enää jaksa sivuuttaa toisen kyttäilyä olan kohautuksella vaan haluaa ottaa omaa tilaa. Saattaa jopa käydä yksin kaupassa että saa edes hetken ajatella ja olla yksin. Puhelin on äänettömällä, koska kellään ei ole niin tärkeää asiaa ettei voi odottaa huomiseen tai laittaa viestiä. Jos äänet olisi päällä, ei jaksa sitä kyselyä ja kyttäystä kuka soitti ja minkä takia ja mitä sä nyt suunnittelet, "kun sä sanoit niin, niin mihin sä vastasit tollee" jne. Ilmoitukset kokouksista jne. siksi kun toinen vetää herneen nenään jos ei saa 5 min. sisällä vastausta eikä jaksa toisten huvittuneita ilmeitä, kun ei edes hetkeä saa olla vastaamatta vaikka toisella ei ole edes asiaa. Tietokoneella viihtyminen kun ei toisen naamaa jaksa koko aikaa. Mielistely, kun on jo huono itsetunto jo ja yrittää olla edes hetken toiselle mieliksi. Näitä riittää...


      • black socks
        vaan kuvittelee yleensä kaiken kirjoitti:

        Mustasukkainen "seurailee" koko ajan, ja tarkoitan siis aiheetonta mustasukkaisuutta. Kiukuttelut ja kritisoinnit voi olla myös sitä että toinen ei enää jaksa sivuuttaa toisen kyttäilyä olan kohautuksella vaan haluaa ottaa omaa tilaa. Saattaa jopa käydä yksin kaupassa että saa edes hetken ajatella ja olla yksin. Puhelin on äänettömällä, koska kellään ei ole niin tärkeää asiaa ettei voi odottaa huomiseen tai laittaa viestiä. Jos äänet olisi päällä, ei jaksa sitä kyselyä ja kyttäystä kuka soitti ja minkä takia ja mitä sä nyt suunnittelet, "kun sä sanoit niin, niin mihin sä vastasit tollee" jne. Ilmoitukset kokouksista jne. siksi kun toinen vetää herneen nenään jos ei saa 5 min. sisällä vastausta eikä jaksa toisten huvittuneita ilmeitä, kun ei edes hetkeä saa olla vastaamatta vaikka toisella ei ole edes asiaa. Tietokoneella viihtyminen kun ei toisen naamaa jaksa koko aikaa. Mielistely, kun on jo huono itsetunto jo ja yrittää olla edes hetken toiselle mieliksi. Näitä riittää...

        kyllä se suurinpiirtein on noin kun kirjoitit,MUTTA,joku asia sen toisen ihmisen on ajanut tohon tilanteeseen mistä kirjoitit.keskusteluhan olisi tossa tilanteessa paras ratkaisu.


      • floralii
        vaan kuvittelee yleensä kaiken kirjoitti:

        Mustasukkainen "seurailee" koko ajan, ja tarkoitan siis aiheetonta mustasukkaisuutta. Kiukuttelut ja kritisoinnit voi olla myös sitä että toinen ei enää jaksa sivuuttaa toisen kyttäilyä olan kohautuksella vaan haluaa ottaa omaa tilaa. Saattaa jopa käydä yksin kaupassa että saa edes hetken ajatella ja olla yksin. Puhelin on äänettömällä, koska kellään ei ole niin tärkeää asiaa ettei voi odottaa huomiseen tai laittaa viestiä. Jos äänet olisi päällä, ei jaksa sitä kyselyä ja kyttäystä kuka soitti ja minkä takia ja mitä sä nyt suunnittelet, "kun sä sanoit niin, niin mihin sä vastasit tollee" jne. Ilmoitukset kokouksista jne. siksi kun toinen vetää herneen nenään jos ei saa 5 min. sisällä vastausta eikä jaksa toisten huvittuneita ilmeitä, kun ei edes hetkeä saa olla vastaamatta vaikka toisella ei ole edes asiaa. Tietokoneella viihtyminen kun ei toisen naamaa jaksa koko aikaa. Mielistely, kun on jo huono itsetunto jo ja yrittää olla edes hetken toiselle mieliksi. Näitä riittää...

        Joo mua kytätään kotona koko ajan. Menee hermot. Mitä enemmän mies kyttää - sitä enemmän mua ahdistaa - sitä enemmän hän kyttää..


      • hellurei...
        black socks kirjoitti:

        kyllä se suurinpiirtein on noin kun kirjoitit,MUTTA,joku asia sen toisen ihmisen on ajanut tohon tilanteeseen mistä kirjoitit.keskusteluhan olisi tossa tilanteessa paras ratkaisu.

        no näinhän se on että "joku" ajaa asian tuohon pisteeseen. mutta eikö olisi parempi että sanois asiasta suoraan... ei tarvitsisi salailla mitään.
        miksi se sanominen on niin vaikeaa.. enemmän toista satuttaa loppujen lopuksi pettämisellä..


    • vaistoaa kyllä aika pian

      Minä huomasin mieheni pettämisen heti kun se alkoi.Ei puhunut mihin lähtee, tai kysyttäessä vältteli suoraa vastausta.Aina oli muka ylitöitä.Lomalla hän katosi viikoksi, ei ottanut kännykkää mukaan, etten saisi yhteyttä.Seksiä ei halunnut enää lainkaan kotona.Ei halunnut kuunnella yhtään mitään, mitä puhuin.Vaikka puhuin ihan tavallisista asioista, en nalkuttanut enkä huutanut.Aina sanoi, että ole nyt hiljaa.Kaikki mitä tein, ärsytti häntä suunnattomasti,kuin olisin ollut täysin ylimääräinen tai vieras talossa.Tällaisia oireita nyt ensin tuli mieleen.

      • olen idiootti

        ...enkä huomannut, että miehelläni oli sivusuhde vuosia. Vasta hieman ennen kiinnijäämistään huomasin, että jokin häntä vaivaa - etsi minusta ja meistä niin paljon negatiivista, vaikka sellaista ei todellisuudessa ollut. Suhteemme oli läheinen, olin onnellinen, tehtiin paljon yhdessä ja erikseen, oli seksiä, naurettiin, juteltiin. Mistään en mitään huomannut! Olen joko v-tun tyhmä tai mieheni maailman paras esittäjä. Tosin itse sanoikin valehtelun olevan helppoa ja että hän eli elämäämme täysillä eikä antanut sivusuhteen häiritä sitä...Nyt katuu ja kaipaa ja kertoo oppineensa. Ja minuun koskee....


    • 4kymppinen

      Järkeviä vastauksia sinänsä, mutta kommentti tuosta flirttaamisesta. Flirttaamisella ei ole mitään tekemistä pettämisen kanssa. Fiksu flirttaaminen on harmitonta hupia, jota erityisesti naiset harrastavat. Sillä tavallaan ylläpidetään ja testataan sellaista seksuaalista vetovoimaa ja charmia, josta on iloa myös omalle kumppanille. Flirttaamista vakavampi muoto on iskeminen ja erityisesti naiset tekevät tässä miehellle selväksi milloin ollaan menossa sopivaisuuden rajan yli.

      Flirttaamisessa on myös se hyvä puoli, että sitä kautta voi purkaa mielihaluja hyväksyttävällä tavalla eikä tarvitse suinkaan mennä niin sanotusti asiaan.

      • ...

        "Flirttaamisessa on myös se hyvä puoli, että sitä kautta voi purkaa mielihaluja hyväksyttävällä tavalla"

        En oo ennen kuullu mistään flittaamisen mielihalusta, vai mitä tarkotit? Mä ja mies ollaan puhuttu jo suhteen alussa että flirttaaminen ei oo oikein, eikä kumpikaan meistä flirttaile muiden kanssa.


      • Äijä25
        ... kirjoitti:

        "Flirttaamisessa on myös se hyvä puoli, että sitä kautta voi purkaa mielihaluja hyväksyttävällä tavalla"

        En oo ennen kuullu mistään flittaamisen mielihalusta, vai mitä tarkotit? Mä ja mies ollaan puhuttu jo suhteen alussa että flirttaaminen ei oo oikein, eikä kumpikaan meistä flirttaile muiden kanssa.

        Enpä ymmärrä minäkään flirttaamista. Ei siinä ole mitään oikein jos on varattu. Sinkkuna voikin flirtata.


      • tyhmä kysyjä

        Miksi flirtata vieraitten kanssa jos on hyvä kumppani himassa, joka voi vetää turhaan herneet nenään.. heikko itsetunto vai..


      • touhua ja ajanhaaskausta.

        Jos mies on löytänyt oman puolison itselleen ,ei hänen enää tarvitse esittää mitään joutavanpäiväistä flirttailua toisille naisille.Siinä joutuu mies kyllä usein naurunalaiseksi.Selvähän tuollainen asia pitäisi olla.


      • flirtti

        ...enkä sitä myöskään hyväksy. Täytyy olla tosi epävarma, jos koko ajan pitää vetovoimaansa testailla. Huomionkipeiden ihmisten hommaa minun mielestä. Kyllä minulle riittää se oman kumppanin huomio ja se, että tiedän muiden ihmisten pitävän minua mukavana. Ei kaikkien miesten tarvitse kuolata perääni, se olisi jo aika typerä toive...

        Omalla kohdallani ainakin olen huomannut, että jos vähänkin kaveeraan miesten kanssa, se koetaan flirtiksi ja sitä kautta kuvitellaan vaikka mitä... Eli tuskinpa tarvitsee sitä vetovoimaa edes testailla sitten. ..


      • anskuleena

        PIeni flirttailu vaikka työkaverin kanssa piristää harmaata arkea ja vielä vaarattomasti. Pieniä perjantai -viettlyksiä... Wautsi!


      • =:)
        anskuleena kirjoitti:

        PIeni flirttailu vaikka työkaverin kanssa piristää harmaata arkea ja vielä vaarattomasti. Pieniä perjantai -viettlyksiä... Wautsi!

        Jo kolomannessa polvessa poikamiehenä meitin suvussa ja uutta tässä lykkeen!


      • 4kymppinen
        ... kirjoitti:

        "Flirttaamisessa on myös se hyvä puoli, että sitä kautta voi purkaa mielihaluja hyväksyttävällä tavalla"

        En oo ennen kuullu mistään flittaamisen mielihalusta, vai mitä tarkotit? Mä ja mies ollaan puhuttu jo suhteen alussa että flirttaaminen ei oo oikein, eikä kumpikaan meistä flirttaile muiden kanssa.

        Flirttailussa ei ole kyse viettelemisestä. Se on aikuisten leikkiä eli se ei sovi teineille eikä tosikoille. Flirttailussa täytyy tietää sopivaisuuden rajat. Jos menee liian pitkälle eikä tiedä toisen suhtautumisesta niin siitä tulee helposti ahdistelua.

        Myöskään mustasukkaisille pareille se ei sovi. Kaikessa seksuaalisessa käyttäytymisessä on olennaisinta ettei loukkaa kumppaniaan vaan toimitaan niin kuin tietää toisen hyväksyvän. Sinkuillehan tämä on ilman muuta sallittu taiteenlaji, mutta myös parisuhteessa elävä voi flirttailla. Asia, joka keskustelijoilta tahtoo unohtua on se, että myös kumppanin kanssa voi flirttailla, esimerkiksi tilanteessa, jossa on paljon ihmisiä ympärillä. Silloin salainen silmäpeli tai salaiset kaksimieliset ilmaisut on tosi hauskoja.


      • penttar1

        Ja paskat, sanos´Väinö! Että voi olla noin 40-kymppinen vielä - jonkin aikaa. Ja miten sitten, vanaha?


    • kun luin tämän linjan

      -ärsyyntyminen pienistä asioista, minun kritisoiminen vähästäkin, lyhyt pinna, yleinen pahantuulisuus, kiroileminen (aivan uusi omituinen piirre) kännykkä koko ajan taskussa, äänettömällä ja lukossa (aiemmin sain kylllä soittaa sillä kun omani oli latingissa tms), nyt yhdistetty pitkä työ ja huvinmatka, jonkalaisele aiemmin olisin itsestäänselvästi lähtenyt mukaan...tällä kertaa mukaan lähtivät kaksi naispuolista työkaveria...

      -hän sanoo rakastavansa minua ja seksielämämme on antoisaa
      ja hänen sylinsä on lämmin ja hellä

      -taistelen sisimmässäni epäilyksien ja uskomisen välillä.
      -toisaalta ajatus että hän pettää, tuntuu naurettavalta, en tajua miksi hän tekisi niin sillä meillä on niin hyvä olla yhdessä

      Kaikki lähti siitä, kun hänen ex vaimonsa väitti , ettei mieheni kykene uskollisuuteen vaan pettää . Miksi uskoisin häntä, tiedän kyllä että mustasukkaisena ja katkerana tämä ex tahallaan myrkytti mieltäni.
      Kunpa sitä jaksaisi pysyä tyynenä ja arvokkaana.

      • tähän sanoisi

        ...kun ei ihmisiä tunne. Oma vaistosi kertonee, onko jotain pielessä. Tosin sen exän puheet voi vaikuttaa. Mutta nuo sun kirjoittamasi ekat rivit kertoo kyllä jotain. Itse en meinannut milään uskoa, että miehelläni oli vuosia sivusuhde. Koska meilläkin oli yhdessä mukavaa ja seksiä riitti jne. Ja koska mieheni aina esitti omaavansa hyvät arvot, kertoi mm. avoimesti, että pettäminen on pinnallista... Näemmä ketään ei voi tuntea:( Mutta minä olenkin kyyninen. Sanoisin, että puhu miehesi kanssa avoimesti. Mutta kun meidän tapauksessa vastapuoli oli kehittynyt niin taitavaksi valehtelijaksi... Eli musta ei ole mitään apua-sori


    • Harlekiini70

      Vastaan, että todellisen pettämisen voi vaistota.

    • lev9per9

      jos toinen pettää, tuntee sen toisella on kiireitä,usein kiihkeämpi sängyssä tai kylmä,keksii tekosyitä ettei tarvi olla lähellä toist,kuuntelee yllättäin samaa musikkia, pukeutuu erillä lailla.

    • Taisto Ahlgren

      sairautta ja itsetunnon heikkoutta.

      • penttar1

        Et todellakaan tiedä, mistä yrität kertoa!


    • kärsivä

      Itse huomasin sen avopuolisoni (nainen) käytöksen muutoksesta, ensin parin kuukauden aikana hävisi halut kokonaan, sitten alkoi tulemaan vähemmän halauksia jne. läheisyyttä. kyselin pitkään ja aina vastaus että ei mikään ole. viime viikonloppuna yllätin parhaan kaverini kanssa sängystä. että siinä se. Eli ottakaa asia tiukasti puheeksi ja repikää totuus ulos ennenkuin joudutte kärsimään saman.

    • ruutirouva79

      Olen seurannut vierestä kaverin kaverin toimintaa. On tapaillut jo useita kuukausia miestä jolla on pieniä lapsia omassa kotonaan. Ihmettelen miten kukaan ei tajua. Tapaavat julkisilla paikoilla, samalla paikkakunnalla, käyvät yhdessä syömässä, yöpynyt hotellissa, käy pikkureissuissa, mies on ollut useasti viikonloppu öisin naisen luona kun on selittänyt olevansa ravintolassa.
      On surullista nähdä miten myös "toinen nainen kanssa kärsii" siitä ettei kukaan tajua ympärillä. Mies vakuuttelee olevansa ihastunut tähän kaverin kaveriini mutta ei voi lopettaa suhdetta kun "oma perhe kärsisi ja ei kestä eroa lapsista". Suhde kotona ollut miehen mukaan jo kauan huono, ja muuttunut kaverilliseksi monilta osin. Lapset yhdistää ainoastaan.
      Miehen täytyy olla kotona todella kiero koska viestittelee paljon päivittäin kaverin kaverilleni, tapaavat useita kertoja viikossa. Ja jossain vaiheessa kuulin että avovaimo oli epäillyt miestään, mutta ei saa miestään kiinni niin että voisi oikeasti syyttää pettämisestä. Koska mies varmasti valehtelee kaikesta ja peittää jäljet tehokkaasti. Seuraamalla mahdollisimman paljon epäilyttävissä tilanteissa mitä mies oikeasti tekee ja kenen kanssa niin varmasti sen huomaa. Monilla kun nykypäivänä on liukuvatyöaika niin kerkee päivälläkin käydä "päiväkahvilla" lounas tauolla.
      Kun tuntee ja tietää suhteen olevan kaikilta osin kunnossa ei pettämis vaaraa normaaleilla ihmisillä ole.
      Kavereiden kanssa ollaan mietitty mikä avuksi, näkee ja lukee viestejä kuinka ihastuneita molemmat ovat, mutta eivät osaa lopettaa tapailua. Ja mies ei jätä perhettään. Eikä kaverin kaveri halua paljastaa itseään.

    • Petetty&Jätin sen

      Lue väestöliiton sivuilta ko aiheesta-ihmiset toimivat aika kaavamaisesti-vaiston varaisesti rakastuessaan-ihastuessaan salaisesti. Jälkeenpäin, kun ensin olin kuullut x-puolison tarinat ja vertasi ko sivuihin-hämmästyttävän yhdenmukaista

      • Pettäjä

        Jos elämässä on ollut tilanne että vakituista kumppaniaan pettää,niin se on vaan tietynikäisten hommaa ja kun tulee ikää lisää niin oot viisaampi ja pidät vakikumppanisi ainoana,siis jos on järkeä tullut päähän,jotkuhan ei viisastu koskaan vaan pyörivät kuin tuuliviiri naiden ketä ja mitä tahansa,onneksi itse olen tästä pöljyydestä ottanut opiksi ja pidän hyvää huolta uskollisesti kumppanistani ja saan saman takaisin,eipä ole elämä sen auvoisempaa :) SANON VAAN KAIKILLE ETTÄ JOS ON TARVETTA JUOSTA PIMPERON/JORTIKAN PERÄSSÄ,NIIN TEHKÄÄ SE SILLOIN KUN OLETTE VAPAITA ja ÄLKÄÄ MISSÄÄN TILANTEESSA PETTÄKÖ PUOLISOANNE,koska se on kaiken loppu teidän suhteessaanne (ei sitä luottamusta ja rakkautta enää koskaan saa TÄYSIN takaisin minkä on menettänyt kun on kumppanilleen ollut uskoton,sanokoot muut mitä hyvänsä!) ...t.Petetty ja aikanaan myös Pettäjä


    • petetty ja jätetty yh

      ,,,,,,, on omat kokemuksensa , mut mä huomasin heti ekasta et ... hei nyt ei kaikki o kohallaan. Eli joku huomaa ja vaistoo toinen ei ikunaan tai sit ei halua.

    • Petetty ja luottamuksen mie...

      Jouduin itse petetyksi ja kyllä sen vaistoaa!!! Meidän tapauksessa toinen oli omituinen ja ei vastannut puheluihin tai tekstareihin. Se riidanhakuisuus oli hermoja raastavaa.

      Sen kyllä huomaa kun toinen on väärillä poluilla!

    • Nimetön

      Kyllä kävi nopeasti selväksi, että jotain "affairiä" oli meneillään vanhalla ukolla. Kun tuli kokousreissuiltaan, niin heti alkoi ärhentely.Perhe ei saanut kysyä mitään edes kotiasioista.Ja toisekseen, kokousmatkat venyivät jopa viikonlopun yli. HYI HELVETTI!

      • meillä kävi näin

        aviopuolison työmaallekkaan ei saanut tulla häiritsemään...työmatkoja yötä pois kotoa,sitten työporukan kanssa joitan illanviettoja josta tultiin 4 aikaan aamulla???
        äksyilyä, naama väärinpäin kotona olemista, kun lähti kävelylle oli siellä 3 tuntia ja kerran huomasin että takki oli kuivakkaan makunen vaikka oli ollut tihkusateessa ulkoilemassa...
        puhelimen tarkistuksesta se lähti totuus paljastui
        oli suhde n 11 vuotta vanhempaan mieheen jolla lapsia ja vaimo..annoin anteeksi ja jonin ajan kulutttua alkoi sama homma ja sitten muutin pois ja erosimme. kannattaa olla tarkkana jos epäilee aviopuolisoaan. esim osta sellainen pikku nauhiri jonka piilotat autoon joka käynnistyy kun joku puhuu. sillä pääsee aika pitkälle.
        sen voi piilottaa huoneeseen siksi aikaa kun lähtere itse vaikka ulkoileen....
        olkaa tarkkana asiassa, ei se mieli itsekseen muutu toisella eikä itselläkään. meilläkin se oli kliseistä puuhaa että haluaa olla rauhassa, älä kyttää jne jne eli ollaan marisemassa jos puututaan asioihin...


    • blondi-72hki

      joo.

      Toisen menot lisääntyvät,on tavallista ärtyneempi tai yhtäkkiä ns "liiankin" iloinen,välttelevä,tekstarit lisääntyvät ja ehkä kännyn piilottelu ja salailu ... ym ym ...

    • _petetty_

      Exäni petti tyttöystäväänsä minun kanssani ja tyttöystävä ei kuulema osannut aavistaa yhtään mitään. Myöskään minä en tuosta tyttöystävästä tiennyt. Eli jotkut ne vaan on tosi hyviä peittelemään jälkiään ja valehtelemaan... Tai sitten sitä toista vaan ei vielä tunneta tarpeeksi hyvin, jotta osaisi epäillä. Luulenpa että tuo sama tyyppi pettää sitä tyttöystäväänsä (tai nykyään vaimoa..) vielä nykyäänkin, mutta jos on valmis aina ottamaan petturin takaisin niin mikäs siinä...

      Nykyisessä suhteessani jos mies pettäisi, niin luulenpa että huomaisin sen aika pian. En vaan usko, että me kumpikaan petettäisiin toisiamme. Ja toimivan suhteen perusta on molemminpuolinen luottamus. Eli ei heti aleta epäillä pahinta, jos toinen ei käyttäydy kuten ennen. Mutta jos nyt merkkejä pettämisestä etsii, niin niitä voisi olla esim. se, ettei enää huomioi toista/huomioi tavallista enemmän, keskittyy liikaa kännykkään tai tietokoneeseen tms., on paljon pois kotoa ilman kunnon selitystä (ylityöt kai se yleisin) ym. Kyllä sen vaan varmaan vaistoaa. Tai no ei aina, mutta useimmin.

    • voi..

      ei voi vaistota pettämistä,koska sellaista vaistoa ei ihmisellä ole.Ihmiseltä löytyy itsesäilytysvaisto,imemis ja tarrautumisvaisto,ei siis löydy pettämisvaistoa.Eläimiltä löytyy useampiakin vaistoja.

    • Liian hyvä mieheksi

      Kaikki naiset ovat kyllä pettäneet minut. Se on sitä nykyaikaa.
      Itkeevät sitten perääni, kun saan tarpeekseni, jopa vuosien jälkeen.

    • tällaisia

      Töihin meno on yhtäkkiä aika innostavaa.Sinne siis lähdetään pirteänä ja se ohittaa muut asiat.
      Toinen on ulkonäön parantelu, vaatteita, parran ajelua, tuoksuja tms.

    • pettää

      sinua.siis joka tän aiheen alotti,niin kyllähän sen vaistoo kumppanista ja merkit on just semmoset.ei millään pahalla,mut näin on.sun tarvii enää saada jotain näyttöä vaan.

    • vaistoaa

      Varsinkin jos on joskus aikaisemmin tullut petetyksi tai on itse pettänyt. Hyviä hälyyttäviä mekkejä ovat: kumppani on joko yli ihana tai todella veemäinen sinulle, puhelin piipittää jatkuvasti, hän ei löydä täysin hänen tavoilleen järkevää selitystä menoilleen, kavereiden seura kiinnostaa enemmän tai jos käytös muuttuu juuri kun ystäväpiiriin on ilmestynyt uusi vapailla markkinoilla oleva tuttavuus.
      Tämä on oma kokemukseni kun mies petti kuuden vuoden seurustelun jälkeen, onneksi se tapahtui vain kerran ja mies tunnusti aikoinaan jo pari päivää tapahtuman jälkeen, ettei tarvinnut muualta kuulla.

      Olenkin tämän jutun jälkeen miettinyt usein (kaksi vuotta sitten tapahtui) kuinka kysyä kumppanilta jos epäilee pettämistä. Itse olin aikoinaan sokea ja vasta jälkiviisaana huomasin ilmassa olleet merkit. Puhelin piippasi viestiä ja mieheni puhui tästä naisesta hyvin paljon ja tiesi hänestä henkilökohtaisia aisioita.

    • saisikaan

      miehen pettämään? Antaako hänen olla ilman niin kauan et pakko hakee lohtu toisesta naisesta vai nalkuttaakko joka asiasta vai miten?

    • petetty

      Kyllä sen vaistoaa mutta sitä ei vain halua uskoa
      se siinä kamalinta onkin ,,, kun ei halua nähdä
      jälkiä ei niitä näe mutta sitten kun avaa silmät
      siinä se totuus on.
      Mies on paljon poissa erinlaisia ylimääräisiä työmenoja ...
      Kännykkä visusti piilossa ..
      Pukeutuminen muuttuu ,,,
      alkaa urheilemaan ...
      On olevinaan nuorempi kuin on ...
      Kuuntelee uudenlaista musiikkia ehkä aika
      raskasta johtuisiko huonosta omasta tunnosta..
      Yrittää saada riidan väkisin aikaiseksi että voisi syyttää toista ja lähteä ulos ...
      Ei katso silmiin ,,,
      ja ajatukset harhailee muualle ei kuule eikä
      nää mitä kotioloissa tapahtuu...
      Kaikkein parhainta olisi jos pettäjät kertoisivat
      ajoissa ja lähtisivät eivät antaisi toisten kärsiä ,,,

      • Tuikku.

        olen kanssasi.

        Kyllä pettämisen aina vaistoaa. Aina kannattaa kuunnella omaa vaistoaan, koska yleensä osuu oikeaan.

        Jos mies ei myönnä totuutta ja miehen käytös on muuttunut, kannattaa itse ottaa selvää asioista niin säästyy monelta murheelta.


    • pienet muutokset

      Itse vaistosin mieheni pettämisen varmaan heti ensihetkistä lähtien. Toin myös epäilykseni ilmi ja sain kuulla olevani vainoharhainen yms. Sitten kun pettäminen tuli lopulta ilmi olin ehkä huojentunut: en ollutkaan kuvitellut uskottomuutta. Ex sortui työpaikkaromanssiin. Työvuorot kävivät kummasti yksiin erään henkilön kanssa ja pienissä asioissa tapahtui muutoksia. Ennen hän kritisoi esim. minun huulirasvan käyttöä, nyt alkoi käyttämään itse. Hän alkoi urheilla, mutta ei huolinut minua mukaan. Aikaisemmin hän oli kiinnostunut mm. siitä, että ketä miestä tervehdin tai kenen kanssa juttelin. Pettämisen aikana meni kiinnostus minun asioihini. Lapset olisivat saaneet aina olla minun mukana, ei koskaan hänen. Hänen puhelinlasku kohosi. Kyllähän niitä pieniä epäilyksenaiheita oli paljonkin. Miehellä ei kuitenkaan ollut kanttia tunnustaa uskottomuuttaan, sen teki hänen uusi suhteensa. Joutui jopa tekemään sen kaksi kertaa, kun ekan kerran jälkeen päätettiin vielä jatkaa yhdessä. Miehellä ei ollut uskallusta vielä silloin lähteä uuden suhteen matkaan. Toisella kertaa uskallus löytyi. Vähän tuntuu kuitenkin vanha suola janottavan, kun esim. viime kesänä hinkusi minun sänkyyni. Olisi ollut niin helppoa maksaa potut pottuina, mutta mielestäni se ei kannata. Hommaa vaan lisää harmia itselleen. En toivo kenellekään petetyksi tulemista. Ex-miehen uusi suhde oli joutunut aikanaan oman exänsä pettämäksi ja laittoi vahingon kiertämään.

    • HOK H:ki

      Kyllä se niin on että se joka näkee se näkee ! voin tarjota apuani jos tarvitset sitä, eli kerrot vain mitä tunnet ja tiedät niin saat vastaukseni. Sp. [email protected]

    • maijuli,

      mun mies katselee pornoa. se on myös "henkistä" pettämistä että katselee muita vaikkakin netin välityksellä. olen sen käräyttänyt itse teosta ja se on lupaillut ettei enää katso, mutta en usko sitä sikaa. Thai tyttöjen kuvia on jäänyt koneen muistiiin!!!

      • pornoa?

        Olisiko ideaa----


      • ninatte24

        mun mielestä henkinen pettäminen, se että katselee muita, on melkein yhtä pahaa kuin "fyysinen" pettäminen. loukkaa tunteita jos katselee eksän kuvia, pornoa tms


      • Ciia12446

        Tämä viesti oli varmaan provosoimista, mutta vastaan silti. Pornossa ei ole mitään pahaa silloin, kun se ei ole katsojalle pakkomielle. Itse pidän sen katselusta silloin tällöin ja ihmettelisin kovasti, jos esimerkiksi miesystävä pitäisi sitä henkisenä pettämisenä. Miehesi katsoo elokuvaa toisesta naisesta, joka harrastaa seksiä ja sinä katsot elokuvaa toisesta miehestä, joka vaikkapa rakastuu tai suutelee. Mikä ero niissä sitten tavallaan on?

        No niin, aiheeseen. Näin anonyymisti kehtaan myöntää, että olen ollut useammin varatun miehen kanssa kuin vapaan. Syitä toisena naisena olemiseen ihmetellään usein eri yhteyksissä (keskustelupalstat, media). Itse näen syykseni sen, että saan seksiseuraa helposti (kuka ei), mutta muuten minusta ei olla koskaan kiinnostuneita.

        Olen liki 23-vuotias ja silti minulla on ensimmäisestä seksikerrasta lähtien takana vain seksisuhteita ja yhden yön juttuja. Irtosuhteisiin sortuneita naisia pidetään usein halpoina, joten varattu mies on luotettavampi valinta - ei kerro asiasta niin usealle eteenpäin.

        Tiedän, että tämä on todella säälittävää ja itsekästä. Nykyään olen mieluummin sitten ollut ilman miestä kuin lainannut toiselta tai saanut vapaan miehen seurauksena lutkan mainetta lisää.

        Omasta kokemuksestani merkit pettämisestä on usein selkeästi esillä, mutta niitä ei vain haluta nähdä. Toisinaan pettäjä voi olla niin taitava valehtelemaan tai muuten tunnevammainen, ettei petettävä voi mistään sitä tietää. Näitä huikeita valehtelijoita uskon kuitenkin olevan todella vähän.

        Älä missään tapauksessa kysy asiasta mitään suoraan tai muuta omaa käytöstäsi millään tavalla. Toimi kuin kaikki olisi niin kuin ennenkin. Näin pettäjä osaa varoa vähemmän ja voi huolimattomuuttaan jäädä aikaisemmin kiinni. Eli silmät auki ja vaistot peliin!


      • hannu35
        pornoa? kirjoitti:

        Olisiko ideaa----

        kyllä sitä tulee katseltua pornoa jos vaimo ei anna! Eli sanoisin pihtari-naisille että kannattaa antaa miehelleen niin ei tule pikku kiusauksia!!!!!!!


      • mene uimaan!!!
        hannu35 kirjoitti:

        kyllä sitä tulee katseltua pornoa jos vaimo ei anna! Eli sanoisin pihtari-naisille että kannattaa antaa miehelleen niin ei tule pikku kiusauksia!!!!!!!

        senkin typerä hannu hanhi!!!!!!! voisit itsekkin kokeilla pihtaamista ni ei tarttis sun täristä täällä!!!!! susta vois tehdä hanhenmaksapalleroita !!!! tsiisus,,,mikä tosi hullu olet jos oletat et joku olis susta kiinnostunu!!! vaimolle terveiset kestämisestä!!!!


      • EkuK

        pettämistä. Sillä ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Pettäminen on sukupuolielimen yhteen laittaminen jonkun vieraan henkilön kanssa (jos siihen on kumppanin lupa sekään ei ole pettämistä. Esim: 3 pyörä tai vapaa suhde).
        Kaikki muu on pelkkää turhaa jossittelua. Muuten jokaisen voi (ainakin työelämässä olevan) sanoa olevan pettäjä tai pitää elää erakkona ilman nettiä ja tv:tä.


      • ninatte24
        EkuK kirjoitti:

        pettämistä. Sillä ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Pettäminen on sukupuolielimen yhteen laittaminen jonkun vieraan henkilön kanssa (jos siihen on kumppanin lupa sekään ei ole pettämistä. Esim: 3 pyörä tai vapaa suhde).
        Kaikki muu on pelkkää turhaa jossittelua. Muuten jokaisen voi (ainakin työelämässä olevan) sanoa olevan pettäjä tai pitää elää erakkona ilman nettiä ja tv:tä.

        Henkinen pettäminen pahempaa kuin "fyysinen". Se on sitä ettei rakasta omaa tyttökveriaan mutta flirttailee muita ja sitten saattaa pettääkkin.


      • ole pettämistä

        veikkaanpa että melkein kaikki miehet katselee joskus pornoa. Uskokaa tai älkää! Ei se minusta ole pettämistä. Ei se sitä rakkautta omaa kumppania kohtaan muuta mitenkään... Jos minun mies katsoo pornoa, niin katsokoon. Ei ole mulla niin huono itsetunto, että siitä suuttuisin.


      • ksldfls
        hannu35 kirjoitti:

        kyllä sitä tulee katseltua pornoa jos vaimo ei anna! Eli sanoisin pihtari-naisille että kannattaa antaa miehelleen niin ei tule pikku kiusauksia!!!!!!!

        Ja naisetkin katsoo pornoo 'salaa' oman rakastajansa kanssa, oma mies kun matkoilla ym...Oma mies pihtari, eikä välitä katella pornoa minulle se on ongelmakin jo...No rakastajan kanssa mahtavaa, jne...Mies ei osaa rakastaa nii se on pihtari ei anna naiselleeen kyrpää kun nainen tahtoo sitä tai ei saa sitä usein...Ett kiusaukset vasta naiselle tuleekin, mutt hyväkropainen mies antaa kaikkensa, ett kummatki tyydyttyy....Miestä pitäs enemmän pornossa alistaa ja enemmän olla sellaisia jotka tykkäsi ett tosinainen alistaa miestään 'sitä omaa smleikkiäkin' ett annetaan kaikkien kukkien kukkia!!!!


      • dlsdlöd
        ninatte24 kirjoitti:

        mun mielestä henkinen pettäminen, se että katselee muita, on melkein yhtä pahaa kuin "fyysinen" pettäminen. loukkaa tunteita jos katselee eksän kuvia, pornoa tms

        Ninatte 24...voi hyvänen aika ninatte...Katso sinä erikoisia filmejä miehet keskenää isokaluisineen rakastelee ja näytetää kaiken siitä;)) salaa vaik alussa. niin ettei poikakaverisi tiedä mitään...Saat omanlaista tutustumista asiaan. Naisetkin katsoo pornoa (jos niille annetaan mahdollisuus aina siihen, aina ei kun poikayst. sairaan mustis yms) ja mene ihmeessä katselemaan muita miehiä,(saat sen oman miehenki kiinnost. enemmän sinusta kun sanot ett sillä miehellä komea kroppa jne, olipa hyvä takamus.. ym ym niin joka Nainen tekee, kun työpaikoilla yms ollaan, ja kavereiden kanssa Hunksin miesten esityksiä katsomaan kun ne heiluttaa KOOKASTA etumustaan ym kroppaa, vaikka miten nii ett joka nainen kiihottuu varmasti, ja tulee likelles lähelle ja ett voit hipaisten kosketella ja Wau mikä ilta pelastettu ja..Poikaystävän annettava lupa ett saat olla kavereittes kans, pidätte hauskaa miesten esiteltäessä itseensä;)...niin naisellakin on ne olla ne fantasiat (joita ei kerrota) poikayst. tai omalle miehelle kaikkea jne..) täytyyhä salaisuuksia naisilla olla...Ja oikeus muiden miesten ihailuun sitä leikkimieltä, flirttailua jne..Me naiset, (varatut tai ei) tehty täällä kautta aikain näin ett muita miehiä ihailtu. Oli ne julkiksia, omal työkavereita, ja yleensä vaik kadulla vastaantulevia hyväkroppaisia nuoria miehiä, joilla on esitellä sitä etumustaan enemmänkin istuen esim jalat haaralleen, enemmän levittäen ett varmasti näkee etumuksen kohouden ja millaine se on, sitä naiset miettiessään ja katsellessan niitä hyvännäköisiä miehiä jne.. Ett turhaa itket tällasesta, tee itsellesi ole aktiivinen ja toimi laita se poikayst. vähän mustankipeeksi,sitähä ne miehet varatut tai ei tekevät paljon sitä, pidä silmät auki nuori nainen, sinut vielä hämäytetään jos ett toimi itsesi vuoksi jotain mitä voit vielä tehdä!!!!! Miehiä vaan mustasukkaiseksi, katsoen pornoa ihan itsekses hyvää itsetuntoa nainen, sillä pääset pitkälle, ja pidä huoli ETTÄ VAHVEMPI MIESKÄÄN KYYKYTÄ SINUA SEKSISSÄ EIKÄ HENKISESTI...ett katsoo pornoa jne...Toimi sinäkin ettkä ole passiivinen, Niin me määrätietoisen naiset tehdään ja meillä on tosihuomaavaiset miehet, jotka kannustaa meitä fiksuja sellaisia!!!!!!


      • dflsdf
        ole pettämistä kirjoitti:

        veikkaanpa että melkein kaikki miehet katselee joskus pornoa. Uskokaa tai älkää! Ei se minusta ole pettämistä. Ei se sitä rakkautta omaa kumppania kohtaan muuta mitenkään... Jos minun mies katsoo pornoa, niin katsokoon. Ei ole mulla niin huono itsetunto, että siitä suuttuisin.

        Niin ja sinä kaikkea uskot...Mites toistepäin kun nainen haluaa katsoo tai katsoo pornoa ja mies ei niin välittäs katsella, nii mites miehen suu menee tai käyttäytyy? Eli kyllä miehet pettää oli se pornon katselua tai muuta...Katsos miehillä aina se 'veruke' ett sinä olisit entistä kauniimpi ym paijailee helpommmin (kun katotaan sitä pornoa) ja sinä olet se toinen nainen...Eli miesten pitäisi antaa naiselleen korvike ett nainen sais mennä 'vaik rakastajansa luo, tai katsomaan muita miehiä ett saa miehistä monenlaista kuvaa jne..Hyvä itsetuntoinen mies antaa naisensa mennä katsomaan hyväkroppaisia hunksin miehiä, jotka muuten esiintyy täs NAISTENPVÄNÄ JA SINNE JOKA NAINEN VAAN JOKA KYNNELLE KYKENEE. voi sitä silmänruokaa kiille kroppaisia miehiä kookkaita, just naisille ihailiville silmilleen isoine etumuksineen ja mikä nautinto tulee kyllä jälkeenpäin, ne miehet saa Naiset kuin naiset kiihottumaan ym haluamaan hmmm, ja niitä saa kosketella vähän (kun viimeks kävin naisporukalla) ja aina mennään kun vain tilaisuus, käytetään se vain hyväksi nii paljo kuin mahdollista...Ja se tuottokin tais mennä hyvään tarkoitukseen jne....Sellaisia miehiä kun olisi vaan nii meillä naisilla olis niin PALJO UHKAILEVIA PELOTTAVIA, ei olis häntäheikkejä, niin paljoa, ym ym...pedofiileista puhumattakaan..Hyväitsetuntoiset miehet ovat todella kuuman sexikkäitä....Ja sitt myöhemmin illalla katsellaan pornoa ajan kanssa, missä isoja kaluja toinen toistaan hohkaa ja näytetää miten se toimii jne jne...ja yhdes siten masturboidaan kuka mitenki omas rauhassa jne. jne....Eli kyllä miehillä pornon nainen on se ykkönen ja valitett. oma kulta on se kakkonen, katsos miehet katsoo siks sitä koska sinä naisena ett PYSTY FILMIN TAVOIN TEKEMÄÄN SAIRAALLOISIA TEMPPUJA OMAN MIEHENSÄ KANSSA. paitsi jos oma 'rakastaja' sekin meillä on nii se onkin eri asia se toimii mahtavammin kun 'vieras rakastaja' tekee toisen ehdoilla ja välillä kummanki yhteisiä juttuja erotiikassa...kukaan ei siinä päsmäri vallalla...Kuten usein on parisuhteissa missä se mies /miksei nainenki (toivon ett nainen enemmän olisi se pomo sängyssä) mut hyvää suuntaa tässäkin ollaan menossa...Mies hallitsee komentaa jopa naistaan tekemääns sen mitä filmeilläkin sanotaan ett tee näin voisitko mennä noin ym ym. eli mies sanelee kaiken YLEENSÄ, toivoo ett olisit jonkinlainen 'ilolintu' makuuhuoneessas ja sehän ei parisuhdetta todellakaan paranna..Mut omat mielikuvat ovat parasta makuuhuoneviihdettä jne, mutta nää miespoloiset tekee pahan virheen ett haluaa suhteen mutt painostaa joillakin tapaa sitä erotiikassa, useimmiten...On niitäkin miehiä jotka antaa naiselleen sen yhteenkuuluvuuden omanlaisen erotiikan arvostaa naistaan, jopa halua alistuakkin, sehän olisi mitä parhainta naistenkin kannalta...koska hormoonit heittää välillä, niin tää olis erinomainen leikki esim silloin kenelle ei ja kenelle sopii....Mut 'miesrakastajat erit. varatuille naisille, jotka tekee kaiken MINKÄ NAINEN enemmän haluasi uskaltaakin sanoa kuin sille omalle miehelleen ajan mittaan...Näin se totuus ON!!!!!!Naiset vaatikaa pornoa katsomaan mut yksin omassa rauhassa!!!!!!!!!!!


      • muuta haittaa
        ole pettämistä kirjoitti:

        veikkaanpa että melkein kaikki miehet katselee joskus pornoa. Uskokaa tai älkää! Ei se minusta ole pettämistä. Ei se sitä rakkautta omaa kumppania kohtaan muuta mitenkään... Jos minun mies katsoo pornoa, niin katsokoon. Ei ole mulla niin huono itsetunto, että siitä suuttuisin.

        Se, että minä en pidä mieheni pornon katselusta ei johdu vähäisessäkään määrin mustasukkaisuudesta tai huonosta itsetunnosta. Reaktioni olisi ihan sama, jos hän katselisi pelkkiä miehiä, transsuja, lihavia mummoja tai vaikka hevosia pornofilmeissä.

        En ylipäätään ole kovin mustasukkainen tyyppi. En tule esimerkiksi mustasukkaiseksi, kun mieheni ohimennen sanoo, keitä naisia työpaikallaan pitää viehättävinä ja miksi. Jos hän kertoisi sen rehvastellen ja minua samalla haukkuen, sanomisen tyyli varmaan ärsyttäisi. Mutta mustasukkainen en tuollaisesta ole, koska minulla on hyvä itsetunto eikä se minun seksikyyttäni vähennä, jos joku toinenkin on mieheni mielestä viehättävä.

        Sen sijaan en pidä mieheni pornon katselusta siksi, että hän jää helposti koukkuun asioihin ja toisekseen porno on tunkeutunut myös makuuhuoneeseemme. Miehestäni on tullut tylsä ja tekninen rakastaja, joka haluaa tehdä sängyssä lähinnä pornossa näkemiään temppuja. Häntä ei enää kiinnosta hyvä ja monipuolinen, spontaani perusseksi, joten joudun olemaan usein puutteessa.

        Sitten mieheni pornon katselu ei minua haittaisi, jos se tekisi hänestä onnellisen ja hyvän rakastajan. Mutta kun se on tehnyt hänestä kärttyisän valittajan, joka ei saa enää oikein mistään tarpeeksi kiksejä ja hyvää oloa. Vai miksi mieheni on niin helvetin ärtynyt katsottuaan pornoa, vaikka minä en ole tähän "harrastukseen" aikoihin kiinnittänyt mitään huomiota enkä mitään siitä sanonut?

        Luulenpa, että otan eron ja/tai hankin virtuaalimaailmassa viihtyvän nysvääjä-runkkarin sijasta intohimoisesta oikeasta seksistä pitävän rakastajan. Tarjokkaita on ollut.

        Porno on kuin alkoholi: jotkut pystyvät katsomaan sitä vain silloin tällöin, jäämättä koukkuun ja aiheuttamatta oleellista haittaa itselleen tai läheisilleen. Mutta monet eivät siihen pysty.


    • ja ihmettelen,

      kun ystäväni vaimo ei ole tajunnut, että miehellään on toinen. Vai sulkeeko ajatuksen pois mielestään eli ei halua tunnustaa totuutta, muutosta miehessään, "ylitöistä" yms. reissuista, haluaako pitää kulissit vai onko rakkaus niin suuri, että antaa miehensä kokeilla onko se ruoho vihreämpää aidan toisella puolen.

      • monta kertaa

        olen sinkkunaisena kuunnellut miesten pettämisiä. Usein se nainen on vaimon paras kaveri. Voi teitä miehet... olette aikamoisia sikoja.... EI KAIKKI ..


      • jos mieli
        monta kertaa kirjoitti:

        olen sinkkunaisena kuunnellut miesten pettämisiä. Usein se nainen on vaimon paras kaveri. Voi teitä miehet... olette aikamoisia sikoja.... EI KAIKKI ..

        tekee muualle kun näitä kananaivoisten jäkätyksiä seuraa.Näitten mukaan mies on aina syyllinen.Eli jos satun olemaan naapurin rouvan kans tekemisissä niin minä mies petän vaimoani ja naapurin miestä kun taas naapurin rouva ei tehnyt mitään moitittavaa,vai?Suuri osa suominaisistako tommosia.Eipä voi kummastella kun näitten jankuttajien kanssa ei voi elää.Noin puolet avioliit päättyy eroon ja lopuissa miehet kuin orjan asemassa.


      • tttttttttttt
        jos mieli kirjoitti:

        tekee muualle kun näitä kananaivoisten jäkätyksiä seuraa.Näitten mukaan mies on aina syyllinen.Eli jos satun olemaan naapurin rouvan kans tekemisissä niin minä mies petän vaimoani ja naapurin miestä kun taas naapurin rouva ei tehnyt mitään moitittavaa,vai?Suuri osa suominaisistako tommosia.Eipä voi kummastella kun näitten jankuttajien kanssa ei voi elää.Noin puolet avioliit päättyy eroon ja lopuissa miehet kuin orjan asemassa.

        Tämä pettäminen on tosi monimutkainen asia, turha etsiä piirteitä pettämiselle, koska ne löytyy jokaisen omasta sisimmästä! Minä en ikinä pettäisi miestäni(sinkku tällähetkellä), vaan jos ei ole hyvä olla yhdessä, niin miksi sitten pitäisi olla? Hankkiutuu huonosta suhteesta eroon ja etsii parempaa. On se pettäjä sitten kumpi hyvänsä. Ja jos on hyvä olla yhdessä, niin miksi sitten miettiä pettääkö toinen.

        Olen tällä hetkellä se toinen nainen, ja me ei kaskustella mistään vakavasta, vaan ainoastaan nautitaan toistemme seurasta silloin kun se on mahdollista. Lapsellisesti uskon että aika näyttää onko suhteesta sen enempään. Ei ketään voi pakottaa tunteisiin. Niin kauan kun on hyvä olla, on suhteella mahdollisuus elää. Ikinä en ole ymmärtänyt naisia(miehiä) jotka roikkuvat esim. väkivaltaisessa suhteessa vuodesta toiseen kärsien. Ihmiset nauttikaa elämästä, etsikää hyviä asioita, ei aina niitä huonoja.


      • en ikinä...
        monta kertaa kirjoitti:

        olen sinkkunaisena kuunnellut miesten pettämisiä. Usein se nainen on vaimon paras kaveri. Voi teitä miehet... olette aikamoisia sikoja.... EI KAIKKI ..

        en koskaan pettäisi omaa rakastani.

        reikää saa aina, mutta se ei kiinnosta.

        siinä pitää olla jotain tunnetta aina mukana, niin se tuntuu paljon paremmalta.
        jos pettäisin rakastani, se tunne häviäisi...


      • dsksdflsdf
        en ikinä... kirjoitti:

        en koskaan pettäisi omaa rakastani.

        reikää saa aina, mutta se ei kiinnosta.

        siinä pitää olla jotain tunnetta aina mukana, niin se tuntuu paljon paremmalta.
        jos pettäisin rakastani, se tunne häviäisi...

        Samat sanat kirjottajan kanssa, ja kyrpää saa ja saisin aina jos vaan ottaisin..Mutta minulla mahtava hyvä itsetuntoinen oma mies ja rakastellaan niin paljon kuun mahdollista...Toisiaan otetaan huomioon kaikessa, missä ollaankin!!


      • pettäjä
        en ikinä... kirjoitti:

        en koskaan pettäisi omaa rakastani.

        reikää saa aina, mutta se ei kiinnosta.

        siinä pitää olla jotain tunnetta aina mukana, niin se tuntuu paljon paremmalta.
        jos pettäisin rakastani, se tunne häviäisi...

        pettää sua sen kun kerkee ja sinä hölmö hinkiäinen et sitä tajua. hah hah sullekin.


      • Nimetön
        pettäjä kirjoitti:

        pettää sua sen kun kerkee ja sinä hölmö hinkiäinen et sitä tajua. hah hah sullekin.

        ainakaan sinun kanssa, koska olet tyhmä ruma ja pienimunainen...


    • lisääntyvät

      hän aktivoituu,terävöityy,valpastuu, on poissa oleva,laihtuu,vetäytyy omiin oloihinsa, haluaa olla yksin, on hiljainen,.katsoo sua nokkavartta pitkin..ikään kuin salaa inhoten ...halveksuu ja vähättelee sua..jne

      • muuttuu

        erilaiseksi hän ei halua puhua muutoksistaan,puheluita ja viestejä tulee koko ajan,mulla mies piilotteli puhelinta taskussa ja ihmettelin et miksi ja arvasin et siihen tulee puheluita joita mä en saa nähä,vaikka aiemmin puhelin lojui pöydällä koko ajan,syytteli mua mun menemisistä ja jos töissä oli mennyt kauemmin niin olin hänen mielestään vieraissa.lopulta selvisi puhelin laskuista ,kun meillä oli samassa laskussa puhelut,niin pyysin erittelyn ja huomasin että hän oli soitellut tiettyyn numeroon kokoajan ja viestitellyt,se oli naapurin akka joka muka oli mun paras kamu,ilmankos se majaili ja oli tulossa meille koko ajan.välittömästi laitoin eron vireille ja ukko ulos,enkä ole katunut hetkeäkään.mutta eipä ukonkaan suhde kestänyt samoin lähti naapurinakka tienpäälle kun isännälle selvisi koko asia.


      • ylimielinenkin

        ja spermaa on housuissa.


    • Mutta Minä Petin Ensin.

      Minun mieheni jäi kiinni,
      kun sattui vastaamaan minulle puhelimeen ollessaan toisen naisen luona.
      Äänet kun taustalta kuitenkin kuuluvat aka selkeästi.
      Anteeksi en kyennyt antamaan,eikä haittaa.
      Vaikka mieheni oli minulle itselleni antanut
      anteeksi pettämiseni niin monituista kertaa.
      Ja sitähän sitten tuli käytettyä hyväksi,
      Kun se jo kerran antoi anteeksi, antaa se toisenki..ja sitä rataa.
      "mistä vaistoaa pettääkö mies"
      miks ei vois esittää samantien kysymystä mistä vaistoaa pettääkö nainen?
      Kyllä miehestä huomaa, käytöksestäkin että pettääkö vai ei.

    • ei itse miettiä

      Kyllä minä tajuaisin mutta kannasta suoraan kysyä ja koittaa puhua jos jos semmosta epäilyä niin se kummasti helppottaa kun voi puhua vaikaa se ois kuinka kuinka vaikeaa,niin ei kun puhumaan.

      • exxxx

        omasta kokemustaan - ei se keskustelu auta. Ei kuka halua myöntää että pettää tai joku toinen on mielessä.


      • Kesäsade38
        exxxx kirjoitti:

        omasta kokemustaan - ei se keskustelu auta. Ei kuka halua myöntää että pettää tai joku toinen on mielessä.

        Olimme olleet yhdessä vuosia. Jossain vaiheessa arki astui suhteeseen. Unohdimme toisen huomioon ottamisen. Kaikki pyöri vain arjen kiireen keskellä. Emme osanneet hoitaa suhdettamme oikein. Tuli paljon riitoja. Nekään eivät olleet rakentavia, vaan toisen syyttelemistä ja huutamista. Fyysistä vakivaltaa ei tähän koskaan liittynyt.

        Ajaudumme molemmat tilanteeseen, jossa etsimme lohtua suhteen ulkopuolelta. Mies löysin sellaisen ent.työpaikaltaan, minä netistä. Erään viikonlopun jälkeen päätimme erota kertomatta kumpikaan uudesta suhteesta. Sitä "onnea" uudessa suhteessa kesti vain pari kolme kuukatta. Sen aikana huomasimme miten paljon olimme molemmat menettäneet. Rakastimme yhä toisiamme. Kumpikin lopetti uuden suhteen toisistamme tietämättä.

        Sitten mies otti minuun yhteyttä ja halusi puhua. Istuimme tuntikausia pöydän ääressä ja puhuimme ja puhuimme.. Kerroimme toisillemme mitä hyvää suhteessa oli ollut. Mitä kumpikin toivoisimme tulevaisuudelta. Myönsimme omat virheemme, ulkopuoliset suhteemme ja aloimme rakentaa suhteemme pohjaa uudelleen. Hatarahan se aluksi oli ja jouduimme tekemään paljon töitä mm.luottamuksen palauttamiseksi.

        Nyt kuitenkin voin sanoa, että se kannatti. Olen saanut suhteen alkuajoista tutun,ihanan mieheni takaisin ja olemme onnellisempia kuin koskaan. Ehkä meidän suhteessamme vain piti käydä kaikki pohjamutia myöten lävitse, jotta ymmärtäisimme kuinka tärkeitä olemme toisillemme. Nyt odotetaan kesähäitä entisen avoliiton sijasta. Tsemppiä ja jaksamista kaikille teille! Muistakaa, että itsenne peliin laittamisella voitte voittaa koko potin itsellenne, mutta ilman rehellisyyttä se ei onnistu.


      • menetitte
        Kesäsade38 kirjoitti:

        Olimme olleet yhdessä vuosia. Jossain vaiheessa arki astui suhteeseen. Unohdimme toisen huomioon ottamisen. Kaikki pyöri vain arjen kiireen keskellä. Emme osanneet hoitaa suhdettamme oikein. Tuli paljon riitoja. Nekään eivät olleet rakentavia, vaan toisen syyttelemistä ja huutamista. Fyysistä vakivaltaa ei tähän koskaan liittynyt.

        Ajaudumme molemmat tilanteeseen, jossa etsimme lohtua suhteen ulkopuolelta. Mies löysin sellaisen ent.työpaikaltaan, minä netistä. Erään viikonlopun jälkeen päätimme erota kertomatta kumpikaan uudesta suhteesta. Sitä "onnea" uudessa suhteessa kesti vain pari kolme kuukatta. Sen aikana huomasimme miten paljon olimme molemmat menettäneet. Rakastimme yhä toisiamme. Kumpikin lopetti uuden suhteen toisistamme tietämättä.

        Sitten mies otti minuun yhteyttä ja halusi puhua. Istuimme tuntikausia pöydän ääressä ja puhuimme ja puhuimme.. Kerroimme toisillemme mitä hyvää suhteessa oli ollut. Mitä kumpikin toivoisimme tulevaisuudelta. Myönsimme omat virheemme, ulkopuoliset suhteemme ja aloimme rakentaa suhteemme pohjaa uudelleen. Hatarahan se aluksi oli ja jouduimme tekemään paljon töitä mm.luottamuksen palauttamiseksi.

        Nyt kuitenkin voin sanoa, että se kannatti. Olen saanut suhteen alkuajoista tutun,ihanan mieheni takaisin ja olemme onnellisempia kuin koskaan. Ehkä meidän suhteessamme vain piti käydä kaikki pohjamutia myöten lävitse, jotta ymmärtäisimme kuinka tärkeitä olemme toisillemme. Nyt odotetaan kesähäitä entisen avoliiton sijasta. Tsemppiä ja jaksamista kaikille teille! Muistakaa, että itsenne peliin laittamisella voitte voittaa koko potin itsellenne, mutta ilman rehellisyyttä se ei onnistu.

        Mutta puhuminen ei yleensä auta, jos pettävä osapuoli ei omasta mielestään tee väärin eikä osaa arvostaa kumppaniaan. Silloin hän ei tosiaan yleensä edes myönnä pettämistään tai syyttää siitä toista.

        Te opitte ns. kantapään kautta, kuinka paljon pettäminen voi satuttaa ja että sittenkin yhdessä oli parempi kuin muiden kanssa. Ehkä asiaa auttoi myös se, että kumpikin etsi lohtua muualta ja että ilmeisesti erositte aika pian sen löydettyänne. Voi olla, että yhteen palaaminen olisi ollut paljon vaikeampaa, jos jompikumpi olisi loukannut toista elämällä pitkään kaksoiselämää ja toinen olisi silläaikaa ollut täysin uskollinen.


    • mänj

      työmatkani(pyöräillen)varrella on parkkipaikka jossa seisoo lähes päivittäin kaksi autoa. toinen niistä(farkku,tummennetut lasit) usein keinuu vienosti.eräänä päivänä keinuvan auton ikkuna oli auki tupruten tupakansavua. katsoin uteliaisuuttani tarkemmin. henkilön sylissä istuva henkilö kumartui nopeasti etten olisi nähnyt kasvojaan. en nähnyt. jatkakaa rauhassa pettämistänne.

    • pitäisi

      vaistota; jotkut luo uraa sillä keinoin

    • toisia

      huomaamaan;

    • työpaikkaan

      liittyisi; ihminenhän voi mennä minne vain

      ai niin, ellet itse ole ns. samalla työpaikalla ja epäile olevasi kohde;

    • get a life

      Ajat itse tilanteen siihen että miehesi alkaa pettää, jos kulutat elämääsi tuollaisten asioiden miettimiseen / mustasukkaisuuteen. Eläisit täysillä jokaisen päivän, avoimesti ja toisianne rakastaen niin miehelläsi ei olisi mitään syytäkään pettää.

    • Nimetön

      Jostainhan sulle on tuo epäilyksen tunne tullut, kuuntele, seuraa, havainnoi, yleensä valheella on lyhyet jäljet, jollei muuten kysy suoraan viimeistään silloin huomaat valehteleeko rakkaasi.

      • lapsellinen

        Ensin oli aavistuksia, sitten tuli lauseisiin lipsahduksia, kännykästä selvisi osa, mutta kaikki kiellettiin ja minusta tehtiin vainoharhainen eikä asiasta keskusteltu. Kaksi vuotta pyöriteltiin möykkyä joka oli olemassa mutta sitä ei voinut käsitellä kun se kiellettiin. Lopulta Hiv-pelko sai pettäjän tunnustamaan tekonsa ja se oli paljon rumempaa mitä olisin koskaan osannut odottaa. Toisena päivänä olen eroamassa ja toisena päivänä koitan jaksaa, mutta luottamus on aivan nollassa. Raukkautta on ollut aina arkielämässä ja paljon eikä hän osaa kertoa mitään selitystä itsekkäälle panemiselleen tuttujen ja tuntemattomien kanssa. Katson peiliin ja näen ruman vanhan naisen joka häpeää itseään ja omaa tyhmyyttään. Tässä joutuu ihan oikeasti miettimään rankasti mitä elämältään haluaa eikä se olekaan helppoa. Nauru ja ilo puuttuu elämästäni joka ennen oli "tavaramerkkini". Taitaa olla selkärangattomien moraalittomien paskiaisten kulta-aikaa... Harmi ettei minusta ole kostajaksi.


      • Nimetön
        lapsellinen kirjoitti:

        Ensin oli aavistuksia, sitten tuli lauseisiin lipsahduksia, kännykästä selvisi osa, mutta kaikki kiellettiin ja minusta tehtiin vainoharhainen eikä asiasta keskusteltu. Kaksi vuotta pyöriteltiin möykkyä joka oli olemassa mutta sitä ei voinut käsitellä kun se kiellettiin. Lopulta Hiv-pelko sai pettäjän tunnustamaan tekonsa ja se oli paljon rumempaa mitä olisin koskaan osannut odottaa. Toisena päivänä olen eroamassa ja toisena päivänä koitan jaksaa, mutta luottamus on aivan nollassa. Raukkautta on ollut aina arkielämässä ja paljon eikä hän osaa kertoa mitään selitystä itsekkäälle panemiselleen tuttujen ja tuntemattomien kanssa. Katson peiliin ja näen ruman vanhan naisen joka häpeää itseään ja omaa tyhmyyttään. Tässä joutuu ihan oikeasti miettimään rankasti mitä elämältään haluaa eikä se olekaan helppoa. Nauru ja ilo puuttuu elämästäni joka ennen oli "tavaramerkkini". Taitaa olla selkärangattomien moraalittomien paskiaisten kulta-aikaa... Harmi ettei minusta ole kostajaksi.

        Kuules et uskokkaan kuinka tyhmäksi itseni tunsin tässä ihan hiljattain kun meillä selvisi tämä samanmoinen kuvio, ensin ne kavereilla käynnit osottautuivatkin valheeksi, sitten tuli puhelin ja monta muutakin juttua, itse olen raskaana siis yhteistä toista lastamme odotan.
        Kohde oli hänen ex-tyttöystävänsä, jonka haukkumisen olin niin monesti kuunnellut..no eipä siinä mitään, selvisipä syykin,sehän olinkin tietty minä, joka olin laiminlyönyt hänen huomioimisen...jäin vaan ihmettelemään missähän kohtaa hän muisti minun,lapsemme,tulevan lapsemme olemassaolon?


    • S okea V aimo

      Tässä havaintoja:

      - mies välttää suoria katsekontakteja,
      - hajuvesi lemahtelee voimakkasti jopa lenkkipolulla,
      - mies lähtee aamuseitsemäksi muka työpaikalleen, mutta pujahtaakin vieressä olevan kaupan tyttöjen pukuhuoneosastolle,
      - mies menee illalla uudelleen työpaikalleen muka "bisneksiä" hoitelemaan,
      - kaikenlaiset pikkuretket lisääntyvät, esim. näyttelymatkat tai muut esittelymatkat

      Nainen, luota vaistoosi, hyvin usein se pitää paikkansa.

      Jos mies on pettänyt kerran ja vannonut, että se jää viimeiseksi, niin älä usko, koska se ei pidä paikkansa.

      • sdfs.

        Niin jotkut miehet ovat niitä parantumattomia pettäjiä,mutta ihmettelen miksi ne haluaa suhteen jos ei kerta voi olla suhteessa, arvostaen naistaan yms...Tällaset häntäheikit munistaan kattoon roikkumaan ja tajuiais liian myöhään tehneensä väärin...Tällaiset miehet on surkimuksia joiden ei pitäisi mennä suhteeseen olla poikamiehiä lopun ikää...Niin vältyttäs näistä surullisista karmeista asioista joissa jos on lapsiakin vielä, hävetkää pettäjät oli se mies tai etenkin MIES, tai nainen...Eri asia jos kummatki sopii ett voi 'silloin tällöin mennä nainen rakastajan/ mies rakastajattaren luo, kun yhteisestä päätöksestä...Näitäkin on....ja hyvä niin en ainakaan moiti tällasta...Siinä kummallekkin on seikkailu omanlaisine yhdessä sovittu.....Miehet ovat heikkoja kun eivät pysty eroamaan, ja sitt tapailis naista..Kun se useimmiten naisen harteilla enemmistönä on nämä miehen potkin ulos jutuissa, kun miehen petturuus ilmi tulee!!!! Mikä teitä petturi miehiä vaivaa, olette sairaita haluatte pahaa läheisille jne...ihmisille..Ensin ero oli sitt mies/nainen ja sitten huidella missä lysstää TAJUSITTEKO ÄÄLIÖPETTÄJÄT!!!!!!!


    • petetty

      Kyllä sen huomaa jos kumppani on enemmän poissa kotoa kuin aikaisemmin. Minä aloin epäillä kun menot lisääntyi ja niin käry kävi.

    • aviovaimo44

      Minulla oli 30-kymppisenä useita avioliiton ulkopuolisia suhteita. Miehelleni en ole kertonut mitään, enkä kerro sillä hän on varakas.

      Tuskinpa itsekkään kertoisitte jos olisitte päässeet "hyviin naimisiin"...?

      • liitto @

        Mitä on kun on päässyt hyviin naimisiin, vain varakkuuden vuoksiko, ei ole kovin hääppöstä olla jos ei muuta ole kuin varakkuus.


      • ???

        -Ketunnahoilla kauppaa tehdä kun kotononas jo hopeat hohtaa?


      • ja sit ihmetellään...

        miksi suomessa on paljon perheväkivaltaa, kun rupee jutut selviämään...


      • kiva..

        lukea rehellistä kommenttia eikä mitään velliperseitten selittely..kiitos siitä =)


      • Tiedän tapauksen

        ja siksipä hän on selkäsi takana tehnyt sinut varattomaksi. Ero on tulossa ja jäät puille perse paljaille. Sinulle ei jää kuin sandaalit hah hah paskatötterö.


      • qwertyui

        lumppu


    • 987789

      Niin en tiedä?mutta koittakaa puhua ja kerro tuo sama hänelle mitä tänne kirjoitit.

    • saara

      Haluttomuus kotona,ylityöt,uudet menot, lisääntyneet työmatkat....just eilen luin kirjan jossa naiset kertoi näistä ensioireista.
      Sitten lahjat=hyvittelyt.Oudot teksitiviestit,puhelut...puhelin äänetön kotona...nainen on vaikka Pekka puhelimen muistissa tmv.Kireys kotona,itsensä laittaminen aina hyvään kuntoon....
      Ja onhan niitä ihmisiä jotka pystyy pyörittämään suhteita vaikka 5 jättämättä mitään merkkiä mistä huolestua.....

    • veitikka olento

      Jo on läheinen niin kyllä voi, eri asia kuunteleeko sitä pientä ääntään sisällään. Toistaalta, rakastunut on myös melko mustankippee kohteestaan. Sekin saa pelkäämään pettämistä ja joskushan se osuu naulan kantaankin.
      Ainakin läheisten välillä on sellaista, että vaistoaa toisen soittavan tai kun ajattelee tätä niin jo tuo soittaa.
      Myös vuosien takaista ystävää ajattelmalla tämä putkahtaa jossain yhteydessä esiin. Ajatuksia voi osata lukea tuntemalla esim. lapsensa hyvin.
      Kuolleen henkilön josta piti voi nähdä raitiovaunussa, kaupassa tms. Ajatuksen voimaa tämäkin.
      Sitten tuli vielä mieleen että jos kaipaa joitakin kasvoja, ne saattaa nähdä mitä eriskummallisimmissa paikoissa: telkkarissa, ohi ajavissa autoissa, uudessa seurustelu suhteessaan tai jokaisessa vastaantulevassa ihmisessä kaipuun ollessa kovaa. :)

      • minullakin,

        siis näistä erilaisista vaistoamisista. Itselläni on aika hyvät vaistot.

        Ja silloin kun joku läheinen ihminen salailee tai valehtelee jotain, niin kyllä sen useimmat vaistoavat. Menee ehkä vähän aikaa, ennen kuin suostuu uskomaan vaistojaan ja odottelee, että saa jotain konkreettista todistetta asiasta.

        Mutta vaikka pitäviä todisteita ei ikinä saisi, niin kyllä pelkkä pettävän kumppanin muuttuminen usein ajaa toisenkin osapuolen vieraisiin tai eroon. Suhde ei yksinkertaisesti enää tunnu niin hyvältä petetystä, on epämääräisen huono olo, vaikka ei tietäisi varmasti miksi.

        Eri asia on sitten sairaalloisen mustasukkaiset ihmiset, joilla näitä tuntemuksia tulee aina ja kaikista. Mutta jos yhtäkkiä tulee paha olo ja epävarmuus kumppanin uskollisuudesta, voi siihen olla syynä hänen pettämisensä. Toinen vaihtoehto voi olla, että olet itse se pettäjä, joka on aiheuttanut suhteen muuttumisen, ja sitten luulet, että se johtuukin siitä, että sinua on petetty.


      • minullakin, kirjoitti:

        siis näistä erilaisista vaistoamisista. Itselläni on aika hyvät vaistot.

        Ja silloin kun joku läheinen ihminen salailee tai valehtelee jotain, niin kyllä sen useimmat vaistoavat. Menee ehkä vähän aikaa, ennen kuin suostuu uskomaan vaistojaan ja odottelee, että saa jotain konkreettista todistetta asiasta.

        Mutta vaikka pitäviä todisteita ei ikinä saisi, niin kyllä pelkkä pettävän kumppanin muuttuminen usein ajaa toisenkin osapuolen vieraisiin tai eroon. Suhde ei yksinkertaisesti enää tunnu niin hyvältä petetystä, on epämääräisen huono olo, vaikka ei tietäisi varmasti miksi.

        Eri asia on sitten sairaalloisen mustasukkaiset ihmiset, joilla näitä tuntemuksia tulee aina ja kaikista. Mutta jos yhtäkkiä tulee paha olo ja epävarmuus kumppanin uskollisuudesta, voi siihen olla syynä hänen pettämisensä. Toinen vaihtoehto voi olla, että olet itse se pettäjä, joka on aiheuttanut suhteen muuttumisen, ja sitten luulet, että se johtuukin siitä, että sinua on petetty.

        Hei, herkkänä naisena valitettavasti vaistoan ellei toinen ole rehellinen, joskus se on jopa rasittavaa kun tiedostaa, ettei kaveri pelaa r eilua peliä, no loppuhan siitä suhteesta tuli sit aikanaan ja hyvä näin, ajattelen tänään, 2v sitten tapahtunesta. Noitamaisuudelleen kun ei voi mitään, se on kuulema lahja herkille ihmisille. Unista vois kertoa vaikka ja mitä, mut, ehkä joku toinen kerta, ne kun kuuluvat herkkyyteen myös : )


      • Pettäjä Itsekin..
        minullakin, kirjoitti:

        siis näistä erilaisista vaistoamisista. Itselläni on aika hyvät vaistot.

        Ja silloin kun joku läheinen ihminen salailee tai valehtelee jotain, niin kyllä sen useimmat vaistoavat. Menee ehkä vähän aikaa, ennen kuin suostuu uskomaan vaistojaan ja odottelee, että saa jotain konkreettista todistetta asiasta.

        Mutta vaikka pitäviä todisteita ei ikinä saisi, niin kyllä pelkkä pettävän kumppanin muuttuminen usein ajaa toisenkin osapuolen vieraisiin tai eroon. Suhde ei yksinkertaisesti enää tunnu niin hyvältä petetystä, on epämääräisen huono olo, vaikka ei tietäisi varmasti miksi.

        Eri asia on sitten sairaalloisen mustasukkaiset ihmiset, joilla näitä tuntemuksia tulee aina ja kaikista. Mutta jos yhtäkkiä tulee paha olo ja epävarmuus kumppanin uskollisuudesta, voi siihen olla syynä hänen pettämisensä. Toinen vaihtoehto voi olla, että olet itse se pettäjä, joka on aiheuttanut suhteen muuttumisen, ja sitten luulet, että se johtuukin siitä, että sinua on petetty.

        Pettämisen merkkejä on palstalla lueteltu suhteellisen monia ja sato on ollut hyvin kattavaa, kiitos siitä kaikille keskusteluun osallistuneille. Haluan tuoda oman panokseni keskusteluun ja samalla kysyä hieman neuvoa.

        Minua ei tiettävästi ole koskaan petetty, kerran olen epäillyt, mutta kun keskustelin asiasta poikaystäväni kanssa, tajusin kuinka naurettavalta asia oikeastaan kuulostikaan. Sen jälkeen merkkejä ei ole suhteissani näkynyt. Paitsi tässä nykyisessäni. Olen itse pettäjä, ja hyvä peittämään jälkeni. En pidä tätä saavutuksenani, sen sijaan mielestäni tämä kertoo jotakin minusta ihmisenä, ja hyvin negatiivisessa mielessä. Kerran olen virheeni myöntänyt, vaikka sitä ei edes epäilty ja koska silloinen poikaystäväni antoi anteeksi merkittävän "helpolla", en ottanut asiasta opikseni. Tiedän, että pettäminen on väärin ja koskee hyvin syvälle, mutta jotenkin en vain voi sitä lopettaa. Nykyisessä suhteessani (tätä on kestänyt nyt n. vuoden) en ole sen sijaan pettänyt, ja pidän tätä merkittävänä parannuksena minussa. On kuin olisin vihdoin terve ihminen, ihminen joka osaa sitoutua ja luottaa tarpeeksi mieheensä.

        Näin pettäjän näkökulmasta haluaisin ensinnäkin sanoa sen, ettei syy ainakaan minun kohdallani ole ollut puolisossani. Seksiä, läheisyyttä ja tavallista haastetta on suhteistani löytynyt, syy pettämiseen on ollut usein pelkkä kokeilunhalu. Niin tyhmältä kuin se kuulostaakin. Petetyille haluaisin siis sanoa sen, ettei itsensä syyttäminen ole minkään arvoista, usein syytetään sitä, ettei nainen tai mies anna kotona, tai vaan kyttää ja nalkuttaa joka asiasta, mutta ei, ei minun tapauksessani. Minun tapauksessa minä halusin kokeilla muitakin, vaikka kotona odotti aina oma, rakas mies, joka onnistui usein rakastajiani paremmin minua tyydyttämään. Älkää siis syyttäkö itseänne, pettäminen on ihmiselle sairaus, johon itse yritän parhaillaan löytää parannusta.

        Pettämisen merkeistä haluaisin myös sanoa sanasen. Minä henkilökohtaisesti olin hermostunut aina jokaisen pettämiskerran jälkeen. Usein seuraavana päivänä olin taas kuitenkin oma iloinen itseni, vailla muistikuvaa (vaikkakin jokainen pettämiskertani on tapahtunut täysissä sielun ja ruumiin voimissa) eilisistä panoista. Huomasin itsestäni myös sen, että rupesin piilottelemaan puhelintani. Jokaiselle miehelleni teen aina suhteen alussa hyvin selväksi, että minun puhelin on minun, ja sinun puhelin sinun, ja näin se myös pidetään jatkossakin, ja tästä syystä olin aika varma, ettei puhelimeeni kosketa vaikka se pöydällä lojuisikin. Siitäkin huolimatta, että poistin kaikki viestit ja puhelut puhelimestani huolellisesti, saatoin pitää puhelinta käsilaukussani ilman syytä, olinhan hermostunut. Muita merkkejä en itsessäni huomannut, seksi maistui tavalliseen tapaan ja läheisyyttä en pelännyt antaa tai vastaanottaa suhteissani.

        Nykyisessä suhteessani olen jo pitkään epäillyt miehelläni olevan joku toinen. En usko, että hän vakituisesti tapailisi jotakin, mutta epäilen näitä tavallisia yhden yön- juttuja. Tilanteemme on hieman vaikea, sillä tällä hetkellä asumme eri maassa, hän Suomessa, minä ulkomailla. Käyn noin parin kuukauden välein hänen luonaan ja muutoin pidämme yhteyttä puhelimitse. Joka tapauksessa, mieheni käytös minua kohtaan ei ole pahemmin muuttunut, mutta hän on alkanut viihtyä usein kavereittensa luona, jopa viikonlopun yli. Asuessamme yhdessä ennen ulkomaille lähtöä hän tapasi kavereitaan säännöllisesti ja opin huomaamaan kuinka tärkeitä kaverit hänelle ovat. Nyt täällä ulkomailla asuessani minun on vaikea tietää hänen tekemisistään ja siksi olen pistänyt kaiken luottamukseni peliin, muutenhan tästä ei mitään tulisi. Nyt kuitenkin on kulunut muutama viikonloppu niin, että hän kertoo viikolla menevänsä perjantaina kavereiden kanssa baariin ja seuraavan kerran kuulen hänestä sunnuntai-iltana, kun hän palaa kotiin. Tämä yhteydenpidon vähentäminen viikonloppuisin minua tässä nyt hieman ihmetyttääkin. Olen hyvin mustasukkainen ihminen, ja siksi en uskalla vaistoihini luottaa, vaistoni sanovat, että hän pettää ja viettää viikonloppujaan baarista pokaamiensa naisten luona. Nyt kuitenkin yritän keskittyä faktojen keräämiseen, mutta kuten todettua, se on hyvin vaikeaa näin täältä kaukaa käsin. On hyvin mahdollista, että hän tosiaankin viettää viikonloppujansa kavereidensa nurkissa bunkaten, mutta mikä siinä on niin vaikeaa, ettei voi edes yhtä viestiä iltaisin ennen nukkumaanmenoa laittaa? Itsestäni tiedän sen, että vaikka olisin parhaillaan rakastajani kanssa, laittaisin viestin ja toivottaisin hyvät yöt. Ehkä juuri tämän pettämistaustani takia minun on vaikea ymmärtää tätä, en tiedä.

        Toivottavasti tästä on apua edes jollekin, vastaavasti toivon apua omaan ongelmaani.

        Voimia kaikille petetyille, toivoisin, että voisin pyytää anteeksi kaikilta teiltä pettäjienne puolesta, valitettavasti en siihen kuitenkaan pysty. Te, joita minä olen pettänyt, vaikkette siitä tiedäkään, anteeksi.


      • kummassakin on puolensa
        minullakin, kirjoitti:

        siis näistä erilaisista vaistoamisista. Itselläni on aika hyvät vaistot.

        Ja silloin kun joku läheinen ihminen salailee tai valehtelee jotain, niin kyllä sen useimmat vaistoavat. Menee ehkä vähän aikaa, ennen kuin suostuu uskomaan vaistojaan ja odottelee, että saa jotain konkreettista todistetta asiasta.

        Mutta vaikka pitäviä todisteita ei ikinä saisi, niin kyllä pelkkä pettävän kumppanin muuttuminen usein ajaa toisenkin osapuolen vieraisiin tai eroon. Suhde ei yksinkertaisesti enää tunnu niin hyvältä petetystä, on epämääräisen huono olo, vaikka ei tietäisi varmasti miksi.

        Eri asia on sitten sairaalloisen mustasukkaiset ihmiset, joilla näitä tuntemuksia tulee aina ja kaikista. Mutta jos yhtäkkiä tulee paha olo ja epävarmuus kumppanin uskollisuudesta, voi siihen olla syynä hänen pettämisensä. Toinen vaihtoehto voi olla, että olet itse se pettäjä, joka on aiheuttanut suhteen muuttumisen, ja sitten luulet, että se johtuukin siitä, että sinua on petetty.

        Näin on. Olen naimisissa oleva äiti, jolla on toinen mies huvituksiin. Toisella miehellä on myös pitkäaikainen tyttöystävä ja yhteisiä lapsia. Minulla ei siis ole varaa arvostella tai tuomita ketään.

        Miksi? No siksi, etten ole saanut omalta mieheltä huomionosoituksia, lahjoja tai edes muuten vaan kehuja. Seksi on kaavamaista ja mies haluaa sitä samanlaisena kuin pornoelokuvissa. Lisäksi hänen vahvuuksiin ei kuulu ymmärtää, että olen menettänyt ansioita siksi, että olen ollut kotona yhteisten lasten ollessa ihan pieniä. Hän jaksaa joka päivä muistuttaa miten on elättänyt minua. En koe olevani tasavertainen naisena hänen rinnallaan. Ongelma on siinä, että kaikessa muussa hän on ihanteellinen kumppani ja lasteni isä.

        Entä se toinen mies? Noh, en osaa sanoa tarkkaan, miksi hän pettää kanssani. Hän on itsenäinen ja kertonut ahdistuneensa avopuolisoonsa, koska tämä vain vaatii ja haluaa sellaisia asioita (ISOJA), joita heidän tuloillaan ei voi toteuttaa. Kyseessä ei silti ole mikään köyhä poika. Hän itse tykkää läheisyydestä ja arvostaa yhdessäoloa ilman seksin suorittamisen pakkoa. Kosketuksen ei hänen mielestä tarvitse aina johtaa mihinkään, joten saatamme tavatessamme vain kietoutua ja kokea toisen läheisyyttä ilman aktia.

        No miksemme molemmat tahoillamme eroa ja ryhdy kimppaan? No juuri siksi, että kakkos-mieheni muu luonne onkin sitten sellainen, että en halua asua hänen kanssaan. Asenteemme asumisjärjestelyistä ja elintavoista ovat hyvin erilaiset. Tätä on jatkunut nyt reilu vuoden ja hän on alkujaan minun nuoruuden ystävä ja ihastus, kuten minäkin hänelle. Löysimme vain 4-kymppisenä toisemme uudelleen.

        Kauaa tätä ei voi jatkua, tiedän sen. On vain ajan kysymys, milloin teen päätökseni.

        Ja jotta emme jäisi kiinni, emme lähettele koskaan tekstiviestejä tai sähköpostia toistemme henkilökohtaisii osoitteisiin tai numeroihin. Minulla on hänen numeronsa tallennettu naisen nimellä ja hänellä minun numero on miehen nimellä. Jos meillä on asiaa, niin lähetän "miehisen" viestin hänelle esim. "Ota huomiseksi keltainen kansio. t. Maukka" ja hän vastaavasti lähettää vistin "Onko ne keltaiset servetit kivat sinne tilaisuuteen? t. Lilli", joten tiedämme, että toisella on asiaa. Molemmilla on lisäksi liikkuva työ, joten menojen peittäminen on suhteellisen helppoa ja teemmekin sitä usein keskellä päivää. Siinä on se etu, että ehtii perhoset laskeutua, ennen kotiintuloa, kun on tehnyt töitä parituntia siinä välissä. Näillä tiedoilla voin sanoa, että viestitellä voi oikean puolison silmien alla ja pettämistä voi harrastaa sellaisena aikana, kun toinen sitä vähiten epäilee.


    • Hannele32´

      Mun mielestä on kiihottavaa jos mies kohtelee mua kovakouraisesti. On mua myös lyöty....

    • salaliittoa

      Kannattaa epäillä kaikkea. Mikäli puoliso tulee yli 5min. myöhässä, niin kunnon kuulusteluun!!! Sillä on varmaan joku toinen. Kenties jopa toinen perhe rinnan??!!! EPÄILLÄÄN...

      Ajattele; naapurin yh, alakerran opiskelija-neito, työkaveri tai sen puoliso ym. Näistä kannattaa aloittaa. Mieti myös, onko sinun sisaruksista/ äidistä tai isästä suhteeseen ainutlaatuisen kepulin puolisosi kera!!?? Monesti jäljet johtaa yllättävän lähelle!! Kuulustele ovelasti (selvästi olet aika välkky ;D) sukulaisiasi..

    • pelkäät...

      niin silloin teidän välinen luottamus on mennyt. miksi sitten enää olette yhdessä. parisuhteen pitää perustua luottamukseen, muuten se on turhaa...

    • apihl

      Olin jälleen kerran terveydenhuollon ammattilaisten 2 päiväisessä seminaarissa ja illalla oli vielä costail-tilaisuus. Noin puoli kaksitoista ollessani "juomajonossa", takanani ollut naishenkilö tarttui minun hartiaani voimakkasti, käänsi minut ja samalla tunsin, kun hän painoi kätensä huosuihini ja tarttui kiinni penikseeni ja kysyi "mennäänkö huoneeseeni?". Miten tuohon reagoida? Miksi aina syytetään aina ensin miehiä? Kyllä ne naisetkin osaavat! Eikä tämä ole ainut kerta: mm. kerran Mikkelissä olin ravintolan WC:ssä ja muutama nainen ryntäsi miesten WC:n pisuaarien luo ja kokeili kaikkien siellä olleiden miesten vehkeet! Eikö tämä ole ollenkaan tuomittavaa toimintaa?? Minulla kyllä riittää kokemuksia, jos joku haluaa niitä vielä lisää. Monet naiset ovat h***ti n härskejä, kun ovat ukostaan erossa pari päivää. Elävätkö puutteessa?

      • ?????????????

        no kerroppa meille


    • katju74

      Kyllä sen vaan vaistoo, tosin exäni osas aika pitkään kusettaa

    • helvetissä..

      sen vaistoaa..pitää olla aika etäinen suhde kumppaniinsa jos ei siitä mitään huomaa.ja toi keskustelu asiasta on ihan paskaa.kuka sen nyt tunnustas.jos siitä haluis keskustella ni varmasti keskustelis jo ennen pettämistä tai panis välit poikki...hieman realitteetia tähänkin juttuun.

    • _Tosimies_

      Virkistykää vieraissa!

    • nyt-tulee

      Ei voi! Se tulee kuin kikkeli kirkkaalta taivaalta palleina pilvet - ne synkät.

    • jadesoturi

      pettämisestä ja lunta tupaan:

      Itselläni pettämisepäily käynnistyi siitä, kun mies alkoi yhtäkkiä syytellä minua suhteista vähän joka puolelle, ja ihan syyttä. Aluksi luulin, että oli kyse jonkinlaisesta "yleisestä" mustasukkaisuudesta ja omistuksenhalusta, mutta eipä ollut. Kävikin ilmi, että hänellä itsellään oli useitakin syrjähyppyjä, ja ne hän käänsi syyllisyydentunnossaan (?) minun "pettämiseksikseni". Vasta myöhemmin, erottuamme, hän suostui tämän myöntämään.

      Pakko myöntää, että meni luottamus ja usko rehellisyyteen miehiä, ihan "kunnollisia" ja syyttömiä, kohtaan aika pitkäksi aikaa.

      Mitään muuta muutosta exän käyttäytymisessä ei ollut: hän oli ihan yhtä intohimoinen ja hellä kuin aiemminkin. Kertoi vain sittemmin kerta kaikkiaan rakastavansa naisia ja olevansa tässä mielessä heikko.

      Olisi ollut ihan mukava tietää tämä jo melkein kymmenen vuotta kestäneen seurustelun alussa...minulta se olisi taatusti jäänyt väliin, niin tavattoman kiva mies kuin hän muuten olikin.

      • tarinoita...

        ...pettämisestä!! Aika turhaa jauhaa niitä jossain suomi24:n palstalla.

        Jos omassa suhteessa ei oo hyvä olla (ja tarvii sit miettiä että pettääköhän kumppani), niin on paras selvittää se asia kumppanin kanssa suoraan. "Hyvä pettäjä" ei anna minkäänlaisia merkkejä kumppanilleen ja voi silti häntä rakastaa syvästi, eikä myöskään kärsi huonosta omasta tunnosta. p.s. olen myös sitä mieltä että viaton flirtti piristää ja on soveliasta. Itse ainakin harrastan sitä miesten kanssa vaikka seurustelenkin. :)


    • energiantuhlausta

      Kurjaa on se, että joutuu tuhlaamaan elämäänsä siihen, että epäilee. Mihinkä se meno ikinä muuttuu, vaikkei toinen pettäisikään, jos tää toinen silti kuitenkin epäilee jatkuvasti? Onko se nyt sitten onnellista parisuhdetta? Minä tekisin niin, että olisin ainakin itse "kunnolla" ja keskittyisin antamaan sille parisuhteelle sen minkä pystyn. Jos se toinen sitten päättää lähteä pettämään, niin se on sitten sen valinta. Sittenpähän tiedät, ettet ehkä ollut hänelle se, mitä se toinen tarvitsi. Kyllä jos ei pysty toisen kanssa olla onnellinen ja luottaa, niin miks ei voi lopettaa koko hommaa ja olla hetki yksin? Ei se oikea onni pääse tulemaan elämään, jos ihminen roikkuu väkisin jossain muussa =)

    • pettynyt

      mistä tietää pettääkö nainen,ei mistään.
      mulle tuli kolmas ero ja viimeinen,ei yhtään naista tule saman katon alle asumaan,anteeksi niille naisille jotka ovat kunnollisia.
      ensin luulin että minussa on jotain vikaa,mutta selvisikin että työkaverilla/paras kaveri olikin asialla,pääsimpäs kahdesta paskasta eroon,mutta olen sitä mieltä että puhuminen auttaa.

    • Päivike

      Kun mun mies petti, niin se muuttui. Mikään mitä tein ei ollut hyvin. Mä ostin sille dvd elokuvan ja se oli tosi huono. Ostin sille kirjan ja se oli tylsä. Ostin sille parit kalsarit ja ne oli ihan perseestä. Ja lisäksi se oli kiukkuinen kuin ampiainen. Ja sitten jälkeenpäin selvisi, mistä syystä. No sitten noin vuoden kuluttua se sama harppu alkoi taas pitää siihen yhteyttä ja sama kaava toistui ukon käytöksessä. Kyllä sen siis huomaa.

    • beringinsalmi

      sen tajuaa silloin kun seisoo liiterin nurkalla ja kuulee yhdynnän äänet...

    • Anonyymi

      Siitä. että munasarjakkas ei ole pitänyt miehestään hyvää huolta. Van on työntänyt miehensä parempien kaunottarien syliin.

    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe