Eli mistä kannattaa etsiä pääkaupunkiseudulta liisari palauttettuja autoja esim. maxima ym.
Olisko linkki vinkkejä?
Leasing-palautuksia kaupan, missä?
15
6337
Vastaukset
- Kaikissa liikkeissä
Kyllä pk-seudulla on kaikissa merkkiliikkeissä leasing-palautettuja autoja, eli varmaan Maximaa etsiessä kannattaa mennä autokeskukseen, audia etsivälle Audi-centtereihin jne. Lisäksi mm Ald:llä on oma myyntipiste, missä myyvät noita leasing-palautuksia..
Mutta sitä kysyn, miksi ihmeessa haluat ostaa leasing-auton? Firmassamme on yli 100 leasing-autoa, ja suurin osa käyttäjistä ei välitä tuon taivaallista autostaan. Keskivertokäyttäjän autokohtelu on uskomattoman huonolla tasolla. Tämä ei johdu vain meidän firmasta, vaan kyllä kyse on yleisestä trendistä. Itse en osta käytettynä kuin yksityisten omistamia autoja.
Jos etsit isoa sedania, niin maximan kohdalla on varmaan niin, että suurin osa niistä on liisareita. Kannattaisi suunnata katseet skoda Superbbiin, on parempi auto kuin maxima, löytyy niin yksityisten omistamia kuin liisareitakin.- luigi
Viisas neuvo sitä kannattaa noudattaa,jos joku Suomalainen firma on ollut niin hölmö,että on liisannut lotjamaisen maximan ja hävittänyt kallisarvoista valuuttaa kaukoitään ,niin jätetään vaan lasipalatsiin happanemaan.
- vaihtajat
Mitä eroa on leasing autolla ja kahden vuoden välein vaihtavalla? Kun uuden auton takuu on voimassa, voit antaa lapikasta surutta, takuu korvaa kaiken.
Leasing firmojen autoissa on yksi omistaja, takuukilometrit, huollot tehty ajallaan ja yleensä 12kk:n takuu. Suosittelen. - yhtään mistä puhut
vaihtajat kirjoitti:
Mitä eroa on leasing autolla ja kahden vuoden välein vaihtavalla? Kun uuden auton takuu on voimassa, voit antaa lapikasta surutta, takuu korvaa kaiken.
Leasing firmojen autoissa on yksi omistaja, takuukilometrit, huollot tehty ajallaan ja yleensä 12kk:n takuu. Suosittelen.Vai on huollot ajallaan tehty? Mitä meidän firmasta on kokemuksia (olen siis autohallinta-puolella töissä) eivät käyttäjät todellakaan huolla autojaan ajoissa, koska ei ole penniäkään kiinni. Myöskään kaikkia vikoja ei jakseta korjauttaa, jos ne eivät arkea haittaa. Rengaspaineita ei katsota, vanteista ei piitaja jne. Yksityinen sentään maksaa rengaskulut ja omavastuut omasta pussista, työsuhdeautoilija yleensä ei.
Työsuhdeautoilijalla ei ole penniäkään kiinni, omistajalla aina on, siksi omistaja jaksaa huolehtia autostaan, huolloista, kunnosta, maalipinnasta, muutenkin on autostaan tarkempi. Työsuhdeautoilija ei jaksa vähää välittää autostaan, etenkin viimeisenä leasing-vuotena voi kohtelu olla aivan uskomatonta.
Työsuhdeautoissa on ehkä yksi omistaja, mutta käyttäjiä voi olla useita. Meidänkin firmassa yli puolella autoista vaihtuu käyttäjä jossain vaiheessa (monikansallisen firman arkea). Kierrätys-autoista piitataan vielä normaalia vähemmän.
Et todella tiedä mitä suosittelet. Tai sitten olet ald:n vaihtoautomyyjä.. - olla jo
luigi kirjoitti:
Viisas neuvo sitä kannattaa noudattaa,jos joku Suomalainen firma on ollut niin hölmö,että on liisannut lotjamaisen maximan ja hävittänyt kallisarvoista valuuttaa kaukoitään ,niin jätetään vaan lasipalatsiin happanemaan.
nukkumassa vai livahditko salaa koneelle purkautumaan. Ei ole koulukiusattuna olo helppoa. Sen näkee näistä aivopieruista jota tänne ilta illan jälkeen ilmestyy. Toivottavasti muut amikset ei sinua poloista huomenna kiusaa.
- työpaikkaa
yhtään mistä puhut kirjoitti:
Vai on huollot ajallaan tehty? Mitä meidän firmasta on kokemuksia (olen siis autohallinta-puolella töissä) eivät käyttäjät todellakaan huolla autojaan ajoissa, koska ei ole penniäkään kiinni. Myöskään kaikkia vikoja ei jakseta korjauttaa, jos ne eivät arkea haittaa. Rengaspaineita ei katsota, vanteista ei piitaja jne. Yksityinen sentään maksaa rengaskulut ja omavastuut omasta pussista, työsuhdeautoilija yleensä ei.
Työsuhdeautoilijalla ei ole penniäkään kiinni, omistajalla aina on, siksi omistaja jaksaa huolehtia autostaan, huolloista, kunnosta, maalipinnasta, muutenkin on autostaan tarkempi. Työsuhdeautoilija ei jaksa vähää välittää autostaan, etenkin viimeisenä leasing-vuotena voi kohtelu olla aivan uskomatonta.
Työsuhdeautoissa on ehkä yksi omistaja, mutta käyttäjiä voi olla useita. Meidänkin firmassa yli puolella autoista vaihtuu käyttäjä jossain vaiheessa (monikansallisen firman arkea). Kierrätys-autoista piitataan vielä normaalia vähemmän.
Et todella tiedä mitä suosittelet. Tai sitten olet ald:n vaihtoautomyyjä..Parhaassa tapauksessa auton käyttäjiä on yksi ja se on lähin työkaverisi, joka kertoo prikulleen kaikki viat autosta. Miten muutoin saat myytävästä autosta tarkan vikalistan?
Leasing-sopimuksessa on tarkka kuvaus huoltoväleistä, siitä ei voi paljoa poiketa.
Kun autossa on 12kk:n takuu, niin viat korjataan samantien, eikö vain?
Rengaspaineiden ja vanteiden ongelmat näkyvät renkaasta silmämääräisesti, eikö?
Omistaja maksaa omasta pussistaan huollot, maalipinnan korjaukset ja takuun ulkopuoliset korjaukset. Mikään ei ole niin lähellä kuin oma lompakko.
Jos auto on ollut yksityisellä, niin mistä tiedät, ettei mittaria ole ruuvattu?
En ole ald:n myyjä, mutta veli osti sieltä Opel Astran 3 vuotta sitten. Ja on ollut erittäin tyytyväinen. - ero...
vaihtajat kirjoitti:
Mitä eroa on leasing autolla ja kahden vuoden välein vaihtavalla? Kun uuden auton takuu on voimassa, voit antaa lapikasta surutta, takuu korvaa kaiken.
Leasing firmojen autoissa on yksi omistaja, takuukilometrit, huollot tehty ajallaan ja yleensä 12kk:n takuu. Suosittelen.Se on ero, että toinen on oma ja toinen ei. Jos oma on nuhjuinen ja huonosti pidetty, ja välinpitämättömästi kohdeltu, on sen vaikutus auton arvoon omasta pussista pois. Jos taas kyseessä on leasing auto, jälleenmyyntiongelmat eivät ole sinun päänsärkysi.
Itse kyllä kohtelen työsuhde leasingiani hyvin, mutta ei kyllä samalla tavalla harmita, jos vaikka kivi napsahtaa lasiin, tai joku tekee kolhun parkkipaikalla ... - huoltoväleistä
työpaikkaa kirjoitti:
Parhaassa tapauksessa auton käyttäjiä on yksi ja se on lähin työkaverisi, joka kertoo prikulleen kaikki viat autosta. Miten muutoin saat myytävästä autosta tarkan vikalistan?
Leasing-sopimuksessa on tarkka kuvaus huoltoväleistä, siitä ei voi paljoa poiketa.
Kun autossa on 12kk:n takuu, niin viat korjataan samantien, eikö vain?
Rengaspaineiden ja vanteiden ongelmat näkyvät renkaasta silmämääräisesti, eikö?
Omistaja maksaa omasta pussistaan huollot, maalipinnan korjaukset ja takuun ulkopuoliset korjaukset. Mikään ei ole niin lähellä kuin oma lompakko.
Jos auto on ollut yksityisellä, niin mistä tiedät, ettei mittaria ole ruuvattu?
En ole ald:n myyjä, mutta veli osti sieltä Opel Astran 3 vuotta sitten. Ja on ollut erittäin tyytyväinen.Useimmissa autoissa on nykyään huoltovälinäytöt. Ei ole mitenkään harvinaista, että näytössä on palanut huoltokutsu muutaman kuukauden. Samoin katsastusten kanssa on ongelmia, ei ole harvinaista että käyttäjät ajavat kuukausia katsastamattomalla autolla.
uusien autojen mittarien ruuvaus ei ole enää kovin helppoa, mutta helpoin tapa tarkistaa on pyytää autoliikettä avaamaan mittaristo ja katsoa onko tehdassinetti paikallaan. Suurin mittarin-ruuvaus ryhmä on muuten jobbarit, ei yksityiset autonkäyttäjät.
Vanteiden ja renkaiden vauriot eivät välttämättä näy ulospäin.
Vuoden takuuseen en hirveästi luota, myyjäliikeellä on muutenkin 6kk:n virhevastuu. Takuu kun ei kata kuluvia osia.
Noita 12kk:n takuita saa muuten monista muistakin autoista kuin leasing-autoista. Tuo että käyttäjä on työkaveri, on hyvinkin marginaalitapaus.
Firmamme muuten ei ole autonkäsittelyssä mitenkään poikkeuksellisen huono mesta, vaan keskivertoa parempi. Meillä on otettu myös sanktiot käyttöön, joka tosin siisti tilannetta vain hieman.
Edelleen, oma on oma ja vieras on vieras, siitä ei pääse mihinkään.
Tämä ei kumoa sitä, etteikö leasing-käyttäjissä olisi niitä, jotka pitävät autostaan huolta, eikä sitä etteikö voisi saada hyviä käytettyjä. Mutta kokonaisuutena, riskit ovat suuremmat kuin yksityisessä käytössä olleella autolla. - iso C
huoltoväleistä kirjoitti:
Useimmissa autoissa on nykyään huoltovälinäytöt. Ei ole mitenkään harvinaista, että näytössä on palanut huoltokutsu muutaman kuukauden. Samoin katsastusten kanssa on ongelmia, ei ole harvinaista että käyttäjät ajavat kuukausia katsastamattomalla autolla.
uusien autojen mittarien ruuvaus ei ole enää kovin helppoa, mutta helpoin tapa tarkistaa on pyytää autoliikettä avaamaan mittaristo ja katsoa onko tehdassinetti paikallaan. Suurin mittarin-ruuvaus ryhmä on muuten jobbarit, ei yksityiset autonkäyttäjät.
Vanteiden ja renkaiden vauriot eivät välttämättä näy ulospäin.
Vuoden takuuseen en hirveästi luota, myyjäliikeellä on muutenkin 6kk:n virhevastuu. Takuu kun ei kata kuluvia osia.
Noita 12kk:n takuita saa muuten monista muistakin autoista kuin leasing-autoista. Tuo että käyttäjä on työkaveri, on hyvinkin marginaalitapaus.
Firmamme muuten ei ole autonkäsittelyssä mitenkään poikkeuksellisen huono mesta, vaan keskivertoa parempi. Meillä on otettu myös sanktiot käyttöön, joka tosin siisti tilannetta vain hieman.
Edelleen, oma on oma ja vieras on vieras, siitä ei pääse mihinkään.
Tämä ei kumoa sitä, etteikö leasing-käyttäjissä olisi niitä, jotka pitävät autostaan huolta, eikä sitä etteikö voisi saada hyviä käytettyjä. Mutta kokonaisuutena, riskit ovat suuremmat kuin yksityisessä käytössä olleella autolla.Huoletonta pitoa tosiaan.
Viimekertaisen liisariautoni kävi tasan kolme kertaa pesussa 36kk aikana, nämä aina ennen oman loman alkua.
Huoltoväli oli liian pitkä, öljyä kului kaikilla vaihtoväleillä enemmän kuin pitäisi, mutta aina ei ollut aikaa mennä huoltoon juuri silloin kun tuo öljyvalo vilahti esim liikenneympyrässä... ihan samantekevää. Kerran ajelin hesasta turkuun ja öljyvalo loisti melkein koko matkan, lähtö oli aikaisin - huolto ei ollut auki, turussa sitten pitkin hampain merkkihuollon kautta ennen kotimatkaa... oli se komeeta kun mottiin valutettiin pitkälti toista litraa ööliä, helvetin ranskalaiset öljysyöpöt. - iso C
iso C kirjoitti:
Huoletonta pitoa tosiaan.
Viimekertaisen liisariautoni kävi tasan kolme kertaa pesussa 36kk aikana, nämä aina ennen oman loman alkua.
Huoltoväli oli liian pitkä, öljyä kului kaikilla vaihtoväleillä enemmän kuin pitäisi, mutta aina ei ollut aikaa mennä huoltoon juuri silloin kun tuo öljyvalo vilahti esim liikenneympyrässä... ihan samantekevää. Kerran ajelin hesasta turkuun ja öljyvalo loisti melkein koko matkan, lähtö oli aikaisin - huolto ei ollut auki, turussa sitten pitkin hampain merkkihuollon kautta ennen kotimatkaa... oli se komeeta kun mottiin valutettiin pitkälti toista litraa ööliä, helvetin ranskalaiset öljysyöpöt.Juu ja myynti-ilmoituksessa luki jotta "erittäin hyväkuntoinen täydellisen huoltohistorian omaava tilava farmari."
Että onnea matkaan, fixari tekee huonommallakin pidolla olleesta kiiltävän... myllytyksellä himmeä pintakerros maalista pois jne ja niin on mummo mielissään kun tuli ostettua varsinaisen helmen.
- Ohi ajanut
mm Vantaalla ihan myymälä jossa voi käydä potkimas renkaita, käy vilkaisemassa:
http://www.aldautomotive.fi/dispatcher
Mikä sit on hintaluokka ns "normaaleihin" liikkeisiin verratuna, ei osaa sanoa, mut liisarista palautunut auto on useimmiten järkevä valinta - varsinkin jos on ollu sopparissa mukana huollot.
Palautin just ite 3,5 vuotta vanhan liisariauton - huollot kaikki tehty, mittarissa vajaa 70 tkm eikä mitään vikaa missään. Uudemmissa autoissa on hyvä kun ne herjaa heti ku on aika kurvata huoltoon, eipähän pääse unohtumaan... =))- 34>43
Suorakauppa.fi myy leasingpalautukset ja rahoitus yhtiöiden poisotto autot.
- himokas autoilija
34>43 kirjoitti:
Suorakauppa.fi myy leasingpalautukset ja rahoitus yhtiöiden poisotto autot.
loimaalla myös myy ex-liisareita ja poisottoja. suurinosa hyviä.
- repsikka1
himokas autoilija kirjoitti:
loimaalla myös myy ex-liisareita ja poisottoja. suurinosa hyviä.
Autohuuto.fi tarjoaa satoja vaihtoautoja nettohinnoin tukkuostajille. Täytyy olla vain yritys että pääsee noita tarjouksia. tekemään.
Meidän firmalle on ostettu sieltä pari Vehon pakua.
- nopew
oliko hyviä pakuja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236809Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää401221Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271022- 75881
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47824Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59814Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93784Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38771Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14726- 43723