osaako kukaan auttaa minua seuraavassa asiassa. Olen ensimmäisen vuoden lastentarhanopettajaopiskelija (savonlinna), ja vailla kesätöitä. Mielelläni haluaisin oman alan töitä, mutta onko tämä käytännössä mahdollista näin lyhyellä koulutuspohjalla? Aiempaa työkokemusta päiväkodista ei ole, muuta kuin kahden viikon tet-jakso. Lähetin erääseen päiväkotiin s-postia, ja vastaus oli että "he eivät valitettavasti voi ottaa ulkopuolelta kesäksikään töihin"?
kesätöihin päiväkotiin?
10
10537
Vastaukset
- näinhän se menee
Jatka vain rohkeasti kyselyä! Parhaimman kuvan annat itsestäsi, jos menet suoraan paikan päälle ja kerrot, että haet kesätyötä. Sähköposteja tulee varmasti useita joka paikkaan, mutta ilmaantumalla paikan päälle saat itsesi jäämään mieleen. Monet hakevat töitä kymmenistä paikoista ennen kuin tärppää. Sinulla alan opiskelijana on varmasti ihan hyvät mahdollisuudet, kunhan vain yrität sinnikkäästi!
- yksityisiä
päiväkoteja. Niiltä et ainakaan saa tuollaista vastausta, ne kun päättää itse ketkä palkkaavat
- afdfww
Kesäisin monet päiväkodit ovat kiinni ja niiden toiminta on yhdistetty muiden päiväkotien kanssa. Tämä siis siksi, että lapsia ei välttämättä kesäisin ole täyttämään kaikkia ryhmiä, eikä näin koko taloa kannata pitää auki. Näin myös työntekijöitä on useampia ryhmää kohden eikä sijaisia tarvita niin paljoa kuin normaalisti. Kaupungitkin hakee yleensä pkapulaisten hommiin lähinnä koululaisia...
- niin paljon lomaa kuin
afdfww kirjoitti:
Kesäisin monet päiväkodit ovat kiinni ja niiden toiminta on yhdistetty muiden päiväkotien kanssa. Tämä siis siksi, että lapsia ei välttämättä kesäisin ole täyttämään kaikkia ryhmiä, eikä näin koko taloa kannata pitää auki. Näin myös työntekijöitä on useampia ryhmää kohden eikä sijaisia tarvita niin paljoa kuin normaalisti. Kaupungitkin hakee yleensä pkapulaisten hommiin lähinnä koululaisia...
suinkin vaan pystyy pitämään,keätöihin ei usein jää kuin vasta-alkajat, joille ei ole lomaa kertynyt. Lapsia on todella vähän>ei tarvita sijaisia.
Sun siis kannattas todellakin hakea muuta työtä kesäksi.
- Velma
Millä tahansa alalla on mahdollista saada töitä vuoden kestäneellä saman alan opiskelulla, alasta ja paikasta riippuen se voi kyllä olla vaikeaa, mutta silti mahdollista. Jatka vaan kyselemistä. Meillä päin ne ottaa mun tietääkseni vaan alan opiskelijoita eikä koululaisia. Tosin se on ihan totta, että osa päikyistä on kiinni - selvität mitkä on auki ja kysyt niistä. Tai katsot kotikaupunkisi nettisivuilta onko niitä julkisesti auki. Tosin ehkä kannattaa laajentaa valikoimaa esim. koululaisten kesäleikkipuistoihin, leireihin tai vastaaviin.
- Velma
Entäs mites seurakunnat tai lasten hoito jossain perheessä? Oletko auton omistaja tai onko siellä hyvät julkiset yhteydet tai oletko alunperin kotoisin jostain muualta? Kannattaa siis hakea töitä myös laajemmalta alueelta.
- rilluu
heij! minä olin omalla paikkakunnallani kesätöissä viime vuonna päiväkodissa. Olen lukiolainen,ja minulla ei myöskään ollut kuin viikon tet-jakso takanani. eli eei niinkään mahdotonta. Omalla paikkakunnallani työhön haettiin kaupungin kesätyöpaikkahakemuksilla. Tsemppiä työnhakuun, toivottavasti tärppää!!;)
- ibrahim sajnab
haluan työ olen ollut paljon työharjoitelun mut en oo saanu viellä töittö
- Kyllä (=
On mahollista!!!
Voit päästä tarhaan kesätöihin, koulutuksella tai ilman, sillä sinne otetaan kesätöihin myös peruskoululaisia....! - tietämättömät.
Hei ! Haluaisimme ystäväni kanssa päiväkotiin kesätöihin emmekä tiedä ikärajoja.
Äitini on ollut monessa päiväkodissa töissä ja sanoo että ikäraja on 15 vuotta.
Ystäväni täyttää huhtikuun alussa 14 ja minä kesäkuun lopussa 14.
Tahdomme tietää onko meille mahdollista päästä päiväkotiin kesätöihin ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041761
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151561- 1421494
- 981430
- 781371
- 1191229
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2741131- 691021
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18995- 38992