eli mun pitäs lähettää demo levy-yhtiöön.missä niitä vois tehdä?OSAAKO JOKU NEUVOA MUA KUINKA EDETÄ??
miten teen demon?
3
582
Vastaukset
- joo-joo-joo
mee vaik jonneki studioon äänittämään mitä ikinä äänitätkään jos et oo sitä tehny, ja lähetä se levy sinne levy-yhtiöön. tai pistä nettiin.
- elvisislost
Demolla pitäisi laulaa joku biisi oma tai coveri siis jonkun toisen biisi..mielellään jonkun säestyksen kanssa kitaran tai pianon esim. Olisi hyvä lähettää 3.parasta biisiä..tosin saat olla aika moinen elvis että joku kuuntelee ne biisit tosin jos kuuntelee niin tie tähtiin voi olla auki. Demon voi halvimillaan tehdä vaikka puhelimen äänityksellä ja lähetellä sitten mp3. tiedostoina levyyhtiöihin ja laittaa esim. myspace sivuston pystyyn..toki parempaa jälkeä saat jonkun kaverin kotistudiolla tai kouluilla ym.saattaa olla äänitysvehkeitä. sitten on kaupalliset studiot mutta rahoja ei kannata ihan heti laittaa palamaan ennenkuin olet varma että tiedät mitä teet..Onnea artistin uralle !
- TamsuO
Elikkä tässä vaihettain, erittäin yksinkertaistettuna:
1. Etsi äänityspaikka, yleensä käy koulu, kaverin tietokone tai sit ihan oikein studio, maksaa ainakin Tampereella 50e/h, ihan kohtuu hinta, riippuen tosin miten tosissaan ollaan.
2. Etsi miksaaja, studioilta yleensä niitäkin saa. Ja jos oikein hyvin homman osaat niin voit hoitaa senkin itse.
3. Äänitä.
4. Miksauta.
5. Sitten joko lähetät tuotokses postissa tai viet ihan ite, parasta viedä ite, osoittaa tietynlaista omistautumista ja sosiaalisuutta jota tässä hommassa tarvitaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824807- 1882168
- 1321812
- 1751445
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161351ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201279- 301223
- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3151068- 781013