eiks ole ihan yksinkertaista että lopettaa käytön jos tiedotusvälineet kirjoittaa ehkä olevasta vaarasta. ihme juttu että naamaan täytyy ahtaa vaikka väkisin!!!
KUKA PAKOTTAA SYÖMÄÄN HERBALIFEA?
3
1099
Vastaukset
- työpaikassani
yksi kollegoistani oli Herbalife-edustaja. Piti ihan helvetillisiä palopuheita, ahdisti ihmisiä nurkkaan, ymppäsi herbaa kahvipöytäkeskusteluihin, agitoi lounastunneilla ja otti joskus kohteekseen jopa jonkun firman asiakkaista. Muutama ihminen osti purkin sen takia, että vain sillä keinolla pääsi myyjästä eroon. Oliko se sitten pakottamista vai ei, inhottavaa se ainakin oli.
Minä en edes maistanut. Ihan periaatteesta.- käsittämätöntä
työpaikalla pitäisi omat juttunsa pitää poissa.
- tutkimusmatkaaja
ahdistavaa kun ex-kaveri aloitti saman paskanjauhamisen. kun hän itse laihtui 10kiloo synnytyksen jälkeen puolessa vuodessa proteiinipirtelöllä!
varmaan,jos ei muuta laita poskeensa ku jotai vitun jauhomössöö.
ja aina oli joku tuote jota tarttisin muka ehdottomasti. joka vaivaan ja jos ei ollu mitään niin sit vaikka ennaltaehkäisevästi. jopa ystävänsä lapsettomuuteen oli sopiva pilleri!! törkeetä rahastusta toisten ihmisten oikeillakin hädillä! ja kuka on edes tutkinu et mitä ne oikeesti sisältää!
kun tuotteitahan ei kaupata ns.julkisesti.asia selitettiin sillä että ei haluta tunnustaa että ne oikeesti toimii,mut hei,suomen luontaistuotemyyjät kyllä tietää mikä toimii.ne saa myydä tutkittuja ja laillisia tuotteita. ja jos tulee komplikaatioita,niin on mihin valittaa.
herballa kun valitti,nii työnnettiin vaan lisää pilsuja jotka muka paransi edellisen vaivan. ja kuka tahansa käy myyjäksi ilman MINKÄÄNLAISTA koulutusta.
TOSI VASTUULLISTA JA LUOTETTAVAA!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606264- 1003232
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252546- 212188
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271686
- 251470
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2251403- 491382
- 301341