Mustat ja arabit venäjällä ja aasiassa

...

Onkohan miesihanne venäjällä ja aasiassa erilainen kuin suomessa. Venäläiset ja aasialaiset naiset eivät ilmeisesti ole kiinnostuneita mustista ja arabi miehistä, kun ei siellä heitä juuri näy. Vai onko asia toisin päin, ovatko suomalaiset naiset mustien ja arabien mielestä itänaisia parempia?

14

3097

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siz2

Tunnen usemammankin afrikkalaisen joka on joskus asunut ja työskennellyt Thaimaassa ja Kiinassa, exäkin majailee osan vuodesta Hong Kongissa. Jokainen voi sitten itse arvailla,mitä hommia siellä on tarjolla...Tiedän,ettet tätä hakenut viestilläsi,mutta kirjoitinpahan nyt...

• Moku vaimoke

Olen asunut Venäjällä ja tuttavapiirissäni oli paljon arabeja/mustia ja kyllä heillä flaksi kävi siellä aivan yhtä hyvin kuin länsimaisillakin. Jokunen meni naimisiinkin venäläisen naisen kanssa. Tottahan se tosin on, että enemmistö Venäjällä asuvista ulkomaalaisista on joko länsimaisia tai ko. maan naapurivaltioista, joten sinänsä kyllä afrikkalaiset/arabit ovat siellä harvinaisempia.

Venäläisiltä naisystävien/tuttavien kyllä olen huomannut, että heitäkin kiinnosti aivan samalla tavalla "eroottinen seikkailu" esim. jonkin tumman miehen kanssa kuin monia länsimaalaisiakin naisia. Sen vakavampaa kiinnostusta ei välttämättä sitten ollutkaan. Joskus kyseltiin melko suorasukaisestikin, mistä tuollaisia tummia miehiä saa. Nämä jutut siis puhuttiin vain naisten kesken.

Nykyään taitaa Venäjälläkin olla nuorissa kohtuullisen paljon erittäin isänmaallisia ihmisiä, jotka tuskin ovat kiinnostuneita suhteista keneenkään ulkomaalaisiin. Luonnollisesti myös rikkaat/varakkaat neitoset etsivät tasoistaa seuraa ja suuri osa todella kauniista ja nuorista taitaa ensisijaisesti haaveilla paikallisesta ökyrikkaasta.

En tiedä mustien naismausta, enkä aasialaisten miesmausta. Arabeista luulen sen verran tietävän, että aika moni ottaisi vaimoksi/tyttöystäväksi kyllä mieluummin länsi-eurooppalaisen (mukaanlukien Suomi) naisen, kuin venäläisen, johtuen venäläisten naisten laajalle levinneestä huonosta maineesta. Tarkoitan tuolla huonolla maineella yleistä ajattelua, että ko. maan kansalaisia on paljon seksityöläisinä. Lisäksi heidän sinänsä hieno ja näyttävä pukeutuminen ja muu laittautuminen on kyllä liikaa useimmissa Lähi-Idän maissa tai näiden maiden ihmisten silmissä, ja ei kyllä anna naisesta kuvaa vaimoksi sopivasta henkilöstä. Sitä, että joku Lähi-Idästä kotoisin oleva mies naisi esim. thaimaalaisen tai filipiiniläisen pidän kyllä vieläkin epätodennäkoisempänä. Näiden maiden kansalaisten maine on Venäjääkin kehnompi.

• ..--..

ja suomalaisnaisten maine on arabien silmissä hyvä? :)

keskiansiot vuodessa

Suomi 35500$
        Venäjä 14600$
        Thaimaa 8000$
        Filippiinit 3300$

olisikohan kuitenkin niin, että suomalaisten korkea tulotaso yhdistettynä sosiaaliturvaan ja terveydenhoitoon olisi se ykkösprioriteetti arabeille?

• Moku vaimoke
        ..--.. kirjoitti:

ja suomalaisnaisten maine on arabien silmissä hyvä? :)

keskiansiot vuodessa

Suomi 35500$
        Venäjä 14600$
        Thaimaa 8000$
        Filippiinit 3300$

olisikohan kuitenkin niin, että suomalaisten korkea tulotaso yhdistettynä sosiaaliturvaan ja terveydenhoitoon olisi se ykkösprioriteetti arabeille?

Vastaanpa nyt tähän, vaikka normaalisti en hirveästi jaksa jankuttaa noista lumeliitoista.

Kirjoitin oma juttuni perustuen omiin kokemuksiini ja havaintoihini ulkomailla (esim. Venäjä) asuessa. Kysymys oli kai nais/miesihanteista tai preferensseistä ja vastasin havaintojani henkilöistä, jotka seurustelivat/olivat kiinnostuneet suhteista näiden suhteiden itsensä takia, ei siis raha/viisumi tms. mielessä.

Tiedän kyllä, että rikkaisiin maihin haluaville kehitysmaiden asukkaille (sekä miehille että naisille) Länsi-Eurooppa ja USA ovat varmaan halutuimmat maat. Yhtä hyvin tiedän, että arabimaissa on paljon miehiä, jotka jahtaavat ulkomaisia naisia viisumin toivossa. Toki myös er Aasian maissa ja muissakin köyhemmissä maissa on runsaasti naisia, jotka haluavat länsimaisen miehen vain hänen oletetun varallisuutensa takia. Käsitin tuon aloittajan kysymyksen kuitenkin niin, että hän halusi tietää yleisestä nais/miesmausta ns. normaaleissa suhteissa.

Rahahan kiinnostaa kyllä parinmuodostuksessa ihan globaalisti ja länsimaiden sisälläkin. Jos joku mies/nainen on tunnetusti todella varakas, niin kyllä hänen ympärillään pyörivät kaikenlaiset kullankaivajat ihan kotimaassakin.

• bidrali

Hmm itse sen verran voin sanoa että aika monet tuttavista miehistä (bangladeshilaiset lähinnä) pitävät venäläistä naista enemmän huorana kuin suomalaista (johtuen juuri prostituutiosta). Itse tietysti kyseenalaistan koko huoramyytin (kuten myös aasialaisten naisten kohdalla). No esimerrkinä tästä vaikka että ahmed on käynyt ainakin kolme kertaa Pattayalla eikä ole ollut paikallisten tyttöjen kanssa (ei hänellä ainakaan olisi mitään syytä olla kertomatta minulle, jos vähän puuhasteli (kertoihan se korealaisesta työpaikka puuhastelustaankin korean tytön kanssa) minua se ei haittaa ) eikä myöskään halua "seurustella" Suomessa asuvien venäläisten kanssa (eikä venäjän venäläisten, koska hänellä ei ole mitään asiaa Venäjälle). Kavereina hänellä on muutama venäläisnainen. Kaikki ne venäläisnaiset joihin minä olen tutustuneet ovat kaikkea muuta kuin huoria. Ahkeria opiskelijoita, jotka pitävät kotinsa siistinä (siis olen tutustunut vain venäläisiin naisiin;D)

Koska itse en usko myytteihin huorahtavista venäläisnaisista (ymmärrän kyllä, että tällainen myytti on olenhan itsekin huomannut miten valta osa venäläisistä pukeutuu;D mutta se miten itse ajattelen ei ole niin yksi oikoista)
        Oli minulle järkytys kun opiskelu toverini totesi että on vain hyvä ettei ahmed käytä venäläisiä naisia... utelin tietysti, että mitäs väliä sillä on jos ennen käytti...
        Ja siihen tämä hyvä ystäväni vastasi hyvin kapeasti että -Ne on kaikki luntsahtavia ja hiv vaara on suuri.
        Olin pudota penkiltä... miten ihminen joka opiskelee kulttuurialaa ja naistutkimusta voi olla noin yksisilmäinen;D

mutta tosiaan miehen suomalainen kaveri tekee monenlaisia juttuja tietynlaisten venäläisnaisten kanssa (vaikka onkin naimisissa tietääkseni...) ja sanoi, että jos hänellä suomi suhde kusee hän ei rupea etsimään uutta vaimoa Suomesta vaan ottaa venäläisen, sieltä saa nuoren 25 tai alle vaimon tosi helpolla (kuulosti tietysti minun korvaan pahalta tuo naisten ottaminen ja helppona pitäminen).

Puhetta on ollut myös, että tietty muslimi porukka on ahkeraan käynyt itärajan puolella naisissa siitä on tullut joitakin rasistiseksi tulkittuja tappeluitakin mutta nämä ovat huhuja.

Toki on huomattava myös Venäjän ja Suomen erot maahanmuuttopolitiikassa. Suomessa vain nyt on paremmat olot ja se on varmaan ratkaisevampi tekijä kuin minkään maan naisten myytit.

• arabimaassa

Miesihanne ei taida olla eri, mutta "kansanvaellukset" virtaavat eri suuntiin. Esimerkiksi Dubai ja muut vastaavat suurkaupungit ovat tupaten täynnä nimenomaan venäläisiä ja aasialaisia naisia, jotka juoksevat erittäin innokkaasti sekä mustien ja arabien perässä, ei värillä väliä kunhan on varakas...

• Ainakin Kiinassa afrikkalaisia ja arabeja ei noteerata edes toisen luokan kansalaisiksi vaan ovat ihan alinta pohjasakkaa joten ei mikään ihme jos ei avioliitto ko. kansalaisuuksien kanssa kiinnosta - sen verran rasistisia ovat.
      No ei kyllä japanilaisetkaan kovassa kurssissa siellä ole, mutta se taas johtuu sota-ajan julmuuksista kiinalaisia kohtaan.
      Kiinalaiset Ihannoivat vaaleaa ihonväriä ja sinisiä silmiä.
      Vaimoni työpaikalla oli joku turkkilainen? parin viikon työharjoittelussa ja vaimoni ei käynyt tuona aikana edes ruokalassa syömässä vaan kuljetti eväitä mukanaan, koska "ruokahalut menee jos se karvainen apina ilmestyy samaan aikaan kun olen syömässä".

• hyvää_settiä

"ruokahalut menee jos se karvainen apina ilmestyy samaan aikaan kun olen syömässä".

-hehe. ja tällä palstalla on useita musulovereita, jotka syyttävät suomalaisia (miehiä) maailman rasistisimmiksi.

• sivusta tarkkailija

Minä käyn Kiinassa työmatkalla saksalaisfirman palveluksessa. Saksan osaston johtajana siellä reissaa syntyperäinen turkkilainen mies, etniseltä taustaltaan arabi. Tämä on miellyttävä, sulavakäytöksinen ja viimeisen päälle hyvin pukeutunut kaveri, n.35v. Kiinan osaston tytöt ovat aivan lääpällään ja hihitteleveät ihastuksissaan kun kaveri sanoo jotain tai edes kulkee ohi.

Olen saanut sen käsityksen, että mustiin ei olla Kiinassa oikein totuttu. Afrikkalaisia siellä harvemmin näkee (tai ainakin minä en ole pahemmin nähnyt) mutta mustia amerikkalaisia kylläkin. Esimerkiksi musta hiphop musa ei oikein kolahda, eikä edes jokin Byoncen soul, taitaa kestää vielä jonkinverran ennenkuin karaokepaikoissa räppäillään... ;-) Myös amerikkalaiset mustat korispelaajat sanovat että heillä ei ole kauheasti kysyntää naismarkkinoilla, ovat sellaisia pelottavia kaksimetrisiä hirmuja, kengännumerokin 52. Siihen koriskenkäänhän mahtuisi yksi kiinalainen naisihminen!

• kyllä hyvin harvoin näkee mustia. Ne, mitä olen nähnyt, ovat olleet miehiä yksin tai musta mies mustan naisen kanssa.

Arabin näköistä porukkaa ainakin Moskovassa vilisee todella paljon, mutta taitavat olla lähinnä noita kaukaasialaisia (itse en juurikaan näe ulkonäöllistä eroa). Kellään en ole venäläistä naista nähnyt, mikä johtunee osittain siitä, että nuo kaukaasialaiset ovat usein perheenisiä, jotka tulevat Moskovaan töihin ja lähettävät rahat perheelle kotiin.
      Toisaalta olen kuullut ja tiedän, että venäläiset naiset tykkäävät lomailla Egyptissä ja Turkissa, ja ainakin Egyptissä ollessani oli monilla venäläisnaisilla selkeästi sutinaa egyptiläismiesten kanssa.
      En nyt sanoisi, että venäläiset rasisteja olisivat, kun on siellä maan sisällä niin paljon eri kansallisuuksia, eikä kahden eri kansallisuutta edustavan avioituminen ole mitenkään ihmeellinen asia.

Toinen syy on varmaan se, että Suomi on monelle houkuttelevampi vaihtoehto asua kuin Venäjä, varsinkin kouluttamattomille. Venäläisten naisten huono englannin kielen taito voi myös olla syy siihen, ettei niillä lomamatkoilla mitään sen kummempaa ja vakavampaa pääse syntymään.

Tuli kyllä muuten dokumenttia Venäjän TV:ssä viime Venäjän reissulla naisista, jotka olivat muuttaneet Egyptiin miehensä perässä. Kurjissa oloissa elivät, kaikki kärsivät perheväkivallasta, kunnon töihin eivät saaneet mennä jne. Ja venäläiset ex-miehet lähettivät ex-vaimoillensa rahaa hengen pitimiksi... Oli kyllä järkyttävää katseltavaa. Naiset eivät saaneet mennä takaisin Venäjälle, mahtoiko syynä olla, että naisella ei ole oikeutta matkustaa ilman miehen lupaa? Enpä muista tarkemmin, mutta tilanteesta ulospääsy oli joka tapauksessa mahdotonta.

• suomalainen ja muslimit

mieheni siskolla lapsen isä on marokkolainen. työpaikkalla on suom.nainen,jolla lapsen isä on turkkilainen. ja lapset kauniit. niin SUOMESSA

• löytyy

poikkeuksia. Viimeksi kun kävin Tunisiassa sulhoni luona, tapasin ainakin yhden arabin joka oli avioitunut venäläisen naisen kanssa. Asustelee tuossa Pietarista Moskovaan päin, oli kotiväkeä tapaamassa. Että näin

• sama kokemus

Asuimme hotellissa Soussessa, samoin venäläisnainen tunisialaismiehensä kanssa. Meillä ei ollut mitään hankaluuksia, mutta tälle parille eivät tahtoneet antaa yhteistä huonetta, eivät kuulemma uskoneet heidän olevan naimisissa. Aikansa pariskunta asiasta vänkäsi ja saivat yhteisen huoneensakin lopulta.

• vieruskaveri

Olin yliopiston kielikurssilla Saksassa ja samalla kurssilla oli venäläinen tyttö ja tunisialainen poika. Molemmat olivat aivan valtavan kauniita nuoria ihmisiä ja sopivat esteettisesti katsoen hyvin yhteen. He olivat myös silminnähden hullaantuneita toisistaan. Ei siinä olisi kenenkään mielipiteet tai ulkopuolisten ennakkoasenteet mitenkään voineet estää sitä tulista romanssia roihuamasta :-)

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2073
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1886
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1659
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      64
      1534
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1202
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      84
      1173
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1132
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1103
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1076
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1023
    Aihe