KUKA PAKOTTAA SYÖMÄÄN HERBALIFEA?

donnasummer

eiks ole ihan yksinkertaista että lopettaa käytön jos tiedotusvälineet kirjoittaa ehkä olevasta vaarasta. ihme juttu että naamaan täytyy ahtaa vaikka väkisin!!!

3

1107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • työpaikassani

yksi kollegoistani oli Herbalife-edustaja. Piti ihan helvetillisiä palopuheita, ahdisti ihmisiä nurkkaan, ymppäsi herbaa kahvipöytäkeskusteluihin, agitoi lounastunneilla ja otti joskus kohteekseen jopa jonkun firman asiakkaista. Muutama ihminen osti purkin sen takia, että vain sillä keinolla pääsi myyjästä eroon. Oliko se sitten pakottamista vai ei, inhottavaa se ainakin oli.

Minä en edes maistanut. Ihan periaatteesta.

• käsittämätöntä

työpaikalla pitäisi omat juttunsa pitää poissa.

• tutkimusmatkaaja

ahdistavaa kun ex-kaveri aloitti saman paskanjauhamisen. kun hän itse laihtui 10kiloo synnytyksen jälkeen puolessa vuodessa proteiinipirtelöllä!
        varmaan,jos ei muuta laita poskeensa ku jotai vitun jauhomössöö.

ja aina oli joku tuote jota tarttisin muka ehdottomasti. joka vaivaan ja jos ei ollu mitään niin sit vaikka ennaltaehkäisevästi. jopa ystävänsä lapsettomuuteen oli sopiva pilleri!! törkeetä rahastusta toisten ihmisten oikeillakin hädillä! ja kuka on edes tutkinu et mitä ne oikeesti sisältää!
        kun tuotteitahan ei kaupata ns.julkisesti.asia selitettiin sillä että ei haluta tunnustaa että ne oikeesti toimii,mut hei,suomen luontaistuotemyyjät kyllä tietää mikä toimii.ne saa myydä tutkittuja ja laillisia tuotteita. ja jos tulee komplikaatioita,niin on mihin valittaa.
        herballa kun valitti,nii työnnettiin vaan lisää pilsuja jotka muka paransi edellisen vaivan. ja kuka tahansa käy myyjäksi ilman MINKÄÄNLAISTA koulutusta.

TOSI VASTUULLISTA JA LUOTETTAVAA!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 617
      10211
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      10
      2468
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      216
      1958
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      23
      1743
    5. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      72
      1080
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      49
      1054
    7. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      75
      895
    8. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      872
    9. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      43
      852
    10. Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee

Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä
      Ikävä
      88
      823
    Aihe