Hyvä ja edullinen kampaamo Vantaalla

Juuri muuttanut

Olen vasta länsi-Vantaalle muuttanut opiskelijatyttö. Onko Vantaalla mitään hyvää kampaamoa, josta saa edullista palvelua? Kokemuksia? Joku helsinkiläinen käy myös, mutta hiukset pitäisi saada alle 30€ leikattua :) kiitos

16

6890

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KritikaL

      sellanen kun Silkkitehtaan parturi (www.parturipiste.fi). Aivan loistava paikka ja hinnat alkaen 15€.

      • ...

        tuota pitääkin kokeilla :) nettisivujen perusteella vaikutti oikein sopivalta paikalta.


      • mieti vielä
        ... kirjoitti:

        tuota pitääkin kokeilla :) nettisivujen perusteella vaikutti oikein sopivalta paikalta.

        en suosittele!!!!! monilla huonoja kokemuksia...


    • öylätti

      Oli muuten törkeen kallis kampaaja, vai mitä sanotte että tunti ja 15 min:tin työstä veloitettiin 140e. Kyllä luitte oikein! Mulla oli lyhyet hiukset eli ei olkapäille, kaksi väriä ja 10min pikaleikkaus ja pelkkä pikaföönays. AHNEUTTA sanon minä! Tidän mistä puhun koska olen itse entinen part,kampaaja. On minun mielestä surullista että kampaajat kynivät asiakkaansa rahatkin. Onko se vuokrahuoneisto niin kallis? vai missä mättää? Tämä tapahtui helmikuussa 2008.

      • hiushuoleton

        Minä oon käynyt jo vuosia Salon Piitassa Isomyyrissä. Siellä kaikki osaa leikata ja värjätä hyvin ja ajan saa tosi nopeestikin, ei tarvitse kuukautta aijemmin varata aikaa.Hinnat löytyy niiten kotisuvuilta - eikä törky kallis.


      • Anonyymi

        Täsmälleen kokemuksesta samaa mieltä. Vahvoista pitkästä tukasta otetaan lisähintaa mutta harvenevista ikääntyvän hiuksista ihan listan mukainen hinta. Permanenttiäkään ei saa kuin joka työvaihe on erikseen hinnoiteltu. Muutamia vuosia sitten kampaaja kertoi millainen kampaustyyli asiakkaalle sopisi mutta nyt vaikka kuinka selostan kuvankin kera niin ei mene perille. Maksat kovan hinnan mutta mitään takuita et saa jotta saisit haluamasi hiukset. Taitaviakin on mutta harvassa .


      • Anonyymi
        hiushuoleton kirjoitti:

        Minä oon käynyt jo vuosia Salon Piitassa Isomyyrissä. Siellä kaikki osaa leikata ja värjätä hyvin ja ajan saa tosi nopeestikin, ei tarvitse kuukautta aijemmin varata aikaa.Hinnat löytyy niiten kotisuvuilta - eikä törky kallis.

        Olen käynyt siellä joskus kauan jolloin heillä oli ihan normi hinnat. Nyt ovat parin vuoden aikana nostaneet hurjiin hintoihin vaikka paikka on todella huono. En niitä hintoja ymmärrä, siksi en siellä käykään. Etsivä löytää…


    • Nipsis

      Mitä kokemuksia Silkkitehtaan parturista viime aikoina?

      • Hair Maison

        Hair Maison Kannelmäessä on erittäin hyvä. Pääsee suoraan juna-asemalta sinne ja tosi rauhallinen paikka.


      • Varoituksen sana

        Ostitko kenties myös Citydealista lahjakortin sinne? Niin minäkin ja tulos oli niin kauhea, että kirjaimellisesti itkin kotona. Ja voisin jotenkin ymmärtää, jos olisin vaatinut jotain vaikeaa, mutta pyysin tasapitkää polkkatukkaa. Se mitä sain, muistuttaa variksenpelättimen tukkaa takatukalla höystettynä. Ajattelin vielä kampaamossa, että kyllä se siitä, kunhan pääsen kotiin ja laitan sen itse, mutta ei.
        Muutenkin aikataulu oli aivan liian tiukka, koska pakettiin kuului kumien ja ripsien värjääminen sekä pesu leikkaus föönaus. Seuraava asiakas oli jo tullut, kun hiuksianu vasta alettiin leikata. Siitä johtuen leikkaus olikin niin nopea, etten edes tajunnut mitä siinä oikein tapahtui. Lisäksi ennen hiusten pesua kampaaja totesi, ettei aio pestä hiusta, joka leikataan pois ja otti harjaamattoman, nutturalla olleen tukkani sumpussa käteen ja leikkasi siitä noin vain ainakin 10 senttiä pois. Sen olisin voinut tehdä itsekin, mutta siihen on syynsä miksi en tee. Lisäksi, sillä aikaa kun minulle laitettiin kestöväriä ripsiin kampaaja kävi ilmeisesti aineen vaikuttaessa välissä tupakalla ja haisi myös sille koskiessa kasvoihini.

        Toisaalta yhden ihmisen yksi huono kokemus ei tee koko paikasta huonoa ja onhan siellä muitakin kampaajia, mutta en kyllä itse sinne enää uudestaan mene.


      • kertokaahan

        Tähän kaipaisin myös vastauksia. Pakko löytää edullisempi kampaamo kuin Carusell, ei vaan rahat enää riitä moiseen. Silkkitehtaan parturipiste kuulostaa ainakin edulliselta..?


    • tyytyäväinen asiakas

      mä kävin eilen ruskeasannalla sellaises ku hiuksenhieno, todella hyvä saiakaspalvelu, ei ollut jostain syystä mennyt netin kautta varaus perille mutta oli tilaa joten pääsin ja siellä tyttö leikkasi just sellaiset hiukset kun haluisn, kerranki olen tyytyväinen, ja hintaki oli vain 25€ miniuspuoli että sinne menee bssit oli se 63 ja sit 623

    • mielensä pahoittaja

      Silkkitehtaan parturi hyvä,mutta varoisin Tikkurin parturipistettä.Pilattiin hiukset,
      väriaineilla.korvaukseksi tarjottiin itsepintaisesti lisää väriä.Muuhun korvaukseen ei suostuttu.Omistaja haukkui puhelimessa ,provosoi lällättelevään tyyliin,puhui kaiken kahteenkertaan peräkkäin asiat ,puhui päälle kaiken aikaa .Ei minkään laista vastuuta koko firmalla ,eikä asiakaspalvelutaitoja.Puhutaan alaarvoisesti ,se ja sille ,näin ei ihmiselle puhuta.Kerran on aiemmin mennyt pilalle ,mutta nekin kerrat on asiallisesti eräässä kampaamoissa hoidettu.Mielestäni muutenkin tikkurilan huonoimmaksi luokittelisin osaamiseltaan.En käytä enää kyseisen firman pallveluja.

    • Salon Josefina

      Tikkurilan Salon Josefina! Aina olen saanut hyvää palvelua ::)) Sijaitsee Tikkurilassa peltolantorilla. Ainut huonopuoli, että jos alle 30e pitäis päästä niin siellä maksaa 44e leikkaus ja pesu. Mutta itse mielummin maksan kuin tingin laadusta, vaikka itsekkin olen opiskelija.

    • Kauniitkutrit

      Hei.Meiltä löytyy edullinen ja kotoisa koko perheen parturi-kampaamo.Hiusten pesu,leikkaus ja föönaus on 29€.Liikkeemme on toiminut jo 50 vuoden ajan,joten asiantuntemusta meiltä löytyy.Miesten hiukset ovat 26€.Lämpimästi tervetuloa!
      PARTURI-KAMPAAMO OILI SAARIKOSKI Kiekkotie 4,Rajakylä,Vantaa.

    • Anonyymi

      Mitäs palvelua " pa " asiakas toivoo ?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3387
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2035
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1678
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1583
    5. 80
      1135
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      996
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      122
      926
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      855
    Aihe