joskus ennen joulua tennis kyynerpään takia... ja nyt siinä kohdassa tuntuu outo, kipeä pallo ihon sisällä.
mikä se on, ja miksi se on?
Sain kipupiikin
7
992
Vastaukset
- on...
ihan normaalia :) en tiedä mistä se kipeä pallo johtuu. itselläni on laitettu kipupiikki pakaraan migreenin vuoksi kymmeniä kertoja ja pistokohta voi olla kipeä viikkoja...
- selainen kuin
pistoskohdan ärsytys menee kyllä ohi itsestään. mutta tuliko se tenniskyynärpää kuntoon? miksei tullut?
mitäh?
oletko kysynyt lääkäriltä mikset saanut siihen tehokkainta hoitoa kuopion yliopiston tutkimusten mukaan? (manipulatiivista eli kansanparannusta) - markka-aikainen sälli
Olin Hesperiassa kirugisen toimenpiteen takia. Olin jo saanut opiaattiruiskeen.
Huonekaveri sekosi. Tempoi letkuistaan irti ja juoksi osaston käytävälle munasillaan.
Kamu joutui lepositeisiin saatuaan 'rohtoa'!
Hoitaja huolehtimaan; mites sä nyt voit. No varmaan uni ei tule tuo show'n jälkeen, valitin
Hen antoi mulle vahingossa uuden piikin.
Huh hei sit iloista morfiinikänniä. Ilmassa leijui tuulimyllyjä. norsunpoikasia tammimetsiä jne. - ex-Orvokki
En tiedä mikä se on tai miksi se on, mutta älä ole huolissasi se kyllä häipyy ajan kanssa. Joskus kudokset vain eivät tykkää leikkauksista tai edes pistelystä ja kovettuvat ja tuntuvat kipeiltä. Minulle tuli vatsaan leikkausarven ympärille sellaista kipeää kovaa kudosta, se häipyi n. neljän kuukauden kuluttua.
- epäselväksi
alkup. kysyjän juttu ku n se sai tenniskyynärpäähän pakaraan piikin niin tuliko se sillä kuntoon vai miten se oli
- alottaja
epäselväksi kirjoitti:
alkup. kysyjän juttu ku n se sai tenniskyynärpäähän pakaraan piikin niin tuliko se sillä kuntoon vai miten se oli
kipupiikki mitään. illalla uudestaan lääkäriin ja sitten käsi kantositeeseen. meni kyllä parin viikon jälkeen ohi, mutta piikistä ei ollut mitään apua.
- vailla varmuutta
mulle kans patti 3 viikkoa ollut. kosketusarka pakarassa. toinen lääkäri sanoi että voi olla verihyytymä. mitä mieltä olette? tuskin itsestään lähtee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922875
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181270
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232