Miehiset kiinnostuksenkohteet

Mikä ylensä miehiseksi mielletty kiinnostuksenkohde on ominta alaasi? Autot, tietokoneet, muut elektroniset laitteet, rakentaminen, urheilu? Joku muu, mikä?
231017
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 23

Vanhimmat

urheilu, se ei kiinnosta tippaakaan. Mut auta armias kun jimiltä alkaa joku maailman isoimmat ja väkevimmät vehkeet niin mä oon kuin naulittuna telkkarin edessä. Luonto-dokkarit on kans yks mitä vahtaan silmä ja muna kovana, niin ja kokkailuohjelmat. Vaikee sanoo mikä tekninen härveli kiinnostaa eniten, ne on kaikki niin mielenkiintoista katotavaa. Ehkä sotateollisuuden uusimmat innovaatiot on sitä mielekkäintä katottavaa.

Äänestä
  • mä petyin tuon valtavat vehkeet ohjelman suhteen. Mä tietenkin luulin, et päästään asiaan, mut vitut, siellä olikin vaan koneita :(

Äänestä

• SupremeSatan kirjoitti:

mä petyin tuon valtavat vehkeet ohjelman suhteen. Mä tietenkin luulin, et päästään asiaan, mut vitut, siellä olikin vaan koneita :(

et se on ollu monelle naiselle karvas pettymys, nimi lupaa niin paljon ja kaikkea :-)

Äänestä

looginen ajattelu
epälooginen käytös

ei kai miehellä voi muuta ensisijaista kohdetta olla kuin naiset?

Äänestä

mielenkiinnonkohteet ovat kamppailulajit, junat, heavymetal ja rakentaminen (pikku näpertely).

Äänestä

Ominta alaani ei sinällään mikään, mutta mielenkiinnonkohteita joitain: maailmanpolitiikka sekä sodat ja pienemmät aseelliset konfliktit sekä nälänhätä. Kidutus, massamurhaajat, seksuaaliset perversiot. (Antropo-)& sosiologia, tiede- ja taikausko. Kapitalismi, sosialismi, diktaturismi, uskonnot, propaganda, aivopesu, Maailman Herruus. Idiotismi sinällään.

Mutta amis-tatsilla joku rakentaminen kyllä, eli arkitehtuuri ja maalaustaide rakennuksissa ja yleensäkin. Kirjallisuus tai musiikki akvarelleista puhumattakaan ei kovin miehisiä ole, joten niitä en mainitse.

Mutniin, "yleensä miehiseksi mielletty", eli tässä pitäisi jotain ulkoista miehen mallia toteuttaa, vai? Onko sen mallin luoneet miehet vai naiset vai markkinahumpuukimaakarit psykologien avustuksella? Alhaisin yhteinen nimittäjä on koneet ja miehinen kamppailu?

Äänestä
  • Tärkein unohtui, eli dokaaminen.

*kippis*

Äänestä

• Aloittaja

MMies kirjoitti:

Tärkein unohtui, eli dokaaminen.

*kippis*

Jätin tarkoituksella listasta pois kaksi omaa suurinta intohimoani eli naiset ja dokaamisen.

Äänestä

• ratikkakuski kirjoitti:

Jätin tarkoituksella listasta pois kaksi omaa suurinta intohimoani eli naiset ja dokaamisen.

Itselläni naiset tulevat vasta kolmantena dokaamisen ja vapauden jälkeen. Vittu, viina, vapaus, you know.

Äänestä

Ohjelmointi, fysiikka, sosiaalidynamiikka.

Äänestä

Ei varsinaisesti ole yhtään mikään mutta kiinnostunut olen sodista, action-leffoista, tietsikoista, autoista yms. Kaikesta mikä nostattaa adreaniilitasoa ja saa aikaan "asiameininkiä"-huudon :D

Äänestä
  • Ihailen yli kaiken armeijaa ja sotilaita yms

Äänestä

Reaalipolitiikka. Valta ja kaikki siihen liittyvät mekanismit. Vallan tavoittelu, pitäminen ja käyttäminen niin globaalilla tasolla kuin vaikkapa niinkin pienen yhteisön kuin perheen sisällä. Valtaan liittyen erityisesti konfliktit, joista sodat näyttävyytensä takia kiinnostavat eniten.

Reaalipolitiikka ainakin on erittäin miehistä hommaa ja terve vastine kaiken maailman ismeille hippiliikkeille, uskonnoille sun muille ideologioille, jotka naiivisuudessaan ovat hyvinkin lapsellisia ja naisellisia (siitäkin huolimatta, että oppi-isät ovat miehiä). Ainakaan ei tule äkkiseltään Thatcherin lisäksi mieleen yhtään naista, joiden voisin katsoa harrastavan/harrastaneen reaalipolitiikkaa. Enemmän tai vähemmän idealisteja ja jonkun ideologian juoksutyttöjä kaikki naiset.

Vai pitikö mainita joku konkreettinen asia, vieläpä muu kuin naiset? Olut.

Äänestä

tietokoneet mielletään miehiseksi kiinnostuksen kohteeksi, niin sanotaan sitten se. Muuten ei tule mieleen mitään erityisen miehistä kiinnostuksen kohdetta, päinvastoin vain naisellisia.

Äänestä

olen nainen, eli tietokoneet olis mun valinta :) Tosin kyllä mä autoistakin jonkun verran ymmärrän. Ja "urheiltuakin" tulee jonkun verran, ainakin lenkin ja salin verran. Seuraan myös urheilua jonkun verran, varsinnkin jos on kyse jääkiekosta ja hiihdosta.

Äänestä

Miehisestä kiinnostuksenkohteesta?

Mun intohimo on raivata hakkuuaukkoja. Moottorisahalla ja kirveellä rangoiksi - rangat olalla tienvarteen ja kotonä pistelen ne päreiksi käsipelillä. Viime kesänä ei ollut mahdollisuutta tuohon, mutta vuosia olen tehnyt 10 - 15 kuutiota klapia itse metsästä hakien.

On vissiin miehistä, mutta en tiiä, kiinnostaako moinen ketään muuta kuin mua...

Äänestä

En mä niistä mitään väitä tietäväni mutta jaksan esim. lueskella autolehtiä muutenkin kuin vain selaillen. Jotkut tekniset jutut ei välttämättä jää mieleen kovinkaan hyvin mutta kyllä mä nyt jotain perusjuttuja tiedän. Formuloita ja ralleja tulee myös katottua telkusta jonkin verran. Ralli on mun ehdoton lemppari, siinä on ajamisen nautinto puhtaimmillaan, mennään kaasu pohjassa metsäteillä ja hiekka pöllyää...

Niin ja jääkiekko on aika herkkua... Siinä on tietynlaista tekemisen meininkiä ku äijät suhii vauhdilla jäällä ja mailat kolahtelee laitoihin.

Mua kiehtoo myös rakentaminen kokonaisuudessaan. Siitä mä jaksaisin puhua ties miten pitkään, koska se on aihe josta on loputtomasti opittavaa. Mua kiehtoo koko prosessi alusta loppuun, perustuksista sähköistykseen ja ilmanvaihtoon, ikkunoiden tiiviyteen ja laattojen asentamiseen. Se kiehtoo myös sekä arkkitehtuuriselta että sisustukselliselta kantilta.

Äänestä

Elektroniikka ei kiinnosta, kunhan vaan laitteet pelaavat. Myös auto on meikäläiselle pelkkä väline, jolla siirrytään pisteestä A pisteeseen B. Moottoriurheilu yleensäkin lähinnä haukotuttaa.

Mut mitäs niitä miehisiä kiinnostuksenkohteita mulla nyt voi olla...olen intohimoinen nyrkkeilyn ystävä. Itse käyn vaan fiilispohjalta hakkaamassa säkkiä, mutta seuraan lajia aktiivisesti. Myös ampuma-aseet ovat lähellä sydäntä, varsinkin intissä sekosin täydellisesti erilaisiin pistooleihin.

No sitten on tietty punttien nostelu ja toki naiset kiinnostavat välillä vähän turhankin paljon. Kai hardcore-räpin fanittaminenkin on vähän enemmän semmonen miehinen juttu..mitähän vielä..no tietty videopelien pelaaminen rahasta kavereiden kanssa. Muutenkin tykkään uhkapeleistä, illanistujaisista joissa pelataan tuntikaupalla rahasta korttia yms. Tykkään myös tehdä fyysistä hommaa, touhuta käsillä jne. En ole mikään armoton remonttireiska, mutta tykkään tehdä pientä remppaa ja kasata ja rakennella kaikenlaista. Mä viihdyn aina tosi hyvin, jos pääsee vaikka jonain nättinä kesäviikonloppuna pystyttämään vaikka jotain grillikatosta tai aittaa tms. Siinä jotenkin hermo lepää...

Äänestä

JZ-GTE:n ja RB:n soundeista nauttiminen. Kyl mä heviäkin kuuntelen. Nuoret naiset. Kirveen heittely. Mut ei kyl tippaakaan kiinnosta tiirailla telkkarista jotain juoksevia ukkeleita polyestersortseissa!

Äänestä

Olen kuulemma äijäammatissa, ainakin sen yhden ohjelman mukaan. En sano mikä se on. Tietokoneet kyl kiinnostaa ja veneet, mutta mitään miehiin viittaavaa niissä näe..

Äänestä

Autoista on nyt menny suurin kipinä pois. Ei jaksa väsätä ku pakolliset rempat. Mut isot dieselit :D Traktorit ja Sit tällaiset trial autot... Uh la laa

Sit telkkarista sellaset sarjat niiku Monster-Garage ja Myytinmurtajat.

No lätkä ja Thainyrkkeily urheilupuolelta, tietty kaukkis lentopallo ja koris :D Eli joukkuepallopelit osuu aina.

Sit raksa puoli -joo! Mahd. paljon pitää tehdä itte, runkoa lyömään ens kesänä... Kaverille tosin.

Sitte tietty asumismuoto vaalii metsästystä raviurheilu on tullu taas kuvioihin. Ison koiran kouluttaminen kiehtoo ja rock bändi pyörii jo ihan hyvästä vauhdista.

Äänestä

Keilapallo, hianot pirssit, tietämyskone ja erotiik.. eiku elektroniikka sekä kaikennäköinen puuhastelu käsillä.

Äänestä

Ammunta ja ohjelmointi.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

ratikkakuski kirjoitti:

Mikä ylensä miehiseksi mielletty kiinnostuksenkohde on ominta alaasi? Autot, tietokoneet, muut elektroniset laitteet, rakentaminen, urheilu? Joku muu, mikä?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu