Taannoin yllättäen useat naiset tulivat juttelemaan minulle kaupoissa ym. En ollut koskaan heitä aiemmin tavannut ja ujo kun olen luonteeltani, oma osuuteni keskustelun jatkamisesta jäi heikoksi. Sekin hämmensi, ettei KOSKAAN aiemmin tällaista ole tapahtunut ja muutamat naisista olivat häkellyttävän kauniita. Yksikin nainen edelläni kassajonossa jäi ostosten maksamisen jälkeen katsomaan ja seuraamaan minua uteliaana.
En ole muuta selitystä keksinyt asialle kuin, että juuri tuolloin työtehtäväni vaihtui sellaisiksi, jota olen aina toivonut. Muutaman päivän tuntui niin onnelliselta kuin olisin liihoitellut pilvissä, koska aiemmat työtehtävät olivat vuosia jatkunutta sietämätöntä piinaa.
Harmi vaan, että onnellisuutta ei voi teeskennellä ja aloitteelliset naiset ovat nyt tyystin kaikonneet.
Onnellisuus?
3
822
Vastaukset
- Näinseon
Kyllähän se niin on, että iloisen ja onnellisen oloinen ihminen on huomattavasti
kutsuvamman oloinen kuin itsesäälissä rypevä myrtsi.
Kyllä itsekin jossain yökerhossakin mielummin hakeutuu hymyileväisen ja
tasapainoisen ihmisen seuraan, kuin kaikille mököttävän ja olomassaoloaan
anteeksipyytävän ihmisen seuraan.
Tyytyväisyys itseensä säteilee myös ulospäin. Tiettyyn rajaan asti
se on erittäin hyvä asia, mutta liika on liikaa. Itserakkaus kun ei ole enää
positiivinen piirre.
Niinhän se on, että kyllä suhteeseenkin haluaa ennemmin itseensä tyytyväisen
kanssa, kuin epävoivoisen ja huonoitsetuntoisen kanssa. Ei ole kivaa
jos joutuu heti toimimaan jonkinlaisena terapeuttina uudelle
kumppaniehdokkaalle. - :) :) :)
No oliko tuo nyt jokin yllätys? Varsinkin, kun nykyään niin moni suomalainen mies on katkera naisvihaaja, jonka seurassa saa pelätä henkensä puolesta, niin kyllähän positiivisen oloisella miehellä on kysyntää.
se niin on että kun menee hyvin niin sen viestittää olemuksellaan koko ulkopuoliselle maailmalle vaikka sitä ei itse tidostakaan. ja tottakai se herättää kiinnostusta jos olet positiivisen näköinen ja säteilet hyvää oloa, se saa ympärillä olevatkin ihmiset usein positiivisemmalle tuulelle. kun menee hyvin niin on itsevarmempi ja se näkyy ulospäin, itsevarmuus on sellainen asia joka vaikuttaa hyvin paljon vuorovaikutuksissa. ole itsevarma ja ajattele positiivisesti niin kyllä ne naiset vielä sinun luoksesi tulevat ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1226292Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631584020Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503335Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4772839Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2771838Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341516- 871426
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151366Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1691348Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141293