pimppi koru

nainen 48v

olen harkinnut lävistyksen ottamista häpyhuuliin.askarruttaa kuitenkin onko siitä ongelmia.kertoisitteko te joilla on läväri genitaaleissa,haittaako koru esim.pyöräilyä,ratsastusta tai voiko pitää rakastellessa.kiihoittaako koru vai onko se vain"silmänruokaa".tuleeko tulehduksia tai muita ongelmia?kertokaa kokemuksistanne oli ne hyviä tai huonoja.olen hyvin kiitollinen asiallisista vastauksista.

8

7896

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pieni lintu

Jos otat lävistyksen häpyhuuleen, se ei rakastellessa kiihota oikeastaan muuten kuin ajatuksen tasolla. Jos haluat lävistyksen joka lisää nautintoa, niin sen pitää kyllä olla jollain lailla kosketuksessa klitorikseen, ja siinä onkin sitten monta eri vaihtoehtoa.
      Koru saattaa olla hieman tiellä esim. ratsastaessa, kannattaa siis paikka katsoa tarkkaaan. Hyvä kohta on tossa hieman ylempänä, eli ei laiteta niin että istut suoaan sen päällä. Annat osaavan lävistäjän asettaa se.
      Tulehduksia voi tulla mihin vain lävistykseen, joten hoida kunnolla ohjeiden mukaan.

• nainen 48v

kiitos vastauksesta,taidan ottaa sellaisen joka kiihoittaa.vissiin clithood on mikä tulee ylemmäs ja koskettaa klittaa.vähän jännittää onko lävistys kivulias,mutta kait sitten on "namia"kun paranee.

• llkkk
        nainen 48v kirjoitti:

kiitos vastauksesta,taidan ottaa sellaisen joka kiihoittaa.vissiin clithood on mikä tulee ylemmäs ja koskettaa klittaa.vähän jännittää onko lävistys kivulias,mutta kait sitten on "namia"kun paranee.

Ehkä sitä turtumista ei huomaa kun muutenkin halut pienenee.

• nainen 48v
        llkkk kirjoitti:

Ehkä sitä turtumista ei huomaa kun muutenkin halut pienenee.

vaikuttaako klitta koru niin että halut pienenee?

• miimukkamii
        nainen 48v kirjoitti:

vaikuttaako klitta koru niin että halut pienenee?

ei ne halut mihikä häviä,lisääntyny ainaki mulla ton takia

• nainen 48
        miimukkamii kirjoitti:

ei ne halut mihikä häviä,lisääntyny ainaki mulla ton takia

kuinka kauan sinulla on lävistys koru ollut ja millainen se on?kipeentyykö klitta jos koru osuu siihen jatkuvasti?

• jasmiina
        nainen 48 kirjoitti:

kuinka kauan sinulla on lävistys koru ollut ja millainen se on?kipeentyykö klitta jos koru osuu siihen jatkuvasti?

ei kipeenny mutta kiihotaa niin että ei voi aina pitää klitta koruu

• jakku jasmiina
        nainen 48 kirjoitti:

ei kipeenny mutta kiihotaa niin että ei voi aina pitää klitta koruu.on tilanteita kun ei haluu kiihoittua

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      3057
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      80
      2801
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      184
      2428
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      36
      2155
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      18
      1476
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      23
      1403
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1396
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1274
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13