Punastelu

muuan m

Näinpä taas erään viehättävän naisen, joka on pienistä eleistä päätellen tainnut jo aikaisemmin panna merkille, että olen kiinnittänyt huomioni häneen. Vaikea selittää mutta tiedätte varmaan miltä se vaikuttaa, kun ihminen on tietoinen että hänet on huomattu, vähän vilkuilee salaa takaisin kun en muka huomaa jne. No nyt sattui olemaan syy käydä kysymässä häneltä yhtä asiaa, ja hän punastui selvästi tästä. Kun en itse ole punastelija, niin en tiedä seuraako se innostumisesta, vaivautumisesta vai ihan pelkästä ujoudesta. Ehkä joku herkästi punastuva voisi kertoa missä tilanteessa niin käy?

12

1160

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poskille!

Lätkässähän tuo selvästi on! =)

• selvempi

homma.. tyttö on ihastunut suhun ei sitä muuten punastu tollasessa tilanteessa. Ehkäpä se jopa kuvitteli että meet kysymään sitä kahville tai jotain,,

• helposti punastuva

Ei ole välttämättä lätkässä. Ihailla voi tietenkin jonkun persoonaa. Punastua voi monestakin syystä, ujoudesta tai vaivautumisesta jopa innostumisesta. Joskus on jostakin syystä vaan herkempi ja pienikin jännitys voi punastuttaa. Joillakin puna nousee jo nauraessa kasvoille.

• Ujo ja arka

Ujolle ihmiselle riittää punastumisen syyksi jo se, että komea mies puhuttelee tai muuten vaan katsoo.
      Ei välttämättä tarkoita ihastumista.

• Aloittaja

Juuri omakohtaisesta kokemuksesta olin kiinnostunut, joten kiva että vastasit. Hyvä tietää, että siinä voi olla ihan vain tuosta kyse, mistä kerroit.

Jos ajattelet itse tuollaista tilannetta, missä mies saa sinut punastumaan, niin mitä silloin liikkuu mielessä? Menisi pois, vai tulisi tänne, vai ihan mitä milloinkin? Sori jos vaikuttaa tyhmältä, mutta tämä herätti uteliaisuuden. Minusta punastumisessa on jotakin sööttiä, ainakin tietää että ihmisellä on vielä aidot tunteet tallella.

Tarkennan nyt vielä, että tuo minun tilanne oli sellainen, että tarvitsin lisätietoja yhtä tehtävää varten eli ihan asiasta oli kyse eikä päälle käymisestä. Hän ei myöskään tietääkseni ole vältellyt minua, jota joku epäili.

• Ujo ja arka
        Aloittaja kirjoitti:

Juuri omakohtaisesta kokemuksesta olin kiinnostunut, joten kiva että vastasit. Hyvä tietää, että siinä voi olla ihan vain tuosta kyse, mistä kerroit.

Jos ajattelet itse tuollaista tilannetta, missä mies saa sinut punastumaan, niin mitä silloin liikkuu mielessä? Menisi pois, vai tulisi tänne, vai ihan mitä milloinkin? Sori jos vaikuttaa tyhmältä, mutta tämä herätti uteliaisuuden. Minusta punastumisessa on jotakin sööttiä, ainakin tietää että ihmisellä on vielä aidot tunteet tallella.

Tarkennan nyt vielä, että tuo minun tilanne oli sellainen, että tarvitsin lisätietoja yhtä tehtävää varten eli ihan asiasta oli kyse eikä päälle käymisestä. Hän ei myöskään tietääkseni ole vältellyt minua, jota joku epäili.

Ajattelin tilannetta ja voin sanoa että päällimmäinen tunne sillä hetkellä on häpeä.Seuraavaksi ajatuksiin hiipii pelko siitä,että mies kuvittelee että olen ihastunut häneen.Ei mitään sen ihmeempiä.

Toisaalta tämä on vaan omakohtainen kokemus enkä voi tietää mitä muiden mielessä liikkuu,punastua kun voi mitä ihmeellisimmistä syistä ja minusta se on lähinnä kiusallista,ei sööttiä.

• Toinen ujo
        Aloittaja kirjoitti:

Olet fiksu kun otat toisen huomioon. Älä anna asian vaivata,ole oma itsesi. Tai juttele niitä näitä, tilannehan on kiusallinen punastujalle itselleen.

• entinen ujo
        Aloittaja kirjoitti:

Ujolle ihmiselle voi olla kiusallista, jos tietää toisen katselevan, vaikka pitäisikin toisesta. Helpointa tutustuminen on jos ollaan tekemässä jotakin konkreettista eli on jokin asia mihin voi keskittyä silmiinkatselin sijaan. Samoin tutustuminen sähköpostin tai soittelun kautta on helpompaa kuin kasvokkain, mutta kyllähän sitä täytyy oppia nenätystekin olemaan, jos suhdetta ollaan hieromassa... Pyydä tytöltä hänen sähköpostiosoitetaan ja yritä keksiä jotain asiaa hänelle.

Luojan kiitos, että olen iän myötä päässyt omasta ujoudestani lähes täysin!

• ...mainitaan...

wikipedian artikkeleissa seuraavasti:

Paniikki
      Asiaankuuluvuus: 100,0% - -

Sosiaalisten tilanteiden pelko
      Asiaankuuluvuus: 88,7% - -

Noidankehä
      Asiaankuuluvuus: 84,6% - -

Fobia
      Asiaankuuluvuus: 84,6% - -

Luettelo Kim Possiblen jaksoista
      Asiaankuuluvuus: 77,5% - -

Jos nainen lisäksi esimerkiksi välttelee sinua niin tuskinpa hän on ihan hirvittävän innoissaan olemassaolostasi?

• paljon*

ärsyttää, niin *unohda*

• vaihdevuodet

Vaihdevuodet, usko pois.

• punastumista

Herkkä iho punastuu helposti enkä tarkoita sillä herkkää ihmistä. Herkkä ihminen voi olla punastumattakin ja taas toisin päin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?

Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi
      Maailman menoa
      145
      3679
    2. Henkirikos kiuruvedellä

Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut
      Kiuruvesi
      107
      3502
    3. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      20
      2472
    4. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      4
      2275
    5. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      28
      2113
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      33
      1163
    7. Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?

Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1031
    8. Mikä on miehekäs mies?

Kertokaa naiset. >Simiti<
      Sinkut
      134
      823
    9. Ei ne päivät ole samanlaisia...

Toisena hymyillään ja katsellaan silmiin, toisena taas tuntuu ettei edes tunneta toisiamme, vältellään ja katseet ei vah
      Työpaikkaromanssit
      28
      820
    10. Oikea syy siihen

miksi toivon ettei enää törmätä on se, että olen ihan tavattoman ihastunut sinuun. Paljon helpompi itselle kun ei saa pä
      Ikävä
      34
      744
    Aihe