TATTOOCAFE VANTAA

ei tietoa

Millaisia kokemuksia ko. liikkeestä? Kantsiiko käyttää? Ja mitä muita Vantaalla?

11

7081

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haluaa lisätietoja

      Joo itseäkin kiinnostaisi kyseinen liike. Ilmeisesti kyseessä on erään suuren moottoripyöränkerhon liike. Jätän teidän arvattavaksi minkä. :) Mutta ainakin puskaradion sivuilla kommentit olivat todella positiivisia. Ja vantaalla ei muita ole kuin pikus tattoo ja siit en niin paljon hyvää ole kuullut. Eikös tämä ole ihan uusi paikka?

      • tyytyväinen asiakas :)

        Sekä mulla että miehelläni on molemmilla kaksi kuvaa tehty tuolla. Tällä hetkellä tatskaajia taitaa olla Pawe ja Janne, Jannesta ei omakohtaista kokemusta mutta Pawe ainakin osaa asiansa. Kesällä oli myös ulkomaalainen tatskaaja tekemässä kuvia, mulla toinen kuva hänen tekemänsä.
        Itse olen menossa vielä jatkoa kuvaani tuonne ottamaan jahka on rahaa :)
        Suosittelen lämpimästi!

        PS. Mulla on myös Pikulla tehty tatska ja sekä palvelu että työn jälki oli sitä luokkaa etten sinne enää takas mennyt.


      • nyt on tietoa
        tyytyväinen asiakas :) kirjoitti:

        Sekä mulla että miehelläni on molemmilla kaksi kuvaa tehty tuolla. Tällä hetkellä tatskaajia taitaa olla Pawe ja Janne, Jannesta ei omakohtaista kokemusta mutta Pawe ainakin osaa asiansa. Kesällä oli myös ulkomaalainen tatskaaja tekemässä kuvia, mulla toinen kuva hänen tekemänsä.
        Itse olen menossa vielä jatkoa kuvaani tuonne ottamaan jahka on rahaa :)
        Suosittelen lämpimästi!

        PS. Mulla on myös Pikulla tehty tatska ja sekä palvelu että työn jälki oli sitä luokkaa etten sinne enää takas mennyt.

        ja aika varattuna ;)


    • kiinnostunut_

      Millaiset hinnat siellä mahtaa olla? Verrattuna esimerkiksi Ducks' Tattooseen? Siellä kun pienikin tatuointi maksaa sen 70€.

      • Ketjun aloittaja

        Mulle tulee aika pieni (n. 2.5cmx3cm)ja mustavalkoinen. Sen hinnaksi arveltiin 60 euroa. Se on ilmeisesti jonkinlainen "lähtömaksu".


      • kiinnostunut_
        Ketjun aloittaja kirjoitti:

        Mulle tulee aika pieni (n. 2.5cmx3cm)ja mustavalkoinen. Sen hinnaksi arveltiin 60 euroa. Se on ilmeisesti jonkinlainen "lähtömaksu".

        Jep eli aika perus hintaluokkaa.. Jos viitsit, niin kerroppa tänne sitten kun olet ottanut, että millaista jälkeä tuli :)


      • tautoitu
        kiinnostunut_ kirjoitti:

        Jep eli aika perus hintaluokkaa.. Jos viitsit, niin kerroppa tänne sitten kun olet ottanut, että millaista jälkeä tuli :)

        Itse kävin ottmassa siellä. Ja jälki on erinomainen. Ja muutenkin porukka siellä erittäin mukavaa. Suosittelen lämpimästi.


    • BLONDIT

      Kyseisellä liikkeellä on omat kotisivut ja lähtö hinta tatskoille on 60€ ja siellä tehdään myös ammattitaidolla erillaisia lävistyksiä.Siellä on myös asiakkaita varten ilmainen netti ja kahvila palvelutkin löytyy.Henkilökunta on erittäin mukavaa ja ammattitaitosta väkeä.Ilmapiiri on erittäin mukavaa ja sanavalmiita seppoja;)

    • kokemusta on

      todella erinomainen palvelu sekä asianmukaiset tilat. itse otin tatuoinnin kyseisessä liikkeessä ja olin enemmäm kuin tyytyväinen. samalla voi juoda hyviä kahveita. ei muuta kuin kokeilemaam.

      • ilouna

        Hei,tietääkö kukaan minkä hintaisia lävistykset(esim. labret)tattoo cafella on ? Olen kuullut,että on ihan suht edullinen paikka,pitääkö paikkansa ?

        Kiitos :-)


    • misuil

      itse kävin noin viikko sitten ja suosittelen lämpimästi.olen kuullut vain hyvää!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe