Hankon nyt tollaisen välineen, niin ei tarvitse vain uskoa selityksiä.
"Checkmate on kotikäyttöön tarkoitettu testi jota käytetään kuivanneen siemennesteen havaitsemiseen alusvaatteessa, lakanoissa jne seksin jälkeen. Checkmate testi tuottaa välittömän tuloksen 15 sekunnissa vaurioittamatta tai likaamatta testattavaa materiaalia."
Paketissa oli pari pulloa ja pipettejä, joilla näyte saadaan otettua, mutta minulle tuli mieleen, että eikähän niitä voi käyttää useampaan otteeseen jos sekoittaa pienemmät määrät???
Onko tietoa , kauanko aineet säilyy,
Testerit sivustolta ei ainakaan viellä osattu luvata mitään säilymisaikaa pullojen avaamisen jälkeen.
Checkmate Uskottomuustesti
29
6282
Vastaukset
- noista!!!!
Ne eivät avattuna säily, kuin 24h. Ja älä ihmeessä sitten tee mitään hätiköityjä päätöksiä noiden perusteella! Tai siis, jos aiot testata jostain paikasta, kuten lakanat/auton penkeistä jne.. Niin ok, mutta meillä mä tein miehen kalsareista testi ja olin jo heivaamassa äijää pihalle, kunnes mies vakuutteli, että ei ole pettänyt, eikä liioin runkannut.. No teimme sitten miehen pyynnöstä lisätestejä(tilasimme uuden satsin) Ainetta.. Olin itse valvomassa ja mies teki useana päivänä testin mun ollessa paikalla, siis pyyhki kusemisen jälkeen vehkeensä, niin sehän näytti positiivista ja teimme näitä ainakin kymmenen silleen, että otin talteen useana päivänä niitä kusipapereita ja sitten tilasimme testin uudelleen ja siitähän riittää kamaa useaan testiin. Kaikki kusipaperit näytti spermaa:).. En ymmärrä, olisko tolla miehellä sitten sellaset putket, että tulee kusen mukana spermaa, vai mikä mutta näin vaan oli ja kyllä se spermankin näytti.. Testasimme vielä kaikkee muita juttuja sylkeä jne.. Mutta sperman ja kusen näytti purppurana!
Tietenkin jos testaa joitain tiettyjä paikkoja, niin sitten ok, mutta varo kalsareita-- miesten anatomiasta..
Kuule voin vakuuttaa, että miehelläsi voi erittyä siemennestettä vaikka ihan unessakin, varsinkin nuorilla miehillä, mutta ihan näin viisikymppisenäkin on tippa selvää siemennestettä joskus aamulla alkkareissa. Enkä taatusti ole yöllä ketään silloin napsinut, no, ehkä unissani sitten !
MUTTA, jos sinun alushousuistasi löytyy jäämiä siemenesteestä jonkun "tyttöjen illan" jälkeen, niin silloin on aika vaikea selittää mitään.
Eli puhuit ihan puppua ! - Ei noin voi testata!
" mutta meillä mä tein miehen kalsareista testi"
Mies erittää pienen määrän joka kerta kun vehje ottaa edes puolitanaa. Elikkäs kun miehesi puristaa sinua vaikka takapuolesta tai edes päivän mittaan ajatteleekin seksiä, niin sen jälkeen kyllä pitäisi tulla positiivista.
Ja virtsan mukana varmasti tulee jäämiä.
Eli kalsareista testaamalla ei voi päätellä yhtään mitään. Sitäpaitsi ainakin minulla (ja varmaan muillakin) on tapana riisua kalsarit ennen tositoimia, joten niihin ei tosiaan jää mitään muuta kuin ne kiimatipat (jotka siis voivat olla ihan mistä tahansa). - edelliseen
Ei noin voi testata! kirjoitti:
Mies erittää pienen määrän joka kerta kun vehje ottaa edes puolitanaa. Elikkäs kun miehesi puristaa sinua vaikka takapuolesta tai edes päivän mittaan ajatteleekin seksiä, niin sen jälkeen kyllä pitäisi tulla positiivista.
Eli kalsareista testaamalla ei voi päätellä yhtään mitään. Sitäpaitsi ainakin minulla (ja varmaan muillakin) on tapana riisua kalsarit ennen tositoimia, joten niihin ei tosiaan jää mitään muuta kuin ne kiimatipat (jotka siis voivat olla ihan mistä tahansa).Itse en keski yhtään mitään paikkaa, mitä testata mieheltä. Naiselta voi ollakin järkeä testata ne pikkuhousut, sillä jos on paljaalla vetänyt niin jämiä voi tulla pitkän aikaa.
Mutta mitä ihmettä mieheltä testataa? Ei kai kukaan täysijärkinen toista naista tuo omaan sänkyyn ja jättää vielä lakanatkin vaihtamatta (vaikka ei asuttaisi yhdessä)? Tässä tapauksessa lienee järkevintä etsiä vääränvärisiä hiuksia. - ei noin yksinkertaista
naista voi ollakaan !
Sait isot naurut työporukaltamme. Ja hieman simppeli täytyy miehesikin olla, kun ei huomaa mitään typerää alkkariensa testaamisessa. - höntti..
Ei noin voi testata! kirjoitti:
Eli kalsareista testaamalla ei voi päätellä yhtään mitään. Sitäpaitsi ainakin minulla (ja varmaan muillakin) on tapana riisua kalsarit ennen tositoimia, joten niihin ei tosiaan jää mitään muuta kuin ne kiimatipat (jotka siis voivat olla ihan mistä tahansa).testasimme kiimatipat.. Lavastimme tilanteen ja painoimme sen tipan sitten laastariin.. Ei muuten näytä plussaa kiimatipat!!!!!
- paljon..
miesten anatomiasta.. kirjoitti:
Kuule voin vakuuttaa, että miehelläsi voi erittyä siemennestettä vaikka ihan unessakin, varsinkin nuorilla miehillä, mutta ihan näin viisikymppisenäkin on tippa selvää siemennestettä joskus aamulla alkkareissa. Enkä taatusti ole yöllä ketään silloin napsinut, no, ehkä unissani sitten !
MUTTA, jos sinun alushousuistasi löytyy jäämiä siemenesteestä jonkun "tyttöjen illan" jälkeen, niin silloin on aika vaikea selittää mitään.
Eli puhuit ihan puppua !tiedä, meilläkin testattiin ja tosiaan kiimatipat ei näy purppurana... Ovat eri ainetta, kuin sperma.
- testattiin ?
paljon.. kirjoitti:
tiedä, meilläkin testattiin ja tosiaan kiimatipat ei näy purppurana... Ovat eri ainetta, kuin sperma.
Oliko aihetta epäillä eukkoasi vai muutenko vaan hommasitte 40e maksavan testipakkauksen ?
Vähän ihme juttu teillä. - sitä''''
testattiin ? kirjoitti:
Oliko aihetta epäillä eukkoasi vai muutenko vaan hommasitte 40e maksavan testipakkauksen ?
Vähän ihme juttu teillä.Mieheen, olen siis nainen, sitten sitä kamaa jäi yli niin testattiin kaikkee muutakin:) Onko se nyt niiiiin epänormaalia. Ja se mis mä sen testin ylipäätään tein, niin se on sitten toinen juttu, en viitsi täällä puida enempää, mutta eräs väärinkäsitys kuitenkin.
- juttu jokatapauksessa
sitä'''' kirjoitti:
Mieheen, olen siis nainen, sitten sitä kamaa jäi yli niin testattiin kaikkee muutakin:) Onko se nyt niiiiin epänormaalia. Ja se mis mä sen testin ylipäätään tein, niin se on sitten toinen juttu, en viitsi täällä puida enempää, mutta eräs väärinkäsitys kuitenkin.
Sääliksi käy miestäsi !
- kuinkahan...
juttu jokatapauksessa kirjoitti:
Sääliksi käy miestäsi !
moni kotikutoinen Sherlock Holmes pilaa parisuhteensa lopullisesti tuollaisellakin kikkailulla..?! Tosi luotettavaa, juu juu... Rankka paikka syyttää syytöntä "varmojen todisteiden" nojalla - itse ainakin miettisin vakavasti, kannattaako noin epäluotettavan ihmisen kanssa elää ; luottamuksen on toimittava kahteen suuntaan: on oltava luotettava ja on osattava luottaa. Moisen luottamattomuuden tulkitsen itse epäluotettavuudeksi.
- testijuttu
Katsoin nettisivuja ja eihän tuo ihan järjettömiä maksa. Itseäni on jo pari vuotta kalvanut epäily eukon reissuista, niin taidanpa kokeilla tuota myös. Tietysti siinä pitää olla nopea, jotta saa eukon pikkareita napattua pyykkikopasta. Ja jos spermaa löytyy, niin tiedän 100%, että minun se ei ainakaan ole, joten käry käy.
- vaimoa? Nyrkkivaimo
eli nyrkki-kyllikki vaimo kenties?
- vaimosi housuista
niin se ei ole sinun? Miksi et koske vaimoosi kun epäilet hänen pettävän sinua?
- Väinö-Inkereitten
vaimoa? Nyrkkivaimo kirjoitti:
eli nyrkki-kyllikki vaimo kenties?
kommentteja, vai mitä poju ?
- kuullut, että
vaimosi housuista kirjoitti:
niin se ei ole sinun? Miksi et koske vaimoosi kun epäilet hänen pettävän sinua?
vaikka mies saa orkut niin, siinä ei silti ole spermaa tippakaan ?
Jos vaikka olis joku asiaan vaikuttava syntymävika ? Jos vaikka kivekset eivät pystykään tuottamaan spermaa ?
Isää minusta ei voi tulla, mutta kyllä naipottelu on silti mukavaa.
Maailma on ihmeitä täynnä. - sitten...
kuullut, että kirjoitti:
vaikka mies saa orkut niin, siinä ei silti ole spermaa tippakaan ?
Jos vaikka olis joku asiaan vaikuttava syntymävika ? Jos vaikka kivekset eivät pystykään tuottamaan spermaa ?
Isää minusta ei voi tulla, mutta kyllä naipottelu on silti mukavaa.
Maailma on ihmeitä täynnä.Harvinainen lajiaan... Yleensä miehet erittää kuitenkin sitä!
- porukkaa
kun pitää testata akat, että onko ne huorannu, senhän tietää ilman testiäkin, että ne huoraa.
- mulkunmentävää
aukkoa tyhjänä.
- satoja olen
mulkunmentävää kirjoitti:
aukkoa tyhjänä.
läpikäynyt, vain yksi oli sellainen, joka piti toimittaa leikkaukseen, ennenkuin siitä tuli toimiva.
- rakkaasta
satoja olen kirjoitti:
läpikäynyt, vain yksi oli sellainen, joka piti toimittaa leikkaukseen, ennenkuin siitä tuli toimiva.
nyrkki-kyllikistä.
- ainakaan spermaa
rakkaasta kirjoitti:
nyrkki-kyllikistä.
No testailimme mekin eri tilanteisiin ja ei ainakaan minun letkuni valu keskellä päivää.
Jos käyn välillä runkulla niin sillon toki jää jotain housuihin, mutta maalaisjärjen köyttö on sallittua.
Testatkaa esim lakanoista , paidanhelmasta jne.... - olla, että
ainakaan spermaa kirjoitti:
No testailimme mekin eri tilanteisiin ja ei ainakaan minun letkuni valu keskellä päivää.
Jos käyn välillä runkulla niin sillon toki jää jotain housuihin, mutta maalaisjärjen köyttö on sallittua.
Testatkaa esim lakanoista , paidanhelmasta jne....joiltain miehiltä valuu sitten pieniä määriä kusiputkesta ja kustaessa tulis ulos, jos esim yöllä on tullut jotain yöllisiä siemensyöksyjä?
ulla ainakin sellanen putki, että kun spermat lentää, nin sitä sattaa valahtaa vielä puolentunnin jälkeenkin ja kusen kanssa sama juttu.. Jotain ihme putkivikaako?
- ette..
voi olla tosissanne, ketjuun kirjoittaneet?! Mihin ihmeeseen tuollaisia testejä tarvitaan, sekoittamaan jo ennestään sairaalloisen epäluuloisten ihmisten päitä?!
Kyllä keskustelun pitää riittää, ja jos epäilys kalvaa aina vaan, niin silloin on jo parempi päästää se toinen ihminen menemään. Mitä muuten luulette, jos miehenne/naisenne saisi teidät kiinni moisten testien teosta, menisikö läpi esim. "kulta mä päätin testata sun uskollisuuden, mut tää testi oli ihan puhdas, joten ei mitään, jatketaan tästä nyt vaan eteenpäin niinkuin mitään ei olisi tapahtunut!"
Herätkää nyt jo, sairaat ihmiset.- tunnusti
Ei kauaa selitellyt kun jo tuli tunnustus.
Asiaa tosin vauhditti tämä testeri ja selkeä tulos pyykkikorista ongituista pikkuhousuista.
Tiedän varmasti, ettei kyse ollut minun omasta spermastani - onpa
tunnusti kirjoitti:
Ei kauaa selitellyt kun jo tuli tunnustus.
Asiaa tosin vauhditti tämä testeri ja selkeä tulos pyykkikorista ongituista pikkuhousuista.
Tiedän varmasti, ettei kyse ollut minun omasta spermastanihyvä sitten, että sait varmuuden! Tämä oli sitten sarkastinen kommentti, ääliö.
- Siimahäntä
onpa kirjoitti:
hyvä sitten, että sait varmuuden! Tämä oli sitten sarkastinen kommentti, ääliö.
No mun mielestä ei ole mitenkään ihmeellistä käyttää tuota testiä jos sitä totuutta ei ole millään muulla irti saannut. Itse ollut joskus samassa tilanteessa vuosia ja olisin ollut kiitollinen jos jotenkin valheet olisi voinut paljastaa. Onneksi asiat paljastuivat muuta kautta sitten
- Notpurple
Checkmate pelasti minun suhteeni. Vaimo oli yksin festareilla, ja mielestäni käyttäytyi jotenkin oudosti ja ehkä välttelevästi sen jälkeen. Sitten huomasin hänen festareilla käyttämässään hatussa läikkiä jotka vaikuttivat siemennesteeltä. Otin hatun talteen, sekä parit pikkuhousut jotka tiesin hänellä olleen päällä tuolla reissulla. Päivät Checkmaten tilaamisen jälkeen olivat todella pitkiä ja yöt unettomia, kun odottelin testiä saapuvaksi. Ruokakaan ei maistunut, ja välillä voin ihan fyysisesti pahoin, kun mietin kuinka siemenneste on vaimon hattuun päätynyt. Samaan aikaan olin huomaavinani erilaisia merkkejä vaimon uskottomuudesta ja kun testi "vihdoin" saapui tiistaina (tilasin sunnuntaina), olin jo lähes varma että minua oli petetty. Suunnittelin jo kuinka tulen toimimaan kun positiivinen tulos paljastuu. Voin kertoa ettei minua ole varmasti koskaan hermostuttanut niin paljoa kuin silloin kun testipakkausta avasin ja tutustuin ohjeisiin. Kädet täristen sain testin kuitenkin tehtyä ja se oli negatiivinen! Aivan valtava helpotus, ja mahtoi vaimoni ihmetellä kuinka hyväntuulinen olin sen illan, ja olen edelleen kun testin suorittamisesta on jo viikko. Suosittelen, älkää jääkö murehtimaan, vaan tilatkaa testi ja varmistukaa. Tietämättömyys on pahempaa kuin totuuden tietäminen, vaikka se olisikin epämieluisa.
- Niksipirkkasukkahousut
Kahden kananmunan valkuainen, ruokalusikallinen valkoviinietikkaa, hyppysellinen suolaa ja 1dl vettä kevyesti sekoitettuna sukkahousuissa ajaa saman asian. Tämän "tahnan" kun levittelee kumppanin alushousuihin niin näkyy tunnissa josko on pettänyt vai ei. Tahna tummuu merkittävästi jos se reagoi siemennesteeseen tai mahlaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302245
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261958Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121489Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121337Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 931048
- 17967
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115752