Kyseessä on J. Sylvain / Friz Gustav -kaksikon tekemä upea haitari-kappale. Tehty ehkä joskus 1930-luvulla ?.
Mistähän löytyisi SANAT tai nuotit ko. kappaleeseen. Edes kirjastohaku ei anna kirjallisuutta ko. kappaleesta. Levytys kyllä löytyy.
Med Hundra Dragspel Och En Flicka
1
365
Vastaukset
- Hemuli7000
Suora vastaukseni edellä annettuun (ja tässä yhteydessä, puhutellessani edellä mainitun, 'edellä annetun' viestin lähettäjää henkilökohtaisesti) ja edellä antamaasi kysymykseen on seuraavan kaltainen:
Suoranaisesti en osaa äkkiseltään antaa tähän mitään yksiselitteistä ratkaisua tai vastausta oman tietouteni pohjalta, johtuen kyseisen kysymyksen sangen visaisesta ominaislaadusta ja luonteesta. Kysymys oli myös vastattavuudeltaan, minun mielestäni, minulle itselleni, sangen haastava ja haasteellinen.
Näistä seikoista johtuen en nyt sinulle, ikävä kyllä, ja mitä mitä syvimmin tässä nyt pahoittelen, kykene täysin pyytämäsi toivomasi kaltaista vastausta antamaan.
Veikkaisin kuitenkin että kyseisen levyn löytäminen saattaisi olla mahdollista tämän niinsanotun Intterneet-tietoverkon välityksellä ja kautta. Täällä interneetissä on nimittäin runsaat määrät erinäistä tietoutta ja myöskin näin ollen mahdollisuuksia hakea tietoa. Eli voisit katsoa löytyykö mainitsemaasi musiikkikappalesta interneetihaulla esim. osoitteessa http://www.google.com
Toivottavasti tästä oli edes vähän apua.
Sydänmellisin terveisin
Edgar Gregorius Smithson
28.3.2008 klo 15:40
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1245151Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1754892"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste673346Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1072946Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan242253Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2361702Toivottavasti odotat minua
Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.771231- 981216
Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.69921Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä
Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.93853