Eli olen menossa verikokeisiin, tarkistaakseen onko kaikki ok. Kauanko pitää olla syömättä ja entä jos olen muutama päivä ennen verikokeita juonut alkoholia ja tullut reiluun humalaan, niin näkyykö tuo verikokeissa, tai lähinnä onko siitä haittaa tuloksissa, muuttaako se tuloksia? Kauanko pitäisi olla juomatta alkoholia ettei se haittaisi tuloksia jos se haittaa?
Alkoholi ja verikokeet
1
6625
Vastaukset
- siitä, mitä
kokeita otetaan. Ei kaikkia varten tarvitse olla syömättä. Jos pitää paastota, niin yleensä iltakymmeneltä saa vielä syödä, sen jälkeen pitäisi olla syömättä ja aamulla saa ottaa korkeintaan lasillisen vettä ennen verikokeiden ottoa.
Kertakännin ei pitäisi näkyä missään verikokeissa. Pidempiaikainen alkoholinkäyttö nostaa maksa-arvoja, saattaa suurentaa punasolujen kokoa ja vuosikausien käytössä verihiutaleiden määrä usein vähentyy alkoholin aiheuttaman luuytimen lamautumisen vuoksi. Jos on pitkään käyttänyt alkoholia ja lopettaa, niin jo parissa viikossa maksa-arvot alkavat jo laskea, mutta kunnolla normaalistuminen voi viedä pitkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552705
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322315- 792178
- 951996
- 521875
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339