TATTOOCAFE VANTAA

ei tietoa

Millaisia kokemuksia ko. liikkeestä? Kantsiiko käyttää? Ja mitä muita Vantaalla?

11

6910

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haluaa lisätietoja

Joo itseäkin kiinnostaisi kyseinen liike. Ilmeisesti kyseessä on erään suuren moottoripyöränkerhon liike. Jätän teidän arvattavaksi minkä. :) Mutta ainakin puskaradion sivuilla kommentit olivat todella positiivisia. Ja vantaalla ei muita ole kuin pikus tattoo ja siit en niin paljon hyvää ole kuullut. Eikös tämä ole ihan uusi paikka?

• tyytyväinen asiakas :)

Sekä mulla että miehelläni on molemmilla kaksi kuvaa tehty tuolla. Tällä hetkellä tatskaajia taitaa olla Pawe ja Janne, Jannesta ei omakohtaista kokemusta mutta Pawe ainakin osaa asiansa. Kesällä oli myös ulkomaalainen tatskaaja tekemässä kuvia, mulla toinen kuva hänen tekemänsä.
        Itse olen menossa vielä jatkoa kuvaani tuonne ottamaan jahka on rahaa :)
        Suosittelen lämpimästi!

PS. Mulla on myös Pikulla tehty tatska ja sekä palvelu että työn jälki oli sitä luokkaa etten sinne enää takas mennyt.

• nyt on tietoa
        tyytyväinen asiakas :) kirjoitti:

Sekä mulla että miehelläni on molemmilla kaksi kuvaa tehty tuolla. Tällä hetkellä tatskaajia taitaa olla Pawe ja Janne, Jannesta ei omakohtaista kokemusta mutta Pawe ainakin osaa asiansa. Kesällä oli myös ulkomaalainen tatskaaja tekemässä kuvia, mulla toinen kuva hänen tekemänsä.
        Itse olen menossa vielä jatkoa kuvaani tuonne ottamaan jahka on rahaa :)
        Suosittelen lämpimästi!

PS. Mulla on myös Pikulla tehty tatska ja sekä palvelu että työn jälki oli sitä luokkaa etten sinne enää takas mennyt.

ja aika varattuna ;)

• kiinnostunut_

Millaiset hinnat siellä mahtaa olla? Verrattuna esimerkiksi Ducks' Tattooseen? Siellä kun pienikin tatuointi maksaa sen 70€.

• Ketjun aloittaja

Mulle tulee aika pieni (n. 2.5cmx3cm)ja mustavalkoinen. Sen hinnaksi arveltiin 60 euroa. Se on ilmeisesti jonkinlainen "lähtömaksu".

• kiinnostunut_
        Ketjun aloittaja kirjoitti:

Mulle tulee aika pieni (n. 2.5cmx3cm)ja mustavalkoinen. Sen hinnaksi arveltiin 60 euroa. Se on ilmeisesti jonkinlainen "lähtömaksu".

Jep eli aika perus hintaluokkaa.. Jos viitsit, niin kerroppa tänne sitten kun olet ottanut, että millaista jälkeä tuli :)

• tautoitu
        kiinnostunut_ kirjoitti:

Jep eli aika perus hintaluokkaa.. Jos viitsit, niin kerroppa tänne sitten kun olet ottanut, että millaista jälkeä tuli :)

Itse kävin ottmassa siellä. Ja jälki on erinomainen. Ja muutenkin porukka siellä erittäin mukavaa. Suosittelen lämpimästi.

• BLONDIT

Kyseisellä liikkeellä on omat kotisivut ja lähtö hinta tatskoille on 60€ ja siellä tehdään myös ammattitaidolla erillaisia lävistyksiä.Siellä on myös asiakkaita varten ilmainen netti ja kahvila palvelutkin löytyy.Henkilökunta on erittäin mukavaa ja ammattitaitosta väkeä.Ilmapiiri on erittäin mukavaa ja sanavalmiita seppoja;)

• kokemusta on

todella erinomainen palvelu sekä asianmukaiset tilat. itse otin tatuoinnin kyseisessä liikkeessä ja olin enemmäm kuin tyytyväinen. samalla voi juoda hyviä kahveita. ei muuta kuin kokeilemaam.

• ilouna

Hei,tietääkö kukaan minkä hintaisia lävistykset(esim. labret)tattoo cafella on ? Olen kuullut,että on ihan suht edullinen paikka,pitääkö paikkansa ?

Kiitos :-)

• misuil

itse kävin noin viikko sitten ja suosittelen lämpimästi.olen kuullut vain hyvää!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      78
      4409
    2. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      116
      4127
    3. BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön

Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että
      Maailman menoa
      168
      3082
    4. Surullista

Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa
      Ikävä
      58
      2557
    5. Muuttunut käytös

Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?
      Ikävä
      67
      2407
    6. 143
      2290
    7. Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta

Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome
      Maailman menoa
      56
      2149
    8. Väkeä oli liikkeellä

Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik
      Ähtäri
      42
      2107
    9. Oliko kiihkeä

ensimmäinen yö?
      Ikävä
      52
      2022
    10. Kummallista

Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?
      Sinkut
      56
      1772
    Aihe