Scotch

vanha vetäjä

Kaverin vinkistä löysin itseni "juutuupista" ja kas, mitä tulikaan eteen:

http://uk.youtube.com/watch?v=O3CHvLw_4zs&feature=related

Scotch - "loving is easy"
Italolla siis jatketaan tällä palstalla...

Onko muistikuvia tai tietoa joillakin?
Itse en nopealla haulla levyistäni saanut käsiini heidän tuotantoaan..... -hitto.

7

442

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Janzu

mm. tuolta löytyy:
      http://www.discogs.com/artist/Scotch

Kuuluu eittämättä Italo-Discon "Hall of Fameen".

Tuon loistavalta Evolution albumilta löytyvän mainitsemasi hienon klassikon lisäksi tunnetuimpia sinkkuja "Disco Band" kaikkine köhinöineen, Take me up, Pictures, Mirage...

• PatrickC

Heikosti löytyi, mutta sen verran kuitenki että tuo mirage hyllyssä oli! Ja sen myötä löytyi tämä Lee Marrow: mr.fantasy KLASSIKKO.

http://www.youtube.com/watch?v=T_tw53TQQdE

Havaittavissa oli kuin olikin Patrickin ja Sylvesterin väsäämän Do You Wanna Funk Biisin riffi.

• Janzu

Sinkkuhan on kannen mukaisesti omistettu Patric Cowleyn muistolle.

Hienoja artisteja/kokoonpanoja kaikki mainitut.

• Discosusi
    • italomania

Toimii ! Mirage,Take Me Up,Disco Band jne.Netistä olen ison kasan poiminut mp3.Sia juuri viime aikoina.Löytyy niitä : ) En vaan taida voida kertoa mistä tällä palstalla...

• Ike

Disco band! tupakkayskä/keuhkotautisen biisi.
        Tässä biisissä on sitä menoa ja meininkiä.
        Nauroin sitä ensimmäistä kertaa kuullessani aivan kippurassa.

• Typsykkä

Hitsi ku o hyvä linkki; löysin sen kautta ihanii biisei. Onks tää kasarii ? Radiorama on loistava bändi !! Onko sitä olemas viä ?? Hitsi kun sill laulajalla o miehekäs ääni !! Onks jossai kasaribileitä ? OOn 18 wee .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1672
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1498
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      933
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      869
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      831
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      748
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      740
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      738
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      710
    Aihe