Luin juuri vihjeitä rasvansäästämiseksi:
1. Kananmuna paistuu 2 rkl vichyvedessä.
2. Jätä pois kaikki friteerattu.
3. Jätä pois paneeratut tuotteet, ne imevät rasvaa.
4. Tee keitot etukäteen ja anna jäähtyä, jolloin on helppo ottaa rasvakerros pois.
5. Liha-vihannesruoat vartaina ritilälle uuniin.
Tuon viimeisen teen tänään. Pilkkoan ensin salaaattia itujen kanssa lautaset täyteen, ei kastiketta. Sitten päälle paistetut grillivartaat, joissa kananrintaa, sipulia,paprikaa, munakoisoa maustettuna mustapippurilla, valkosipulilla ja suolalla.
Jokainen päivä, kun onnistun pysymään uusissa rajoissa, vie painosta väh.500 gr. Välillä on kuitenkin päiviä, kun ei laihdu. Syy: eipäs pysytty tavoitteissa.
Kananmunan paisto
6
2155
Vastaukset
hyvällä pannulla, ei tarvita sitä vissyäkään;-)
- mielihaluthallintaan
1. Kananmuna vedessä = keitetty
3. Ei ime jos ei oo rasvaa, pistä uuniin tai hommaa sellanen telkkarissakin mainostettu paistopaperi
4. Älä mätä rasvaista ainesta keittoon
5. tai nakkaat ihan sellaisenaan uuniin, ei tarttee vartaaksi vääntää
Välillä ei laihdu, kun paino on jo kohdallaan. Tyhjästä on paha nyhjästä, jossei anorektikoksi halua.- nämä eivät olleet
minun ideoitani, vaan luin ne tänään www.t-online.de sivulla. Sinun mielestäsi uutisarvo siis nousee, kun kirjoittaa "kananmunan keitto
vedessä" on kalorien säästämistä. Kiitos vaan huomautuksesta, taas ollaan viisaampia.
- skejgeskjdgkdjk
Miten ituja voi valmistaa?? Joskus olen syönyt salaatissa, mutta onko niille muutakin käyttöä? Pidän kovasti iduista, mutta en ole oikein keksinyt minkä ruokalajin kanssa niitä söisin.
Kiitti neuvoista.- voileivän päällä,
rahkan kanssa esim. Minäkin pidän niistä, saatan ottaa nipun sellaisenaan ja pureskella. Ovat varmaan terveellisiä.
- hei viisaat
Voi laittaa keittiöpaperia vuoan pohjalle ja kastella se hyvin. Päälle siemenet.Vuoka keittiön ikkunalle.Muutaman päivän kuluessa on ituja.
Olen tehnyt niitä myös mullassa keittiön ikkunalla ja sellaisessa monikerroksisessa muovitelineessä. Joskus onnistui, joskus ei.
Lykkyä tykö, idut ovat hyviä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358