Palkkakuitissani on merkintä siitä, että saan 2300 euroa palkkaa joka kuussa.
"Joudun myös tekemään töitä rahojeni eteen"
MarttyyriMallari-TTt
Palkkakuitti
7
490
Vastaukset
- Luulin,
että olet rahamiehiä, kun Volvolla ajelet. Vissiin se Volvo on sitte köyhälistön auto kans.
Omassa palkkakuitissa lukee joltisestikin noita euroja enemmän ja sitikalla ajellaan.työntekijät saavat 2300 euroa kuussa käteensä.
"Yleensä se menee tilille"
MarttyyriMallari-TTt- tilillepä
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
työntekijät saavat 2300 euroa kuussa käteensä.
"Yleensä se menee tilille"
MarttyyriMallari-TTthyvinkin ja eikä siitä mene edes lainanlyhennyksiä.
Kyllä se sitikka on vaan hyvä auto.
- on siis
se osuus, josta verottaja on tietoinen...
verottaja on jo ottanut osuutensa siitä.
"Verorahoilla rakennetaan yhteiskuntaamme"
MarttyyriMallari-TTt- sitä nyt
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
verottaja on jo ottanut osuutensa siitä.
"Verorahoilla rakennetaan yhteiskuntaamme"
MarttyyriMallari-TTtnäytellään viatonta.
"Harmaan talouden rahoilla rakennetaan palatseja, joissa naisia viihdytetään."
- sirpamaikkarilta
Melekonen summa. Mulla on peruspalkka melkein tonnia pienempi. Mut eipä mulla oo korttiakaan mikä antas luvan autolla ajamiseen.
"Se matalapalkka-ala, se matalapalkka-ala"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1861850
- 1121016
- 97912
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20717- 52684
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174536Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;199473