Monia tuntuu houkuttelevan lyhytkin hetki julkisuuden valokeilaa. Sen eteen ollaan valmiita tekemään yhtä jos toistakin.
Jos sinä olisit yhden päivän iltapäivälehden lööpissä, niin mikä olisi otsikko? Todennäköisesti tai mitä haluaisit siinä lukevan?
Jos sinä olisit yhden päivän iltapäivälehden lööpissä, niin mikä olisi otsikko? Todennäköisesti tai mitä haluaisit siinä lukevan?
Vastaukset 29
Vanhimmat
LÖI VALOKUVAAJAA!
lukisi: Nainen tappoi yläkerran ukkonsa slummilähiössä!
Itse haluaisin olla kannessa sen takia että oisin saanu ihan helevetin paljon rahaa vaikka lotossa. Onneksi ei julkisuus kiinnosta joten taidan jättää sen yläkerran ukon tappamisenkin väliin.
Sain aikaiseksi maailmanrauhan ja poistin nälänhädän sekä ilmastonmuutoksen. Ja ratkaisin elämän tarkoituksen.
Heitetään kysymys bumerangina takaisin, koska se julkisuuden tavoittelu koskettaa enemmän rekattuja kuin rekkaamattomia.
Todennäköisesti olisin uteliaana sivullisena väärään aikaan ja väärässä paikassa, kuten tapanani on ollut. Vaikkapa vahingossa pamputetuksi joutuneena mielenosoituksen viattomana sivustakatsojana Hesarin etusivulla.
Haaveissani pääsen tietenkin julkisuuteen ammattini kautta. Minähän aion pyrkiä isona joko aivokirurgiksi tai astronautiksi.
Avaruusolio löydetty Inarinjärven jäältä.
Maailman komein Amerikkalainen näyttelijä Jensen Ackles on mennyt naimisiin Bora Boran saarella tuntemattoman suomalaisen naisen kanssa.
Guuu :DDD
Kylmäfuusio toimii sittenkin.
Toissaviikolla kansakuntaa kohauttanut kansallinen dildojakelu on selvinnyt. Hämeestä kotoisin oleva lottovoittaja myönsi teetättäneensä 2 miljoonaa anatomisesti oikeaoppista tekopenistä Taiwanissa ja järjestäneensä niiden jakelun kaikille 18-65 vuotiaille suomalaisnaisille. Teon motiiviksi hän ei osaa sanoa muuta kuin että "No jotain repäisevää piti keksiä ML:llä puitavaksi, sitäpaitsi pitäähän naisilla kivaa olla.". Dildon juureen stanssattua kukko-kuvan symboliikkaa hän ei suostunut kommentoimaan. Uskonnollisten tahojen sekä feministien palauttamien dildojen varastointi tuottaa ilmeisesti miehelle ongelmia; hänen kerrostaloasuntonsa lattialla on niitä tälläkin hetkellä puolisen metriä. "Kieltämättä nyt olen jo kyllästynyt tuijottelemaan *yrpääni." toteaa mies hiukan apeana.
....
Muita uutisotsikkoja samasta lehdestä: "Hex-indeksi +15%", "psykiatreilla yllättävä työvajaus", "Helsinki, Turku, Tampere ja Oulu järjestävät spontaanit onnellisuus-teemapäivät".
*posket punaisina*
Alaotsikkona: "Kavalsi 9 miljardia, pakeni Caymansaarille"
No tietysti, että sain Suomeen sen kolmannen Nobelin. Kauan sitä jouduttiin odottamaankin. ;-)
Jos siis sellanen sattus. "Ohikulkija pelasti lapsen palavasta talosta"
Tai sit "Miss suomen piilotettu poikaystävä" Melkosen tavallisia lööppejä...
"Ohikulkija laittoi pullat uuniin."
Loton pääpotin sai nuori naishenkilö Etelä-Pohjanmaalta. Yllättävää kyllä, hän ei tiennyt lotonneensa..
et autoin jotain ihmistä jossain tilanteessa.
vois oikeesti olla niin ehkä jotain 30v mies ajoi moottoripyörällä 300 km/h puuhun tai joi kossupullon yhdellä huikalla ja kuoli siihen paikkaan. Mitä haluaisin sen olevan, no suomen suurin lottovoittaja on 30v Espoolaismies, se kuullostais aika hyvältä mun korvaan. Tai no ehkä speciaali repotaasi Rafaela Seppälän uudesta onnesta ja pikaisesta häähumusta 30 vuotiaan Espoolaismiehen kanssa ois kanssa ihan kivaa luettavaa.
kuolemani seurauksena olis juttu, joka kertoisi nuoren naisen kuolemasta hänen saatuaan sydäninfarktin stressin tai sydänsurujen takia.
Tuo olis se todennäköisin vaihtoehto varmaan.
Lakkaa stressaamasta. Parempaa keinoa ei ole vielä kukaan keksinyt. Ihan niin kuin kiire loppuu silloin kun lakkaa kiirehtimästä. Millään muulla tavalla sekään ei lopu.
kaikki elämässä noin yksinkertaista.:)
Mä kovasti koitan olla stressaamatta, mutta kaikki asiat painaa päälle eikä anna hetkenkään rauhaa. Jos koittaa jotain asiaa saada kuntoon, niin samaan aikaan pari muuta asiaa jää hoitamatta ja on entistäkin vaikeempi alkaa niitä hoitamaan sen jälkeen. Kai tää on joku testi et miten paljon yks ihminen jaksaa kerralla kantaa.
stressaaminen mitään? Helpottaako stressaaminen asioiden hoitoa?
Joo. Ei pitäisi aloittaa mitään, mitä ei pysty viemään loppuun. Been there, done that. En helpompi olla aloittamatta monia asioita...
Kenenkään harteille ei kasata enemmän kuin jaksaa kantaa. Ihminen itse usein kuormittaa itseään kohtuuttoman paljon. Ihminen itse voi olla myös kuormitamatta.
on. Harva kai silti tuntee niin hyvin oman jaksamisensa, että osaa tehdä alusta asti oikeita valintoja. Ja kun monet stressin aiheet mulla ainakin ovat tapahtuneet ihan itsestä riippumattomista syistä.
Se stressaaminen on mulle kai jotenkin niin luonnollinen tapa. Haluaisin et kaikki olis hyvin, muttei mulla koskaan oo asiat niin hyvin. Aina on jotain murehdittavaa, en tiedä miksi kun tuntuu et kaikilla muilla on usein kaikki ihan kunnossa ilman mitään suurempia murheita. Mulla vaan on aina jotain vialla, enkä tarkoita mitään pikkujuttuja vaan ihan oikeita ongelmia.
että vikaa ei ole. Haluaisi kuvitella asioiden olevan huonommin kuin ne on. Muilla taas ei ole ehkö mitään vikaa, koska ne kuvittelevat asioiden olevan paremmin kuin ne on. Saman asian eri ääripäitä kummatkin.
Moni kuvittelee esimerkiksi maksavansa pankille omaa asuntoa. Kuin moni esimerkiksi miettii sitä, että onko niin? Saako sen asunnon tosiaan täysin omaksi kun on maksanut sen? Onko se oikeasti oma? Harvaa ymmärtää maksavansa sikahintaista asuntoa ainostaan sen tähden, että voisi joskus tulevaisuudessa maksaa ainoastaan halvempaa vuokraa. Mikäli kykenee kunnialla maksamaan pankille lainan pois. Jos ei kykene, pankki vie asunnon, jättää velat vielä maksettavaksi ja vähentää luottotappiotkin vielä verotuksessa. Ja sitten pieni ja "virheetön" ihminen miettii sitä, että kuinka siinä nyt näin kävi? Maksoi pankille siitä hyvästä, että sai antaa pankille asunnon ja maksaa sitä edelleen kun pankki on myynyt sen ja saanut voittonsa vielä siitäkin. Tämä oli nyt yksi esimerkki.
Kerron sinulle salaisuuden. Suurin osa ihmisistä on onnettomia. Onnettomia, jotka teeskentelevät onnellisia. Onnellisempia ovat ne, jotka ei teeskentele onnellisia, vaan uskaltavat olla onnettomia kun siltä tuntuu. Ne ainakin tietävät tilansa ja eivät valehtele itselle. Ihmisten onnettomana olo johtuu aika pitkälti siitä, että ne suuntaa kiintymyksensä aina poispäin itsestä. Aina poispäin jostain tärkeästä. Kaikki kiintymys materiaan, rahaan, vaatteisiin jne. on pois itseltä ja itselle tärkeiltä ihmisiltä. Moni ei osaa nähdä kaikkia niitä asioita käyttötarvikkeina ja antaa niille kohtuuttoman ison merkityksen. Merkityksen, mitä niillä tavaroilla ei ole. Ihmisillä olisi merkitystä myös ilman rahaa. Rahan merkitys taas häviää täysin olemattomiin ilman ihmisiä. Raha on siis käyttötarvike, mikä helpottaa jokapäiväistä elämää. Ei muuta. Muuta merkitystä minä en ole ainakaan sille keksinyt.
Jos tämä nyt vaikka hiukan piristäisi. Minuun ei ole helppo tehdä vaikutusta. Sanoisin sitä erittäin vaikeaksi. Sinä olet onnistunut siinä. Hyvää yötä.
Kaiken tuon lisäksi jota sanoit, se vielä sitoo sut siihen samaan paikkaan määrämättömän pituiseksi ajaksi. Ei siitä ainakaan niin helpolla pois pääse kuin vuokra-asunnosta. Mulla ei oo omaa asuntoa, enkä vielä ainakaan ole vakuuttunut ollenkaan siitä et koskaan haluisinkaan. sekin ois vaan yks stressin aihe lisää muiden joukossa....muita tietysti on esim. terveys, taloudelliset asiat, ihmissuhteet jne...kaikkea mahdollista.
Jos olisin oikein rikas, niin asuisin hotelleissa ja tunnelmallisissa majataloissa ja kiertelisin ympäri maailmaa, lapsen kanssa tietysti ja mahdollisesti mieheni kanssa. Mun tarvii ilmeisesti tulla rikkaaksi tai hankkia rikas mies, niin tuo onnistuu:)
Kiitos sulle ja hyvää yötä:)
arvoinen asia on itsensä omistaminen. Kaikki muu on joutavuutta.
"Mitä vähemmän omistat, sen vähemmän sinua omistetaan". Olen havainnut tämän erittäin paikkansapitäväksi.
Joo. Hotellielämä olisi erittäin mielekästä. Sieltä pääsee helposti pois. Ilman ihmeempiä sählinkejä.
tänne mutta siitä onnellisuudesta ja onnettomana olosta. Katso sarvikuonokkaan ketju auton naarmuttamisesta. Tuskin auto on ainoa tärkeä esine. Todennäköisesti kaikki muukin, minkä on työllä ja vaivalla hankkinut. Eikä se ole mitenkään ainoa maailmassa, joka ajattelee niin.
Ei mulla muuta kun , että siinä on eräänlainen käytännön esimerkki siitä, miten se ilmenee.
"Tuhoisa lento-onnettomuus Andeilla. Koneessa yksi suomalainen"
Tämä ei sitten ollut toive, yläkerta huomio!
Mutta jos pitäisi julkisuuteen päiväksi joutua, niin haluasin jutun olevan joku sankariteko. Tyyliin "Sankarinainen pelasti esimerkillisellä toiminnallaan koko Suomen" :) Tai edes yhden ihmisen, mutta jotain tuollaista...
Iltapäivälehtien lööppeihin en halua joutua, mutta hesarin sivuille kylläkin työni ansiosta. Todennäköisesti päädyn vielä lööppeihinkin: "Yksinäinen vanhus makasi puoli vuotta kuolleena asunnossaan".
En hanki kissoja.