Kengän numerosi

Sirollakin naisella voi kengän numero olla jopa 40 ja naisethan hieman häpeilee jos heillä on isot jalat. Miehelle taas on kunnia asia omistaa
vähintää 46-numeroiset kanootit.


"Että tälläinen juttu tällä kertaa"


MarttyyriMallari-TTt

19

788

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Danskuu

      jos mies on kasvannu vaa maata pitki, nii onko se ny nii kunnia juttu vedellä kahdella kanootilla.

    • sirpamaikkarilta

      sä nyt Oonalle jotain sun kengänkoolla?

      "Mielenkiinnolla odottelen mitä tuleman pitää"

      Ei enää niin vittuuntunut suomalainen akka

      • vihjaan hänelle jotain mitä en uskala suoraan sanoa.


        "Ujous on valttia"


        MarttyyriMallari-TTt


      • sirpamaikkarilta
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        vihjaan hänelle jotain mitä en uskala suoraan sanoa.


        "Ujous on valttia"


        MarttyyriMallari-TTt

        sä ollu varattu? Juuri tänään viimeksi käyty kova keskustelu pettämisestä.

        "Tsot tsot poika-hyvä"

        Leppynyt suomalainen akka


    • SupremeSatan

      on pientä. 36-37 vähän mallista riippuen.

      • edes vittu

        on iso. :p


      • SupremeSatan
        edes vittu kirjoitti:

        on iso. :p

        sekin ole käytön puutteessa jo umpeutunut.


      • tuo olis
        edes vittu kirjoitti:

        on iso. :p

        parempi, minkä pienempi?

        Onkohan pienillä naisilla tiukempi pillu?


      • On :)
        tuo olis kirjoitti:

        parempi, minkä pienempi?

        Onkohan pienillä naisilla tiukempi pillu?

        On ;)


      • sirpamaikkarilta
        On :) kirjoitti:

        On ;)

        omakohtasia kokemuksia vai ootko testaillu paljonkin pieniä naisia?


      • Sirpahan
        sirpamaikkarilta kirjoitti:

        omakohtasia kokemuksia vai ootko testaillu paljonkin pieniä naisia?

        oli pieni nainen ainakin tuon pituusgallupin mukaan. Kerro sinä meille?


      • sirpamaikkarilta
        Sirpahan kirjoitti:

        oli pieni nainen ainakin tuon pituusgallupin mukaan. Kerro sinä meille?

        minä osaan sanoa mikä on iso pillu ja mikä pieni pillu! Ei oo tullu ikinä sillä silmällä kateltua. Vai meinaatko että laitan kaverit pituusjärjestyksessä riviin ja alan mittailemaan? Ja millä mä niitä pilluja mittailen edes?

        Ajattelin että jos on käyny joku mies erikokosia naisia kokeilemassa enemmänkin, niin sillä olis parempi vertailukeino.


      • tökkää
        sirpamaikkarilta kirjoitti:

        minä osaan sanoa mikä on iso pillu ja mikä pieni pillu! Ei oo tullu ikinä sillä silmällä kateltua. Vai meinaatko että laitan kaverit pituusjärjestyksessä riviin ja alan mittailemaan? Ja millä mä niitä pilluja mittailen edes?

        Ajattelin että jos on käyny joku mies erikokosia naisia kokeilemassa enemmänkin, niin sillä olis parempi vertailukeino.

        sormella ja koeta. Lyijykynätesti tais olla rinnoille?

        Oon muuten rakastumassa yhteen yksinhuoltajaan. Se on saanu lapsensa keisarinleikkauksella. Heikompi mies rakastuu tiukkaan tavaraan.


      • sirpamaikkarilta
        tökkää kirjoitti:

        sormella ja koeta. Lyijykynätesti tais olla rinnoille?

        Oon muuten rakastumassa yhteen yksinhuoltajaan. Se on saanu lapsensa keisarinleikkauksella. Heikompi mies rakastuu tiukkaan tavaraan.

        mutta ei taida järin korkeella sullakaan ne rakastumisen kriteerit olla jos tavaran tiukkuus sen määrittelee.

        Ja en minä ala kyllä kavereitani tökkimään. Saattasin olla pian ilman kavereita.


      • heikko mies
        sirpamaikkarilta kirjoitti:

        mutta ei taida järin korkeella sullakaan ne rakastumisen kriteerit olla jos tavaran tiukkuus sen määrittelee.

        Ja en minä ala kyllä kavereitani tökkimään. Saattasin olla pian ilman kavereita.

        on heikko mies.


    • la.ra

      Toinen on makuuni liian iso, toinen varsin passeli.

    • cat.mint

      numeron kenkiä yleensä käytän.

      • purista jalkojasi kun laitat niin pienet monot kavioihisi?

        "Vaikutat rehevältä naiselta"


        MarttyyriMallari-TTt


      • cat.mint
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        purista jalkojasi kun laitat niin pienet monot kavioihisi?

        "Vaikutat rehevältä naiselta"


        MarttyyriMallari-TTt

        kenkiä. Enkä ole lainkaan "rehevä" vaan hoikka...

        "Kiitos vaan"


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe