Millaisia kokemuksia ko. liikkeestä? Kantsiiko käyttää? Ja mitä muita Vantaalla?
TATTOOCAFE VANTAA
11
6955
Vastaukset
- haluaa lisätietoja
Joo itseäkin kiinnostaisi kyseinen liike. Ilmeisesti kyseessä on erään suuren moottoripyöränkerhon liike. Jätän teidän arvattavaksi minkä. :) Mutta ainakin puskaradion sivuilla kommentit olivat todella positiivisia. Ja vantaalla ei muita ole kuin pikus tattoo ja siit en niin paljon hyvää ole kuullut. Eikös tämä ole ihan uusi paikka?
- tyytyväinen asiakas :)
Sekä mulla että miehelläni on molemmilla kaksi kuvaa tehty tuolla. Tällä hetkellä tatskaajia taitaa olla Pawe ja Janne, Jannesta ei omakohtaista kokemusta mutta Pawe ainakin osaa asiansa. Kesällä oli myös ulkomaalainen tatskaaja tekemässä kuvia, mulla toinen kuva hänen tekemänsä.
Itse olen menossa vielä jatkoa kuvaani tuonne ottamaan jahka on rahaa :)
Suosittelen lämpimästi!
PS. Mulla on myös Pikulla tehty tatska ja sekä palvelu että työn jälki oli sitä luokkaa etten sinne enää takas mennyt. - nyt on tietoa
tyytyväinen asiakas :) kirjoitti:
Sekä mulla että miehelläni on molemmilla kaksi kuvaa tehty tuolla. Tällä hetkellä tatskaajia taitaa olla Pawe ja Janne, Jannesta ei omakohtaista kokemusta mutta Pawe ainakin osaa asiansa. Kesällä oli myös ulkomaalainen tatskaaja tekemässä kuvia, mulla toinen kuva hänen tekemänsä.
Itse olen menossa vielä jatkoa kuvaani tuonne ottamaan jahka on rahaa :)
Suosittelen lämpimästi!
PS. Mulla on myös Pikulla tehty tatska ja sekä palvelu että työn jälki oli sitä luokkaa etten sinne enää takas mennyt.ja aika varattuna ;)
- kiinnostunut_
Millaiset hinnat siellä mahtaa olla? Verrattuna esimerkiksi Ducks' Tattooseen? Siellä kun pienikin tatuointi maksaa sen 70€.
- Ketjun aloittaja
Mulle tulee aika pieni (n. 2.5cmx3cm)ja mustavalkoinen. Sen hinnaksi arveltiin 60 euroa. Se on ilmeisesti jonkinlainen "lähtömaksu".
- kiinnostunut_
Ketjun aloittaja kirjoitti:
Mulle tulee aika pieni (n. 2.5cmx3cm)ja mustavalkoinen. Sen hinnaksi arveltiin 60 euroa. Se on ilmeisesti jonkinlainen "lähtömaksu".
Jep eli aika perus hintaluokkaa.. Jos viitsit, niin kerroppa tänne sitten kun olet ottanut, että millaista jälkeä tuli :)
- tautoitu
kiinnostunut_ kirjoitti:
Jep eli aika perus hintaluokkaa.. Jos viitsit, niin kerroppa tänne sitten kun olet ottanut, että millaista jälkeä tuli :)
Itse kävin ottmassa siellä. Ja jälki on erinomainen. Ja muutenkin porukka siellä erittäin mukavaa. Suosittelen lämpimästi.
- BLONDIT
Kyseisellä liikkeellä on omat kotisivut ja lähtö hinta tatskoille on 60€ ja siellä tehdään myös ammattitaidolla erillaisia lävistyksiä.Siellä on myös asiakkaita varten ilmainen netti ja kahvila palvelutkin löytyy.Henkilökunta on erittäin mukavaa ja ammattitaitosta väkeä.Ilmapiiri on erittäin mukavaa ja sanavalmiita seppoja;)
- kokemusta on
todella erinomainen palvelu sekä asianmukaiset tilat. itse otin tatuoinnin kyseisessä liikkeessä ja olin enemmäm kuin tyytyväinen. samalla voi juoda hyviä kahveita. ei muuta kuin kokeilemaam.
- ilouna
Hei,tietääkö kukaan minkä hintaisia lävistykset(esim. labret)tattoo cafella on ? Olen kuullut,että on ihan suht edullinen paikka,pitääkö paikkansa ?
Kiitos :-)
- misuil
itse kävin noin viikko sitten ja suosittelen lämpimästi.olen kuullut vain hyvää!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808522594476Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään913389Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka242576Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv582275Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?962169TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain871439Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään281309- 401290
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli701219Valehdella saa, totuus salataan
Vaikuttaa vähän siltä, että sensuuria toteutetaan juorupalstallakin. Asioita saa kaunistella ja vääristellä, mutta totuu10808