Olet upea =D!
Marttyyri-Mallari TTt!
5
307
Vastaukset
Niin olenkin!!!
"Shekki on jo postissa"
MarttyyriMallari-TTt- **FANI**
Kiitos huomioimisesta ja huomionosoituksesta :)
- NimimerkkiNimimerkki
> Olet upea =D!
Olen eri mieltä. Ihme spämmäävä *******. Mutta tuskinpa hän kaikkia haluaakaan miellyttää, ja mun mielipiteeni on vain mielipide. Oikeassa elämässähän hän voi olla vaikka minkälainen tapaus, vaikkakin epäilen hänen oikean elämän olemassaoloa.
Silly rabbit, trix are for kids.- Sekopäitä riittää
Jep. Itse en jaksa enää lukea lainkaan hänen juttujaan, koska
ne ovat lähes poikkeuksetta typeriä ja lapsellisia. Ilmeisesti
tyyppi luulee olevansa hauska, mutta eipä tunnu olevan. - temeq
Sekopäitä riittää kirjoitti:
Jep. Itse en jaksa enää lukea lainkaan hänen juttujaan, koska
ne ovat lähes poikkeuksetta typeriä ja lapsellisia. Ilmeisesti
tyyppi luulee olevansa hauska, mutta eipä tunnu olevan.Pikku hiljaa tuosta MMttt:stä on tullut perverssillä tavalla orgaaninen osa palstaa. Jees, aloituksissa ei ole näennäisesti päätä eikä häntää, provosointi on liiankin ilmeistä, mutta sitten aina ne lainausmerkkien sisustat nostavat viestinsä kokonaan uudelle tasolle.
Joo, harvoin hän hauska on, tai edes osuva, mutta kokonaisuus on enemmän kuin osiensa summa. Veikkaan, että kaiken takana on pikkasen tuurijuoppo perheenisä, jolla on liikaa aikaa ja ajatuksia.
Niinhän se on, että paskakasassa se kauneinkin kukkanen kukkii, vaikkei niitten päälle ymmärtäis mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176329Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3806142Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695970Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443962Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452365Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42345Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1191403- 121241
- 1861085
- 59887