Millaisia kokemuksia ko. liikkeestä? Kantsiiko käyttää? Ja mitä muita Vantaalla?
TATTOOCAFE VANTAA
11
6733
Vastaukset
- haluaa lisätietoja
Joo itseäkin kiinnostaisi kyseinen liike. Ilmeisesti kyseessä on erään suuren moottoripyöränkerhon liike. Jätän teidän arvattavaksi minkä. :) Mutta ainakin puskaradion sivuilla kommentit olivat todella positiivisia. Ja vantaalla ei muita ole kuin pikus tattoo ja siit en niin paljon hyvää ole kuullut. Eikös tämä ole ihan uusi paikka?
- tyytyväinen asiakas :)
Sekä mulla että miehelläni on molemmilla kaksi kuvaa tehty tuolla. Tällä hetkellä tatskaajia taitaa olla Pawe ja Janne, Jannesta ei omakohtaista kokemusta mutta Pawe ainakin osaa asiansa. Kesällä oli myös ulkomaalainen tatskaaja tekemässä kuvia, mulla toinen kuva hänen tekemänsä.
Itse olen menossa vielä jatkoa kuvaani tuonne ottamaan jahka on rahaa :)
Suosittelen lämpimästi!
PS. Mulla on myös Pikulla tehty tatska ja sekä palvelu että työn jälki oli sitä luokkaa etten sinne enää takas mennyt. - nyt on tietoa
tyytyväinen asiakas :) kirjoitti:
Sekä mulla että miehelläni on molemmilla kaksi kuvaa tehty tuolla. Tällä hetkellä tatskaajia taitaa olla Pawe ja Janne, Jannesta ei omakohtaista kokemusta mutta Pawe ainakin osaa asiansa. Kesällä oli myös ulkomaalainen tatskaaja tekemässä kuvia, mulla toinen kuva hänen tekemänsä.
Itse olen menossa vielä jatkoa kuvaani tuonne ottamaan jahka on rahaa :)
Suosittelen lämpimästi!
PS. Mulla on myös Pikulla tehty tatska ja sekä palvelu että työn jälki oli sitä luokkaa etten sinne enää takas mennyt.ja aika varattuna ;)
- kiinnostunut_
Millaiset hinnat siellä mahtaa olla? Verrattuna esimerkiksi Ducks' Tattooseen? Siellä kun pienikin tatuointi maksaa sen 70€.
- Ketjun aloittaja
Mulle tulee aika pieni (n. 2.5cmx3cm)ja mustavalkoinen. Sen hinnaksi arveltiin 60 euroa. Se on ilmeisesti jonkinlainen "lähtömaksu".
- kiinnostunut_
Ketjun aloittaja kirjoitti:
Mulle tulee aika pieni (n. 2.5cmx3cm)ja mustavalkoinen. Sen hinnaksi arveltiin 60 euroa. Se on ilmeisesti jonkinlainen "lähtömaksu".
Jep eli aika perus hintaluokkaa.. Jos viitsit, niin kerroppa tänne sitten kun olet ottanut, että millaista jälkeä tuli :)
- tautoitu
kiinnostunut_ kirjoitti:
Jep eli aika perus hintaluokkaa.. Jos viitsit, niin kerroppa tänne sitten kun olet ottanut, että millaista jälkeä tuli :)
Itse kävin ottmassa siellä. Ja jälki on erinomainen. Ja muutenkin porukka siellä erittäin mukavaa. Suosittelen lämpimästi.
- BLONDIT
Kyseisellä liikkeellä on omat kotisivut ja lähtö hinta tatskoille on 60€ ja siellä tehdään myös ammattitaidolla erillaisia lävistyksiä.Siellä on myös asiakkaita varten ilmainen netti ja kahvila palvelutkin löytyy.Henkilökunta on erittäin mukavaa ja ammattitaitosta väkeä.Ilmapiiri on erittäin mukavaa ja sanavalmiita seppoja;)
- kokemusta on
todella erinomainen palvelu sekä asianmukaiset tilat. itse otin tatuoinnin kyseisessä liikkeessä ja olin enemmäm kuin tyytyväinen. samalla voi juoda hyviä kahveita. ei muuta kuin kokeilemaam.
- ilouna
Hei,tietääkö kukaan minkä hintaisia lävistykset(esim. labret)tattoo cafella on ? Olen kuullut,että on ihan suht edullinen paikka,pitääkö paikkansa ?
Kiitos :-)
- misuil
itse kävin noin viikko sitten ja suosittelen lämpimästi.olen kuullut vain hyvää!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1636532
- 531913
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441671- 541142
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3371085Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se501034Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13990Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79918Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384918Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14897