uskikset höynäytttävät ateisteja

NäinSenNNNNäinX

Tällä palstalla uskikset höynäyttävät ateisteja viesteillään 10-0. He lentävät ohitse ja heittävät uskis-provo-pommin -palaamatta enää koskaan rikospaikalle. Ja ateistiraukat yksikseen vastailevat harmistuneena viesteihin....

12

525

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • konna

kannattaa vastata vain lyhyesti.

Kuten minä nyt sinun viestiisi:)

• firerose

juksaat ja pahan kerran ;o)*tökkii kainaloon sormella*

Ei ne mitään höynäytä meitä..korkeintaan itteään :)Kuten sinäkin siinä juuri teit aloituksessasi :DD

• ei se kyllä ihan noin mene...Minä ainakin keskustelen niin kauan kun homma pysyy asiallisena..

• Hattiwatti

Hienoa !

McDonaldsin ruoat ovat saatanan tekosia, oletkos samaa mieltä ? Pelle on kuin saatana itse, kiero, lapsia houkutteleva värikäs klovni. Itse yhtiö on monikansallinen imperialistiyhtiö, joka on kotoisin kuin suoraan helvetistä. Ihmiset alkavat voimaan todella pahoin ja lihoavat muodottomaksi syötyään tätä ruokaa, ehkä heihinkin siirtyy palanen saatanaa syötyään tätä saastunutta ruokaa ?

• Hattiwatti kirjoitti:

Hienoa !

McDonaldsin ruoat ovat saatanan tekosia, oletkos samaa mieltä ? Pelle on kuin saatana itse, kiero, lapsia houkutteleva värikäs klovni. Itse yhtiö on monikansallinen imperialistiyhtiö, joka on kotoisin kuin suoraan helvetistä. Ihmiset alkavat voimaan todella pahoin ja lihoavat muodottomaksi syötyään tätä ruokaa, ehkä heihinkin siirtyy palanen saatanaa syötyään tätä saastunutta ruokaa ?

ihan sama.. Mäkkäri on ihan yhtä hyvä paikka kun mikä tahansa muu pikaruokaravintola..Ei siihen mitään saatanallista liity..:D:D:D

En minä ainakaan ala voimaan pahoin käytyäni mäkkärissä enkä lihokkaan kun pidän siitä huolen..

• ZoomInandout
        tuiskutyttö kirjoitti:

ihan sama.. Mäkkäri on ihan yhtä hyvä paikka kun mikä tahansa muu pikaruokaravintola..Ei siihen mitään saatanallista liity..:D:D:D

En minä ainakaan ala voimaan pahoin käytyäni mäkkärissä enkä lihokkaan kun pidän siitä huolen..

Harvemmin ne saatananpalvojat kertovat ulkopuolisille harrastuksistaan. Sinunkin todellinen jumalasi taitaa olla tuo Ronald.

• ZoomInandout kirjoitti:

Harvemmin ne saatananpalvojat kertovat ulkopuolisille harrastuksistaan. Sinunkin todellinen jumalasi taitaa olla tuo Ronald.

ei mun jumala ole mikään ronald..Miten syöminen mihkään saatananpalvontaan liittyy..herääs ny..

• firerose
        Hattiwatti kirjoitti:

Hienoa !

Minäkin mäkkärissä aika ajoin piipahdan ukkoni kanssa ja saatan ottaa joko aterian tai salaatin.Useimmiten salaatin ja ukko ottaa joka kerta aterian. Olemmeko saatanan vallassa,koska silloin tällöin piipahdamme mäkkäriin!?

Joskus voi mässyttää pikaruokaakin,kun ei tee sitä jatkuvasti.Ja huolehtii pääsääntöisesti suuhunsa monipuolista ja ravitsevaa ruokaa. Sitten pitäs jaksaa ja muistaa hoitaa liikunta puoltakin. :)

• Hattiwatti kirjoitti:

Hienoa !

Mäkkärillä on niin uskomattoman huonot mainokset. Ihan alkaa sattumaan kun niitä näkee. Tämän takia mäkkäri on boikotissa.

Myös Grandiosan tuotteet ja eräät jogurtit ovat pannassa todella surkeiden mainosten vuoksi. Sääli sinänsä, Grandiosan pizzat ovat todella hyvää krapularuokaa.

• Hattiwatti
        tuiskutyttö kirjoitti:

ei mun jumala ole mikään ronald..Miten syöminen mihkään saatananpalvontaan liittyy..herääs ny..

Hyvänen aika ! Sähän fyysisesti tunget itseesi saatanan tuotteita ja väität ettei se muka liity mitenkään siihen...

• Hattiwatti kirjoitti:

Hyvänen aika ! Sähän fyysisesti tunget itseesi saatanan tuotteita ja väität ettei se muka liity mitenkään siihen...

onneks otan sut aika huumorilla..Oot aika läppä!!:D:D:D

Kerroppas nyt meille kaikille milläs perusteella Mäkkäri ruoka on saatanallista..;)

• Säännöllisesti tulee kyllä mieleen jotakin aivopierua lukiessa, että on pakko olla jonkun pitkästyneen aten provotrolli, mutta sitten, kun on ottanut asiasta selvää, oppii, että joku/jotkut aivan oikeasti uskoo niin.

Voi mahoton.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      70
      3530
    2. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      3433
    3. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3312
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      53
      2759
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      2013
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      30
      1942
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1676
    8. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      40
      1655
    9. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      93
      1616
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1390
    Aihe