Syyrialainen poikaystävä

Jeppe.....

Ei minulla luonnollisesti(en ole homo) vaan eräällä pitkän ajan naisystävälläni.Jätkä on sairaalloisen vainoharhainen ja mustasukkainen ,asuu ruotsissa.Entisen poikaystävän valokuvat joutui ystäväni heittämään roskakoriin,tyyppi saattaa soitella kymmeniä kertoja päivässä öisin.Kun ei aina pysty vastaamaan(työ yöunet),tulee uhkaavia textareita.Tekee usein yllätysvisiittejä ja jos hän ei satu olemaan kodissaan,taas selittelyn paikka.
Yhteiselo tosin toimii kuulemma hyvin,2 kertaa miehen tavannut ja erittäin kohteliaalta vaikuttaa.Mutta aina kun on etäisyyttä,piru merrassa.Nainen haluaisi eroon koko häiskästä,mutta ei uskalla antaa pakkeja.Pelkää sällin reaktiota.

8

1686

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • windflow

      Onko mies väkivaltainen tai uhkaava? Mustasukkaisuus ja vainoharhaisuus ovat vielä sellaisia asioita, että ne eivät välttämättä tiedä oikeasti uhkaavia ongelmia erotessa... Mutta kyllähän tuommoisesta tilanteesta on päästävä eroon!

      Tuota välimatkaa on kuitenkin jonkin verran, joten melkoisen sekopään vaatii, mikäli rajan takaakin lähtee vakavia ongelmia aiheuttamaan. Ja ystävälläsi on varmaankin tukea ja turvaa täällä?

      Oli miten ihanaa naamatusten tahansa, niin jos mies noin etäisyyden kanssa käyttäytyy, ei siinä ole parisuhteelle mitään sijaa. Tue ystävääsi ja auta pois tilanteesta... Puhu järkeä ja rohkaise!

    • miten se on mahdollista:--"Tekee usein yllätysvisiittejä"---" 2 kertaa miehen tavannut ja erittäin kohteliaalta vaikuttaa.....

      Mutta jos jonkun tuollaisen parin tunnet, huomauta että uhkailut ja väkivalta vain lisääntyy ajan kanssa....yritä saada uskomaan että hän on hyvän elämän ansinnut ei tuollista.

      • windflow

        niin, että tämä kirjoittaja on tavannut miehen 2 kertaa... Tiedä sitten.


      • Jeppe.....
        windflow kirjoitti:

        niin, että tämä kirjoittaja on tavannut miehen 2 kertaa... Tiedä sitten.

        juuri.Hänen poikaystävänsä olen tavannut kahdesti.En tiedä muslimien tapoja mutta uskon kyseessä olevan äärimmäisen vahtimisen olevan enemmänkin poikkeus kuin yleinen tapa.
        Ja göteborgista tulee helsinkiin arviolta vuorokaudessa,menneekö sitäkään.
        Tiedän ystäväni ehdottoman rehelliseksi,valitettavasti syyrialainen ei näytä sitä tietävän.
        Olen suomalaisen kanssa onnellisesti kihloissa mutta ainankin itseäni ärsyttää ajatuskin jos joutuisin käytännössä koko ajan olemaan joko puhelimella tai kotiovelta.


      • Smith&Wesson
        Jeppe..... kirjoitti:

        juuri.Hänen poikaystävänsä olen tavannut kahdesti.En tiedä muslimien tapoja mutta uskon kyseessä olevan äärimmäisen vahtimisen olevan enemmänkin poikkeus kuin yleinen tapa.
        Ja göteborgista tulee helsinkiin arviolta vuorokaudessa,menneekö sitäkään.
        Tiedän ystäväni ehdottoman rehelliseksi,valitettavasti syyrialainen ei näytä sitä tietävän.
        Olen suomalaisen kanssa onnellisesti kihloissa mutta ainankin itseäni ärsyttää ajatuskin jos joutuisin käytännössä koko ajan olemaan joko puhelimella tai kotiovelta.

        .357, hollow point.

        Ei muuten enää häiriköi.


      • windflow
        Jeppe..... kirjoitti:

        juuri.Hänen poikaystävänsä olen tavannut kahdesti.En tiedä muslimien tapoja mutta uskon kyseessä olevan äärimmäisen vahtimisen olevan enemmänkin poikkeus kuin yleinen tapa.
        Ja göteborgista tulee helsinkiin arviolta vuorokaudessa,menneekö sitäkään.
        Tiedän ystäväni ehdottoman rehelliseksi,valitettavasti syyrialainen ei näytä sitä tietävän.
        Olen suomalaisen kanssa onnellisesti kihloissa mutta ainankin itseäni ärsyttää ajatuskin jos joutuisin käytännössä koko ajan olemaan joko puhelimella tai kotiovelta.

        Olen oman kumppanini kanssa jutellut vastaavanlaisista ilmiöistä kun niihin valitettavan usein törmää... Joissain paikoissa Syyriaa tällaisia miehiä on enemmänkin, missä uskonto, kouluttamattomuus ja vanhoillinen kulttuuri kukoistavat. Näillä itsetuntoaan pönkittävillä ja uskontoaan tylysti väärin käyttävillä miehillä on vain suunnaton tarve näyttää valtaansa naiselle ja tuntea olevansa voimakkaampia ja tilanteen herroja. Joissain maissa vastaava on paljon yleisempääkin, mutta tuo on enempi kulttuurisidonnaista kuin uskontoon liittyvää käytöstä. Kotikasvatuksessa mennyt jotain pahasti metsään... Varmaan vanhemmilta tullut "tosi toimiva malli".

        Pahahan tilanteesta on mitään mennä sanomaan kun ei miestä tunne, mutta erotessa voi kyllä ukko pistää kampoihin aikalailla. Helpolla ei jääräpäiset ja itsetietoiset arabit luovuta varmaan missään tilanteessa, mutta jos tuolla tavalla käyttäytyy, niin ongelma lienee vielä suurempi. Mutta toisaalta kun ei tuo voi jatkua noinkaan, niin ei auta kuin ottaa riski ja ystäväsi pistää välit poikki. Sitten vain turvaa oman selustansa parhaansa mukaan.

        Usein noissa tapauksissa onneksi miehet vain uhoavat, eivätkä ehkä erotilanteessa "alennu" aiheuttamaan vakavampia ongelmia. Toteavat enemmin, että "eipähän ollut minun arvoiseni" ja jatkavat matkaa... Toivotaan parasta.


    • Anonyymi

      Niistä saa harmia. Kokemusta monesta. Yksu myös jäi kiinni pettämisestä.

    • Anonyymi

      Seurustelin vähän aikaa kurdin kanssa. Teki julmia tekoja. Varoitan oikeasti kaikkia... Vaikka olis ihana sängyssä tms niin se ei suhteen edetessä ole aina sitä ruusuista...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      153
      10980
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3083
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      210
      2922
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2157
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1918
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1729
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1716
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. 84
      1603
    10. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      49
      1584
    Aihe