Heippa,
Mulle on ilmestynyt tuonne lantiolle, yläreisien sivuille sellaiset mahdollisesti selluliitista muodostuneet löysät "pahkurat", enkä ymmärrä mistä tuo johtuu ja miten ne on just siellä!
Toki kaikilla rasva kertyy eri paikkoihin, yksilöitä kun ollaan, mutta itselläni ihmettelen suuresti, sillä jenkkakahvoja ei ole ja painoltani olen jopa alipainoinen. Ylävartalo pelkkää luuta ja nahkaa, mutta pepussa ja reisissä selluliittia.. Kiloja pitäisi kuulemma saada lisää, mutta kun katson reisiä ja pyllyä, tuntuu että ennemminkin pitäisi saada jotakin pois.
Onko kellään näitä samanlaisia "pahkuroita" ja miten olette mahd. päässeet niistä eroon? (lisäselityksenä siis, että kun esimerkiksi nojaa suorilta jaloilta eteenpäin, niin kylkiin ilmestyvät ylimääräiset "pallukat". ;))
Jumppaan paljon, ja ulkoilen ja urheilen, ruokatottumukset on terveelliset, mutta nuo ei lähde. Onkohan kylkiasennossa jalkojen nostelu ym. tehokkainta kotijumppaa tähän ongelmaan?
hjälp!
yläreisien-lantion seudun "pahkurat"
4
1420
Vastaukset
- hmhm
selluliitti EI TULE ainoastaan lihaville. selluliitti ei katso sitä paljonko painat.
ja mitä tarkoitat "pahkuroilla"?
rasvaa (läskiä) vai mitä?
selluliittihän ei ole läskiä vaan kuona-aineita. rupea liikkumaan niin aineenvaihdunta vilkastuu ja kuona-aineet lähtee liikkeelle.- toinen hoikkis
Selluliitti ON läskiä, ihon omaa rasvasolukkoa joka ilmenee epätasaisesti. Se on siis rasvaa, eikä mitään kuona-aineita.
- hgjghfjg
toinen hoikkis kirjoitti:
Selluliitti ON läskiä, ihon omaa rasvasolukkoa joka ilmenee epätasaisesti. Se on siis rasvaa, eikä mitään kuona-aineita.
yhdyn tuohon kuona-aineisiin, koska tiedän asian olevan näin.
olen kosmetologi, erikoisuutena selluliitin poisto. - sistä...
hgjghfjg kirjoitti:
yhdyn tuohon kuona-aineisiin, koska tiedän asian olevan näin.
olen kosmetologi, erikoisuutena selluliitin poisto.selluliittia poistat. Rasvaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024537Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743831334- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091042Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86940Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
- 64866
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11862Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826