Pituus 176 cm, paino max. 50 kg, rinnat DD-E, pitkät hiukset (miel. blondi), vihreät silmät.
Pyrkikää naiset tähän, niin saatte miehiä!
Ihannenaisemme
21
1169
Vastaukset
- hmph
pituus minimissään 182 cm ja painoa min. 80 kg ja max.90kg, pyykkilautavatsa, tummat hiukset, siniharmaat silmät ja komeat kasvot. Pyrkikää tähän miehet. Jos rahkeet riittää....
Pituus 180cm, joten minimitavoitteesta jään huimat 2cm.
Paino 72kg. Valitettavasti en ole kiinnostunut lihottamaan. ;) Mieluummin jatkan terveitä elämäntapojani ja jatkan kuntoilua ja salilla käyn säännöllisesti.
Hiukset on tummat, silmät siniset ja kasvot on komeat.- ja lopeta uhoaminen
pmr-72 kirjoitti:
Paino 72kg. Valitettavasti en ole kiinnostunut lihottamaan. ;) Mieluummin jatkan terveitä elämäntapojani ja jatkan kuntoilua ja salilla käyn säännöllisesti.
Hiukset on tummat, silmät siniset ja kasvot on komeat.Kynäniska...
- m20
Jotain sienii on taas aloittaja syöny, 50kg tolla mitalla on pelkkää luuta ja nahkaa... mee jollekkin vakavasti anorexiaan sairastuneiden avustuskurssille ja sieltä ehk löydät tollasia.
Myös toi miesten paino pituuteen on ihan alimitoitettu - ....
pmr-72 kirjoitti:
Hiukset on tummat, silmät siniset ja kasvot on komeat."ja kasvot on komeat."
...omasta ja äiskän mielestä. - siis..
pmr-72 kirjoitti:
Hiukset on tummat, silmät siniset ja kasvot on komeat.Miehellä 178/72 mitat on kyllä todella vaatimattomat. Ei sussa paljoa lihasta ole, sillä lihas painaa enemmän kuin läski.
Hyvä, että käyt salilla, mutta kiinnitäpä huomioita myös syömiseen. Protskua naamaan ja jo alkaa selkä levenemään ja jalat näyttämään muultakin kuin jätskipuikoilta. - reality check
siis.. kirjoitti:
Miehellä 178/72 mitat on kyllä todella vaatimattomat. Ei sussa paljoa lihasta ole, sillä lihas painaa enemmän kuin läski.
Hyvä, että käyt salilla, mutta kiinnitäpä huomioita myös syömiseen. Protskua naamaan ja jo alkaa selkä levenemään ja jalat näyttämään muultakin kuin jätskipuikoilta."Miehellä 178/72 mitat on kyllä todella vaatimattomat. Ei sussa paljoa lihasta ole"
Tuossa esimerkki 184/75:
http://images.google.fi/imgres?imgurl=http://www.towleroad.com/images/2007/05/06/cristiano_ronaldo.jpg&imgrefurl=http://best-football-pictures.blogspot.com/2009/04/cristiano-ronaldo-pictures.html&usg=__0TFu6pBxhIDviR0s4uz2j1Di1eo=&h=588&w=450&sz=59&hl=fi&start=23&um=1&tbnid=LiEFKwMRLxIGCM:&tbnh=135&tbnw=103&prev=/images?q=cristiano ronaldo&ndsp=18&hl=fi&sa=N&start=18&um=1
Jepjep tonnikeijut. - 192 cm
Mitä tarkoitat tummilla hiuksilla? Sellaisia kuin japanilaisilla, latinoilla vai mitä? Ovatko ruskeat hiukset tummat? Jos ruskeat hiukset ovat tummat, täytän kriteerit muuten mutta olen luultavasti liian pitkä.
- ois ihanin!!!
mistä noita löytää
- ja niinpäniin
tuolla pituudella ja painolla pitää leikata pää pois jotta saadaan E-kupin hinkit. semmonen setti, lisävarusteena blondi peruukki, voi laittaa sen sitten omaan päähän.
- <<<<<<<
vaaleahiuksinen
- tyttö177
thäh, no oho:D (toi 50kg!!)
oon 177 cm, paino 69kg, rinnat 80C, olkapäille ylettyvät blondit hiukset, sekalaiset silmät.. :D ja 18v.. millasta mieltä? ja ihan normaali kokone! - (n)
millai mä saisin kasvettua tohon 176 cm, aikuisena tuskin enää pystyy kasvaan pituutta lisää.. XD
- FrozenCorpse
Kaikki ois sitten samanlaisia persoonattomia Tukiaisia? Makuja kato on enempi ku se yks ja niillekin kyllä on omansa.
- nyt...
ei ainakaan paina 50kg!!! XD
- ...
Taas syötettiin näköjään helmiä sioille kun niin harva tajusi ironian. Oivasti oli aloittaja tiivistänyt tämän perinteisen ihmenaisen, joka olisi kaikkien miesten ihanne.
Välillä kun palstan viestejä lukee, niin kyllä tuntuu että tuohon pitäisi pyrkiä että kukaan olisi kiinnostunut. Onneksi useimmiten saa kuitenkin huomata, että makuja on niin monia kuin on miehiäkin. Ei ne miehetkään ole mikään yhtenäinen massa, joilla kaikilla olisi täysin sama ihanne. :D- <<<<<
186-188 CM..VAALEAHIUKSINEN JA VIHREÄSILMÄINEN....
- voi pyrkiä
johonkin tiettyyn pituuteen?
- Aitomies..
Pituus ei saa olla yli 170. Rinnat C tai D. Hiukset pitää olla ehdottomasti tummat ja silmät ruskeat. Blondit eivät meikäläisiä kiinnosta!
- siis ihanaiselle
Jessica Alballekin pakit? On meinaan nykyään blondi :)
- Mila*
Heh, voin vain kuvitella miltä tuo ns. ihannenainen näyttäisi, mikäli hänet mallinnettaisiin. Voisi olla aika koominen ilmestys :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412518Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101878Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse761843Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki821318- 651248
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171198TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161078Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901060Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42914- 71913