Naisille sopii korkokengät, mutta miehille...ei sovi ja jos ne ovat vielä piilokorot, niin tilanne luisuu komedian puolelle.
"Kengät sanoo kop kop kop"
MarttyyriMallari-TTt
Piilokorot
6
1028
Vastaukset
- Pitkä mies
Paljonko sulla on piilokorkoa?
piilokorkoja ja jos olisi niin luulisitko, että kehtaisin tunnustaa sitä.
"Maasta se pieninkin ponnistaa"
MarttyyriMallari-TTt
Naisten huono itsetunto kompensointineen on naisellista.
Miesten huono itsetunto ratkaisuineen on kuvottavaa.
Tasan ei käy onnenlahjat.
Mut miehet pystyykin kuseen seisaaltaan ilman katastrofia ;-)- sirpamaikkarilta
nyt tiiä onks ne korot miehillä nyt niin huvittavat. Tuol meiän yhessä vakipaikassa on aika paljonki miehii, joilla on kunnon korkkarit jalassa. Ja kroppaki sellanen et moni nainen kateellisena kattelee. Minä mukaan lukien. Kyl se korkokenkienkin hyvännäkösyys lähtee siitä miten niillä pysyy pystyssä.
"Munkin korkokengät kopisee" - lisää pituutta
Kyllä miesten täytyy saada käyttää kengissä piilokorkoja. Yhteiskunta on niin sairas pituuden suhteen että vain 20 cm pituudessa siis kropan pituudessa jo merkitsee paljon katu-uskottavuuden kanssa. Ne jotka vastustavat naisten tai miesten korkokenkiä ovat itse juuri näitä alistajia joille pituus on a ja o. Miehille pituus on äärimmäisen tärkeää jos haluaa pysyä massan mukana eikä erottua joukosta lyhyydellä. Lyhyt mies on alle 170 cm. Japanissa miehen pituudella ei todellakaan ole merkitystä kovinkaan paljon, mutta naisille siellä on pituudesta tullut ongelma ja nuoret naiset käyvät sahaamassa jalkojansa ja venyttämässä lisää pituutta jalkoihinsa. Lyhyen ihmisen pituudella ei ole mitään tekemistä oman itsetunnon kanssa, vaan eurooppalaisen yleisen standardin ylläpitämiseksi. Omia "vikoja" ei pidä hyväksyä mutta niiden kanssa täytyy tulla toimeen. Miesten kenkien piilokorkoja ei kannata esitellä julkisesti siinä missä naisten ei kannata esitellä rintaliivien väriä tai pikkuhousujen kokoa. Jos jollain on ongelmia toisten ihmisten tavasta elää hyvää ja tasapainosta (korkojen kera) niin se heille sallittakoon.
meiän kylässä täällä 20 vuotta sitten etittiin nuorta miestä saimaasta ku löyty rannalta vaatteet ja kengät joissa oli piilokorot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä772261Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1351455- 1331452
- 1501156
- 108993
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten371919Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683
