Kyseessä on J. Sylvain / Friz Gustav -kaksikon tekemä upea haitari-kappale. Tehty ehkä joskus 1930-luvulla ?.
Mistähän löytyisi SANAT tai nuotit ko. kappaleeseen. Edes kirjastohaku ei anna kirjallisuutta ko. kappaleesta. Levytys kyllä löytyy.
Med Hundra Dragspel Och En Flicka
1
355
Vastaukset
- Hemuli7000
Suora vastaukseni edellä annettuun (ja tässä yhteydessä, puhutellessani edellä mainitun, 'edellä annetun' viestin lähettäjää henkilökohtaisesti) ja edellä antamaasi kysymykseen on seuraavan kaltainen:
Suoranaisesti en osaa äkkiseltään antaa tähän mitään yksiselitteistä ratkaisua tai vastausta oman tietouteni pohjalta, johtuen kyseisen kysymyksen sangen visaisesta ominaislaadusta ja luonteesta. Kysymys oli myös vastattavuudeltaan, minun mielestäni, minulle itselleni, sangen haastava ja haasteellinen.
Näistä seikoista johtuen en nyt sinulle, ikävä kyllä, ja mitä mitä syvimmin tässä nyt pahoittelen, kykene täysin pyytämäsi toivomasi kaltaista vastausta antamaan.
Veikkaisin kuitenkin että kyseisen levyn löytäminen saattaisi olla mahdollista tämän niinsanotun Intterneet-tietoverkon välityksellä ja kautta. Täällä interneetissä on nimittäin runsaat määrät erinäistä tietoutta ja myöskin näin ollen mahdollisuuksia hakea tietoa. Eli voisit katsoa löytyykö mainitsemaasi musiikkikappalesta interneetihaulla esim. osoitteessa http://www.google.com
Toivottavasti tästä oli edes vähän apua.
Sydänmellisin terveisin
Edgar Gregorius Smithson
28.3.2008 klo 15:40
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273513- 412339
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352178Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71937Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431532- 381379
- 1271262
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591210Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451155- 131149