Kyseessä on J. Sylvain / Friz Gustav -kaksikon tekemä upea haitari-kappale. Tehty ehkä joskus 1930-luvulla ?.
Mistähän löytyisi SANAT tai nuotit ko. kappaleeseen. Edes kirjastohaku ei anna kirjallisuutta ko. kappaleesta. Levytys kyllä löytyy.
Med Hundra Dragspel Och En Flicka
1
346
Vastaukset
- Hemuli7000
Suora vastaukseni edellä annettuun (ja tässä yhteydessä, puhutellessani edellä mainitun, 'edellä annetun' viestin lähettäjää henkilökohtaisesti) ja edellä antamaasi kysymykseen on seuraavan kaltainen:
Suoranaisesti en osaa äkkiseltään antaa tähän mitään yksiselitteistä ratkaisua tai vastausta oman tietouteni pohjalta, johtuen kyseisen kysymyksen sangen visaisesta ominaislaadusta ja luonteesta. Kysymys oli myös vastattavuudeltaan, minun mielestäni, minulle itselleni, sangen haastava ja haasteellinen.
Näistä seikoista johtuen en nyt sinulle, ikävä kyllä, ja mitä mitä syvimmin tässä nyt pahoittelen, kykene täysin pyytämäsi toivomasi kaltaista vastausta antamaan.
Veikkaisin kuitenkin että kyseisen levyn löytäminen saattaisi olla mahdollista tämän niinsanotun Intterneet-tietoverkon välityksellä ja kautta. Täällä interneetissä on nimittäin runsaat määrät erinäistä tietoutta ja myöskin näin ollen mahdollisuuksia hakea tietoa. Eli voisit katsoa löytyykö mainitsemaasi musiikkikappalesta interneetihaulla esim. osoitteessa http://www.google.com
Toivottavasti tästä oli edes vähän apua.
Sydänmellisin terveisin
Edgar Gregorius Smithson
28.3.2008 klo 15:40
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893308
- 623067
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332550- 802343
- 802313
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j401996- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311519