Irrotan hampaan

Kuollut mies

Minulla on iso reikä hampaassa. Ajattelin irrottaa ko. hampaan.

Hammaslääkäriin en voi mennä.

Muissakin hampaissa on reikiä. Irrottelen niitä aina kun reiät tulevat tarpeeksi pahoiksi.

Menetän kaikki hampaani muutaman vuoden sisällä. Olen parikymppinen. Aion kuolla muutaman vuoden päästä.

13

920

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuollut mies

Vielä sen verran lisäisin, että vihaan elämää koska on tällaisia ongelmia.

• Kuollut mies

En siis halua elää. Olen masentunut. Jo kauan ollut. Sen takia hampaat jäi hoitamatta. Nyt irrotan ne yksitellen ja sitten varmaan teen itsemurhan, koska hampaaton elämä on huonoa.

• kyllähän se varmasti

näin on. Ehkä kannattaakin hypätä ja pian. Hampaattomana ei ole kiva elää.

• aloittajalle
        kyllähän se varmasti kirjoitti:

näin on. Ehkä kannattaakin hypätä ja pian. Hampaattomana ei ole kiva elää.

paikallaan ottaa yhteyttä Pelle Pelottomaan ja Pikku Apulaiseen-jospa he voisivat olla avuksi.

• Juulia

Sitten kun kaikki hampaat olet pois vetänyt,menet vaan ja hankit tekohampaat,helppo homma.
        Itse olin tosi lähellä kuolemista puoli vuotta sitten,silloin pyörsinkin kaikki puheeni koska halusinkin elää,sinulle saattaisi käydä samoin.
        Muista että masentuneena todellisuus näyttäytyy sulle vääristyneenä,ei jalompana realiteettina ninkuin ehkä tuntuu,se mitä tunnet ei ole koko totuus,muutakin on,odota sitä.

• ja vasta sitten hampaasi

Ei elämän laatu tai sisältö ole hampaista kiinni, vaan ihanmuista asioista. Hoidahan ensin masennuksesi pois ja sitten kun elämänhalu on palannu, niin on hellpoa hoitaa hammaskalustokin kuntoon.
        Hakeudu mielenterveystoimistoon ja unohda hampaasi hetkeksi.

• puolestasi

Kiitos Jeesus, että kosketat tätä miestä. Kiitos, että hän saa aloittaa uuden elämän sinun kanssasi. Vapauta kaikesta masennuksen kahleista. Sinun on valta ja voima ja kunnia.Halleluja, ylistys ja kunnia nimellesi. Isä Jeesuksen nimessä aamen. Tulkoon virvoituksen ajat sinulle. Saat aloittaa uuden elämän Hänen seurassaan.

• Hampaita menettänyt minäkin

Ei se maailmanloppu ole, jos hampaita puuttuu. Sitä paitsi vaihtoehtoja löytyy. Itse pelännyt aivan kauheesti hammaslääkäriä ja minäkin päälle parikymmpinen ja tyttö.. Sitten vaan rohkaistun ja menin hammaslääkäriin. Kaks hammasta poistettu ja yksi vielä. Ei se niin kauheeta ollut. Puudtukset on tosi hyviä, en tuntenut paljoakaan mitään kun ottivat pois nämä kaks hammasta viimeksi. Eikä se niin kallistakaan. Voi kun saisit rohkeutta tarpeeksi, juttelet jollekin, varmasti joku ymmärtää sinua.. Mutta tuollaisia ajatuksia älä mieti enää että henki menis..

• Leikkiä

Ei koskaan kuoleman kanssa pitäisi leikkiä.
      Jos noin olet asiasi helpommankautta ajatellut ,olen tosi surullinen puolestasi.
      Toivoisin että kenenkään ei yhtä hammaslääkäriä tarttis pelätä.Nykyään nukutuksessakin korjataan hampaat.Rohkeasti kertoo ongelmansa hammaslääkärille ,kyllä apua saa.Toivoisin että kertoisit hyvälle ystävällesi ongelmistasi.Jos on pahasti masentunut niin kyllä siitäkin selviää jos tahtoo.Soitto Terveyskeskukseen ja puhuu niinkuin asiat on.Varmasti auttaavat.Meitä on ihmisiä paljon ja samanlaisia tarpeita kaikilla. Toivon sulle kaikkea hyvää .

• kermis

HOIDA MOLEMMAT, MASENNUS JA HAMAPPASI - JA ALOITA HAMAPAISTA.

TEE SE TÄNÄÄN, VARAA HAMMASLÄÄKÄRI N Y T !!!!!

• hampaita hoideta
        kermis kirjoitti:

HOIDA MOLEMMAT, MASENNUS JA HAMAPPASI - JA ALOITA HAMAPAISTA.

TEE SE TÄNÄÄN, VARAA HAMMASLÄÄKÄRI N Y T !!!!!

ensin hoidetaan potilaan sisin ja sitten vasta hampaat!
        T. mielenterveyshoitaja

• hampaita hoideta kirjoitti:

ensin hoidetaan potilaan sisin ja sitten vasta hampaat!
        T. mielenterveyshoitaja

hoideta? Eikö tässä tapauksessa ois aiheellista.

• mieli ja sitten
        enkeliprinsessa kirjoitti:

hoideta? Eikö tässä tapauksessa ois aiheellista.

vasta hampaat. ovat vaarallisia jopa hoitotilanteessa ja muutenkin kanssaihmisilleen. hammashoito voidaaan tehdä myöhemmin mutta sairas mieli ehtii tehdä tuhoja. ja sitä paitsi ne voi keksiä, tosin heille tosi juttu, että lekuri laittanut kuuntelulaitteen hampaaseen jne. hammaslääkäri joutuu vielä oikeuteen jos potilas katsoo että hoito tehty virheellisesti jne. syitä on lukuisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      157
      4932
    2. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      81
      3596
    3. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      31
      2573
    4. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      40
      2243
    5. Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu

Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä
      Suomalaiset julkkikset
      96
      2119
    6. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      28
      2036
    7. Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"

Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan
      Maailman menoa
      63
      2023
    8. Mitä saa sanoa?

Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja
      80 plus
      86
      1999
    9. Onko olemassa miehiä, jotka haluavat yhteydenpitoa?

Silloin tällöin viestiä, puntarointeja arkielämästä, ikäänkuin pientä viihdettä ilman sen kummallisempaa. Tällaista miet
      Sinkut
      19
      1488
    10. Mitä Trump itse pitäisi siitä, jos häntä solvattaisiin

Kuten hän solvasi muita mm. Macronia? Kyllä ei huumori enää kukkisi. White house on nykyään pelkkä vitsi vain, ei mitään
      Maailman menoa
      105
      1380
    Aihe