uskikset höynäytttävät ateisteja

NäinSenNNNNäinX

Tällä palstalla uskikset höynäyttävät ateisteja viesteillään 10-0. He lentävät ohitse ja heittävät uskis-provo-pommin -palaamatta enää koskaan rikospaikalle. Ja ateistiraukat yksikseen vastailevat harmistuneena viesteihin....

12

539

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • konna

      kannattaa vastata vain lyhyesti.

      Kuten minä nyt sinun viestiisi:)

    • firerose

      juksaat ja pahan kerran ;o)*tökkii kainaloon sormella*

      Ei ne mitään höynäytä meitä..korkeintaan itteään :)Kuten sinäkin siinä juuri teit aloituksessasi :DD

    • ei se kyllä ihan noin mene...Minä ainakin keskustelen niin kauan kun homma pysyy asiallisena..

      • Hattiwatti

        Hienoa !

        McDonaldsin ruoat ovat saatanan tekosia, oletkos samaa mieltä ? Pelle on kuin saatana itse, kiero, lapsia houkutteleva värikäs klovni. Itse yhtiö on monikansallinen imperialistiyhtiö, joka on kotoisin kuin suoraan helvetistä. Ihmiset alkavat voimaan todella pahoin ja lihoavat muodottomaksi syötyään tätä ruokaa, ehkä heihinkin siirtyy palanen saatanaa syötyään tätä saastunutta ruokaa ?


      • Hattiwatti kirjoitti:

        Hienoa !

        McDonaldsin ruoat ovat saatanan tekosia, oletkos samaa mieltä ? Pelle on kuin saatana itse, kiero, lapsia houkutteleva värikäs klovni. Itse yhtiö on monikansallinen imperialistiyhtiö, joka on kotoisin kuin suoraan helvetistä. Ihmiset alkavat voimaan todella pahoin ja lihoavat muodottomaksi syötyään tätä ruokaa, ehkä heihinkin siirtyy palanen saatanaa syötyään tätä saastunutta ruokaa ?

        ihan sama.. Mäkkäri on ihan yhtä hyvä paikka kun mikä tahansa muu pikaruokaravintola..Ei siihen mitään saatanallista liity..:D:D:D

        En minä ainakaan ala voimaan pahoin käytyäni mäkkärissä enkä lihokkaan kun pidän siitä huolen..


      • ZoomInandout
        tuiskutyttö kirjoitti:

        ihan sama.. Mäkkäri on ihan yhtä hyvä paikka kun mikä tahansa muu pikaruokaravintola..Ei siihen mitään saatanallista liity..:D:D:D

        En minä ainakaan ala voimaan pahoin käytyäni mäkkärissä enkä lihokkaan kun pidän siitä huolen..

        Harvemmin ne saatananpalvojat kertovat ulkopuolisille harrastuksistaan. Sinunkin todellinen jumalasi taitaa olla tuo Ronald.


      • ZoomInandout kirjoitti:

        Harvemmin ne saatananpalvojat kertovat ulkopuolisille harrastuksistaan. Sinunkin todellinen jumalasi taitaa olla tuo Ronald.

        ei mun jumala ole mikään ronald..Miten syöminen mihkään saatananpalvontaan liittyy..herääs ny..


      • firerose
        Hattiwatti kirjoitti:

        Hienoa !

        McDonaldsin ruoat ovat saatanan tekosia, oletkos samaa mieltä ? Pelle on kuin saatana itse, kiero, lapsia houkutteleva värikäs klovni. Itse yhtiö on monikansallinen imperialistiyhtiö, joka on kotoisin kuin suoraan helvetistä. Ihmiset alkavat voimaan todella pahoin ja lihoavat muodottomaksi syötyään tätä ruokaa, ehkä heihinkin siirtyy palanen saatanaa syötyään tätä saastunutta ruokaa ?

        Minäkin mäkkärissä aika ajoin piipahdan ukkoni kanssa ja saatan ottaa joko aterian tai salaatin.Useimmiten salaatin ja ukko ottaa joka kerta aterian. Olemmeko saatanan vallassa,koska silloin tällöin piipahdamme mäkkäriin!?

        Joskus voi mässyttää pikaruokaakin,kun ei tee sitä jatkuvasti.Ja huolehtii pääsääntöisesti suuhunsa monipuolista ja ravitsevaa ruokaa. Sitten pitäs jaksaa ja muistaa hoitaa liikunta puoltakin. :)


      • Hattiwatti kirjoitti:

        Hienoa !

        McDonaldsin ruoat ovat saatanan tekosia, oletkos samaa mieltä ? Pelle on kuin saatana itse, kiero, lapsia houkutteleva värikäs klovni. Itse yhtiö on monikansallinen imperialistiyhtiö, joka on kotoisin kuin suoraan helvetistä. Ihmiset alkavat voimaan todella pahoin ja lihoavat muodottomaksi syötyään tätä ruokaa, ehkä heihinkin siirtyy palanen saatanaa syötyään tätä saastunutta ruokaa ?

        Mäkkärillä on niin uskomattoman huonot mainokset. Ihan alkaa sattumaan kun niitä näkee. Tämän takia mäkkäri on boikotissa.

        Myös Grandiosan tuotteet ja eräät jogurtit ovat pannassa todella surkeiden mainosten vuoksi. Sääli sinänsä, Grandiosan pizzat ovat todella hyvää krapularuokaa.


      • Hattiwatti
        tuiskutyttö kirjoitti:

        ei mun jumala ole mikään ronald..Miten syöminen mihkään saatananpalvontaan liittyy..herääs ny..

        Hyvänen aika ! Sähän fyysisesti tunget itseesi saatanan tuotteita ja väität ettei se muka liity mitenkään siihen...


      • Hattiwatti kirjoitti:

        Hyvänen aika ! Sähän fyysisesti tunget itseesi saatanan tuotteita ja väität ettei se muka liity mitenkään siihen...

        onneks otan sut aika huumorilla..Oot aika läppä!!:D:D:D

        Kerroppas nyt meille kaikille milläs perusteella Mäkkäri ruoka on saatanallista..;)


    • Säännöllisesti tulee kyllä mieleen jotakin aivopierua lukiessa, että on pakko olla jonkun pitkästyneen aten provotrolli, mutta sitten, kun on ottanut asiasta selvää, oppii, että joku/jotkut aivan oikeasti uskoo niin.

      Voi mahoton.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe