Jengitappelut/Punlandia ohjelma?

"Jello Biafra"

Viimeisimmässä Punlandia ohjelmassa tv:ssä oli näistä yhteenotoista/Jengitappeluista Teddyjen ja Punkkarien kesken, anyway, siinä tuli ilmi et ainakin yksi nuori potkittiin hengiltä vuonna 1978(??) Oliks näitä tapauksia enemmänkin missä kuoli porukkaa tai vammautui tosi vakavasti? Ilmeisesti Punkkarit saama puolella useinmiten?

22

2674

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Jello"

Eli siis PUNKLANDIA -ohjelma, jostain syystä K-kirjain jäi uupumaan, jos joku ihmettelee...

• Catsy_666

Punkkareita oli tosi vähän Kuopiossa, minä olin hämy niin kuin moni muukin.

Tedit olivat sellaisia väkivaltaisia öykkäreitä ja jos et kuunnellut heidän musiikkiaan, Stray Catsia tai Crazy Cavania, niin tuli köniin. (Tähän päivään mennessä en ole kuunnellut)

Oli täysi itsemurha näyttää punkkarilta. Kuopiosta tiesin yhden naisen. Kuten punklandia sanoi, kaikki muut olivat OK ja tulivat juttuun toistensa kanssa, mutta sitten nämä tedit olivat se räyhäporukka.

Kyllä teditkin saivat lättyynsä, mutta ne olivat aina itse tappeluita aloittamassa. En koskaan kuullut, että punkkarit olisivat riehuneet.

• SekPak

joo, se jengimatsi ei liittynyt teppoihin ja punkkeihin vaan oli Eiran ja Kallion jengin välinen-tapahtui Johanneksen kentällä. Hassu juttu, jutskasin just aiheesta tänään kamulle.

• ???

Suomen ensimmäisen hevibändin, Sarcofagus, kahden eka levyn kansiteksteissä on omistuskirjoitukset bändin kuolleeksi hakatusta basistista nimeltä Risto Sundvall. Liekö kyseessä sama tapaus? Ilmeisesti kyseessä ei siis ollut ainakaan 'puhdasverinen' punkkari, mutta helpostihan nuo on varmaan mennyt aikanaan asiaa tuntemattomilla sekaisin. Eka levy tuli siis vuonna 1980.

• skidster

Punkit sai yleensä dunkkuun ja lujaa, eikä ne mitenkään puhtoja olleet, molemminpuolista vittuilua tapahtui. Suurin osa punkeista oli vaan niin pelkureita että hanttiin ei uskallettu sitten laittaa vaikka uho oli kova. Itse olin jonkin sortin hämy ja pidin koko punkkitouhua ihan naurettavana räkänokkien puuhasteluna, jokunen hyvä piisi oli mutta suurin osa täyttä sontaa.

• Bootboy

Tampereella ei juostu ketään pakoon. Täällä tilanne oli täysin toisin päin kuin etelämpänä.
        Hervannan punkeilla oli sen verran tarunhohtoinen maine , että halukkaita ei oikein löytynyt.Turpaan olis lätissyt aivan varmasti ja joskus näin kävikin.
        Hipinretkuista nyt ei viitsi edes mainita mitään...niin onnetonta sakkia kun olivat.

• Trepnuk
        Bootboy kirjoitti:

Tampereella ei juostu ketään pakoon. Täällä tilanne oli täysin toisin päin kuin etelämpänä.
        Hervannan punkeilla oli sen verran tarunhohtoinen maine , että halukkaita ei oikein löytynyt.Turpaan olis lätissyt aivan varmasti ja joskus näin kävikin.
        Hipinretkuista nyt ei viitsi edes mainita mitään...niin onnetonta sakkia kun olivat.

... Hervannassa aikoinaan jopa 2 kpl Teddypoikia, molemmat oli kuuromykkiä.

• varo vaaraa

Nämä rasvalettiset etelävaltioiden lippua symbolinaan pitävät teddyt ovat yksi pahimmista vitsauksista maassamme kautta aikojen.
      Näitä 70-luvun rasisteja näkee vieläkin erilaisissa jamboree-tapahtumissa.
      Mielestäni he eivät saisi olla elävien kirjoissa.

• -rotten-

näihin punkkari/diinari tappeluihin oli Suosikin ja J.Hämäläisen keksimä vastakkainasettelu.Joutuhan ne jo sitte vähän toppuuttelemaan ja olikos se Maukka Perusjätkä vai Martti Syrjä joka Hakala Aikan(Teddy Guitar) kanssa paiskasi kättä ja teki lehden palstalla "sovinnon" kun homma vähän karkasi käsistä.Punkkarithan ei k.o lehteä ainakaan hirveesti lukenu,tais olla enemmän Soundin lukijoita.

• Teddyboy

siihen punkkien pieksämiseen oli ja on vieläkin niitten kuvottava ulkonäkö ja se jatkuva vitun pummaaminen.Kaikki punkkarit pummaa vieläkin työkseen rahaa/tupakkaa/kaljaa,mitä milloinkin.20 vuotta oon piessy jokaisen punkkarin jonka oon saanu kiinni ja pieksen vast`edeskin.Mukavaa hyötyliikuntaa ja pysyy kunto yllä.

• -rotten-
        Teddyboy kirjoitti:

siihen punkkien pieksämiseen oli ja on vieläkin niitten kuvottava ulkonäkö ja se jatkuva vitun pummaaminen.Kaikki punkkarit pummaa vieläkin työkseen rahaa/tupakkaa/kaljaa,mitä milloinkin.20 vuotta oon piessy jokaisen punkkarin jonka oon saanu kiinni ja pieksen vast`edeskin.Mukavaa hyötyliikuntaa ja pysyy kunto yllä.

terve?

• natsipaviaani
        Teddyboy kirjoitti:

ihan tuolla omiesi parissa eli rokkapilly-osiossa

• Teddyboy
        natsipaviaani kirjoitti:

ihan tuolla omiesi parissa eli rokkapilly-osiossa

te vitun liimat parturiin ja töihin!Jos liiman mädättämiltä päiltänne muuhun työhön pystytte ku pummaamaan.

• Trepnuk
        Teddyboy kirjoitti:

...sanoo, et: "Tulehan torttutukka koittaan"
        Mut kuitenkin siellä on joku Lapuan ammattikoululainen vaan provoilemassa, eli F##K OFF!

• Ihan oikein
        Teddyboy kirjoitti:

Hyvä! Vedä nokkaan niitä yhteiskunnan loisia, se on niille ihan oikein. Minäkin syljen aina niitä selkään, ei ne mitään huomaa. Sitten ne itkee kotona kun on kumitakki pilalla.

• Ihan oikein
        Trepnuk kirjoitti:

...sanoo, et: "Tulehan torttutukka koittaan"
        Mut kuitenkin siellä on joku Lapuan ammattikoululainen vaan provoilemassa, eli F##K OFF!

Et uskalla muuta kuin uhota, olet paskahousuvetelys niinkuin kaikki punkit ja loiset. Isänne saivat nokkaan ja niin saatte tekin kunnon kansalaisilta.

• häivähdys?
        Ihan oikein kirjoitti:

Et uskalla muuta kuin uhota, olet paskahousuvetelys niinkuin kaikki punkit ja loiset. Isänne saivat nokkaan ja niin saatte tekin kunnon kansalaisilta.

Kunnon kansalaiset on väkivaltaisia ja ahdasmielisiä paskoja, jotka ajavat ympäriinsä saastuttaen maapalloa 12L/100km vievillä maantielaivoillaan?

• Trepnuk
        Ihan oikein kirjoitti:

...poika puurosi, ettei poijaat kiusaa sua koulussa!
        Tää oli viimenen ohje sulle, koska en aio ruveta kirjeenvaihtoon
        minkään imbesillin kanssa!!!!

• Who's to blame
        häivähdys? kirjoitti:

Kunnon kansalaiset on väkivaltaisia ja ahdasmielisiä paskoja, jotka ajavat ympäriinsä saastuttaen maapalloa 12L/100km vievillä maantielaivoillaan?

Sinähän se vasta yleistätkin ja uhkailet, taidatkin olla oikea rauhanmies ja punkaktivisti? Juuri tuollainen asenne pilaa koko punklikkeen, juuri teidänlaisenne liimanhaistelijay ja sorbustyypit ovat vain ja ainoastaa haitaksi.

• johtopäätelmä
        Who's to blame kirjoitti:

Sinähän se vasta yleistätkin ja uhkailet, taidatkin olla oikea rauhanmies ja punkaktivisti? Juuri tuollainen asenne pilaa koko punklikkeen, juuri teidänlaisenne liimanhaistelijay ja sorbustyypit ovat vain ja ainoastaa haitaksi.

Käytin vain sarkastisesti kyseisen kunnon kansalaisen omia väitteitä kärjistääkseni asiaa. Vanhat jenkkiautot rules ;>

Ikinä en oo liima haistellu ja sorbuskin on vitun pahaa!

Punk kuitenkin "henkeen ja vereen", näin kliseisesti ilmaistuna.

• edellinen
        johtopäätelmä kirjoitti:

Käytin vain sarkastisesti kyseisen kunnon kansalaisen omia väitteitä kärjistääkseni asiaa. Vanhat jenkkiautot rules ;>

Ikinä en oo liima haistellu ja sorbuskin on vitun pahaa!

Punk kuitenkin "henkeen ja vereen", näin kliseisesti ilmaistuna.

Missä kohtaa uhkailin?

• Elvisrebel

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      153
      8293
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      61
      4541
    3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      140
      4323
    4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3952
    5. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      35
      3453
    6. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      42
      3440
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      38
      3358
    8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      48
      3123
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      42
      2851
    10. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      49
      2624
    Aihe