Tympeä ihminen työpaikalla

pilaa kaiken

siitä kärsii koko työ ympäristö, ei tarvitse olla kuin yksi ilkeä työntekijä ja varsinkin jos hänellä on vähänkin "vaikutusvaltaa" noin virallisesti niin hän voi myrkyttää pahastikkin työ ilmapiiriä.

Minä olen saanut käsityksen "eräästä henkilöstä" tällä palstalla olevan, että on varmaankin aika keljumainen työkavereilleen, jos hänellä niitä nyt sattuu olemaan, hän ..Z. täällä ainakin loistaa ilkeydellään.

21

1387

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arvottomia

raukkoja jotka joudumme häntä täällä väistämään. Se nainen saisi kyllä keskittyä enemmän omaan elämmänsä muualla. Pahimpia ovat juuri sellaiset jotka kehuvat ja puukottavat vuoronperään. Hyvä että on kunnollisia miesnikkejä kuten kotikiusattu, HTZA, emw34, otto-vaan, kähmis ja naisista sinimarjanen ja miljoona ja pirret.

• sitten piiri pieni pyörii

"kyynärpää taktiikalla"ei muiden mielipiteille he mitään arvoa anna.

• kiitos heistä
        sitten piiri pieni pyörii kirjoitti:

vuoksi täällä sentään on muutakin kuin kyynärpäitä. Kukin heistä keskustelee palstalla siivosti ja kiinnostavasti.

• kiitos heistä kirjoitti:

vuoksi täällä sentään on muutakin kuin kyynärpäitä. Kukin heistä keskustelee palstalla siivosti ja kiinnostavasti.

No, en ainakaan häiritse työkavereita työpaikalla, kun minulla on ihan ikioma työpaikka niin kuin vissiin Pirrelläkin. Ai, niin siivoojat käy kerran viikossa, mutta yleensä olen itse silloin ulkotöissä.

• hienoa :)
        miljoona kirjoitti:

No, en ainakaan häiritse työkavereita työpaikalla, kun minulla on ihan ikioma työpaikka niin kuin vissiin Pirrelläkin. Ai, niin siivoojat käy kerran viikossa, mutta yleensä olen itse silloin ulkotöissä.

tila näytä siivouksen jäljeltä kuin taistelutanner:DD

Saisit kirjoitella täällä enemmänkin olet hauska ja kuitenkin asiallinen

• hienoa :) kirjoitti:

tila näytä siivouksen jäljeltä kuin taistelutanner:DD

Saisit kirjoitella täällä enemmänkin olet hauska ja kuitenkin asiallinen

Vietän tässä viimeistä sairaslomapäivää jos veriarvot ovat kunnossa maanantaina menen töihin ti ja sit en ehdi tänne kuin harvakseltaan, joten en ole häiriöksi varmaan kenellekään.

Lähden tästä reippailemalla kirjaston infoon ostamaan kuukausikorttia bussiin. Hauskoja nettihetkiä vaan kaikille.

• puhua hänestä

Jota olen etsimässä aikani kuluksi.
        Sairaasta ihmisestä jonka asioita tutkitaan nyt jo parilta taholta.

Kuvaile hänen käyttäytymistään jos vaikka olisi samasta ihmisestä kyse.

• RosaLiiin

Teitä arvottomia raukkoja.
        On se kauhiaa tämä elämä täällä keskustelupalstalla kun pittää väistellä milloin ketäkin naista.

Välillä kehua retostavat ja välillä puukottavat.
        Onneksi tämä ei ole ole mikään keskinäisen kehumisen kerho.
        Kehun jos tuntuu hyvältä ja puukotan jos ärsyttää.

Pahus kun vielä joitakin vuosia minuakin pitää täällä väistellä ennenkuin 60 kutsuu.

Mitenköhän tämäkin vastaukseni liittyi aloitukseen, no ei mitenkään.

Työpaikallani on juuri niin kiva tai ärsyttävä tyyppi kuin itse haluan itselleni olla...Sillä jos kantaa vastuun niin saa kaupan päälliseeksi myös vallan, eli saa itkeä ja nauraa yksinään.

• jaffat tulloo, jaffat tulloo
        RosaLiiin kirjoitti:

On se kauhiaa tämä elämä täällä keskustelupalstalla kun pittää väistellä milloin ketäkin naista.

Pahus kun vielä joitakin vuosia minuakin pitää täällä väistellä ennenkuin 60 kutsuu.

Työpaikallani on juuri niin kiva tai ärsyttävä tyyppi kuin itse haluan itselleni olla...Sillä jos kantaa vastuun niin saa kaupan päälliseeksi myös vallan, eli saa itkeä ja nauraa yksinään.

ja helemat paukkuu, menikö se niin?

• nauraminen
        RosaLiiin kirjoitti:

virkistää?

Ei ole ihmisen hyvä yksin itsekäs olla.

• RosaLiiin
        nauraminen kirjoitti:

virkistää?

Ei ole ihmisen hyvä yksin itsekäs olla.

yrittäjää naurattaa kun yritys plussamerkkisen tuloksen tekee. On sitä niin useasti saanut miinuksen edessä itkeä.
        Tuskin olet niin itsekäs ettet sitä hänelle soisi, iloa ja naurua onnistumisesta.

Sehän on itselleen nauramista parhaimmillaan,
        ja se ilo ei ole keneltäkään pois.

Tosin voin sinulle paljastaa että osaan kyllä nauraa itselleni muutenkin. Köyhän on raavittava arkipäivän ilonsa elämänsä pienistä pipanoista varsinkin silloin jos ei halua muille nauraa.

Nauramisen taito on hyvä lahja ja siitä voivat nauttia kaikki niin itsekkäät kuin epäitsekkäät.

• sitten piiri pieni pyörii kirjoitti:

aina oon naisen mielipidettä kuunellut,ja omiani puolustan.
        Kunhan oon ensin vaimolt kysynyt mitä mieltä olen.

• Sinimarjanen

että lisään tähän listaan vielä muutaman nikin,
        kuten Wenla-G, Jartsev ja Mettäläinen.

• Sinimarjanen

Kiitos Sinulle, hyvä jos olet asian näin kokenut.
        Hyvä mielen toit minulle.:)

• Sinimarja!
        Sinimarjanen kirjoitti:

että lisään tähän listaan vielä muutaman nikin,
        kuten Wenla-G, Jartsev ja Mettäläinen.

Kurkistin tänne! Mikä yllätys sinulta. Hämmentää ja lämmittää mun mieltäni todella. Ei kai keltään toiselta voisi tuollaista söpöä huomaavaisuutta saadakaan kuin sinulta, eikä odottaakaan. Kivaa sinulle t.Jrtv Hyvää yötä! Kauniita unia!

• Sinimarjanen
        Sinimarja! kirjoitti:

Kurkistin tänne! Mikä yllätys sinulta. Hämmentää ja lämmittää mun mieltäni todella. Ei kai keltään toiselta voisi tuollaista söpöä huomaavaisuutta saadakaan kuin sinulta, eikä odottaakaan. Kivaa sinulle t.Jrtv Hyvää yötä! Kauniita unia!

myös Sinulle!!
        Hyvää Yötä ja Kauniita Unia!!

• taas kuuluisi

jonnekin "muulle" palstalle kun täältä kaikki "muutkin" ( lue ammuut) ajetaan pois omiin karsinoihinsa.

• epäileväinen

eli roskakoriin. Makea nikki yrittä saada suositut kirjoittajat mustamaaltuiksi. Muutama päänahka sillä jo on vyötäisillään mutta verenhimo kasvaa.

• nonnaliini

että tämä ei työpaikkasi. )))) Tänne tulo täysin vapaaehtoista ja jos ei kestä niin poissa voi pysyä :))

• vaan että*

kuinkahan moni kirjoittelee täällä työpaikan koneella ja ajalla, ei varmaan ole hirveesti niitä töitä tai sitten teetetään muilla = delegoidaan?

• peiliä?

Ja aina löytyy ainakin yksi jonka mielestä työpaikalla on sellainen yksilö.

Ainakin itsestäsi minä saan kummallisen käsityksen suppealla aivotoiminnalla ja suvaitsevaisuudella varustetusta tosikosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      64
      1066
    2. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      354
      1065
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      61
      832
    4. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      57
      739
    5. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      99
      668
    6. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      641
    7. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      26
      633
    8. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      14
      628
    9. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      68
      620
    10. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      57
      600
    Aihe