Minulla on kyseinen kierukka nyt ensimmäistä kertaa, syksyllä tulee 5 vuotta täyteen.
Alussa meni varmaankin 1. vuosi, kun kuukautiset olivat vähän miten sattuu, tuli kyllä vuotoa heti huomattavasti vähemmän. Sellaista ruskehtavaa vuotoa pääasiassa ja lähinnä vain pyyhkiessä ja joskus saattoi olla jopa 2 viikkon "kuukautiset".
Sitten kuukautiset jäivät vallan pois, joskus hieman vuotoa, ehkä 1 päivänä, ehkä kerran kuukaudessa (?). En oikein tarkkaan osaa sanoa, kun en pidä niistä kirjaa, mutta joskus aina jotain, kuitenkin ihan vähäistä. Ja pitkiä taukoja ilman mitään vuotoa.
Nyt ongelmana se, että vuotoa on ollut jo reilu 2 viikkoa. Sellaista pientä tiputtelua ja silloin tällöin (2-3 pvänä) ihan veristäkin vuotoa. Yhtenä päivänä tuli vähän enemmän, mutta mistään isosta vuodosta ei voi puhua, pikkuhousun suojalla pärjää.
Mistä ihmeestä tämä nyt yhtäkkiä tuli? Alkaako kierukan "teho" loppumaan ja kuukautiset alkavat taas tulemaan esiin? Onko tämä ihan normaalia näin loppuvaiheessa? Vai pitääkö huolestua?? Mitään kipuja ei ole.
Papa otettu joka vuosi ja ollut aina ok.
Mirena hormonikierukasta
3
348
Vastaukset
- >><<
Veikkaan, että sulla alkaa loppua potku kierukasta. Eiks se viisi vuotta saa olla kerrallaan.
- kolmen äiti
mulle laitettiin Mirena vajaa vuosi sitten. Asennuksen jälkeen oli pari päivää kunnon vuotoa, mutta sen jälkeen ei mitään..kunnes nyt kolme viikkoa tullut tuollaista vuotoa kuin sinulla, vuoto on lisäksi hieman tympeän hajuista, mulla on myös selkä- ja alavatsakipuja, kuten menkkojen aikana..olisikohan joku tulehdus, vai onkohan nää vaan menkat? Outoa, kai sitä täytyy lekuriin kohta lähteä..
- shokissa
kävin sitten gynellä tutkituttamassa itseni ja järkytyin suuresti, kun hän ultralla tutki minut ja totesi, että olen 7 vkolla RASKAANA!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381