Puhelut Etelä-Afrikkaan....

köyhä79

Heips! Minun kaukorakkauteni ulottuu Etelä-afrikkaan asti ja kysyisinki jos joku tietäisi että mikä on halvin tapa soittaa sinnepäin kännykkään..on aika pirun kallista nimittäin!

thanks!

14

3214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • manskun kupeessa

bongorummut

• toinen köyhä

..Skypeä. Kai sulla netti sentään on. Jos molemmissa päissä on netti niin sit voit nettimaksulla puhua / videochatata mielin määrin. Jos edes toiseen päähän saa netin niin voi (pienestä maksusta) soitella siihen kännyyn.

• Mulla on vastaus kysymykseesi mutta kun täällä on mainostaminen kielletty. Jos saisin jotenki sun sähköposti osoitteen ni kerron miten sinne voi soittaa halvalla,10e 1-1,5 tuntii. Mulla on myös rakas Afrikassa.

• Käy kyselemässä ulkomaalaisten kaupoista jos heiltä löytyis kortteja joilla voi soittaa Afrikkaan. Niitä on useempia erilaisia ja maksaa kympin.Itse soittelen sellasella.

• köyhä79
        Shakira69 kirjoitti:

Käy kyselemässä ulkomaalaisten kaupoista jos heiltä löytyis kortteja joilla voi soittaa Afrikkaan. Niitä on useempia erilaisia ja maksaa kympin.Itse soittelen sellasella.

Kiitos paljon neuvostasi Shakira , kuulostaa hyvältä! Mites on muuten onko tämä sama hinta kännykkään ...?
        Mistäs päin rakkaasi on muuten jos saa udella ?:)

• köyhä79 kirjoitti:

Kiitos paljon neuvostasi Shakira , kuulostaa hyvältä! Mites on muuten onko tämä sama hinta kännykkään ...?
        Mistäs päin rakkaasi on muuten jos saa udella ?:)

Mä soitan kännykästä kännykkään Nigeriaan.
        Se kortti maksaa sen kympin mut puhuttava aika vaihtelee.. Viimeksi pystyin puhuu vaan 30 min. mut yleensä yli tunnin. Eli kympil voi soittaa monta puhelua. Ne neuvoo sit liikkees miten se kortti toimii.

• BBB
        Shakira69 kirjoitti:

Käy kyselemässä ulkomaalaisten kaupoista jos heiltä löytyis kortteja joilla voi soittaa Afrikkaan. Niitä on useempia erilaisia ja maksaa kympin.Itse soittelen sellasella.

Hei voisitko neuvoa minuakin :) Mistä tämän kortin saa yms. Minulla myös mies Etelä-Afrikassa.

• BBB kirjoitti:

Hei voisitko neuvoa minuakin :) Mistä tämän kortin saa yms. Minulla myös mies Etelä-Afrikassa.

Kysele Turkkilaisten ja Irakilaisten kaupoista jos heillä ei ole niitä kortteja niin uskon että he osaavat ainakin kertoa mistä niitä löytyy.

• BBB
        Shakira69 kirjoitti:

Kysele Turkkilaisten ja Irakilaisten kaupoista jos heillä ei ole niitä kortteja niin uskon että he osaavat ainakin kertoa mistä niitä löytyy.

Kiitos nopeasta vastauksesta. Osaisitkohan auttaa minua vielä muutaman asian kanssa? Kirjoittaisitko minulle osoitteeseen [email protected]

• kalasi

Miten etelä-afrikasta, kape town, voi soittaa edullisesti suomeen mobiiliin tai viroon mobiiliin tai kiinteään yhteyteen virossa?

• Want call

Osaako kukaan neuvoa mikä nykyään olisi edullisin tapa soittaa Afrikkaan perheelle kun siellä päässä ei ole tietokonetta käytössä eli skype ei ole vaihtoehto.

• Anonyymi

Netin kautta see halvemppi on

• Anonyymi

Bongorummut.

• Anonyymi

Whatsuppi kai

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      92
      3904
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      2009
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      87
      1813
    4. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      144
      1692
    5. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      167
      1541
    6. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      106
      1539
    7. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      65
      1488
    8. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      167
      1452
    9. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      100
      1354
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      86
      1307
    Aihe