Heippa!
Parisuhde-elämä on kyllä maailman ihaninta. Koskaan en haluaisi vaihtaa tätä tunnetta pois. Mieheni on niin täydellinen, kuin vain olla ja voi. Hän arvostaa minua ja hyväksyy minut sellaisena kuin ole, eli ihanana ja pullantuoksuisena naisena. :)
Yksi asia on kuitenkin ruvennut kalvamaan mieltäni!
Mieheni ei ole erityisen hyvin "varustettu". Makuuhuoneessa kaikki on ihan ok. Siltikin kaipaisin sitä, että miehelläni olisi isompi "vehje". Itse asiassa kun olemme ystävieni kanssa jutelleet miehistämme, olen korjannut aina mieheni mittaa todellista suuremmaksi. Yleensä puhun n.20 sentistä, koska sen kokoisia tuntuu ystävieni miehillä olevan. Silti miehelläni ei ole kuin n.15 cm, olen jopa mitannut. Hih, hih ;) ;) Tunnen itseni epävarmaksi ystävieni kanssa aina, kun tästä asiasta tulee puhe. Tai siis lähinnä häpeän mieheni mittoja ystävieni seurassa, mikä on tietysti ihan luonnollista tässä tilanteessa.
Olen yrittänyt puhua asiasta mieheni (poikaystäväni) kanssa, mutta hän on niiin tyypillinen mies, eli ei halua puhua asiasta. Enkä ymmärrä miksi?! Lähinnä mieheni vain ärtyy, kun otan asian puheeksi, kerran hän jopa lähti oven läimäyttäen pois luotani, eikä sanonut sanaakaan tai edes vastannut soittoihini tai edes vastannut tekxtiviesteihin. Loukkaannuin aika pahasti silloin ja sanoin miehelleni, että anteeksi on syytä pyytää.
En haluaisi menettää miestäni, sillä hän on ihanan mies, jonka olen tavannut. Silti tämä tuntuu aika raskaalta, eikä seksielämämmekään ole suoraan sanottuna niin kuin ennen. Tämä asia häiritsee minua suuresti. Vaikka parisuhde onkin ihanaa ja rakkaus on vielä ihanampaa, niin miksi sen pitää olla aina niin vaikeaa?!
Tsemppiä kaikille!
Parisuhde pienimunaisen miehen kanssa?
122
9037
Vastaukset
- Lilli_-
ei voi olla kuin provo...voi saatana
- ???????????
Tää ei todellakaan voi olla, kun provo!!! Jos totta, niin...me jumalauta hoitoon!!
- Tristar
Jipii! Palstadraama jatkuu...
***- tunnettu HÖRHÖ?
Niin vähän arvelinkin.
Hauskaa oli, kun tuolla nikissän luki että on tasapainoinen, nauroin kyyneleet silmissä! - Tristar
tunnettu HÖRHÖ? kirjoitti:
Niin vähän arvelinkin.
Hauskaa oli, kun tuolla nikissän luki että on tasapainoinen, nauroin kyyneleet silmissä!Tasaisin väliajoin käy riutuva_sydän viihdyttämässä meitä ankarilla parisuhdeprovoillaan. Muutamaan otteeseen on jopa spekuloitu josko neito olisi sittenkin, niin sanotusti, for real... mutta ei. Joku olisi jo ampunut sen jos se olisi.
- PIENIMUNAISIA MIEHIÄ !
ON VAIN VÄLJÄPILLUISIA NAISIA
- Hehheh!!!
Tuo KOMMENNNTI tuli nyt PIENI MUNAISEN SUUSTA!
Hhahhah!!
- poloista..
Otan todella osaa, minun miehelläni on 32cm ja paksuuskin 9cm, se on ihana ja olemme mekin tyttöjen kanssa puhelleet kovasti miestemme munista, eikä kellään ole alle 25cm. Sen pienemmistä ei ole kukaan kuullutkaan.
Tuo 15cm on suorastaan kääpiökasvuinen, ei kenelläkään voi olla noin pientä, vaikka tilastollisesti keskipituus on 12,5cm - 15cm, niin se on vain propagandaa, todellisuudessa oikeiden miesten penikset ovat vähintään 30cm.
Eli suomeksi sanottuna: olet idiootti ja jos itse olisin mies, niin kyllä vituttaisi noin tyhmä muija !!- riutuva_sydän
En ole tietääkseni tehnyt sinulle mitään pahaa, joten miksi haukut minua julkisesti?!
Ensinnäkin, elät jossain haavemaassa. Jos miehelläsi on Cokis-puollon kokoinen (siis 1,5 litran pullo) elin, niin en usko! Mutta toisaalta, etpä viestissäsi maininnut, että mistä asiasta puhut, vaikka kovasti mittoja mainitsit. Ehkäpä kokeilit, että olenko hieman tyhmä, mutta vastaus on jyrkkä ei!
Onko miesten keskipituus muka 12,5-15cm? Kuulostaa enemmänkin sinun älykkyysosamäärältä?! - meitsi vaan
riutuva_sydän kirjoitti:
En ole tietääkseni tehnyt sinulle mitään pahaa, joten miksi haukut minua julkisesti?!
Ensinnäkin, elät jossain haavemaassa. Jos miehelläsi on Cokis-puollon kokoinen (siis 1,5 litran pullo) elin, niin en usko! Mutta toisaalta, etpä viestissäsi maininnut, että mistä asiasta puhut, vaikka kovasti mittoja mainitsit. Ehkäpä kokeilit, että olenko hieman tyhmä, mutta vastaus on jyrkkä ei!
Onko miesten keskipituus muka 12,5-15cm? Kuulostaa enemmänkin sinun älykkyysosamäärältä?!"En ole tietääkseni tehnyt sinulle mitään pahaa, joten miksi haukut minua julkisesti?!"
Etkös itsekin tässä "hauku" miestäsi pienimunaiseksi? Haluaisitko että sua sanottaan riipputissiseksi/laudaksi/kuvittele jotain...
Niin ja miesten munan keskipituus on sellanen 14-15cm, se että ystävättäriesi miehillä olisi 20cm tai isompi on tilastollisesti todella harvinaista, taitavatpa hekin kusettaa! Luoja miten pienen älykkyysosamäärän eräät omaavat... - riutuva_sydän
meitsi vaan kirjoitti:
"En ole tietääkseni tehnyt sinulle mitään pahaa, joten miksi haukut minua julkisesti?!"
Etkös itsekin tässä "hauku" miestäsi pienimunaiseksi? Haluaisitko että sua sanottaan riipputissiseksi/laudaksi/kuvittele jotain...
Niin ja miesten munan keskipituus on sellanen 14-15cm, se että ystävättäriesi miehillä olisi 20cm tai isompi on tilastollisesti todella harvinaista, taitavatpa hekin kusettaa! Luoja miten pienen älykkyysosamäärän eräät omaavat...Niin, eli mikä antaa sulle oikeuden haukkua MUA?!! Itsekin sanoit, että olen haukkunut miestäni, eli en sinua. Ellet sitten ole mieheni?! Kauhea ajatustkin! Sitä paitsi, en ole haukkunut miestäni?!!!!! Miksi haukkuisin häntä, sillä hän on maailman ihanin mies! Ymmärrän toki, jos sinulla on vaikeaa ihmissuhteissasi, mutta älä pura sitä viattomiin ihmisiin!
Tsemppiä! - Minä vaan
riutuva_sydän kirjoitti:
Niin, eli mikä antaa sulle oikeuden haukkua MUA?!! Itsekin sanoit, että olen haukkunut miestäni, eli en sinua. Ellet sitten ole mieheni?! Kauhea ajatustkin! Sitä paitsi, en ole haukkunut miestäni?!!!!! Miksi haukkuisin häntä, sillä hän on maailman ihanin mies! Ymmärrän toki, jos sinulla on vaikeaa ihmissuhteissasi, mutta älä pura sitä viattomiin ihmisiin!
Tsemppiä!kun luet viestini tarkasti, huomaat että en suoraan hauku edes sinua, vaan tajusit ihan itse muokata lauseita niin että ne koskettivat sinua ;)
"Haluaisitko että sua sanottaan riipputissiseksi/laudaksi/kuvittele jotain..."
Tämä on kysymys, eli en väitä sinua sellaiseksi!
"Luoja miten pienen älykkyysosamäärän eräät omaavat..."
Taaskaan en puhu sinusta vaan yleisesti...
Se koira älähtää johon kalikka kolahtaa ;)
- .....
En nyt oikein käsitä,että minkä takia vaadit miestäsi vielä puhumaa pienestä munastaan!??Tottakai sellainen loukkaa ja SINÄ vaadit anteeksipyyntöä??!Meinasitko.että kun mies tiedostaa munansa pienuuden,niin hups...se kasvaa 30 senttiseksi??Ehdotan,että rupeat itse vaan treenaamaan paikkojas,niin johan tuntuu 15 senttinenkin mukavalta!Ootko muuten ajatellu,että kenties ystäväsikin saattavat liioitella miestensä kokoja?
- vaan
Niin... kuulostaa hauskalta koko tämän ketjun kommentit. Elämä on tosiaan oikeasti niin monimutkaista kaikessa yksinkertaisuudessaan, tai yksinkertaista kaikessa monimutkaisuudessaan. Mikä karman laki tai Murphyn laki on sekin, että ne isomunaiset, ne 30 cm hehheh, ja väljäpilluiset (sellaisia ei ees oo) ei sitten koskaan satu yksiin... tai toisin päin.
Itse olen kuitenkin useamman kokenut ja kyllä se suurin ero on siinä käytössä. Kummankin vehkeen käytössä!!!!!!!! Ja tärkeintä on kuitenkin se, että saa ja saa antaa eikä tartte pelätä!!!! - HORON MURHEET
vaan kirjoitti:
Niin... kuulostaa hauskalta koko tämän ketjun kommentit. Elämä on tosiaan oikeasti niin monimutkaista kaikessa yksinkertaisuudessaan, tai yksinkertaista kaikessa monimutkaisuudessaan. Mikä karman laki tai Murphyn laki on sekin, että ne isomunaiset, ne 30 cm hehheh, ja väljäpilluiset (sellaisia ei ees oo) ei sitten koskaan satu yksiin... tai toisin päin.
Itse olen kuitenkin useamman kokenut ja kyllä se suurin ero on siinä käytössä. Kummankin vehkeen käytössä!!!!!!!! Ja tärkeintä on kuitenkin se, että saa ja saa antaa eikä tartte pelätä!!!!ja en ole se pienisieninen hyypiö !
vaan NAINEN jolla on taito ottaa jokaisesta miehestä ilo ja autuus irti ,huolimatta eväistä,jotka kukin on Luojalta saanut ???
sinä vaan et tyttö siihen koskaan pysty ! - ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
vaan kirjoitti:
Itse olen kuitenkin useamman kokenut ja kyllä se suurin ero on siinä käytössä. Kummankin vehkeen käytössä!!!!!!!! Ja tärkeintä on kuitenkin se, että saa ja saa antaa eikä tartte pelätä!!!!että väljäpilluisia on ja paljon.
- riutuva_sydän
En tiedä, oletko mies vai nainen, joten käytän sinusta nimitystä "henkilö".
Eli kuten "henkilö" totesikin, niin hän on samaa mieltä kanssani. Eli 15cm miehellä on pieni! Siksipä ihmettelenkin, että miksi täällä paasataan suut vaahdossa jostain keksimitoista, kun jokaisella on oma mielipiteensä.
Ja tiedoksesi, kyllä miesten "pikkuveitikkaan" pystyy saamaan lisää senttejä!
Ja sinulle "henkilö" vielä sellainen kysymys, että onko suhde mielestäsi toimiva ja kaikin puolin kunnossa, jos kaikista asioista ei voi puhua oman kultansa kanssa?! Aivan, eli olet samaa mieltä kanssani!
Tsemppiä! - riutuva_sydän
HORON MURHEET kirjoitti:
ja en ole se pienisieninen hyypiö !
vaan NAINEN jolla on taito ottaa jokaisesta miehestä ilo ja autuus irti ,huolimatta eväistä,jotka kukin on Luojalta saanut ???
sinä vaan et tyttö siihen koskaan pysty !Johan alkoi huorittelu! Kyllä on miehillä huono itsetunto, jos pitää alkaa heti huorittelemaan naisia! Häpeä!!!
Siitäkin huolimatta toivon sulle tsemppiä valitsemallasi tiellä! - riutuva_sydän
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:
että väljäpilluisia on ja paljon.
Eli se, jos miehillä olla "huonosti kehittynyt", niin se onkin naisten syytä?!
U.S.K.O.M.A.T.O.N.T.A. - ......
riutuva_sydän kirjoitti:
En tiedä, oletko mies vai nainen, joten käytän sinusta nimitystä "henkilö".
Eli kuten "henkilö" totesikin, niin hän on samaa mieltä kanssani. Eli 15cm miehellä on pieni! Siksipä ihmettelenkin, että miksi täällä paasataan suut vaahdossa jostain keksimitoista, kun jokaisella on oma mielipiteensä.
Ja tiedoksesi, kyllä miesten "pikkuveitikkaan" pystyy saamaan lisää senttejä!
Ja sinulle "henkilö" vielä sellainen kysymys, että onko suhde mielestäsi toimiva ja kaikin puolin kunnossa, jos kaikista asioista ei voi puhua oman kultansa kanssa?! Aivan, eli olet samaa mieltä kanssani!
Tsemppiä!Nyt taisit kyllä käsittää vähän väärin.Eli minun mielestäni 15 senttinen ei ole pieni,vaan ihan hyvän kokoinen.Itse olen erittäin tyytyväinen samankokoisella varustetun miehen kanssa!Itseasiassa sekin tuntuu tietyissä asennoissa turhan isolta.Eli monesti voi vikaa hakea meistä naisistakin.Ehkä se ei riitä sinulle,monelle muulle naiselle varmasti riittää!Ja vastaus toiseen kysymykseesi:kyllä asioista pitää puhua,mutta ei nyt sentään kaikesta tarvitse puhumisenpakosta puhua,varsinkaan jos toinen viestittää,että on arka asia kyseessä.Parisuhteessa kun tarvitaan myös hienotunteisuutta.Kaikesta voi siis puhua,mutta KAIKESTA EI KANNATA PUHUA!
- on sulla ongelmat kun ei on...
riutuva_sydän kirjoitti:
Johan alkoi huorittelu! Kyllä on miehillä huono itsetunto, jos pitää alkaa heti huorittelemaan naisia! Häpeä!!!
Siitäkin huolimatta toivon sulle tsemppiä valitsemallasi tiellä!Mitä nyt valitat? mies ihana ja seksikin sujuu, sitä et kieltänyt. Mitä sitten vaikka vehkeet näkyis suurennuslasilla jos asiat hyvin. Miten otat ystäviesi puheet noin tosissaan ja häpeilet. Et oo kyllä miestäs ansainnu vai oliko tää tekastu juttu tänne?
- meitsi vaan
riutuva_sydän kirjoitti:
Johan alkoi huorittelu! Kyllä on miehillä huono itsetunto, jos pitää alkaa heti huorittelemaan naisia! Häpeä!!!
Siitäkin huolimatta toivon sulle tsemppiä valitsemallasi tiellä!kato ku et lukeakaan osaa...
" ja en ole se pienisieninen hyypiö !
vaan NAINEN jolla"
eli tuon huorittelun takana on nainen! Eli oliko muuta? Opettele käyttämään aivojasi ja tajua että miehelläsi on normaalinkokoinen muna!!! - riutuva_sydän
on sulla ongelmat kun ei on... kirjoitti:
Mitä nyt valitat? mies ihana ja seksikin sujuu, sitä et kieltänyt. Mitä sitten vaikka vehkeet näkyis suurennuslasilla jos asiat hyvin. Miten otat ystäviesi puheet noin tosissaan ja häpeilet. Et oo kyllä miestäs ansainnu vai oliko tää tekastu juttu tänne?
Kerrohan arvon ihminen, että eikö sinuun koske, jos tiedät kaikilla muilla jonkun sinulle tärkeän asian olevan paremmin?! Oletko niin vahva ihminen, ettei mikään satu sinuun? Onko sydämesi betonista? Kerrohan mulle!!
- riutuva_sydän
meitsi vaan kirjoitti:
kato ku et lukeakaan osaa...
" ja en ole se pienisieninen hyypiö !
vaan NAINEN jolla"
eli tuon huorittelun takana on nainen! Eli oliko muuta? Opettele käyttämään aivojasi ja tajua että miehelläsi on normaalinkokoinen muna!!!Olet sovinisti ja sika! Ei ihme, ettet ole löytänyt pullantuoksuista naista rinnallesi!
Tsemppiä naisen etsintään!
P.s. Netistä voi ehkä löytää jonkun! - riutuva_sydän
...... kirjoitti:
Nyt taisit kyllä käsittää vähän väärin.Eli minun mielestäni 15 senttinen ei ole pieni,vaan ihan hyvän kokoinen.Itse olen erittäin tyytyväinen samankokoisella varustetun miehen kanssa!Itseasiassa sekin tuntuu tietyissä asennoissa turhan isolta.Eli monesti voi vikaa hakea meistä naisistakin.Ehkä se ei riitä sinulle,monelle muulle naiselle varmasti riittää!Ja vastaus toiseen kysymykseesi:kyllä asioista pitää puhua,mutta ei nyt sentään kaikesta tarvitse puhumisenpakosta puhua,varsinkaan jos toinen viestittää,että on arka asia kyseessä.Parisuhteessa kun tarvitaan myös hienotunteisuutta.Kaikesta voi siis puhua,mutta KAIKESTA EI KANNATA PUHUA!
Olet selvästi aika kokematon ihmissuhteissasi ja ilmeisesti sinulla on nyt ensimmäinen poikaystävä. Olen todella onnellinen puolestasi!! :) :)
Itse olen kuitenkin jo sen verran kokenut miesten kanssa, että uskon tietäväni, mistä asioista heidän kanssaan voi puhua! Jos joku mies vetää herneen nenäänsä siitä, ettei hänellä ole kunnon kokoista "vehjettä", niin ei se ole naisen ongelma! Eli jos miehesi (poikaystäväsi?) puhuu asiasta, niin älä ala syyttelemään itseäsi, ei se ole sinun vikasi!
Vaikutat lähes ainoalta "täysijärkiseltä" täällä ja toivonkin sulle tremppiä koko sydämmestäni! - ......
riutuva_sydän kirjoitti:
Olet selvästi aika kokematon ihmissuhteissasi ja ilmeisesti sinulla on nyt ensimmäinen poikaystävä. Olen todella onnellinen puolestasi!! :) :)
Itse olen kuitenkin jo sen verran kokenut miesten kanssa, että uskon tietäväni, mistä asioista heidän kanssaan voi puhua! Jos joku mies vetää herneen nenäänsä siitä, ettei hänellä ole kunnon kokoista "vehjettä", niin ei se ole naisen ongelma! Eli jos miehesi (poikaystäväsi?) puhuu asiasta, niin älä ala syyttelemään itseäsi, ei se ole sinun vikasi!
Vaikutat lähes ainoalta "täysijärkiseltä" täällä ja toivonkin sulle tremppiä koko sydämmestäni!Joudun taas korjaamaan käsityksiäsi:Ei,en ole kokematon,eikä kyseessä ole ensimmäinen poikaystäväni.Olen 35 vuotias nainen ja kyseessä on mies,jonka kanssa olen ollut onnellisesti 13 vuotta!Ennen tätä suhdetta,siis nuorempana seurustelin usean miehen kanssa.Olen siis testannut useamman kokoista vehjettä. Et selvästikään voi uskoa,että olen onnellinen ja täysin tyytyväinen suhteessani?Voin kertoa,että olen!Ei tulisi mieleenkään vaihtaa miestä vain sen takia,että ystäväni miehellä sattuu olemaan pari senttiä pidempi kalu!! Sanottakoon vielä,että mieheni on tyydyttänyt minut aina täydellisesti! Me kaksi,sinä ja minä arvostamme ihmisessä ilmiselvästi eri asioita,joten toivotan sinulle myös sitä tsemppiä valitsemallesi tielle!
- meitsi vaan
riutuva_sydän kirjoitti:
Olet sovinisti ja sika! Ei ihme, ettet ole löytänyt pullantuoksuista naista rinnallesi!
P.s. Netistä voi ehkä löytää jonkun!Itseasiassa seurustelen onnellisesti, muuta??
Enkä sovinisti ole vaan kunnioita naisia, toin vain esille sen että leimasit naisen postittaman huorittelun miesten syyksi... - riutuva_sydän
meitsi vaan kirjoitti:
Itseasiassa seurustelen onnellisesti, muuta??
Enkä sovinisti ole vaan kunnioita naisia, toin vain esille sen että leimasit naisen postittaman huorittelun miesten syyksi...Jos seurustelisit onnellisesti, niin miksi sinun pitäisi täällä olla toitottamassa asiaa ja yrittää todistaa koko Suomelle sitä? Tuskinpa osun pahasti väärään, jos sanon että suhteenne (jos sellaista ylipäänsä on) ei ole kovin hyvällä mallilla! Todennäköisesti naisesi on jättämässä sinut tai hänellä on jo toinen? Voin myös olla väärässä.
Koska elät kovia aikoja tällä hetkellä, niin toivon sulle Tsemppiä! - riutuva_sydän
...... kirjoitti:
Joudun taas korjaamaan käsityksiäsi:Ei,en ole kokematon,eikä kyseessä ole ensimmäinen poikaystäväni.Olen 35 vuotias nainen ja kyseessä on mies,jonka kanssa olen ollut onnellisesti 13 vuotta!Ennen tätä suhdetta,siis nuorempana seurustelin usean miehen kanssa.Olen siis testannut useamman kokoista vehjettä. Et selvästikään voi uskoa,että olen onnellinen ja täysin tyytyväinen suhteessani?Voin kertoa,että olen!Ei tulisi mieleenkään vaihtaa miestä vain sen takia,että ystäväni miehellä sattuu olemaan pari senttiä pidempi kalu!! Sanottakoon vielä,että mieheni on tyydyttänyt minut aina täydellisesti! Me kaksi,sinä ja minä arvostamme ihmisessä ilmiselvästi eri asioita,joten toivotan sinulle myös sitä tsemppiä valitsemallesi tielle!
No erehtyminen on inhimillistä, joten olisi suotavaa, ettet noin ikävään sävyyn soimaa minua siitä. Olen nimittäin ihan varma, että olet tosi mukava nainen ja miehesi myös ja teillä menee ihan hyvin.
Jos teillä suhde menee niin ihanasti, niin miksi ole katsellut miehesi ystävän "kalua" niinkin tarkasti, että tiedät sen olevan pari senttiä pidempi kuin miehelläsi, kuten kerroit viestissäsi? Mielestäni tuo ei ole ihan sopivaa suhteessa, kun kerran seurustelet (tai taipailet) miestäsi (poikaystävääsi?).
Tsemppiä suhteeseenne!
Ps. Pidä silmäsi kurissa! Muuten voit huomata meneväsi astetat pidemmälle ja mitä miehesi siihen sanoisi?! Ei varmaan pitäisi siitä! - meitsi vaan
riutuva_sydän kirjoitti:
Jos seurustelisit onnellisesti, niin miksi sinun pitäisi täällä olla toitottamassa asiaa ja yrittää todistaa koko Suomelle sitä? Tuskinpa osun pahasti väärään, jos sanon että suhteenne (jos sellaista ylipäänsä on) ei ole kovin hyvällä mallilla! Todennäköisesti naisesi on jättämässä sinut tai hänellä on jo toinen? Voin myös olla väärässä.
Koska elät kovia aikoja tällä hetkellä, niin toivon sulle Tsemppiä!Etkös itsekin ole tässä samassa keskustelussa hehkuttanut kuinka ihana parisuhteesi on? Muistelenpa niin... Joten todella rimanalitus tuo sinunkin kommenttisi ;)
Suhteeni on upealla mallilla, joten voin onneksi jättää kaikki sellaiset vihjailut omaan arvoonsa. Eikä naisellani ole toista, eikä ole minullakaan, emme sellaista kaipaa. - .......
riutuva_sydän kirjoitti:
No erehtyminen on inhimillistä, joten olisi suotavaa, ettet noin ikävään sävyyn soimaa minua siitä. Olen nimittäin ihan varma, että olet tosi mukava nainen ja miehesi myös ja teillä menee ihan hyvin.
Jos teillä suhde menee niin ihanasti, niin miksi ole katsellut miehesi ystävän "kalua" niinkin tarkasti, että tiedät sen olevan pari senttiä pidempi kuin miehelläsi, kuten kerroit viestissäsi? Mielestäni tuo ei ole ihan sopivaa suhteessa, kun kerran seurustelet (tai taipailet) miestäsi (poikaystävääsi?).
Tsemppiä suhteeseenne!
Ps. Pidä silmäsi kurissa! Muuten voit huomata meneväsi astetat pidemmälle ja mitä miehesi siihen sanoisi?! Ei varmaan pitäisi siitä!Tämä oli nyt kuule ihan vertauskuvainnollinen toteamus:jos ystäväni miehellä sattuu olemaan isompi kalu,niin hälläväliä!En siis ole tiirannut,eikä meillä ystävien kesken sen puoleen ole tapana edes kerskailla miestemme kaluilla!Pointti on kuitenkin tämä:mieheni muna on kuin minulle tehty,se täyttää täydellisesti joka sopukkani.PISTE!
- Petter X
riutuva_sydän kirjoitti:
Olet sovinisti ja sika! Ei ihme, ettet ole löytänyt pullantuoksuista naista rinnallesi!
P.s. Netistä voi ehkä löytää jonkun!Kalapuikoille te naiset yleensä haisette. Jos rako on tuore niin yleensä haju tuo mieleen tuoreen lohen. Jos on koviin loppuunajettu tavara niin löyhkä on sama kuin mädillä silakoilla.
- riutuva_sydän
Petter X kirjoitti:
Kalapuikoille te naiset yleensä haisette. Jos rako on tuore niin yleensä haju tuo mieleen tuoreen lohen. Jos on koviin loppuunajettu tavara niin löyhkä on sama kuin mädillä silakoilla.
Onko tuo suhtautumisesi naisiin? Miksi olet katkera?
Ymmärrän kyllä, että sinua harmittaa, kun tule koulusta kotiin ja kotona ei ole leivuttu esim. tuoretta pullaa? Minä katsos pidän miestäni hyvänä, laitan ruokia, siivoan kotona, pesen pyykkiä, jne. Tosin emme asu vielä yhdessä, mutta kutsun häntä usein luokseni. Koen olevani ns. hyvä koti-äiti, vaikka omaa perhettä minulla ei vielä olekaan. Toivoittavasti pian on ;)
Eli nyt ymmärtänet, mitä termillä "pullantuoksuinen nainen" tarkoitetaan. :)
Tsemppiä sinulle, äläkä ole niin ilkeä naisille! - riutuva_sydän
....... kirjoitti:
Tämä oli nyt kuule ihan vertauskuvainnollinen toteamus:jos ystäväni miehellä sattuu olemaan isompi kalu,niin hälläväliä!En siis ole tiirannut,eikä meillä ystävien kesken sen puoleen ole tapana edes kerskailla miestemme kaluilla!Pointti on kuitenkin tämä:mieheni muna on kuin minulle tehty,se täyttää täydellisesti joka sopukkani.PISTE!
Anteeksi, taisin sekoittaa sinut johonkin toiseen henkilöön. Erehdyksiä sattuu, kukaan ei ole täydellinen ja tiedäthän, että rapatessa roiskuu. Eli älä nyt suutu, jos jollekin toiselle ihmiselle tarkoittamani viesti tulikin vahingossa sinulle!
Ja olen aidosti onnellinen puolestasi, siskoseni ;) Hyvä suhde on elämän suuria kulmakiviä ja olen todella onnellinen (ja jopa hieman kateellinen), että miehesi täyttää jokaisen sopukkasi. Tosin itse en edes halua ihan joka sopukkaan, mutta seksissä pitääkin tehdä juuri niitä juttuja, joista itse tykkää. :)
Tsemppiä suhteeseenne ja kerro terveisiä ihanalle miehellesi! :) - Anonyymi
Petter X kirjoitti:
Kalapuikoille te naiset yleensä haisette. Jos rako on tuore niin yleensä haju tuo mieleen tuoreen lohen. Jos on koviin loppuunajettu tavara niin löyhkä on sama kuin mädillä silakoilla.
Kalapuikko- kommentti tuntui pahalta...itse huomasin (olen erittäin tarkka hygieniastani) kerran että' ihankuin joku olisi vähän ns. lemahtanut'...no, menin gynegologille joka kertoi että minulla vaihdevuodet alkamassa ja antoi emätinpuikkoja. Sen jälkeen ei ole 'lemahtanut'. Kaikki muu oli lääkärin mukaan ns. kunnossa, se riitti minulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kalapuikko- kommentti tuntui pahalta...itse huomasin (olen erittäin tarkka hygieniastani) kerran että' ihankuin joku olisi vähän ns. lemahtanut'...no, menin gynegologille joka kertoi että minulla vaihdevuodet alkamassa ja antoi emätinpuikkoja. Sen jälkeen ei ole 'lemahtanut'. Kaikki muu oli lääkärin mukaan ns. kunnossa, se riitti minulle.
Ja pakkohan se on myös todeta että se esinahan alla oleva 'tavara' ei myöskään naisten haju/makuaistia hivele, varmasti joka naisella on tästä oma kokemus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja pakkohan se on myös todeta että se esinahan alla oleva 'tavara' ei myöskään naisten haju/makuaistia hivele, varmasti joka naisella on tästä oma kokemus.
Ja se pissan haju peniksessä, se on jokaisella joka ex tempore säntää sänkyyn
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tiedoksesi en ole mikään loppuunajettu, en tosiaankaan.
- munamissi
mahda!
- riutuva_sydän
Siinä missä naisten rintoja voidaan suurentaa, niin kyllä nykytekniikalla saadaan myös miehille lisää senttejä. Mutta vikahan ei ole koskaan miehissä vaan naisissa! Onhan näitä, esim Viegra, ym. Joten teit itsestäsi hölmön, kun puhuit asiasta, mistä et tiedä mitään!
Tsemppiä, koska sitä tarvitset! - aivot!
riutuva_sydän kirjoitti:
Siinä missä naisten rintoja voidaan suurentaa, niin kyllä nykytekniikalla saadaan myös miehille lisää senttejä. Mutta vikahan ei ole koskaan miehissä vaan naisissa! Onhan näitä, esim Viegra, ym. Joten teit itsestäsi hölmön, kun puhuit asiasta, mistä et tiedä mitään!
Tsemppiä, koska sitä tarvitset!---
- meitsi vaan
riutuva_sydän kirjoitti:
Tsemppiä, koska sitä tarvitset!Eipä kyllä munaa paljon suurenneta viagralla. Viagra ehkäisee tiloja, joissa paisuvaiskudokseen ei mene riittävästi verta, mutta ei se sitä munaa niin paljoa kasvata... Se on erektiohäiriölääke, ei mikään munankasvatin...
Ja ehkäpä sitä munaa voi kasvattaa hieman. Jos tarkoitat leikkausta missä nivelside joka pitää siittimen kiinni häpyluussa katkaistaan ja siihen lisätään rasvaa, liittyy siihen riski impotenssista. Ja riski ei ole pieni, sen takia leikkauksia ei tehdä normaalin pituisille peniksille.
"UCSF:n vuonna 1996 tehdyn tutkimuksen mukaan tyypillinen erektiossa oleva siitin on 10,1–15,9 cm pitkä" Keskiarvo on 14-15cm.
Olen samaa mieltä kuin joku muu, hanki aivot! - riutuva_sydän
meitsi vaan kirjoitti:
Eipä kyllä munaa paljon suurenneta viagralla. Viagra ehkäisee tiloja, joissa paisuvaiskudokseen ei mene riittävästi verta, mutta ei se sitä munaa niin paljoa kasvata... Se on erektiohäiriölääke, ei mikään munankasvatin...
Ja ehkäpä sitä munaa voi kasvattaa hieman. Jos tarkoitat leikkausta missä nivelside joka pitää siittimen kiinni häpyluussa katkaistaan ja siihen lisätään rasvaa, liittyy siihen riski impotenssista. Ja riski ei ole pieni, sen takia leikkauksia ei tehdä normaalin pituisille peniksille.
"UCSF:n vuonna 1996 tehdyn tutkimuksen mukaan tyypillinen erektiossa oleva siitin on 10,1–15,9 cm pitkä" Keskiarvo on 14-15cm.
Olen samaa mieltä kuin joku muu, hanki aivot!Hah, mistä sinä "meitsi vaan" tiedät noin paljon asiasta? Ja miksi "riehut" täällä ja herjaat minua julkisesti?!
On tainnut arvon herralla olla omakohtaisia kokemuksia siitä, ettei joku nainen ole ollut täysin tyytyväinen "varustukseesi". Mutta ei siitä pidä katkeroitua! Et ole tehnyt siinä asiassa mitään väärää! Silti alkaa sieppaamaan tuo alituinen häiriköintisi! Mutta oletkin 17-koulupoika, joten sikäli ymmärrän sinua!
Tsemppiä! - meitsi vaan
riutuva_sydän kirjoitti:
Hah, mistä sinä "meitsi vaan" tiedät noin paljon asiasta? Ja miksi "riehut" täällä ja herjaat minua julkisesti?!
On tainnut arvon herralla olla omakohtaisia kokemuksia siitä, ettei joku nainen ole ollut täysin tyytyväinen "varustukseesi". Mutta ei siitä pidä katkeroitua! Et ole tehnyt siinä asiassa mitään väärää! Silti alkaa sieppaamaan tuo alituinen häiriköintisi! Mutta oletkin 17-koulupoika, joten sikäli ymmärrän sinua!
Tsemppiä!Jos et ole huomannut niin herjaat samanlailla minua ja teet olettamuksia minun elämästäni.
Ja huomio vielä, tietoa saa jos sitä jaksaa etsiä. Tuonkin tiedon löytäminen netistä vei sen 5min mitä edellä mainitsin, muuta?
Ja kiitos kysymästä, kaikki kumppanit ovat olleet tyytyväisiä seksiin kanssani. Elän parisuhteessa, onnellisesti, enkä valita naiseni kropasta mitenkään. Eikä hänkään minun vaan ymmärrämme että sellaiseksi se on muotoutunut.
Koulussa en ole, työelämässä tällä hetkellä. Täysi-ikäinenkin olen. Muuta? - riutuva_sydän
meitsi vaan kirjoitti:
Jos et ole huomannut niin herjaat samanlailla minua ja teet olettamuksia minun elämästäni.
Ja huomio vielä, tietoa saa jos sitä jaksaa etsiä. Tuonkin tiedon löytäminen netistä vei sen 5min mitä edellä mainitsin, muuta?
Ja kiitos kysymästä, kaikki kumppanit ovat olleet tyytyväisiä seksiin kanssani. Elän parisuhteessa, onnellisesti, enkä valita naiseni kropasta mitenkään. Eikä hänkään minun vaan ymmärrämme että sellaiseksi se on muotoutunut.
Koulussa en ole, työelämässä tällä hetkellä. Täysi-ikäinenkin olen. Muuta?Ehkä olet nörtti, ehkä et. En halua ottaa asiaan kantaa. Älä sinäkään. Miksi sitten olet etsinyt tuollaista tietoa netistä? Ja ilmeisen kiirekin on ollut, kun noin nopeasti on tarvinnut löytää tietoa.
Kuten sanoin, ei sinun pidä tuntea pahaa mieltä siitä, jos sinulla on keskimääräistä pienempi tai sitten ei ole. Se on hyvä, kuten viestissäsi sanoit, että ole muotoutunut sellaiseksi kuin olet.
Onneksi olkoon täysi-ikäiseksi tulemisesta! :) Nyt sitten pääset baareihinkin ilman isoveljen papereita. :) Vaikka onhan sekin ihan jännään, kokemusta on. Tosin en ole mennyt isoveljen papereilla, vaan isosiskon!
Tsemppiä! - meitsi vaan
riutuva_sydän kirjoitti:
Ehkä olet nörtti, ehkä et. En halua ottaa asiaan kantaa. Älä sinäkään. Miksi sitten olet etsinyt tuollaista tietoa netistä? Ja ilmeisen kiirekin on ollut, kun noin nopeasti on tarvinnut löytää tietoa.
Kuten sanoin, ei sinun pidä tuntea pahaa mieltä siitä, jos sinulla on keskimääräistä pienempi tai sitten ei ole. Se on hyvä, kuten viestissäsi sanoit, että ole muotoutunut sellaiseksi kuin olet.
Onneksi olkoon täysi-ikäiseksi tulemisesta! :) Nyt sitten pääset baareihinkin ilman isoveljen papereita. :) Vaikka onhan sekin ihan jännään, kokemusta on. Tosin en ole mennyt isoveljen papereilla, vaan isosiskon!
Tsemppiä!Etsin kyseisen tiedon ennenkuin vastasin näille palstoille keskusteluun miehen peniksen keskimääräisestä pituudesta. Nörttiä se ei minusta tee että osaan tietoa etsiä...
En minä siitä pahaa mieltä podekaan :)
En ole baareissa käynyt veljen papereilla tai muutenkaan ennen täysi-ikäisyyttä, ei niin paljoa kiinnosta siellä notkua...
Ja täysi-ikäinen olen muutaman vuoden jo ollut, eli en nyt ihan hetki sitten ole 18-ikävuotta saavuttanut, mutta kiitokset kumminkin :) - sekopää
riutuva_sydän kirjoitti:
Ehkä olet nörtti, ehkä et. En halua ottaa asiaan kantaa. Älä sinäkään. Miksi sitten olet etsinyt tuollaista tietoa netistä? Ja ilmeisen kiirekin on ollut, kun noin nopeasti on tarvinnut löytää tietoa.
Tsemppiä!miksi olet tullut tänne kyselemään? oletko niin tyhmä ämmä ettet osaa katsoa noinkin yksinkertaista tietoa netistä itse, itse luin tuon 15cm keskiarvon muistaakseni artikkelista missä saksalais miehet valittivat että kortsut ovat liian isoja kaupassa juurikin sen takia että miehen keskiarvo on 15cm, voin myös rehellisesti kertoa että olen siinä keskikastissa
nais ystäväsi valehtelevt sinulle niinkuin itsekkin valehtelit heille eli eipä taida sulla oikeita ystäviä edes olla jos ei voi puhua rehellisesti
- ämmä olet!
mene hoitoon! Mitä sitten keskustelisit miehesi kanssa asiasta? Miesten keskipituus on muuten sitäpaitsi 12-15 cm. Mitä tuumaisit jos miehesi sanoisi sinulle että hävettää olla seurasassi kun sulla on niin pienet tissit, kaikilla kaverien naisilla kun on vähintään DD tai sulla on riippu tissit, hävettää jos kaverit saisi tietää.
Järkevä mies jättää sinut ja heti!- riutuva_sydän
Ensinnäkin, se on minun ja mieheni (poikaystäväni) välinen asia! Ja toisekseen, meillä on erittäin syvällisiä keskusteluja kaikesta mahdollisesti. Olen esim kertonut hänelle, että, no jääköön kertomatta, koska se ei ole sinun asiasi!
Ja toisekseen, mieheni ei häpeile minua! Minulla on ihan kiva rintavarustus ja olen laihduttanut viimeisen vuoden aikana yli 20kg. Joten minä näytän hyvältä!
Jos mieheni (poikaystäväni) kavereilla on naisia, joilla on noin suuret rinnat, siis kuin ilmapallot, niin sitten se on niin. Ei naisilla ole kuule sellaista "kalukateutta", kuin miehillä. Sitä paitsi olen tavannut jotain mieheni kavereitten naisia, ja kuules, minulla oli isommat rinnat kuin heillä. Joten teoriasi kaatui siihen.
Tsemppiä kuitenkin! - Ja pyhä yksinkertaisuus!!
riutuva_sydän kirjoitti:
Ensinnäkin, se on minun ja mieheni (poikaystäväni) välinen asia! Ja toisekseen, meillä on erittäin syvällisiä keskusteluja kaikesta mahdollisesti. Olen esim kertonut hänelle, että, no jääköön kertomatta, koska se ei ole sinun asiasi!
Ja toisekseen, mieheni ei häpeile minua! Minulla on ihan kiva rintavarustus ja olen laihduttanut viimeisen vuoden aikana yli 20kg. Joten minä näytän hyvältä!
Jos mieheni (poikaystäväni) kavereilla on naisia, joilla on noin suuret rinnat, siis kuin ilmapallot, niin sitten se on niin. Ei naisilla ole kuule sellaista "kalukateutta", kuin miehillä. Sitä paitsi olen tavannut jotain mieheni kavereitten naisia, ja kuules, minulla oli isommat rinnat kuin heillä. Joten teoriasi kaatui siihen.
Tsemppiä kuitenkin!Itsekkyys on jossakin mielessä jalo asia, jossain se taas osoittaa suurta typeryyttä!! Ja valitettavasti tämä kuuluu tähän jälkimmäiseen osioon!
Aluksi luulin todella kirjoitustasi provoksi ja pistin asian unholaan. Nyt luettuani kirjoitukset uudestaan....????
Olet aika itsekäs ihminen, etkä taida paljonkaan empaattisuudesta tietää. Mielestäni olet tosi törkeästi loukannut miestäsi, kertomalla hänen "varustuksensa" olevan pieni. Sanoit itse loukaantuvasi siitä, että miehesi "moisesta" suuttui ja halusit vielä anteeksipyyntöä..???!!!
Ihmettelen suureti, ettei hän sinua ole vielä jättänyt. Taitaa olla todellisesta rakkaudesta kyse, koska silloin asioita katsellaan "suodattimen" läpi. Ei näe sinun typeryyttäsi ja yksinkertaista omahyväisyyttäsi!!
Toivottavasti, ( tai ehkä hän on siihen liian fiksu) hän joskus mainitsee jotain negatiivista sinun ruumiinosistasi, ulkonäöstä tai muusta sellaisesta!! Tai joku muu henkilö. Sen tarpeessa varmasti olet!! Opettele olemaan kohtelias ja korrekti muita kohtaan. Ei se miehesi "varustus" mistään pienimmästä päästä ole ja uskotko sitä mitä naisystäväsi puhuvat. Tuskin he mittanauhojen kanssa häärivät, kuten sinä!! Arviomittoja ovat ja ne yleensä heittävät ylöspäin. Naisille monesti 15-16cm. on 20cm.
Ja jos miehesi "varustus" nyt sinua kovasti vaivaa, jätä hänet naiselle joka sitäkin puolta hänessä arvostaa. Hanki itsellesi(jos saat) mies jonka "varustus" riittää ja mene näyttämään kavereillesi. Ja annan niiden vaikka kokeilla, kyllä se mies siihen taatusti suostuu!!
Tsemppiä kuitenkin!! - Meitsi vaan
riutuva_sydän kirjoitti:
Tsemppiä kuitenkin!Olet laihduttanut 20kg ja edelleen naisellisen pyöreä, eli olet siis ollut läskipallo?!?!
Noh, itse katselen vain hoikkia tyttöjä joten olet aivan liian lihava siihen seuraan! Pahoittelen.
Ja kiva rintavarustus on pienehkö! Joten aijai, vie nuo silikonimelonit pois!
Tai ehkä ne on aidot kerta sitä rasvaa muutenkin sussa riittää :D - meitsi vaan
riutuva_sydän kirjoitti:
Tsemppiä kuitenkin!mäkin olen nähnyt ne miehesi kavereiden kaverit. Oli paljon paremman muotoset tissit ja sopivasti hoikempiakin olivat, ja nätimmät kasvot... Ja mikä parasta, niillä oli jopa aivot! Mitä sulla ei valitettavasti ole...
- riutuva_sydän
Ja pyhä yksinkertaisuus!! kirjoitti:
Itsekkyys on jossakin mielessä jalo asia, jossain se taas osoittaa suurta typeryyttä!! Ja valitettavasti tämä kuuluu tähän jälkimmäiseen osioon!
Aluksi luulin todella kirjoitustasi provoksi ja pistin asian unholaan. Nyt luettuani kirjoitukset uudestaan....????
Olet aika itsekäs ihminen, etkä taida paljonkaan empaattisuudesta tietää. Mielestäni olet tosi törkeästi loukannut miestäsi, kertomalla hänen "varustuksensa" olevan pieni. Sanoit itse loukaantuvasi siitä, että miehesi "moisesta" suuttui ja halusit vielä anteeksipyyntöä..???!!!
Ihmettelen suureti, ettei hän sinua ole vielä jättänyt. Taitaa olla todellisesta rakkaudesta kyse, koska silloin asioita katsellaan "suodattimen" läpi. Ei näe sinun typeryyttäsi ja yksinkertaista omahyväisyyttäsi!!
Toivottavasti, ( tai ehkä hän on siihen liian fiksu) hän joskus mainitsee jotain negatiivista sinun ruumiinosistasi, ulkonäöstä tai muusta sellaisesta!! Tai joku muu henkilö. Sen tarpeessa varmasti olet!! Opettele olemaan kohtelias ja korrekti muita kohtaan. Ei se miehesi "varustus" mistään pienimmästä päästä ole ja uskotko sitä mitä naisystäväsi puhuvat. Tuskin he mittanauhojen kanssa häärivät, kuten sinä!! Arviomittoja ovat ja ne yleensä heittävät ylöspäin. Naisille monesti 15-16cm. on 20cm.
Ja jos miehesi "varustus" nyt sinua kovasti vaivaa, jätä hänet naiselle joka sitäkin puolta hänessä arvostaa. Hanki itsellesi(jos saat) mies jonka "varustus" riittää ja mene näyttämään kavereillesi. Ja annan niiden vaikka kokeilla, kyllä se mies siihen taatusti suostuu!!
Tsemppiä kuitenkin!!Sinällään ymmärrän, että aiheeni on arka ja saattaa koskea jotain miehiä pahasti rintaan. Mutta miksi miehet saavat arvostella naisia, mutta naiset eivät saisi sanoa mitään miehistä?
Ja miksi mieheni (poikaystäväni) ei pitäisi minulta pyytää anteeksi, jos hän on loukannut minua?! Hei, ihan tiedoksi, ettemme elää 1500-luvulla, jossa naiset eivät olleet mitään ja miehet käyttivät heitä hyväkseen. Emme myöskään elä afrikassa! Eli kyllä suomalaisen miehen täytyy pystyä pyytämään anteeksi naiselta, jos on tehnyt jotain väärin! Suomalaiset naiset (ainakin osa) on niin vahvoja "persooni", etteivät niele enään ihan mitä tahansa miehiltä!! Enkä todellakaan tarkoita tuolla kommentilla mitään perverssiä, niin kuin sinä ajattelet, senkin sika!
Ja se todella loukkaa viestissäsi, että väität ystäviäni valehtelijoiksi! Eli mene sinä poju (mies?) hyvien tapojen käytöskurssille. Netistä niitä varmaan löytää, en tiedä, eikä kiinnosta!
Tsemppiä elämääsi! - kuikui
Ja pyhä yksinkertaisuus!! kirjoitti:
Itsekkyys on jossakin mielessä jalo asia, jossain se taas osoittaa suurta typeryyttä!! Ja valitettavasti tämä kuuluu tähän jälkimmäiseen osioon!
Tsemppiä kuitenkin!!en voi ymmärtää että tuon ikäinen aikuinen nainen voi olla tuskissaan miehen munan koosta, joka on vielä normaalipituinen ja vaatii miestä munansuurennusleikkaukseen. Hmmm.. tuntui siltä että kyseinen nainen on alle 20 vuotta. Ja se pitäs jo ymmärtää, ettei missään nimessä mene miehelleen kertomaan, että ompas sulla pieni.. Se loukkaa koko hänen miehisyyttään. Leikkaukset ei ole mitään "käympäs marketissa ostamassa lisää munaa" vaan niihin tarttee rahaa, aikaa ja vaivaa. Kasva ihmeessä nainen.
- SS...
eipä loppuja paljon tarvita. Muutama sentti sinne tänne ei vaikuta asiaan millään tavalla vaan miten sitä käytetään!
- riutuva_sydän
Kyllä on kuule ihmeellistä tekxtiä sinulla! Muka naisilla tuon syvyinen "se". Hah! Tuo on jotain ihmeellistä progapandaa, jolla saadaa miehet tuntemaan itsensä niin miehiksi. Etteikö muka ns. normaalikokoinen vehja mahtuisi naisiin! Ja sitä paitsi, tekxtisi oli sen verran ala-arvoista, etten viitsi edes kommentoida sitä! Häpäe!
- venytellyt pullolla?
riutuva_sydän kirjoitti:
Kyllä on kuule ihmeellistä tekxtiä sinulla! Muka naisilla tuon syvyinen "se". Hah! Tuo on jotain ihmeellistä progapandaa, jolla saadaa miehet tuntemaan itsensä niin miehiksi. Etteikö muka ns. normaalikokoinen vehja mahtuisi naisiin! Ja sitä paitsi, tekxtisi oli sen verran ala-arvoista, etten viitsi edes kommentoida sitä! Häpäe!
omasi pilalle asti? Häpeä itse!
- muutkin kirjoitukset,
niin, ymmärrätte, että hänellä ei ole ihan kaikki kotona muissakaan asioissa!
Säälin miestäsi kovasti, toivottavasti hän löytää itselleen jonkun fiksun naisen ja jättää tuollaisen törpön.- joku tuolla
heittää nyt ja pahasti ja raukka ei taida itse edes huomata asiaa.
- lukea,
kun on päivän selvä asia. Pähkinäkakku, koko nainen. LOL.
- Petter X
Juttujen sekavuudesta päätellen olet ollut pakkohoidossa viimeiset 6 kk. Pitääkö paikkansa?
Ps. Miten sen sudanilaisen kanssa sujuu? Vieläkö hän on sulle ehdotellut ryhmäseksiä? Teidän suhteenne tuntui niin auvoisalta muutenkin, mitä nyt että äitisi suhtautui asiaan huonommin kuin herpekseen.
- naisia sitä
maailmassa on, ei voi muuta sanoa.
- riutuva_sydän
Ensinnäkin, en hauku sinua, vaikka vaikutatkin idiootilta! Ja toisekseen, kuka on pyytänyt sinua kommentoimaan minun parisuhdettani!!! Pysy sinä vaan siellä "jääkiekko" -palstallasi!
Tsempiä! - TOTUUTTA kuulla?
riutuva_sydän kirjoitti:
Ensinnäkin, en hauku sinua, vaikka vaikutatkin idiootilta! Ja toisekseen, kuka on pyytänyt sinua kommentoimaan minun parisuhdettani!!! Pysy sinä vaan siellä "jääkiekko" -palstallasi!
Tsempiä!Sillä aivan samaa mieltä olen kirjottajan kanssa.
Ja se idiootti, se olet SINÄ. - TUOTA
riutuva_sydän kirjoitti:
Tsempiä!Jos tulet julkiselle palstalle asioitasi setvimään, niin silloin kirjoituksesi on vapaata riistaa kommentoitavaksi. Mutta sinuna vakavasti miettisin, josko olisi syytä pysyä poissa tällaisilta sivustoilta!?
- riutuva_sydän
TUOTA kirjoitti:
Jos tulet julkiselle palstalle asioitasi setvimään, niin silloin kirjoituksesi on vapaata riistaa kommentoitavaksi. Mutta sinuna vakavasti miettisin, josko olisi syytä pysyä poissa tällaisilta sivustoilta!?
Olet laardiperse!
Uskon, että tarkoitat ihan hyvää kommenteillasi ja olet varmasti ihan hyväsydämminen ihminen. Mutta nyt arvon "TUOTA" sotket asioita. Ehkä teet sen tahallasi, ehkä et tee sitä tahallasi. En tiedä, eikä kyllä sinun asiasi paljon kiinnosta.
Eli nyt ei ole kyse siitä, ettetkö saisi kommentoida kirjoituksiani. Miksi komentelet minua pois täältä?! Olet sairas! Mene itse pois, jos et kestä aikuisten ihmisten keskusteluaiheita! - sama-
riutuva_sydän kirjoitti:
Olet laardiperse!
Uskon, että tarkoitat ihan hyvää kommenteillasi ja olet varmasti ihan hyväsydämminen ihminen. Mutta nyt arvon "TUOTA" sotket asioita. Ehkä teet sen tahallasi, ehkä et tee sitä tahallasi. En tiedä, eikä kyllä sinun asiasi paljon kiinnosta.
Eli nyt ei ole kyse siitä, ettetkö saisi kommentoida kirjoituksiani. Miksi komentelet minua pois täältä?! Olet sairas! Mene itse pois, jos et kestä aikuisten ihmisten keskusteluaiheita!Sitä usein miettii näitä tekstejä täällä lukiessa, että ei voi olla "kaikki kotona" joillakin, jotka täällä kirjoittaa. Nyt ei jää edes epäilyä. :D Oli nämä porovoja tai ei niin sama tulos!
- aikuinen nainen
riutuva_sydän kirjoitti:
Olet laardiperse!
Eli nyt ei ole kyse siitä, ettetkö saisi kommentoida kirjoituksiani. Miksi komentelet minua pois täältä?! Olet sairas! Mene itse pois, jos et kestä aikuisten ihmisten keskusteluaiheita!"jos et kestä AIKUISTEN ihmisten keskusteluja" :DDD
Onko totta että tämä nainen on yli kolmekymmentä? Vai ihan luonnostaanko ei-niin-älykäs?!
- korviesi välissä!
Onko sinun vaikeata hyväksyä se, että pääsi kaipaa lääkäriä?
Ei ihme että miehesi suuttuu tuollaisesta, kun yrität sairastuttaa häntäkin.
Helpompaa hänen olisi ilman sinua.- kenties...
mutta kyllä asia on niinkin, että saa miehistäkin joskus sanoa jotain ei-niin-imartelevaa! Kautta aikojenhan miehet ovat haukkuneet ja arvostelleet naisia. Kaikkein rumimmatkin limaset äijät vaativat kumppanikseen maailman kauneimman ja (leikellyn) mallikroppaisen naisen. On se nyt kumma, että jos kerrankin joku nainen sattuu sanomaan miehelle tällä olevan pieni kalu, niin alkaa tällainen sanasota. Antakaa olla tällaisten provojen. Niin ja katsokaa miehet peiliin edes joskus, laskee varmasti sairaalloista itsevarmuuttanne!
- minimuna
kenties... kirjoitti:
mutta kyllä asia on niinkin, että saa miehistäkin joskus sanoa jotain ei-niin-imartelevaa! Kautta aikojenhan miehet ovat haukkuneet ja arvostelleet naisia. Kaikkein rumimmatkin limaset äijät vaativat kumppanikseen maailman kauneimman ja (leikellyn) mallikroppaisen naisen. On se nyt kumma, että jos kerrankin joku nainen sattuu sanomaan miehelle tällä olevan pieni kalu, niin alkaa tällainen sanasota. Antakaa olla tällaisten provojen. Niin ja katsokaa miehet peiliin edes joskus, laskee varmasti sairaalloista itsevarmuuttanne!
joo, tuli selväksi se että sinä olet ainakin femakko!
- riutuva_sydän
minimuna kirjoitti:
joo, tuli selväksi se että sinä olet ainakin femakko!
Kyllä sinä mies olet säälittävä. Heti, jos joku järkevä kommentti tulee, niin miksi pitää alkaa haukkumaan muita! Haukut vahvatahtoisia naisia, famakoksi! Kyllä sinulla taitaa olla itsetuntosi kanssa suuria ongelmia! Jätän konnettisi omaan arvoon!
- ...
Onko sulle tullu mieleen että ehkä ne sun kaveritkin liiottelee miestensä munan koon, tai luulevat että ne on 20cm vaikka todellisuudessa ne oiskin n. 16cm?! Yleensä miehen siitin on n 17 cm erektiossa, ja se on sen takia että se sopii anatomisesti hyvin naiseen. Naisen emätinhän ei ole kovin pitkä. Jos miehen siitin on 20cm, niin voin sanoa että yhdyntä varmaan sattuisikin. Eikä olisi siis mitenkään kadehdittavaa olla niin isomunaisen kanssa kuin sellaisen jolla on pieni!
- riutuva_sydän
Eli olet siis samaa mieltä kanssani, että mieheni "vehje" on tosiaan selvästi keskimääräistä pienempi. Ihmettelenkin, että mistä täällä on kerrottu sellaisia pieniä pituuksia, kun fakta taitaakin olla, että miehillä on keskimäärin 17cm?!!!
Kuules poju. Kysyhän naisilta, että jos saa valita, ottaako "pienimunaisen" vai "isomunaisen" miehen, niin arvaas vaan mikä on vastaus?! Kyllä miehellä täytyy löytyä "munaa"!!!
Sitä kyllä ihmettelen, että vaikka oletkin kanssani samaa mieltä asiasta, niin miksi vihjailet, että koko ystäväpiirilläni olisi keskiarvoa pienemmän vehkeen (16) omaavia miehiä?! Aika törkeä kommentti, mutta sivuutan, sen, koska olen iloinen, kun huomaan, että ainakin jotkut ovat kanssani samaa mieltä asista! - verisuoni päästä
riutuva_sydän kirjoitti:
Eli olet siis samaa mieltä kanssani, että mieheni "vehje" on tosiaan selvästi keskimääräistä pienempi. Ihmettelenkin, että mistä täällä on kerrottu sellaisia pieniä pituuksia, kun fakta taitaakin olla, että miehillä on keskimäärin 17cm?!!!
Kuules poju. Kysyhän naisilta, että jos saa valita, ottaako "pienimunaisen" vai "isomunaisen" miehen, niin arvaas vaan mikä on vastaus?! Kyllä miehellä täytyy löytyä "munaa"!!!
Sitä kyllä ihmettelen, että vaikka oletkin kanssani samaa mieltä asiasta, niin miksi vihjailet, että koko ystäväpiirilläni olisi keskiarvoa pienemmän vehkeen (16) omaavia miehiä?! Aika törkeä kommentti, mutta sivuutan, sen, koska olen iloinen, kun huomaan, että ainakin jotkut ovat kanssani samaa mieltä asista!ole siis nyt varovainen ja pidä pieni paussi noissa kirjoituksissasi.
Sairashan sinä olet. - ...
riutuva_sydän kirjoitti:
Sitä kyllä ihmettelen, että vaikka oletkin kanssani samaa mieltä asiasta, niin miksi vihjailet, että koko ystäväpiirilläni olisi keskiarvoa pienemmän vehkeen (16) omaavia miehiä?! Aika törkeä kommentti, mutta sivuutan, sen, koska olen iloinen, kun huomaan, että ainakin jotkut ovat kanssani samaa mieltä asista!nyt puheeni siitä että keskiverto muna olis 17cm. Toin asian väärin esille. Mä tarkoitin että suurimmillaan normaali muna on 17cm. Mun moka, sori. Eli 17cm ei tosiaan oo keskiverto. Kaikki yli 17cm munat on siis isoja.
"Kuules poju. Kysyhän naisilta, että jos saa valita, ottaako "pienimunaisen" vai "isomunaisen" miehen, niin arvaas vaan mikä on vastaus?! Kyllä miehellä täytyy löytyä "munaa"!!!"
Ihan ekaks sanon etten ole poju, vaan vainen. Toisekseen, miks pitää valita iso tai pieni muna? Yleensähän miesten munat on normaalin kokosia, tai siis normaalin koon mittakaavassa. Epäilen että saa hakea yhtä paljon pieni munasia kuin suuri munasia. Enkä usko että tosi iso muna olis yhtään sen miellyttävämpi kuin aivan pienikään muna. Ainakin se pieni ei satu ;)
"Sitä kyllä ihmettelen, että vaikka oletkin kanssani samaa mieltä asiasta, niin miksi vihjailet, että koko ystäväpiirilläni olisi keskiarvoa pienemmän vehkeen (16) omaavia miehiä?!"
Siis mä en ole vihjaillut mitään. Tää oli kyllä nyt sun ihan oma ajatus. Sanoin vaan että on mahdollista että sun kaverit ei todellisuudessa tiedä miestensä munien pituutta, vaan arvioivat pituuden yläkanttiin (tai sitten valehtelevat). Ja se muna voi näyttää ja tuntua oikeesti isommalta kuin se onkaan. En siis oo väittänyt mitään siitä että sun kaverien miehillä on pienet munat, enkä voi väittää niin koska mä en tiedä. On vaan hyvin suuri todennäköisyys että he omaavat aivan normaalin kokoisen vehkeen, koska oikeesti isot munat on harvinaisia, ja on kyllä sula mahdottomuus että kaikilla sun kavereiden miehillä ois isot! Jos tää sua loukkaa, niin sille en voi mitään. - .....
riutuva_sydän kirjoitti:
Sitä kyllä ihmettelen, että vaikka oletkin kanssani samaa mieltä asiasta, niin miksi vihjailet, että koko ystäväpiirilläni olisi keskiarvoa pienemmän vehkeen (16) omaavia miehiä?! Aika törkeä kommentti, mutta sivuutan, sen, koska olen iloinen, kun huomaan, että ainakin jotkut ovat kanssani samaa mieltä asista!eiköhän sitä valita miehet yleensä sen mukaan, pitääkö hänestä yleisesti. Sinun kannattaisi seuraavan kerran miestä valitessasi pistää heidät riviin, ja pyytää laskemaan housut, jolloin voit valita suurimunaisen, paskat väliä mistään "kemioista", kunhan on suuri muna, sillä pärjää.
TSEMPPIÄ KUITENKIN!!!!!!!!
- silla laaketiede autta
Silla meilla taalla virussa olla hoitomuoto jolla
korjata kaikki miehen penis.
Se pieni ja vaha kivuton toimenpide, kui naisen rinta suurenus, jolla saada
miehe penikseen pituutta vaikka 20cm tai muuta lisa.
Sina tuoda oma mies tanne hyva hoito ja me tehda
operaatio. Se maksa sinulle vai 5 - 20 tuhatta euro.- riutuva_sydän
Sinällään ihan kiinnostava ajatus, mutta hinta on kyllä liian kallis tässä elämäntilanteessa. Joten kiitän kohteliaasti ja kieltäydyn tarjouksesta!
- sentään!!!!
riutuva_sydän kirjoitti:
Sinällään ihan kiinnostava ajatus, mutta hinta on kyllä liian kallis tässä elämäntilanteessa. Joten kiitän kohteliaasti ja kieltäydyn tarjouksesta!
Minä luulin, kun tuon kirjeen sinulle kirjoitin, että sinä ymmärrät selvän vittuilun!!
Kummallinen immeinen olet!
Tsemppiä! - minne katosit?
riutuva_sydän kirjoitti:
Vaiko eikö miehen penishoito kiinosta enää?
- BLONDIHAN tää on
33v blondi se siellä heittelee niin älyttömiä juttuja, että kansa saa täällä nauraa.
Älkää ihmiset enää provoontuko yhtään tämän mamman jutuista, ne on sananmukaisesti ihan blonditasoa. Lukekaa hänen omakuvansa ja kaikki muutkin jutut mihin hän on vastaillut.
SÄÄLITTÄÄ HÄNEN POIKAKAVERINSA ELÄMÄ- riutuva_sydän
En ole plondi vaan nykyisin hiukseni ovat punaruskeat! En nyt vaan viitsi joka käänteessä mennä muuttamaan profiilini tietoja! Joten tuo rasistinen kommenttisi ei osunut!
Tsemppiä!
- täysijärkinen.
Siis väität tosiaan, että naiset vertailee ja kehuu miestensä pelejä ja sitten kun olet halunnut keskustella miehesi kanssa hänen peniksensä "pienuudesta" ja mies loukkaantuu, niin sinä odotat anteeksipyyntöä ? Ei jumalauta !
Vain täydellisen tyhmä ja kokematon nainen puhuu noin !
Minulla on ihan ok penis 18cm ja entinen eukkoni, paino siis sanalla entinen, meni kerran sanomaan minulle, kun kuvitteli minun jotain puhuvan hänen ex-miehestään, että "oli sillä ainakin isot munat".
Se eukko sai potkun perseeseen siitä paikasta ja toivotin hänelle vaan hyvää jatkoa sen exänsä munan kanssa. Siinä meni kertalaakista häneltä leppoisa elämä hyvinansaitsevan miehen "kotirouvana" ja itki kuule kauan perään ja selitteli huonoja sananvalintojaan, mutta jos nainen haluaa loukata miestä jollakin asialla, niin se on juuri tuo vertailu.
Sinullekin kuules voi äkkiä käydä niin, että saat potkut pehvaasi ja itket vielä miehesi perään!- riutuva_sydän
Siis aivan U.S.K.O.M.A.T.O.N.T.A.!!!
Olet selvästikin väkivaltainen mies, koska myönnät potkineesi vaimoasi (rouvaasi)! Mitä jos hän olisi ollut raskaana?!! Aivan kamala ajatuskin! Onneksi minun kultamussukkani ei ole väkivaltainen vaan todella ihana ja hellä mies!
H.Ä.P.E.Ä.!
"Loukkaannuin aika pahasti silloin ja sanoin miehelleni, että anteeksi on syytä pyytää." Voi jeesus! Ainoa kenen pitäisi pyytää anteeksi nyt, on kyllä sinä!!! Miehesi vehje on sen kokoinen minkä kokoinen on, se ei siitä muutu, jos kyseessä on aikuinen mies. Kyllä taisi miehesi loukkaantua tosi pahasti.
t:nainen - ******
oot viä 33 v...ei saatana!mä ajattelin et korkeintaan 17.huhhuh...kasva jo aikuiseksi!
- löysiä
Sitä sattuu... Oletko sä vähän yksinkertainen vai provo, vai mitä sä tolla "olen yrittänyt puhua mieheni kanssa asiasta" tarkoitat? Ihan kuin se ei miestä itseäänkään haittaisi, mutta sä haluaisit vielä puhua jostain hänen peniksen koostaan ja voivotella sitten sitä vai?
- riutuva_sydän
Et ole nähnyt minua, joten miestä tiedät, millainen olet?!! Ja jos et tiedä, niin melko ala-arvoista alkaa arvostelemaan ihmisiä heidän ulkonäkönsä perusteeella!!! Oletko itse kenties herra/rouva täydellisyys?! ET OLE!
- te kaikki
riehutte täällä? Tämähän on ihan selvästi PROVO!
Ei kukaan nyt oikeasti väitä että 15cm on pieni. Ihan normi kalu.
..gimma ei ole nähny elämässään ku yhden kalun, enkä ihmettele.. paa gimma mies vaihtoon vaan, niin seuraavaksi saat kokeilla 8cm kokoista, turha itkee sit perään..- riutuva_sydän
On kuule tullu nähtyä useampikin "kalu" elämän aikana, eikä koskaan ole tullut vastaan noin pinetä! Eikä tässä aiheessa nyt pitäisi olla kyse siitä, minkälaisia "kaluja" minulla on ollut elämäni aikana! Vaan kyse on siitä, että sinulle on nyt turha selittää enempää, kun et kerran ymmärrä. Miksi ymmärtäisit, jos selittäisin enemmän, kun et nytkään ymmärrä!
Tsemppiä! - meitsi vaan
riutuva_sydän kirjoitti:
On kuule tullu nähtyä useampikin "kalu" elämän aikana, eikä koskaan ole tullut vastaan noin pinetä! Eikä tässä aiheessa nyt pitäisi olla kyse siitä, minkälaisia "kaluja" minulla on ollut elämäni aikana! Vaan kyse on siitä, että sinulle on nyt turha selittää enempää, kun et kerran ymmärrä. Miksi ymmärtäisit, jos selittäisin enemmän, kun et nytkään ymmärrä!
Tsemppiä!Ihan vaan mielenkiinnosta, montako sitten on tullut suunnilleen niitä peniksiä nähtyä?
3, 5, 10 ?
todennäköisyys kolmeen yli 15cm pitkään on luokkaa...
0.26x0.26x0.26=0.017576 ~ 0.02 eli noin 2%
5 yli 15cm
0.017576x0.26x0.26 = 0.0011881 ~0.0012 eli 0.12%
Kysyn vaan mielenkiinnosta, sulla käy ihmeellinen tuuri noiden isojen munien suhteen. Sano vielä että kaikki ollu 18-20cm pitkiä ? - riutuva_sydän
meitsi vaan kirjoitti:
Ihan vaan mielenkiinnosta, montako sitten on tullut suunnilleen niitä peniksiä nähtyä?
3, 5, 10 ?
todennäköisyys kolmeen yli 15cm pitkään on luokkaa...
0.26x0.26x0.26=0.017576 ~ 0.02 eli noin 2%
5 yli 15cm
0.017576x0.26x0.26 = 0.0011881 ~0.0012 eli 0.12%
Kysyn vaan mielenkiinnosta, sulla käy ihmeellinen tuuri noiden isojen munien suhteen. Sano vielä että kaikki ollu 18-20cm pitkiä ?Ensinnäkään, minun seksikumppaneiden määrä ei kuulu hitusenkaan vertaa sinulle! Tirkistele vaan muiden yksityiselämää.
Ja mitä tulee noihin laskelmiisi, niin matematiikan kaavat eivät ole koskaan ollut minun vahvin laji. Ne kuuluvat mielestäni yliopistolle. Muutenkin tuollainen teoria ei välttämättä kulje käsi kädessä käytännön kanssa. Usein teoria ja käytäntö ovat eri asia. Eli kannattaisikohan arvon "meitsi vaan" tulla välillä ulos sieltä tutkijankammiostasi ja katsoa elämään niin kuin me muut?!
Tsemppiä! - meitsi vaan
riutuva_sydän kirjoitti:
Ensinnäkään, minun seksikumppaneiden määrä ei kuulu hitusenkaan vertaa sinulle! Tirkistele vaan muiden yksityiselämää.
Ja mitä tulee noihin laskelmiisi, niin matematiikan kaavat eivät ole koskaan ollut minun vahvin laji. Ne kuuluvat mielestäni yliopistolle. Muutenkin tuollainen teoria ei välttämättä kulje käsi kädessä käytännön kanssa. Usein teoria ja käytäntö ovat eri asia. Eli kannattaisikohan arvon "meitsi vaan" tulla välillä ulos sieltä tutkijankammiostasi ja katsoa elämään niin kuin me muut?!
Tsemppiä!Eihän se kuulukaan eikä kiinnostakaan sen enempää kuin halusin vain osoittaa että sinulla on käynyt "tuuri" kun olet vain tähän marginaaliseen isomman varustuksen omaaviin miehiin törmännyt.
Ja sanonpahan nyt vielä että pyrin itse siihen että en anna ihmisille kuvaa siitä että seksi on kuin pornoleffoissa missä miehillä on isot kalut ja kaikki alle 20cm on pientä ja sillä ei naista tyydytetä. Sehän kun ei paikkaansa pidä, niin en halua ihmisten ottavan paineita kalunsa koosta.
Niinkuin en halua naistenkaan murehtivan rintojensa kokoa tai mitään vastaavaa...
Ja katson maailmaa yhdestä näkökulmasta, sellaisesta jossa ei munan tai tissien koosta välitetä. - faktaa peliin:
riutuva_sydän kirjoitti:
Ensinnäkään, minun seksikumppaneiden määrä ei kuulu hitusenkaan vertaa sinulle! Tirkistele vaan muiden yksityiselämää.
Tsemppiä!"Muutenkin tuollainen teoria ei välttämättä kulje käsi kädessä käytännön kanssa. Usein teoria ja käytäntö ovat eri asia."
UCSF:n (University of California San Francisco) vuonna 1996 tehdyn tutkimuksen mukaan tyypillinen erektiossa oleva siitin on 10,1–15,9 cm pitkä terskan kärjestä häpyluuhun asti mitattuna, keskiarvon ollessa 13,0 cm.
Tarkoittaa siis juurikin sitä, että se vehje on miehillä keskimäärin noin 13 senttiä pitkä, ja jo 15 senttinen kalu on "keskimääräistä" pari senttiä pidempi.
Tuskin olet kuitenkaan onnistunut "against all odds" törmäämään tähän asti pelkkiin "luonnonoikkuihin".
- minimuna
VITTU!!! mikä provo!!! nauroin vedet silmissä!!!
- provohan
tämä kirjoitus on.
Keskustelunalussa alkuperäinen kirjoittaja on kateellinen ystäviensä miesten kalujen pituudesta.
Myöhemmin ketjussa hän kiistää sen.
Eli kirjoitus on tarkoitettu vain "sohaisuksi" muurahaispesään ja täytyy sanoa, että hyvin hän onnistui.
Lainaan tähän alkuperäisen kirjoittajan tekstejä paristakohtaa.
Keskustelun avasi alkuperäinen kirjoittaja:
Mieheni ei ole erityisen hyvin "varustettu". Makuuhuoneessa kaikki on ihan ok. Siltikin kaipaisin sitä, että miehelläni olisi isompi "vehje". Itse asiassa kun olemme ystävieni kanssa jutelleet miehistämme, olen korjannut aina mieheni mittaa todellista suuremmaksi. Yleensä puhun n.20 sentistä, koska sen kokoisia tuntuu ystävieni miehillä olevan. Silti miehelläni ei ole kuin n.15 cm, olen jopa mitannut. Hih, hih ;) ;) Tunnen itseni epävarmaksi ystävieni kanssa aina, kun tästä asiasta tulee puhe. Tai siis lähinnä häpeän mieheni mittoja ystävieni seurassa, mikä on tietysti ihan luonnollista tässä tilanteessa.
Myöhemmin ketjussa hän kirjoittaa:
Ei naisilla ole kuule sellaista "kalukateutta", kuin miehillä.- riutuva_sydän
Lukeminen ja sen ymmärtäminen ei selvästikään ole sinun alaasi, joten ei kannata panostaa siihen enempää.
Kun mainitsin "kalukateudesta", oli kyse siitä, että joku idiootti vihjaili, että naiset olisivat toisilleen kateellisia "rintavarustuksesta". Ja tähän totesin, ettei naisilla ole sellaista "kalukateutta", kuin miehillä. Eli jos et ymmärtänyt, niin tarkoitin, että miehet ovat toisilleen kateellisia "kaluistaan", mutta sama ei päde naisille omista ulkomuodoistaan!
Get to point?!!
Tsemppiä! - ymmärtäminen
riutuva_sydän kirjoitti:
Lukeminen ja sen ymmärtäminen ei selvästikään ole sinun alaasi, joten ei kannata panostaa siihen enempää.
Kun mainitsin "kalukateudesta", oli kyse siitä, että joku idiootti vihjaili, että naiset olisivat toisilleen kateellisia "rintavarustuksesta". Ja tähän totesin, ettei naisilla ole sellaista "kalukateutta", kuin miehillä. Eli jos et ymmärtänyt, niin tarkoitin, että miehet ovat toisilleen kateellisia "kaluistaan", mutta sama ei päde naisille omista ulkomuodoistaan!
Get to point?!!
Tsemppiä!voi olla vaikeaa, jos tekstin kirjoittajalla ei mene ihan "täysillä"..:)
Mutta Tsemppiä!
- lainaus Väestöliiton
sivuilta:
"On erittäin harvinaista että ihminen olisi piirteiltään täydellisen symmetrinen. Sama koskee peniksiä. On tavallista, että penis on käyrä joko oikeaan tai vasempaan tai jonnekin…Normaalia on sekin, että miehillä toinen kives on alempana kuin toinen. Kyseessä on siis pelkästään ulkonäköön liittyvät yksityiskohdat. Sillä ei siis ole mitään käytännön merkitystä sukupuolielämälle ja yhdynnälle.
Velttona peniksen pituus aikuisella miehellä on keskimäärin n. 6-9 cm ja jäykistyneenä n. 90 prosentilla kaikista miehistä peniksen pituus on välillä 9-17 cm. Yleensä levossa kookkaat penikset kasvavat jäykistyessään vähemmän ja pienet enemmän. Levossa peniksen kokoon vaikuttaa myös lämpötila, viileässä siitin on pienempi. Iso penis voi olla haitta yhdynnässä ja aiheuttaa suurtakin epämukavuutta kumppanissa.
Liian pieni, liian iso.. Ei ainakaan sopiva
Sinun peniksesi on juuri oikean kokoinen! On hyvä muistaa, että ei ole olemassa sellaisia määreitä, kuin ”normaalin kokoinen” penis. Jokaisen penis on aina oikean kokoinen ja henkilön omaan kehoonsa juuri sopivaksi suunniteltu. Usein pornoelokuvat ja -lehdet antavat vääristyneitä käsityksiä siitä, minkälainen penis on normaali.
Peniksen koko ei vaikuta virtsaamiseen, lisääntymiseen, seksissä onnistumiseen, nautinnollisuuteen tai siihen, pystyykö mies tyydyttämään naisen. Yhdyntä on vain pieni osa seksuaalista kanssakäymistä. Naisen seksuaalisesti herkin alue on häpykieli eli klitoris, joka sijaitsee emättimen ulkopuolella ja aukon suun tuntumassa. Lisäksi naisen emätin mukautuu kumppanin peniksen kokoon.
Miehen sukupuolielämän nautittavuus ei ole kiinni peniksen koosta. Sen sijaan pelot (esim. suorituspaineet) vievät harmillisen paljon energiaa yhteisen ilon ja nautinnon saavuttamisesta"
Eikö sinua jo hävetä kuinta typerä olet ?- pornoa ?
Todennäköisesti katselet liikaa, koska muuten nuo sinun täysin vääristyneet käsityksesi naisten ja miesten anatomiasta eivät ole selitettävissä.
Pornoleffojen tähdet ovat poikkeuksetta juuri näitä erittäin hyvin varustettuja miehiä ja nykyään kaikenlainen kuvamanipulaatio on arkipäivää. Jopa feikkipeniksiä on laitettu tavallisen kokoisen pelin päälle antamaan illuusiota hirveästä "oriin sapelista".
Taidat elää kokoajan satumaailmassa ! - piti mennä
pornoa ? kirjoitti:
Todennäköisesti katselet liikaa, koska muuten nuo sinun täysin vääristyneet käsityksesi naisten ja miesten anatomiasta eivät ole selitettävissä.
Pornoleffojen tähdet ovat poikkeuksetta juuri näitä erittäin hyvin varustettuja miehiä ja nykyään kaikenlainen kuvamanipulaatio on arkipäivää. Jopa feikkipeniksiä on laitettu tavallisen kokoisen pelin päälle antamaan illuusiota hirveästä "oriin sapelista".
Taidat elää kokoajan satumaailmassa !tuolle riutuvalle sydämelle.
- riutuva_sydän
Ilmeisesti Väestöliiton sivuilla on jotain tuollaista tai sitten ei. Mutta sinä "kärähdit" viestissäsi, sillä Väestöliiton sivuilla ei taatusti lue "Eikö sinua jo hävetä kuinka typerä olet?"!!!!!
Eli ihan hyvin kirjotettu "stoori".
Sitä en ymmärrä, mikä tarve miehillä on tuota "vehkeen" keskipituutta todistella. Välillä se on 6-9 senttiä, välillä 9-17, joskus 11-13, joskus 12-14....Ja kuitenkin täälläkin on joku todistanut, että miesten keskipituus on 17cm!!! Eli eikö sinusta tunnu kurjalta, jos sinulla on huomattavasti keskimääräistä pienempi?!!
Ja kyllä kuule naiset sen koon päälle ymmärtävät, mikään järjetön sen tosiaan ei tarvitse olla, mutta ei myöskään nakki! Enkä käsitä, miksi miehet eivät pysty asiasta puhumaan?!! Eihän se nyt niin paha asia VOI OLLA!
Mutta, tosiaan, hienon tarinan kirjoitit, vaikka se osoittautuikin "valeeksi". Sinulla on kuitenkin selvästi lahjoja kirjallisuuteen, joten Tsemppiä sille alalle! - fanittaa
riutuva_sydän kirjoitti:
Ilmeisesti Väestöliiton sivuilla on jotain tuollaista tai sitten ei. Mutta sinä "kärähdit" viestissäsi, sillä Väestöliiton sivuilla ei taatusti lue "Eikö sinua jo hävetä kuinka typerä olet?"!!!!!
Sitä en ymmärrä, mikä tarve miehillä on tuota "vehkeen" keskipituutta todistella. Välillä se on 6-9 senttiä, välillä 9-17, joskus 11-13, joskus 12-14....Ja kuitenkin täälläkin on joku todistanut, että miesten keskipituus on 17cm!!! Eli eikö sinusta tunnu kurjalta, jos sinulla on huomattavasti keskimääräistä pienempi?!!
Ja kyllä kuule naiset sen koon päälle ymmärtävät, mikään järjetön sen tosiaan ei tarvitse olla, mutta ei myöskään nakki! Enkä käsitä, miksi miehet eivät pysty asiasta puhumaan?!! Eihän se nyt niin paha asia VOI OLLA!
Mutta, tosiaan, hienon tarinan kirjoitit, vaikka se osoittautuikin "valeeksi". Sinulla on kuitenkin selvästi lahjoja kirjallisuuteen, joten Tsemppiä sille alalle!kiitos kun puolustit mua kun joku äijä alkoi femakoksi epäilee. Siinä taas nähtiin, ettei ukot kestä yhtään pahaa sanaa itsestään, mutta naisia kyllä saavat arvostella! Hienosti olet saanut keskustelua aikaiseksi! Innolla odotan uutta aihettasi. :)
- riutuva_sydän
pornoa ? kirjoitti:
Taidat elää kokoajan satumaailmassa !Olen toki joskus katsonut jonkun filmin, mutta en todellakaan katso kovin usein.
Mielestäni pornossa on sairasta, kun miehet ruikkivat s******sa naisen naamalle tai muualle!!! Ei naiset sellaisesta oikeasti pidä! S.A.I.R.A.S.T.A. Ja siin olet todellakin oikeassa, että pornon katsominen vaikuttaa miehiin, ehkä vähän liikaakin, eli olen kanssasi täysin samaa mieltä!!! Olen nimittäin joskus tapaillut miestä, joka oli selvästi katsonut liikaa pornofilmejä, koska hän halusi asioita, jotka eivät kuulu NORMAALIIN SEKSIIN!!!! En nyt erittele sen tarkemmin, mutta takapuoli kuului niihin hänen juttuihinsa olennaisesti sekä pari muuta juttua! Kiitos EI!
Vaikutat ihan mukavalta mieheltä, mutta valitettavasti en halua tutusta sinuun tämän enempää, koska seurustelen. Toivon sulle Tsemppiä ja onnea elämään ja naisen löytämiseen ja ihanaan suhteeseen! - Petter X
riutuva_sydän kirjoitti:
Mutta, tosiaan, hienon tarinan kirjoitit, vaikka se osoittautuikin "valeeksi". Sinulla on kuitenkin selvästi lahjoja kirjallisuuteen, joten Tsemppiä sille alalle!Tämä nykyaikaisen erotiikan kulmakivi tunnetaan nimellä peppupano, tai mustekalan metsästys. Sen parissa puuhatessa pienempikin pituus on sopiva. Tämä ei tietenkään tarkoita, etteikö isompi letku naisen pakoputkessa tarjoaisi megaorgasmeja vailla vertaa. Toistan nyt aiemman tarjoukseni (viime kesältä): jos olet kiinnostanut kunnon röörien rassauksesta niin olen koska tahansa käytettävissä. Takaan, että sen kokemuksen jälkeen katsoisit kaupan vihannestiskin kurkkuja aivan uudella tavalla! ;-)))
- meitsi vaan
riutuva_sydän kirjoitti:
Mutta, tosiaan, hienon tarinan kirjoitit, vaikka se osoittautuikin "valeeksi". Sinulla on kuitenkin selvästi lahjoja kirjallisuuteen, joten Tsemppiä sille alalle!Minun on pakko kyllä pyytää sinulta lisää tietoa tuosta
"Ja kuitenkin täälläkin on joku todistanut, että miesten keskipituus on 17cm!"
koska en ole itse koskaan moisesta kuullut. aina törmännyt samaan 14-15cm kategoriaan. Mutta ehkä sinulta löytyy parempaa tietoa, kuin nämä vaatimattomat tutkimusotokset mihin itse olen törmännyt. On totta että näkemissäni tutkimuksissa otos on ollut vain 600 ihmisen luokkaa. Nopealla silmäyksellä löydän 3 tutkimusta vuosilta 1996,2000 ja 2001 joissa yhdessäkään ei keskipituus ylitä 15cm.
Joten mielenkiinnosta kysyn että muistaisitko yhtään tuosta tutkimuksesta jossa keskimääräinen pituus olisi 17cm ?
ja vielä mielipiteeni tuohon että miksi miehet eivät siitä pysty puhumaan, noh, eivät naisetkaan yleensä tykkää kuulla että
a) sulla on niin pienet rinnat, tykkään isommista
b) sulla on liian isot tissit, tykkään pienemmistä
Jos sellaisen asian ottaa puheeksi että tykkää erilaisista rinnoista kuin mitä kumppanilla on, saattaa nainen vuorostaan suuttua.
Ja nyt toivonkin että et saa tästä mitään ajatusta siitä että seurustelukumppanillani on mielestäni "väärän" kokoiset rinnat. Koska näin ei ole. Itselleni se on aika pitkälti yks hailee, niin pitkään kun nainen ei niistä kärsi (liian isot aiheuttavat kuulemma selkäsärkyä jne) - riutuva_sydän
Petter X kirjoitti:
Tämä nykyaikaisen erotiikan kulmakivi tunnetaan nimellä peppupano, tai mustekalan metsästys. Sen parissa puuhatessa pienempikin pituus on sopiva. Tämä ei tietenkään tarkoita, etteikö isompi letku naisen pakoputkessa tarjoaisi megaorgasmeja vailla vertaa. Toistan nyt aiemman tarjoukseni (viime kesältä): jos olet kiinnostanut kunnon röörien rassauksesta niin olen koska tahansa käytettävissä. Takaan, että sen kokemuksen jälkeen katsoisit kaupan vihannestiskin kurkkuja aivan uudella tavalla! ;-)))
Sinä Peter X olet kyllä kaiken pahan alku ja juuri. Muitelinkin, että mistä nimesi on tuttu. Mutta sama häirikkö taas liikkeellä!
VAROKAA PETERIÄ, SE ON SIKA!!!
Ja sitä en kyllä ymmärrä, että miksi sinua kiinnostaa naisen "perse", kun parempaakin voisi olla tarjolla siinä ihan liki? Suurin osa miehistä pitää juuri siitä toisesta, mutta se on toki sinun asiasi, mistä sinä pidät.
Oletko muuten jo löytänyt uuden poikaystävän? Eikös sinulla tullut jotain riitaa sen vanhan miehesi kanssa?! Tsemppiä suhteeseenne! - kivaa ehkä
riutuva_sydän kirjoitti:
Sinä Peter X olet kyllä kaiken pahan alku ja juuri. Muitelinkin, että mistä nimesi on tuttu. Mutta sama häirikkö taas liikkeellä!
Ja sitä en kyllä ymmärrä, että miksi sinua kiinnostaa naisen "perse", kun parempaakin voisi olla tarjolla siinä ihan liki? Suurin osa miehistä pitää juuri siitä toisesta, mutta se on toki sinun asiasi, mistä sinä pidät.
Oletko muuten jo löytänyt uuden poikaystävän? Eikös sinulla tullut jotain riitaa sen vanhan miehesi kanssa?! Tsemppiä suhteeseenne!panna myös riutuvaa sydäntä perseeseen, ja tietenkin niin, että poikaystävä ei tietäis siitä mitää. Vois olla "kauhiaa" takaisin potkintaa tiedossa. :)), namnam.
- Petter X
riutuva_sydän kirjoitti:
Oletko muuten jo löytänyt uuden poikaystävän? Eikös sinulla tullut jotain riitaa sen vanhan miehesi kanssa?! Tsemppiä suhteeseenne!Uskon aivan rehellisesti, että kärsit ilmiöstä nimeltä "hyvän rakkauden puute". Et ole tyytyväinen parisuhteessasi ainakaan seksielämääsi, sillä et saa siitä todellista tyydytystä. Tämän takia minä jo kesällä tarjosin apua sinulle. Uskon rehellisesti että rentouttava peppupano riittäisi palauttamaan elämäsi takaisin raiteilleen. Turha ahdistus vähenisi, ärsyyntymiskynnys palautuisi normaaliksi. En tätä ehdotusta tekisi, ellen tietäisi että ihan aidosti olet pahemman kerran puutteessa. Koska puute on paitsi laadun niin myös määrän suhteen, ajattelin että mitä tiukempaan rakoon luotaimeni ujutan niin sen suurempi täyttymys sinulle tulee.
- yksinkertaisuutesi
riutuva_sydän kirjoitti:
Mutta, tosiaan, hienon tarinan kirjoitit, vaikka se osoittautuikin "valeeksi". Sinulla on kuitenkin selvästi lahjoja kirjallisuuteen, joten Tsemppiä sille alalle!Jutussahan on selvästi ns.lainausmerkit Väestöliiton lainauksen alussa ja lopussa.
Ja sitten sen jälkeen se huomautus sinulle.
Voi, voi kuinka yksinkertainen taidat kaikessa "viisaudessasi" olla.
Älä nyt kompuroi !!!!!!!!!!!!
- Eräs Mies
laiteta ennätykset uusiksi.
33 vuotiaalle naiselle Turusta... Tsemppiä!
Vai miten se meni? - rehellisesti
riutuva sydän, onko sinulla oikeasti mies?
Minä väitän, että yksikään nainen tai mies ei tule suomi24:n parisuhde foorumiin kertomaan, miten pieni kyrpä , tai miten väljä pillu on puolisolla. Lukuunottamatta sitä mahdollisuutta, että kirjoittaja tekee aiheesta provon, tai sitten hän on ns."latvasta" laho.
Kumpikin edellämainittu osoittaa, että kirjoittajalla ei mene henkisesti kovinkaan hyvin,
jolloin näitä "tekaistujen" puolisoiden heikkouksia voi aivan hyvin esitellä internetin "ihmeellisessä" maailmassa.
Edelleen edellä kuvatut ominaisuudet osoittavat todeksi sen, että todellisessa elämässä, kyseisellä henkilöllä ei ilmeisesti ole minkäänlaista vastakkaisen sukupuolen kumppania, vaan kaikki kirjoitus perustuu mielikuvituksen ja pornoteollisuuden ihmeelliseen maailmaan, sekä vihaan vastakkaista sukupuolta kohtaan.
Johtuuko viha ja mielikuvitus ja provot näilläsivuilla, pettymyksistä, hylätyksi tulemisesta todellisessa elämässä, sitä en tiedä, en minä, eikä ehkä kukaan. - taviskalu
sulla on paksusti läskiä vitun päällä, noin 5cm.laihduta niin kulli menee syvemmälle.kaikki me turussa sut tiedetään.
- varmaan on...
tuon riutuvan sydämen kanssa. Lihava plösö, jonka vagina on jossain siellä läskien pimennossa.
Sen verran monta lihavaa naista on tullut kokeiltua, että heidän kanssaan pitääkin olla pitkä luikkumulkku, että pääsee perille. - läskeistä
varmaan on... kirjoitti:
tuon riutuvan sydämen kanssa. Lihava plösö, jonka vagina on jossain siellä läskien pimennossa.
Sen verran monta lihavaa naista on tullut kokeiltua, että heidän kanssaan pitääkin olla pitkä luikkumulkku, että pääsee perille.Et muuten olisi niin auliisti niitä kokeillut. Oikea meininkin!
- siis mitä?
katsoppas peiliin sun täytyy olla
- Anonyymi
Niin kyllä minä ymmärrän sen että joku haluaa isomunaisen miehen jolla olisi juuri sellainen isompi kalu. Jos omalla miehellä on liian pieni niin ei siinä oikein auta muu kuin hyväksyä se tai sitten vaihtaa isompikaluiseen mieheen. Kyllähän miehetkin haluaa vaikka isoperseisen naisen tai iso tissisen tai tietyn ikäisen. Joskus sitten saattaa rakastua aivan päin vastaiseen tyyppiin jos siinä on vaikka jotain muita hyviä piirteitä. Terveisin :Karoliina :)
- Anonyymi
Ihmisillä on itsellään tapana tehdä ihan itse elämästään itselleen hankalaa
- Anonyymi
Aloitus kuvastaa naisen älykkyyttä, täysi aasi tai sitä todennäköisemmin täysi PROVO.
- Anonyymi
Ota nikru ukoksesi jolla kunnon mela.
- Anonyymi
No mitenpä itse suhtautuisit, jos mies vihjailisi että tavarasi on hieman liian löysä hänen makuunsa?? Olisiko mieltä ylentävään. Mulla on 3 lasta, alakautta syntyneet ja 15cm muna on kyllä ollut varsin riittävä kaikin puolin. Olisiko sinun tarvetta jumpata omia lantionpohjanlihaksia niin normimuna 15cm tuntuisi jossain. Tai opetella ensiksi ihan itse miten saat orgasmin ja sen jälkeen kertoa/näyttää se miehelle, ihmiset ei yleensä osaa lukea ajatuksia. Tyydyttävä seksi on muutakin kuin valtava molo. Ja ainahan voi pyytää miestä työntämään nyrkin sun tavaraa niin sillä luulis jotain tuntoa alapäässä aiheuttavan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin578777Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123459Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r262650Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142030Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht802030Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3571747Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411442FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01211Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101095Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu681050