the exploited

fuck the USA

mitä aatteita the exploited- yhtye kannattaa?

14

1564

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wattie---

ei oo mitään tiettyä. alussahan ne soitti Oi!ta, mutta ei ne skinejä kai ollu. Sanoituksista ilmenee esim. antimilitaristisia ja anarkistisia aatteita. Ei exploited oo maailman aatteellisin bändi, mutta niillä on silti sanomaa biiseissä. Mee kattoo lyricsejä, niin huomaat.

• wattie----

exploited on kyllä vitun kova bändi. enemmän pidän vanhasta tuotannosta. troops of tomorrow on kyllä helvtin hyvä levy

• urmash

Exploitedia joko vihaa tai rakastaa. Mutta on liikkeellä sitkeä huhu että Exploitedia oltaisiin hommaamassa vielä keväällä suomeen. Katsotaan!

• varmaan
        urmash kirjoitti:

Exploitedia joko vihaa tai rakastaa. Mutta on liikkeellä sitkeä huhu että Exploitedia oltaisiin hommaamassa vielä keväällä suomeen. Katsotaan!

Joo on ne kai tulossa suomeen.

• Battie
        varmaan kirjoitti:

Joo on ne kai tulossa suomeen.

STOP THE SLAUGHTER... and come to Finland and play !!!

• Sekundan Pakarinen

Tsah Punkit, vanhat ja uudet! Muistan kuinka siirtyessäni roots -osastolta punkkiin vuonna 1980 näin nämä Exploitedin jäbät kävelemässä Tehtaankadulla Helsingissä päivällä. Illalla niillä oli keikka Tavalla, mutta minä alaikäinen.

Ei niitä exploitedeja kovin yht.kunnallisina pidetty, sellasta viina-anarkiaa.

Keikoista: Dead Kennedys oli paras Tavan keikka, mitä näin. Lepakolla oli mahtavia 000:lan, Neurovision ja LAMAn keikkoja. Onko veteraaneja vielä hengissä, muistatteko? Vai olitteko liian jurrissa?

• hämärästi 80-lukua
        Sekundan Pakarinen kirjoitti:

Tsah Punkit, vanhat ja uudet! Muistan kuinka siirtyessäni roots -osastolta punkkiin vuonna 1980 näin nämä Exploitedin jäbät kävelemässä Tehtaankadulla Helsingissä päivällä. Illalla niillä oli keikka Tavalla, mutta minä alaikäinen.

Ei niitä exploitedeja kovin yht.kunnallisina pidetty, sellasta viina-anarkiaa.

Keikoista: Dead Kennedys oli paras Tavan keikka, mitä näin. Lepakolla oli mahtavia 000:lan, Neurovision ja LAMAn keikkoja. Onko veteraaneja vielä hengissä, muistatteko? Vai olitteko liian jurrissa?

Exploitedin näin 1981 Turussa, Dead Kennedys tuli myös nähtyä, sekä UK Subs Tampereella, Ramones Provinssissa, Ramones & Iggy Pop Jäähallissa (taisi tosin olla 90-luvun puolella), Skrewdriver Lontoossa( ei kai lasketa punkiksi). Nuo ovat ne jotka ovat jääneet mieleen. Oli kai niitä muitakin, en nyt tähän hätään muista.

Iloisessa kännissä toki olin joka keikalla.

Dead Kennedys: Too Drunk To Fuck - Finland 1981
        http://www.youtube.com/watch?v=ZgtKM0E3bKc

• Trepnuk
        hämärästi 80-lukua kirjoitti:

Exploitedin näin 1981 Turussa, Dead Kennedys tuli myös nähtyä, sekä UK Subs Tampereella, Ramones Provinssissa, Ramones & Iggy Pop Jäähallissa (taisi tosin olla 90-luvun puolella), Skrewdriver Lontoossa( ei kai lasketa punkiksi). Nuo ovat ne jotka ovat jääneet mieleen. Oli kai niitä muitakin, en nyt tähän hätään muista.

Iloisessa kännissä toki olin joka keikalla.

Dead Kennedys: Too Drunk To Fuck - Finland 1981
        http://www.youtube.com/watch?v=ZgtKM0E3bKc

...oo toi video Suomesta.

• linkin postaaja
        Trepnuk kirjoitti:

...oo toi video Suomesta.

Sitä minäkin vähän epäilin.

• Petter X

Ovat olleet häviäjiä koko uransa. Aatteen nimi lienee roskapussissa asumisen ihanuus.

• varmaan

miten niin häviäjiä?

• petterx
        varmaan kirjoitti:

miten niin häviäjiä?

itku itku. perustelisitko tota roskapussijuttuas jotenkin? olis kiva tietää mistä oot noinkin vääristyneen käsityksen kyseisestä bändistä saanu? :P

• Punksnotdead

Exploited on maailman paras punk bändi, nyt ja aina.

• Fun_House

Virallisesti ei kai kannata yhtään mitään aatetta. Silti löytyy kuvia jossa bändin jäsenet poseeraavat uusnatsien kanssa, että eivät kai ihan huonoa pataa ole.

Suuri osa punkeista kuitenkin pitää bändiä natsibändinä, eikä osta niiden levyjä tai osallistu bändin keikoille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      74
      1349
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      240
      1237
    3. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1051
    4. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      253
      1026
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      51
      755
    6. 64
      714
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      62
      707
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      39
      678
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      641
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      30
      597
    Aihe