Munat surkastuu palstalla.

Oottako muuten huomannut, mitä pidempään täällä palstalla roikkuu niin sitä pienemmäksi munat kutistuu. Täällä ei oo kohta enää ku munattomia joo-joo-miehiä, jotka puhuu romantiikasta ja tunteista. Sivulauseissa pyydellään mielipiteitä anteeksi ihan siltä varalta, että jos joku loukkaantuu.

Nyt tarvis useampikin palstan ex-äijä jonkinlaista ryhdin korjausta ja asenteen keräystä. Pää pehmenee ja jutun siinä samassa.

Oisko vinkkiä miten tästä syöksykierteestä pääsis jaloilleen ja sais pikkasen ryhtiä juttuihin? Hymiöt pannaan? Lisää raakaa yleistämistä? Vähemmän syvällisiä pohdiskeluita?

65

2340

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sen ottaa, mä olen palstalla jo omat sanottavani jo lähes sanonut, joten nyt tyydyn seurailemaan sivusta ja harvakseltaan kommentoimaan jos huvittaa.

Minusta ei löydy "äijää" etsimälläkään, joten siirryn munat menettäneenä naisten logiikan puolelle =)

• Turinaqushi

Taisit olla Rikulla mielessä kun hää kirjoitti viestinsä. Ellei sitten Retu.

• oona.

Mitä...olitko siis MIESpuolinen, hehe...?;)

Johan nikkisi viittaa japanilaiseen geishaan...;)

• oona. kirjoitti:

hämää ja nimi ei muuten viittaa geishaan =)

• ???

joissain pohjalaisissa(?) on munaa!

• suminagashi kirjoitti:

hämää ja nimi ei muuten viittaa geishaan =)

http://www.suminagashi.com/

• Aurinko79-
        oona. kirjoitti:

on japsilainen marmorointitekniikka tai vastaava muistaakseni...

Sitäpaitsi mun mielestä Sumi on yks niistä joilta löytyy todellakin "munaa".

• Aurinko79- kirjoitti:

on japsilainen marmorointitekniikka tai vastaava muistaakseni...

Sitäpaitsi mun mielestä Sumi on yks niistä joilta löytyy todellakin "munaa".

sitte sulonen =)

• Aurinko79-
        suminagashi kirjoitti:

sitte sulonen =)

Tai tää menee taas vallan lirkuttelun puolelle ;) Mä kuulemma lirkuttelen liikaa niin tarttee yrittää vähän rajoittaa mutta sun suhteen se on kyllä hankalaa...

• tässä...

on kyse muuta_maailmaa_vastaan?

Neuvo: grow up! ;)

• TOSIÄIJÄ.

PILLU ÖÖLI VITTU PANETTAA PANETTAA PANETTAA...!!!

OON VITTU TOSIMACHO OON! KOVAJÄTKÄ EI SORRU HYMIÖIHIN!!!

KOVAJÄTKÄ RYYPPÄÄ AAMUUN ASTI!!!

PILLU PILLU PILLU - MUA PANETTAA!!!!!

• puskaäijä

Sit pitäisi saada jotain rotia *eräiden* massapostaajien loputtomaan hajuttomaan ja mauttomaan chattiliisteriin.

Muuten nimi pitää vaihtaa Eunukkien Logiikaksi.

• -ratkaisu

niissä ihmisissä, jotka eivät kunnioita toisia ihmisiä sekä niissä ihmisissä, jotka tuota toimintaa tukevat hyssyttelyllään.
      Tyyliin nainen sanoo miehelle: sä oot varsinainen takinkääntäjä! seuraavassa lauseessa: mut oot sä sulkkis, puspus.

• Äläpä hikeenny mussukka, ota rennosti ja siemaise vähän valkkaria :)))))).

• jotain kivaa...

Itsellesi. Uus pikkumusta esmerks.

• oona.

Eikun punkkua;)

• oona. kirjoitti:

Eikun punkkua;)

Rosee-viiniä?

• oona. kirjoitti:

Eikun punkkua;)

Munattomat juo valkkari, kuoharia tai päärynäsiideriä.

• Richartti kirjoitti:

Munattomat juo valkkari, kuoharia tai päärynäsiideriä.

Mut valkkari ja siideri on hyvää :>.

• DorkaM kirjoitti:

Mut valkkari ja siideri on hyvää :>.

...krampissa vielä viikolopun jäljiltä?

• Richartti kirjoitti:

...krampissa vielä viikolopun jäljiltä?

Ei, eihän mulla oo mitkään duunarin nakkisormet sentään.

• Richartille

Kuka mies on pyytänyt sanojaan anteeksi, laittaisitko linkin.

• la.ra

sehän vasta selkärankaa (jota oletan pidettävän myös miehisen miehen ominaisuutena) osoittaa, jos osaa puhua tunteistaan ja romantiikasta. Edes jossain, edes palstalla.
      Harva teistä näihin keskusteluihin osallistuvista kuitenkaan puhuu samanlaisia naamatusten naisen kanssa, vai olenko väärässä?

Tietenkin, jos jollain munien kunto riippuu omasta käyttäytymisestä, kannattaa tällaisen henkilön keskittyä olemaan mahdollisimman juntti. Suosittelen kuitenkin miettimään ensin onko se sen arvoista.

• Tämä ei ole asiakeskustelu. Olkaa hyvä ja siirtykää seuraavaan.

Kyllä mä kaipaisin tänne palstalle vähän räväkkyyttä ja suoraa puhetta, mutta eipä ole minustakaan tuohon, enää.

• la.ra
        Richartti kirjoitti:

Tämä ei ole asiakeskustelu. Olkaa hyvä ja siirtykää seuraavaan.

Kyllä mä kaipaisin tänne palstalle vähän räväkkyyttä ja suoraa puhetta, mutta eipä ole minustakaan tuohon, enää.

lisätä, että ihan tahallani otin tän tosissani.

Tosiasiassa ja henkilökohtaisesti mua ei teidän munanne voisi vähempää kiinnostaa :)

• la.ra kirjoitti:

Tosiasiassa ja henkilökohtaisesti mua ei teidän munanne voisi vähempää kiinnostaa :)

me sitä voidaan tietää, täällä on vain kaikilla aseteltu näppikseltä kirjaimia peräkkäin ja siihen on uskominen.

• la.ra kirjoitti:

Kiinnostus senkun vähenee vaan tällä menolla.

Osittain juuri siksi minä olenkin hieman huolestunut noiden sinkkumiesten puolesta, jos jatkaa tuolla samalla linjalla kuin esim. minä, niin ei niiden munista tule kukaan kiinnostumaankaan.

• Richartti kirjoitti:

Kiinnostus senkun vähenee vaan tällä menolla.

Osittain juuri siksi minä olenkin hieman huolestunut noiden sinkkumiesten puolesta, jos jatkaa tuolla samalla linjalla kuin esim. minä, niin ei niiden munista tule kukaan kiinnostumaankaan.

...ja sen nyt on jokainen voinut havaita minkälaisen vaikutuksen se tekee teihin palstan naisiin. Taitaa La.ra:llakin pikkasen ajatukset harvailla siellä Vilin navan alapuolella, eikö totta.

• la.ra
        Richartti kirjoitti:

...ja sen nyt on jokainen voinut havaita minkälaisen vaikutuksen se tekee teihin palstan naisiin. Taitaa La.ra:llakin pikkasen ajatukset harvailla siellä Vilin navan alapuolella, eikö totta.

Voin vakuuttaa, että jos navan alapuolella harhaillaan, niin se tapahtuu ihan kotopuolessa...

Mun ei tarvitse edes ajatella mitään palstamunia kun tarjolla on ehtaa tavaraa ja vielä ihan priimasellaista :P

Ja FYI: JOS sattuisin miettimään palstan miesten navanalusia, niin vili jäisi kyllä pitkän listan häntäpäähän.

• sirpamaikkarilta

Tästä palstastako se johtuuki että mun äijäni on hävinny niistä sivupersoonista! Mä luulin et Yrmiön jutut ois saanu mun naisellisen puoleni esiin. En oo edes Kotiteollisuutta kuunnellu moneen päivään ja Antti vaan soinu. Voi perkele!
      Pistäkää nyt todellakin sitä äijä-juttua peliin!

• kuuluisa munat puhuu efekti siis, joo onhan se huomattu. Missä on pilluja siellä on miehiä jotka sanoo juuri niinkuin ainakin itse olettavat että pillut haluavat kuulla, vanhan kansan sanonta numero 12.

• ..tuon sun pehmenemisen? Minusta sulle on käynyt ihan päin vastoin kuin muille. Äijä on alkanut pehmenemään naisen saatuaan, vietät sä aikaa liian tiiviisti sen kanssa?

• Richartti kirjoitti:

..tuon sun pehmenemisen? Minusta sulle on käynyt ihan päin vastoin kuin muille. Äijä on alkanut pehmenemään naisen saatuaan, vietät sä aikaa liian tiiviisti sen kanssa?

mä oo pahasti pehmentynyt muuta kuin korkeintaan kullista ja päänupistani. En mä tiiä, ei vaan jaksa enää vetää joka asiasta herneitä nenään. Ja tosihan sekin on että pillunpuute saa pinnan kireälle ja kun sitä ongelmaa ei enää oo niin kait se nyt väkisinkin pikkasen flegmatisoi.

• yrmio kirjoitti:

mä oo pahasti pehmentynyt muuta kuin korkeintaan kullista ja päänupistani. En mä tiiä, ei vaan jaksa enää vetää joka asiasta herneitä nenään. Ja tosihan sekin on että pillunpuute saa pinnan kireälle ja kun sitä ongelmaa ei enää oo niin kait se nyt väkisinkin pikkasen flegmatisoi.

Kärsiiköhän sanoa että kyllä oot tässä vuosien saatossa ainaki viisastunu... Ja aivan pahin terä niistä jutuista on kadonnu.

Mut kumminki pitää myös sanoo että tää asia ei välttämättä ollu kehitystä huonompaan suuntaan. Se on toi rakkaus.. (lue pillunpuutteen poistuminen) kumma juttu.. :D

• Frederico kirjoitti:

Kärsiiköhän sanoa että kyllä oot tässä vuosien saatossa ainaki viisastunu... Ja aivan pahin terä niistä jutuista on kadonnu.

Mut kumminki pitää myös sanoo että tää asia ei välttämättä ollu kehitystä huonompaan suuntaan. Se on toi rakkaus.. (lue pillunpuutteen poistuminen) kumma juttu.. :D

Vähän pehmeitä aluksi:

"Kärsiiköhän sanoa että kyllä oot tässä vuosien saatossa ainaki viisastunu....."

Sitten lopultakin se itse asia:

"aivan pahin terä niistä jutuista on kadonnu."

ja sitten jatkuu se pehmeiden puhuminen:

"Mut kumminki..plääh...kumma juttu.. :D"

Ja hymiökin vielä. Yks,kaks,...seitsemän sanaa asiaa ja loput sen asian vähättelyä ja kaunistelua.

Perkele Reetu, nyt selkä suoraan ja tuima ilme kasvoille.

• Krull n bones

Sullako kutistuu munat kun puhut romantiikasta ja tunteista? Vai millä perusteella esität väitteesi?

• Voiko siitä mitään muuta johtopäätöstä vetää, jos tilittää jossain keskustelupalstalla omaa saamattomuuttaan. Munatonta toimintaa, sanon minä.

• vaan :

lutkia eikä lutkailua ei tällä palstalla tueta

• ...vaikka asiayhteys joissa se ilmenee ei minua miellytäkään. Onneksi sulla ei ole mitään tarvetta ketään miellyttääkään.

• että käydään alkosta pari perjantaipulloa imastaan ne illasta ja tullaan tänne sanomaan miten ne asiat on. "Olokaa akat hilijaa ku että kumminkaa mistään mitään tiijä!"

Ei siihen oikeestaan yleistäminen auta. Sanotaan vaan asiat niiku ne on ja. Sit tosielämässä ei sylkästäkää tyttöjä kohden ja ruvetaan vaan ruuvaamaan zetorin syöttöpumppua. Eikä tulla palstalle paitti sillon ku vituttaa.

Eväät siis on helpot ja yksinkertaset. Eikä muuten oo yhtään hymiötä.

• perjantaipulloakin kokeiltu täällä, mut ei sekään toimi, menee jutut vain entistä terälehtimäisemmäksi =D

Se vaan kai pitää hyväksyä, et kaikki ei ole sellasia "äijiä", kuin äijien oletetaan olevan.

Mä en kyllä luovu hymiöistä koskaan, ne on liian suuri osa mun persoonaa, sentään jotakin pitää säilyttää.

• ..omat riskinsä. Joko se ois tuota äijämeininkiä tai sitten sitä toista ääripäätä. Se on hiukan arvaamatonta, kun ei aina etukäteen tiedä kumpaan suuntaan se ilta lähtee viettään.

Juu, joku ruuvaa Zetkaa toinen Volkkaria. Emäntä tuvassa ihmettelee, että mitähän se tuokin ukko oikeasti ajattelee. Harvoinpa täällä netissä tulee roikuttua silloin kun on oikein hyvä fiilis.

• suminagashi kirjoitti:

perjantaipulloakin kokeiltu täällä, mut ei sekään toimi, menee jutut vain entistä terälehtimäisemmäksi =D

Se vaan kai pitää hyväksyä, et kaikki ei ole sellasia "äijiä", kuin äijien oletetaan olevan.

Mä en kyllä luovu hymiöistä koskaan, ne on liian suuri osa mun persoonaa, sentään jotakin pitää säilyttää.

No ehkä sitä kaikille ei vaan satu se ärrä sinne pullon pohjaan. Oikeestaan ei kyllä oo ees ikävä sitä... Kele ku tekis mieli laittaa niitä hymiöitä, mut tässä ketjussa en sorru niihin.

Nii mut ohan tää palsta ku nykynuoriso. Raavaat miehet juoksee lenkillä ja syö salaattia ja naiset juo viinaa ja tappelee.

• Frederico kirjoitti:

No ehkä sitä kaikille ei vaan satu se ärrä sinne pullon pohjaan. Oikeestaan ei kyllä oo ees ikävä sitä... Kele ku tekis mieli laittaa niitä hymiöitä, mut tässä ketjussa en sorru niihin.

Nii mut ohan tää palsta ku nykynuoriso. Raavaat miehet juoksee lenkillä ja syö salaattia ja naiset juo viinaa ja tappelee.

mut mulla välähti verkkokalvoille heti yrmio suomässä kiinalaisessa ravintolassa puikoilla papuja ja muita rehuja pienin suupalasin.

• peealla

Itse en ole ollut täällä mukana kuin noin viikon verran ja näin uuden näkökulmasta katsottuna miehet täällä ovat jokseenkin kärkkäitä ja jotkut suorastaan aggressiivisia kannanotoissaan ja mielipiteissään naisia kohtaan...
      Mutta ehkä en ole vielä päässyt pintaa syvemmälle ja totuus paljastuu myöhemmin :)

• Minusta sellaista pikkusievää kohteliasta ja kaunisteltua mielipiteiden vaihtoa, jossa kaikki osapuolet jättävät asioita sanomatta tai ainakin kaunistelevat ajatuksiaan reilulla kädellä on maailma täynnä.

Miksi anonyymi nettiympäristö ei voisi olla se paikka, jossa kaikki purkaisi omat ajatuksensa ja mielipiteensä ulos ihan sellaisenaan. Tietysti mielipiteiden ilmaisussa pitää netissäkin pysytellä yleisellä tasolla, eikä mennä henkilökohtaisuuksiin. Pikku neidit vaan tahtovat ottaa itseensä kaiken mitä sanotaan yleiselläkin tasolla.

Perkele, jos minä sanoisin, että kaikki pihtarit on huoria, niin se olisi minun mielipide ja jos siitä joku huora tai pihtari loukkaantuisi niin herää kysymys, että miksi hän arvostaa minun mielipidettä niin paljon, että loukkaantuu siitä.

En ymmärrä??

• Richartti kirjoitti:

Minusta sellaista pikkusievää kohteliasta ja kaunisteltua mielipiteiden vaihtoa, jossa kaikki osapuolet jättävät asioita sanomatta tai ainakin kaunistelevat ajatuksiaan reilulla kädellä on maailma täynnä.

Miksi anonyymi nettiympäristö ei voisi olla se paikka, jossa kaikki purkaisi omat ajatuksensa ja mielipiteensä ulos ihan sellaisenaan. Tietysti mielipiteiden ilmaisussa pitää netissäkin pysytellä yleisellä tasolla, eikä mennä henkilökohtaisuuksiin. Pikku neidit vaan tahtovat ottaa itseensä kaiken mitä sanotaan yleiselläkin tasolla.

Perkele, jos minä sanoisin, että kaikki pihtarit on huoria, niin se olisi minun mielipide ja jos siitä joku huora tai pihtari loukkaantuisi niin herää kysymys, että miksi hän arvostaa minun mielipidettä niin paljon, että loukkaantuu siitä.

En ymmärrä??

Että siellä on just riidelty poikakaverin kanssa joka on haukkunu sen tytön suohon. Se ettii täältä sit kannustavia sanoja tai ees ymmärrystä että ei se oikeesti oo niin huono ihminen ku poikakaveri antoi ymmärtää, siinä välissä on vaan sattunu kielellisiä eroja.

Sit sie haukut sen entistä pahemmin ja syvemmälle maan rakoon. Useammin ihminen uskoo ne negatiiviset kommentit ku sen kaiken muun...

• Mangusti.

Mun pitää vittu olla mies täällä, kun te ette vissiin uskalla. =/

• tiedän, miten palstalla ollaan miehiä, kun ei ole roolimallia ollenkaan =D Ala sä meille roolimalliksi.

• suminagashi kirjoitti:

tiedän, miten palstalla ollaan miehiä, kun ei ole roolimallia ollenkaan =D Ala sä meille roolimalliksi.

Mitenkähä äkkiä tää ilmapiiri muuttus täällä ku otettas mallia näistä meidän äijistä. Sillä erolla että ei tasan pyydeltäs anteeks keneltäkää. Eikä vedettäs puheita takasi koskaan.

• Frederico kirjoitti:

Mitenkähä äkkiä tää ilmapiiri muuttus täällä ku otettas mallia näistä meidän äijistä. Sillä erolla että ei tasan pyydeltäs anteeks keneltäkää. Eikä vedettäs puheita takasi koskaan.

sisäinen neiti aika voimakas asukki, mut olappa tosi äijä ja näytä se kaikille, siinä sitä munattomuutta vasta tarvitaankin. (ei hymiötä)

• Mangusti.
        suminagashi kirjoitti:

tiedän, miten palstalla ollaan miehiä, kun ei ole roolimallia ollenkaan =D Ala sä meille roolimalliksi.

mä naisena kuitenkaan hyvä roolimalli miehelle... =D

• Mangusti. kirjoitti:

mä naisena kuitenkaan hyvä roolimalli miehelle... =D

voisit näyttää, miten äijät kusee ympäri pyttyä =D

• Mangusti.
        suminagashi kirjoitti:

voisit näyttää, miten äijät kusee ympäri pyttyä =D

mä kusen ainakin ihan suoraa putkea suoraan veteen.

• äijät:
        Mangusti. kirjoitti:

mä kusen ainakin ihan suoraa putkea suoraan veteen.

kusee seisaaltaan. Kokeile.

• Mangusti.
        äijät: kirjoitti:

kusee seisaaltaan. Kokeile.

joka kerta seisaaltaan yleisissä vessoissa, ravintoloissa jne. Polvet on toki hieman koukussa, etenkin jäykillä housuilla. Jos jaloissa on trikoot, niin ei tarvi kyykkiä pahemmin.

• MMies
        Mangusti. kirjoitti:

joka kerta seisaaltaan yleisissä vessoissa, ravintoloissa jne. Polvet on toki hieman koukussa, etenkin jäykillä housuilla. Jos jaloissa on trikoot, niin ei tarvi kyykkiä pahemmin.

Ajattele niitä kaikkia tauteja, joita baarin vessassakin jyllää. Ihme ajatus istua edellisen asiakkaaan klampalle tai herpekselle kondyloomasta puhumattakaan. Onneksi ratkaisu on lähellä:

http://www.femalefreedom.ca/

• Mangusti.
        MMies kirjoitti:

Ajattele niitä kaikkia tauteja, joita baarin vessassakin jyllää. Ihme ajatus istua edellisen asiakkaaan klampalle tai herpekselle kondyloomasta puhumattakaan. Onneksi ratkaisu on lähellä:

http://www.femalefreedom.ca/

Oliks toi joku pahviloota vai?

• MMies
        Mangusti. kirjoitti:

Oliks toi joku pahviloota vai?

Jossain Provinssirockissa olivat kokeilleet tota kuulemma ekan kerran ja palaute ollut murskaavan tyytyväistä. Minen tiedä, eikä kiinnosta, mutta luulisi noita jostain kauupastakin löytyvän?

• Mangusti.
        MMies kirjoitti:

Jossain Provinssirockissa olivat kokeilleet tota kuulemma ekan kerran ja palaute ollut murskaavan tyytyväistä. Minen tiedä, eikä kiinnosta, mutta luulisi noita jostain kauupastakin löytyvän?

rupeen käyttämään noita sitten, kun mun jalkalihakset on surkastuneet eli harmaahapsena. Kusen sitten tuolla kaduilla baari-illan jälkeen. ;)

• Tämähän onnistui ihan hyvin. Ilmeisesti mun normaali tyyli on jotenkin tylsä ja mitään sanomaton, kun se ei saa aikaan minkäänlaista vastakaikua.

Enpä muista, että koskaan mun aloitukset olisi paisunut tällaisiin mittasuhteisiin, mutta kyllähän tämä tulos vaati aika paljon jatkuvaa tulen kohentamista, jotta se ei oisin hiipunut heti kättelyssä.

Olen todella pahoillani, jos joku pahoitti mielensä ja pyydän anteeksi kaikilta keskusteluun osallistuneilta. Vaimoani lainaten: Totean, että "Anteeksi, että olen olemassa" (Vittu mä vihaan tuota lausetta, mutta siitä lisää sitten joskus toiste, kun taas innostun puhumaan tunteista, parisuhteesta ja omista henkilökohtaisista asioistani.)

• ............

että sä oot vielä vauva-asteella sikailun suhteen, joten se voidaan susta pikapikaa karsia poiskin... ;)

• MMies

"Täällä ei oo kohta enää ku munattomia joo-joo-miehiä, jotka puhuu romantiikasta ja tunteista."

Niinhän se on aina ollut joitakin provoja lukuunottamatta. Mutta ihmekös tuo, kun palstan `äijät` on keskenkasvuisia idiootteja. No, yksi järkihemmo oli, mutta sekin tajusi häipyä.

• annat paukkua

mitä sinulla on sanottavaa, ja kestät sen mitä naiset oikeasti ovat mieltä. Tämä homma pelaa molemmin päin ;) Monesti miehet kaunistelee asioita, koska ajattelee naisten tunteita ja naisten, koska ajattelevat miesten tunteita.. annetaan nyt tulla vain kaikki ulos, molemmin puolin ja katsotaan kenellä menee se herne nenuun :)
      Epäilisin että miehillä ;)

Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4246
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2469
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1617
    4. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1177
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      23
      1167
    6. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      912
    7. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      904
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      105
      874
    9. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      74
      873
    10. Oletko päättänyt

Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa
      Ikävä
      72
      820
    Aihe