Hei, saako autovakuutuksen, jos on maksuhäiriömerkintä luottotiedoissa?
Autovakuutus ja maksuhäiriömerkintä
26
5488
Vastaukset
- vastaaja.
Hei, saat ainakin lakisääteisen liikennevakuutuksen ja luultavasti joudut maksamaan vakuutusmaksut etukäteen koska olet niin epäluotettava kaveri!
- henkilön olevan
epäluotettava????
- kommentoin sitä
henkilön olevan kirjoitti:
epäluotettava????
että eihän se tarkoita että henkilö on epäluotettava, mutta vakuutusyhtiön logiikka on niin simppeli, että jos on maksuhäiriömerkintä, niin maksun saaminen on heidän mielestään epävarmaa. Siten vaativat maksun ennakkoon. Oliko peräti koko vuodelle.
- vastaaja.
henkilön olevan kirjoitti:
epäluotettava????
Kunhan kiusasin vaan. Vakuutusyhtiön mielestä ehkä epäluotettava kun niille ei mitkään selitykset käy. En mä ketään tuomitse tässä.
- ....
Riippuu siitä mistä vakuutusyhtiöstä olet ottamassa ja millainen maksuhäiriömerkintä on kyseessä. Jos olet kyseiselle vakuutusyhtiölle velkaa niin et varmasti saa kuin liikennevakuutuksen etukäteen maksettuna, mutta jos nyt on joskus jäänyt vaikka yksi nettilasku maksamatta niin todennäköisesti saat vakuutukset. Itse olen töissä vakuutusyhtiössä ja voin sanoa, että riippuu paljon vakuutusyhtiöstä, toiset eivät anna ollenkaan ja toiset eivät paljon kysele. Suuret vakuutusyhtiöt antavat herkemmin.
- eikä kaskoa jos maksuhäiriöitä
jos yksi juttu niin ei haittaa vaan riippuu vakuutusyhtiöstö,mutta jos luottotiedot retuperällä ja vouti koputtelee kokoajan ovelle ei saa mitään muuta vakuutusta kuin liikennevakuutuksen ja silloin maksettava koko vuosi eteenpäin.Tuo kotivakuutus ja varkausvakuutukset aika p:juttu sillä moni vuokranantaja vaatii jotta vakuutukset otetaan.
- .....
eikä kaskoa jos maksuhäiriöitä kirjoitti:
jos yksi juttu niin ei haittaa vaan riippuu vakuutusyhtiöstö,mutta jos luottotiedot retuperällä ja vouti koputtelee kokoajan ovelle ei saa mitään muuta vakuutusta kuin liikennevakuutuksen ja silloin maksettava koko vuosi eteenpäin.Tuo kotivakuutus ja varkausvakuutukset aika p:juttu sillä moni vuokranantaja vaatii jotta vakuutukset otetaan.
Riippuu edelelen todella paljon vakuutusyhtiöstä. Siellä missä itse olen töissä niin hyvin harvoissa tapauksissa asiakkaalle ei myönnetä vapaaehtoisia. Silloin pitää tosiaan olla luottotiedot menneet, moneen paikkaan velkaa jne. tai sitten on itse yhtiölle velkaa. Lähes kaikki luottotiedottomat ovat saaneet vakuutukset, toki saattaa olla ettei saa neljään erään, mutta yleensä sekin onnistuu.
- vakuutuskollega
..... kirjoitti:
Riippuu edelelen todella paljon vakuutusyhtiöstä. Siellä missä itse olen töissä niin hyvin harvoissa tapauksissa asiakkaalle ei myönnetä vapaaehtoisia. Silloin pitää tosiaan olla luottotiedot menneet, moneen paikkaan velkaa jne. tai sitten on itse yhtiölle velkaa. Lähes kaikki luottotiedottomat ovat saaneet vakuutukset, toki saattaa olla ettei saa neljään erään, mutta yleensä sekin onnistuu.
Sen verran lisään kollegan kaneetteihin, jotta mikäli maksuhäiriöt ovat tulleet lähiaikoina ja mikäli niitä on kertynyt tasaisesti kertoo se jotain ihmisen käyttäytymisestä tai jostain rajusta elämän muutoksesta. Ei myönnetä kuin lakkarit. Vuonna 1980 tehty konkurssi ja siitä jääneet massiiviset velat, joita ei ikinä pysty maksamaan, niin voidaan toki myöntää.
- Jurppits
vakuutuskollega kirjoitti:
Sen verran lisään kollegan kaneetteihin, jotta mikäli maksuhäiriöt ovat tulleet lähiaikoina ja mikäli niitä on kertynyt tasaisesti kertoo se jotain ihmisen käyttäytymisestä tai jostain rajusta elämän muutoksesta. Ei myönnetä kuin lakkarit. Vuonna 1980 tehty konkurssi ja siitä jääneet massiiviset velat, joita ei ikinä pysty maksamaan, niin voidaan toki myöntää.
Keitä tai mitä ovat "lakkarit"?
- lakkarit
Jurppits kirjoitti:
Keitä tai mitä ovat "lakkarit"?
Sori triviaalinimitys. Lakisääteiset vakuutukset.
- talousrikollinen
olen jo yrittänyt näistä suurimmista vakuutusyhtiöistä, eikä onnistu. Auto maksoi 300e ja liikennevakuutus siihen olisi noin 600-700e/vuosi. Taidan pistää läskiksi ja körötellä ilman vakuutuksia ja kun katsastus lähenee niin myydään romu pois pilkkahintaan. Tähän sitten mennään kun ei anneta sitä mikä olisi pakollinen. Kuluttajaneuvojalta sain sellaisen tiedon että vakuutusyhtiöt toimivat lainvastaisesti kun vakuutushan maksetaan etukäteen ja kyseessä on vieläpä pakollinen vakuutus mitä kieltäydytään antamasta.
- Tilipuhdas
Liikennevakuutuksen saat toki, kunhan maksat sen etukäteen eli menet kiltisti vakuutusyhtiön konttoriin rahojen kanssa. Ei tarvitse täällä kiukutella ja keksiä tarinoita. Tai aja toki ilman vakuutusta, kun aiheutat vahingon niin maksat 6-kertaisena vakuutusmaksun.
- en maksa
Tilipuhdas kirjoitti:
Liikennevakuutuksen saat toki, kunhan maksat sen etukäteen eli menet kiltisti vakuutusyhtiön konttoriin rahojen kanssa. Ei tarvitse täällä kiukutella ja keksiä tarinoita. Tai aja toki ilman vakuutusta, kun aiheutat vahingon niin maksat 6-kertaisena vakuutusmaksun.
Jos 1 vuoden maksua en pysty maksaa niin mites sitten 6 kertaisena...HEI HALOO..Ei haittaa vaik menis ulosottoon. Se on kuin hyttysen paska valtameressä. Voivoi vastapuolta jos kolari sattuu. Toivottavasti tömähtäis jonkun vakuutuspomon mersuun...
- katsastamattomalla ja varmaan
en maksa kirjoitti:
Jos 1 vuoden maksua en pysty maksaa niin mites sitten 6 kertaisena...HEI HALOO..Ei haittaa vaik menis ulosottoon. Se on kuin hyttysen paska valtameressä. Voivoi vastapuolta jos kolari sattuu. Toivottavasti tömähtäis jonkun vakuutuspomon mersuun...
sinun nimiisi rekisteröimättömällä autolla ja vielä noi käyttömaksut maksamatta niin et selviä enään sakoilla vaikka vaan polliisi pysäyttäisi sori vaan mene rosikseen silloin.
- liikennevakuutuskorvaa
en maksa kirjoitti:
Ei vastapuolta haittaa sun maksamatta jättämyytesi. Liikennevakuutus korvaa vastapuolen kulut vaikka sitä ei olisi maksettu, autoa katsastettu tai kuski humalassa, huumeissa tai muuten sekopää. Liikennevakuutuksen idea on juuri siinä, että se korvaa syyttömän kulut.
Tuo asenteesi on niin huono, että se nostaa meidän muiden kuskien vakuutusmaksua. Todennäköisesti joudut vielä istumaan, joten et kauheasti ehdi tekemään tuhojasi. - huh,huh
liikennevakuutuskorvaa kirjoitti:
Ei vastapuolta haittaa sun maksamatta jättämyytesi. Liikennevakuutus korvaa vastapuolen kulut vaikka sitä ei olisi maksettu, autoa katsastettu tai kuski humalassa, huumeissa tai muuten sekopää. Liikennevakuutuksen idea on juuri siinä, että se korvaa syyttömän kulut.
Tuo asenteesi on niin huono, että se nostaa meidän muiden kuskien vakuutusmaksua. Todennäköisesti joudut vielä istumaan, joten et kauheasti ehdi tekemään tuhojasi.Vai että linnaan joutuu kun ei oo vakuutusta autossa. Johan jutun keksivät. Ja eiköhän ne vakuutusmaksut nouse teidän tunareitten takia jotka kolaroitte heti ekoilla liukkailla. Tuplavakuutusmaksu teille jotka ette osaa ajaa. Ja kortti pois jos yli kolme kolaria vuodessa. Eiköhän niitä ihmisiäkin kuole enempi tälläisten ajotaidottomien takia. Siitäkin saa linnaa. Ajalehan nätisti ja varo meikäläisiä....HIHHIH...Istumaan vakuutamattomalla autolla...HAHHHAAAHH.
- maksamatta???
katsastamattomalla ja varmaan kirjoitti:
sinun nimiisi rekisteröimättömällä autolla ja vielä noi käyttömaksut maksamatta niin et selviä enään sakoilla vaikka vaan polliisi pysäyttäisi sori vaan mene rosikseen silloin.
eihän tässä siitä ollut kysymys. Eikä myöskään katsastuksesta. Kun katsastus lähestyy niin romu kiertoon..Sillai tätä peliä pelataan.
- heijastuu
huh,huh kirjoitti:
Vai että linnaan joutuu kun ei oo vakuutusta autossa. Johan jutun keksivät. Ja eiköhän ne vakuutusmaksut nouse teidän tunareitten takia jotka kolaroitte heti ekoilla liukkailla. Tuplavakuutusmaksu teille jotka ette osaa ajaa. Ja kortti pois jos yli kolme kolaria vuodessa. Eiköhän niitä ihmisiäkin kuole enempi tälläisten ajotaidottomien takia. Siitäkin saa linnaa. Ajalehan nätisti ja varo meikäläisiä....HIHHIH...Istumaan vakuutamattomalla autolla...HAHHHAAAHH.
Taitaa olla välinpitämättömyytesi auton maksuja kohtaan rikka rokassa. Yksi lisää listaan. Kun lista on täynnä, niin sitten vaan haalarit päälle.
- asiat hoitaisin
heijastuu kirjoitti:
Taitaa olla välinpitämättömyytesi auton maksuja kohtaan rikka rokassa. Yksi lisää listaan. Kun lista on täynnä, niin sitten vaan haalarit päälle.
jos vaan ei vaadittais liikoja. Muuten taidat olla omasta mielestäsi aika meedio kun luulet tietäväsi esimerkiksi mun raha asioista. Mistäs listasta on muuten kyse? kauppalistasta? vai jostain työlistasta kun haalarit pitää päälle heittää? Haalarit laitankin joka arkipäivä päälle kun töihin menen. Vai oliko kyse ruokalistasta kun rokasta puhuit?
- sinä
vaan väpättämään.
- tulee tässä
Auton käyttömaksu pakollinen liikennevakuutus olisi 10% auton hankinta-arvosta. Muut lisävakuutukset asia erikseen. Pointti on että jolla on rahaa ostaa niin on rahaa maksaa. Uusien autojen korjauskin on huomattavasti kalliimpaa kuin vanhojen. Esim: Auto maksaa 1000e joten käyttö pakollinen vakuutus olisi vuodessa 100e. Esim2: Uusi auto maksaa 25000e ja käyttömaksu pakkovakuutus olisi 2500e vuodessa..Reilua. Eikö?
- itku tulee...
Äskenhän kiukuttelitte että kun persaukisilla ei saa olla autoa mutta jos tällainen olisi niin...kaikki olisi tyytyväisiä..
- automaksuista
Näin asiat pitää mennä. Itse omistan noin 10000e arvoisen auton ja oon valmis maksaa 1000e liikennevakuutuksista ja käyttömaksuista vuodessa. Lakiehdotus ministeriöön.
- en tiedä saatko
Sinä vakuutuksia mutta minä olen aina saanut vaikka pahasti palaa punaiset,,,,
On kaskokin, täytyy vain muistaa maksaa laskut kun on saanut vakuutusyhtiön luottamaan. Sain sairauskuluvakuutuksenkin......- kotivakuutuksen
vaikka tuossa välissä joku kaikkitietävä herjaa ettei vakuutuksia saa, kyllä niitä saa, en vain viitsi tässä neuvoa niitä keinoja.
Se on totta että muutama vakuutusyhtiö antaa kelle vaan = kuin naapurin tyttö,
toiset taas pihtaa, eikä anna jos on maksuhäiriöitä. - vakuutuksen
vaikka luottotiedot perseellään. Kyllä hiukka jännitti käydä konttorilla rekisteröimässä auto omiin nimiin. Onnistui ja asiat näiltä osin kunnossa ja aion myös pitää ne kunnossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463959Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363462Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162863Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342709En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102114IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121206Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006