Moikka,
olen tässä seurustellut nyt kohta parisen kuukautta bosnialaisen miehen kanssa ja nähdään joka päivä ja muutenkin ollaan rakastuneita. En ole ennen ollut ulkomaalaisen kanssa joten haluaisin kuulla muitten kokemuksia, ja nimenomaan tämän maalaisista miehistä ja suhteista!
Bosnialaiset miehet
4
1660
Vastaukset
- ..--..
meinaatko, että kaikki bosnialaiset ovat samanlaisia? sinähän olet rasisti. hyi!
tunnen paljon bosnialaisia,en ole itse seurustellut mutta hyvä ystävä on bosnialainen ja sitä kautta olen tutustunut myös muihin.ovat todella mukavia ja elävät aika pitkälti kuin suomalaiset,johtuu varmasti myös siitä että ovat olleet pienestä saakka suomessa.tottakai heillä on jotain omia perinteitä.mitä seurusteluun tulee riippuu pitkälti varmasti ihan luonteesta.jotkut eivät halua että nainen käy kavereiden kanssa juhlimassa mutta kyllä niitä löytyy suomalaisistakin miehistä.itse olen rakastunut kurdimieheen:)onnea sulle:)
- ehkä..
Kiitos :)
muutettiin just yhteen (tai se muutti mun luo). Toistaiseksi mennyt kaikki tosi kivasti. Vielä ei ole mitään kulttuurieroja tai suuria konflikteja ollut, toivottavasti ei tulekaan!!
- Anonyymi
Määräileviä,pettävä ja vaikea eroonpäästä.
Tapailin useita kk hän tullut töihin. Ja jossain kimppakämpässä asui.
Lähti kotimaassa käymään ja meni siellä kihloihin ja odotti et haen lentokentältä.Onbex kävin urkkiin fb etusivuja ja siellähän iso kuva oerheootretti kohlauskuva.en päässyt muita kuvia katsoon en ollu kamu no se mun puolelta loppu siihen,hän uteli miksi sanoin syyn hän vain hämmästeli ettei hän naimissa ole ...idiootti
Sen jälkeen alkoi ahdistelu pusikissa asunnon lähellä ynm.joduin 3 kertaa soittaa poliisit.
Yritti joka someb raosta saada yhteyksiä.
Ole varuillasi....en luota näihin ollenkaa.
Paska keikka mutta tuli tehtyä ja sain elämäni ensimmäisen sukup.taudin häneltä klamydian.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367499Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631664512Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen573522Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5113298Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972174Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361823Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251820- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791515Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151456