Minä muistelisin, että naisiin tehoaa parhaiten nämä jutut: Kohtelias käytös, siistit kuteet, kevyt renttuilu, hieno auto (Volvo S80 tai joku muu loistoauto), etäinen olemus, neilikkakimppu ja paksu lompakko.
"Rakkautta et voi ostaa"
MarttyyriMallari-TTt
Miten viettelet naisen
12
677
Vastaukset
- MMies
Annan luontaisen charmini purra. Voimaa säteilevä persoonallisuuteni hoitaa loput.
*Rakkaus on koira helvetistä* - totanoinni
tehoaa parhaiten tämä repliikki: "En ole mikään MarttyriMallari".
niin tiedät naisista edes jotain.
"Naiset osaavat kommunikoida keskenään, miehet eivät"
MarttyyriMallari-TTt
- Papeete1
Helppoa kuin heinänteko eikä tarvita edes mitään oheisrekvisiittaa.
*Parhaat tekevät sen vaikka ilman vaatteita*
Seksiä voi ostaa, rakkautta ei. Idiooteille tiedoksi.Mulla on kestotilaus voimassa, mutta siitä huolimatta aina välillä jään ilman. Pölliiköhän postimies osan vai mistä on kyse? Pitäiskö perua toi kestotilaus?
- Papeete1
Richartti kirjoitti:
Mulla on kestotilaus voimassa, mutta siitä huolimatta aina välillä jään ilman. Pölliiköhän postimies osan vai mistä on kyse? Pitäiskö perua toi kestotilaus?
Multa on jäänyt tämä huomaamatta :(
Arki sen pöllii kuten monet muutkin hauskat asiat/tekemiset. Rakkauskin on ihan kivaa :)
- läsnä.
kuuntelemalla ja kertomalla jonkun kohteliaisuuden, mitä hän ei osaisi odottaa.
"Jokainen nainen haluaa kuulla itsestään jotain, mitä kukaan muu ei ole hänessä huomannut."- vänkyrä-nainen
mutta usein riittää silti vaan se läsnäolo ja ymmärryskin. Ne ei ole suuria tekoja, mutta antavat neiselle paljon.
- jokaiselle
vänkyrä-nainen kirjoitti:
mutta usein riittää silti vaan se läsnäolo ja ymmärryskin. Ne ei ole suuria tekoja, mutta antavat neiselle paljon.
paljon. Harvoilla on kärsivällisyyttä siihen. Kaikilla on kiire vaatimaan jotain, mitä ei ole oikeutta vaatia.
- ku ei
jaksa mitenkään.
"pidän nukkumisesta, homoa tai ei." - sirpamaikkarilta
jalan pöydälle ja kysymällä et tykkääkös tytöt koroista.
"Meille, teille vai eriteille?"- -jouko-76-
"Meille, teille ja eriTteille?" Nämä siis niille jotka pitävät vähän eksoottisemmasta ulosteseksuaalisesta toiminnasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2371568Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle231354- 961306
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan61197Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9978- 14952
Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86940Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66915- 32890
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43881