Lässytilää

Ateisti Atte

noniin uskikset, todistakaahan, että jokin olematon ei ole olemassa.

Vaikka lentävä spagettihirviö?

Todisteeksi ei kelpaa se, etten minä usko, että se ei ole olemassa.

No mä odotan...

12

387

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeesus-hihhuli

      dinosauruksia ei ole enää olemassa

      ja se on todisttettavissa

      • todistat

        sen?


      • sillä sen todistaa
        todistat kirjoitti:

        sen?

        niistä ei ole havaintoja, vaikka niistä OLISI havaintoja jos niitä olisi olemassa


    • Pastafari

      Oletko ikinä syönyt spagettia? Maistuiko se hyvältä?
      Mieti nyt vähän, spagetti on vain läjä atomeita. Kuinka atomit voisivat maistua niin hyvältä ilman korkeampaa olentoa?

    • M@k3

      Krisseli Jumala.

      John 14:13 ja mitä ikinä te pyydätte minun nimessäni, sen minä teen, jotta Isän kirkkaus tulisi julki Pojassa.

      Jos ylläoleva toimii niin hän on olemassa ja jos ei toimi, niin hän ei ole olemassa.

      • otit esille hyvän Raamatun jakeen mutta et tainnut ymmmärtää sitä..Et voi ottaa jaetta tuolla tavalla irti tekstistä selittämättä koko tilannetta..

        jakeessa 12 sanotaan näin:
        Totisesti, totisesti:joka uskoo minuun , on tekevä sellaisia tekoja kun minä teen ja vielä suurempiakin. Minä menen isän luo, ja mitä ikinä te pyydätte minun nimessäni sen minä teen , jotta Isän kirkkaus tulisi julki Pojassa..

        Eli kuten huomaat sinun kirjoituksessa oli pätkä mikä ei ollut edes kokonainen lause. Olit "unohtanut" lauseen alun pois.

        Luvussa 15 ja jakeessa 7 sanotaan että:
        Jos te pysytte minussa ja minun sanani pysyvät teissä, voitte pyytää mitä ikinä haluatte ja te saatte sen.

        Kyse siis on uskovista ihmisistä.


      • M@k3
        tuiskutyttö kirjoitti:

        otit esille hyvän Raamatun jakeen mutta et tainnut ymmmärtää sitä..Et voi ottaa jaetta tuolla tavalla irti tekstistä selittämättä koko tilannetta..

        jakeessa 12 sanotaan näin:
        Totisesti, totisesti:joka uskoo minuun , on tekevä sellaisia tekoja kun minä teen ja vielä suurempiakin. Minä menen isän luo, ja mitä ikinä te pyydätte minun nimessäni sen minä teen , jotta Isän kirkkaus tulisi julki Pojassa..

        Eli kuten huomaat sinun kirjoituksessa oli pätkä mikä ei ollut edes kokonainen lause. Olit "unohtanut" lauseen alun pois.

        Luvussa 15 ja jakeessa 7 sanotaan että:
        Jos te pysytte minussa ja minun sanani pysyvät teissä, voitte pyytää mitä ikinä haluatte ja te saatte sen.

        Kyse siis on uskovista ihmisistä.

        Miljoonat katoliset rukoilivat aikoinaan paavin paranemista, turhaan.

        Löytyisikö tähänkin jokin porsaanreikä?


    • kuninkaantytär

      varmasti sellainenkin spagettihirviö on olemassa siellä Helvetissä.

      Tuskinpa me ihmiset keksisimme semmoisia mitä ei piru tahi Jumala olisi jo edeltä keksiny.

      • Ateisti Atte

        sitten varmaan myös mm. vaahtokarkkimies (ghostbusters 1986 muistaakseni), Dr. Evil (Austin Powers), Knights who say NI (Monty Python) ja tappaja jänis (Monty Python) tietty Jabba De Hut Star Warssista?

        Ainiin ja Iso paha susi ja hattivatit?


      • firerose

        mutta oikeesti,kyllä ihminen keksii kaikenlaista paskaa omasta päästään...riittävästi mielikuvitusta ja pahaa oloa,niin sörsselit on valmiit.

        Eli piruja on ihmisten omissa mielikuvissa ja ne siellä kopassa kummittelee...


      • firerose kirjoitti:

        mutta oikeesti,kyllä ihminen keksii kaikenlaista paskaa omasta päästään...riittävästi mielikuvitusta ja pahaa oloa,niin sörsselit on valmiit.

        Eli piruja on ihmisten omissa mielikuvissa ja ne siellä kopassa kummittelee...

        sähän vastasit meijän kaikkien puolesta!
        riittävästi vaan mielikuvista!
        jos on pahaolo niin maalailee piruja seinille ja toivoo pelastusta jumalalta
        Näin kai se menee
        eli mielikuvituksen tuotetta kaikki!


      • firerose
        kristalli_prinsessa kirjoitti:

        sähän vastasit meijän kaikkien puolesta!
        riittävästi vaan mielikuvista!
        jos on pahaolo niin maalailee piruja seinille ja toivoo pelastusta jumalalta
        Näin kai se menee
        eli mielikuvituksen tuotetta kaikki!

        saatanpa joskus puhua tottakin siis :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      998
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      93
      749
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe