Millaisia kokemuksia ko. liikkeestä? Kantsiiko käyttää? Ja mitä muita Vantaalla?
TATTOOCAFE VANTAA
11
6782
Vastaukset
- haluaa lisätietoja
Joo itseäkin kiinnostaisi kyseinen liike. Ilmeisesti kyseessä on erään suuren moottoripyöränkerhon liike. Jätän teidän arvattavaksi minkä. :) Mutta ainakin puskaradion sivuilla kommentit olivat todella positiivisia. Ja vantaalla ei muita ole kuin pikus tattoo ja siit en niin paljon hyvää ole kuullut. Eikös tämä ole ihan uusi paikka?
- tyytyväinen asiakas :)
Sekä mulla että miehelläni on molemmilla kaksi kuvaa tehty tuolla. Tällä hetkellä tatskaajia taitaa olla Pawe ja Janne, Jannesta ei omakohtaista kokemusta mutta Pawe ainakin osaa asiansa. Kesällä oli myös ulkomaalainen tatskaaja tekemässä kuvia, mulla toinen kuva hänen tekemänsä.
Itse olen menossa vielä jatkoa kuvaani tuonne ottamaan jahka on rahaa :)
Suosittelen lämpimästi!
PS. Mulla on myös Pikulla tehty tatska ja sekä palvelu että työn jälki oli sitä luokkaa etten sinne enää takas mennyt. - nyt on tietoa
tyytyväinen asiakas :) kirjoitti:
Sekä mulla että miehelläni on molemmilla kaksi kuvaa tehty tuolla. Tällä hetkellä tatskaajia taitaa olla Pawe ja Janne, Jannesta ei omakohtaista kokemusta mutta Pawe ainakin osaa asiansa. Kesällä oli myös ulkomaalainen tatskaaja tekemässä kuvia, mulla toinen kuva hänen tekemänsä.
Itse olen menossa vielä jatkoa kuvaani tuonne ottamaan jahka on rahaa :)
Suosittelen lämpimästi!
PS. Mulla on myös Pikulla tehty tatska ja sekä palvelu että työn jälki oli sitä luokkaa etten sinne enää takas mennyt.ja aika varattuna ;)
- kiinnostunut_
Millaiset hinnat siellä mahtaa olla? Verrattuna esimerkiksi Ducks' Tattooseen? Siellä kun pienikin tatuointi maksaa sen 70€.
- Ketjun aloittaja
Mulle tulee aika pieni (n. 2.5cmx3cm)ja mustavalkoinen. Sen hinnaksi arveltiin 60 euroa. Se on ilmeisesti jonkinlainen "lähtömaksu".
- kiinnostunut_
Ketjun aloittaja kirjoitti:
Mulle tulee aika pieni (n. 2.5cmx3cm)ja mustavalkoinen. Sen hinnaksi arveltiin 60 euroa. Se on ilmeisesti jonkinlainen "lähtömaksu".
Jep eli aika perus hintaluokkaa.. Jos viitsit, niin kerroppa tänne sitten kun olet ottanut, että millaista jälkeä tuli :)
- tautoitu
kiinnostunut_ kirjoitti:
Jep eli aika perus hintaluokkaa.. Jos viitsit, niin kerroppa tänne sitten kun olet ottanut, että millaista jälkeä tuli :)
Itse kävin ottmassa siellä. Ja jälki on erinomainen. Ja muutenkin porukka siellä erittäin mukavaa. Suosittelen lämpimästi.
- BLONDIT
Kyseisellä liikkeellä on omat kotisivut ja lähtö hinta tatskoille on 60€ ja siellä tehdään myös ammattitaidolla erillaisia lävistyksiä.Siellä on myös asiakkaita varten ilmainen netti ja kahvila palvelutkin löytyy.Henkilökunta on erittäin mukavaa ja ammattitaitosta väkeä.Ilmapiiri on erittäin mukavaa ja sanavalmiita seppoja;)
- kokemusta on
todella erinomainen palvelu sekä asianmukaiset tilat. itse otin tatuoinnin kyseisessä liikkeessä ja olin enemmäm kuin tyytyväinen. samalla voi juoda hyviä kahveita. ei muuta kuin kokeilemaam.
- ilouna
Hei,tietääkö kukaan minkä hintaisia lävistykset(esim. labret)tattoo cafella on ? Olen kuullut,että on ihan suht edullinen paikka,pitääkö paikkansa ?
Kiitos :-)
- misuil
itse kävin noin viikko sitten ja suosittelen lämpimästi.olen kuullut vain hyvää!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4843766Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152816Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2792158Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4492013Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841354- 1561271
Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631138- 801048
- 561019
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä411018