Heippa. Tossa jokin aika sitten kirjoittelin tänne rasvaimuni tiimoilta ja nyt kyllä huolestuttaa todella..rasvaimustani on nyt 2 kk ja en todellakaan voi sanoa että oisin tyytyväinen.Vatsa on kyllä jonkin verran pienempi mutta kun lääkäri lupaili sileää vatsaa niin sitä tämä ei todella ole..ylävatsa on mielestäni samanlainen makkara kuin ennen ja alavatsakin makkara mut ei niin iso kuin aikasemmin..mutta ei ole sileää nähnytkään..Minulla operoitiin myös ylä sisäreidet ja piti tulla ns.rako niiden väliin mutta yhteen hankaavat samalla tavalla kuin ennenkin.Kaipaan todella kokemuksia tästä aiheesta..miten muilla..onko ollut samanlaisia tilanteita ja voinko vielä uskoa että tämä tästä paranee???Minulla on kontrollikäynti lääkärissä kuukauden päästä ja aion kyllä vaatia uusinta käsittelyä ellei siihen mennessä tulosta ala syntymään..Olenko liian kärsimätön vai mitä??Vastailkaa pliis.
Epäonnistunut rasvaimu(ko)??
3
2102
Vastaukset
- -Claudia82
Eihän sitä tulosta näe kuin n. puolen vuoden kuluttua. Sulla voi olla vielä turvotustakin. Itselleni on tehty tuo sisäreisien rasvaimu myös ja mullekin lupailtiin että niistä tulisi suorat. Noh, ei tullut. Suurta eroa ei alkuperäiseen ole. Kontrollissa todettiin ettei rasvaa olisi paljoa enempää voinut ottaa, koska se olisi voinut aiheuttaa muhkuraisuutta ihon alle. Itselläni on sisäreisissä myös aika isot lihakset joten sekin vaikuttaa malliin. Pitäisi vain pystyä hyväksymään nämä, ei plastiikkakirurgiallakaan ihmeitä tehdä :/ :)
- sisäpuoli
Reisien sisäpuoli ylhäältä on todella epäkiitollinen imukohde.
On hyvin vaikea arvioida, minkä verran voidaan poistaa.
Jos poistetaan ns. riittävästi, niin tulos on siitä huolimatta huono, usein jopa pahempi.Iho menee ihan ryppyyn ja jää sellaiseksi 90 vuotiaan ryppyreideksi.
Olen melko paljon perehtynyt asiaan ja onnistuneita (tyytyväisiä potilaita) lopputuloksia reisien suhteen löytyy harvassa.
Älä missään nimessä anna ottaa enää rasvaa reisistä.- yuifhj
missä kävitte rasvaimussa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874128Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella263000No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10909
- 133901
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760